/mämmi/

Koska kukaan muu ei tehnyt uutta lankaa -painos.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=9SSV6mwPfTI
youtube.com/watch?v=764euek8geU
yle.fi/uutiset/3-9504474
twitter.com/NSFWRedditVideo

RUSSIA

>oot pelkkä herrojen pelinappula joka ei osaa ajatella omilla aivoilla vaan menee 100% tunteella

Ymmärrät varmaan, että korkean statuksen miehet ovat nimenomaan niitä herroja, ja kunnianhimottomat työläiset niitä pelinappuloita?

youtube.com/watch?v=9SSV6mwPfTI

punasia pillereitä pikku pojille

Suski

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

Pakollinen vampyyrilolipillupersepainospostaus.

just eli maailmaa johtaa huippu urheilijat/tiedemiehet ja taiteiljat? Ei pankkiirit jotka kusettaa rahaa mistä ja keltä vaan pystyvät?

Niiden juutalaispankkiirien status ja vauraus ei ole sattumaa

Enkä nyt ihan ymmärrä, että miksi niiden takia pitäisi olla tavoittelematta korkeaa sosiaalista statusta, voitko selittää?

finland is animeland

johan tässä on kolme eri nyymiä sulle selittänyt ettei toisten kehuilla tee mitään, ellei sit oo niin syntymä epävarma että masentuu jos muut ihmiset ole jatkuvasti sua kehumassa ja hyväksi pojaksi kutsumassa

njet molotoff, njet molotoff
valehtelit ennemän kuin itse bobrikoff

>kehuilla

Voi saatanan saatana.

Vertaa nyt huippumenestyjiä itseesi pikaisesti. Onko "kehut" ainoa ero siinä, mitä saatte?

tässä marosii

maine ja mammona, rahaa ja arvostusta, mitäs muuta? aa joo, se ei oo onnellinen kun aina haluaa jotain lisää, enemmän ja parempaa, ite oon onnellinen kun on kaikki mitä haluan, elämä on valmista jo nyt ja voi vaan nauttia

toinen ei koskaan pääse maaliinsa kun mä olen jo omani vuosia sitten saavuttanut

ja ennekö alat puhumaan että mun elämän tavoitteet on paskempia kuin toisten niin a) ei kiinnosta sun mielipiteet b) koska jokaisella on eriävä mielipide mikä on tärkeämpää ja kelle

мapoжeнкa
y нac дpyгaя, в cтaкaникe и бeз шapикoв

voinko auttaa, venäjän vuohi

how do I get a finnish gf?

Come to Finland and go to a bar.
You'll get a shit tier slut.
But it's still a Finnish gf.

hmmm kuulostaa samalta litanialta mitä köyhät toistaa itselleen ettei tule paha mieli
varmaan siksi koska sama litaniahan se on

toimii myös laiskuuden oikeuttamisessa täysin samanlaisena

varmaan koska köyhä ja laiska on sama asia kjeh kjeh

painu vittuun täältä, amerikalainen rota

ты чe злoй тaкoй фaшиcт штoлe

ovatko suomaliset kateellisia toisileen?

SUOMALAISIA EN AMMU

miksi olet?! olen suomalaiset, ymmärrätkö?

...

kaikki harosii

Sätkii vielä.

Meitsi kuvas

Send nukes pls.

we can send you nukes
youtube.com/watch?v=764euek8geU

postatkaa nopeemmin vitun paskaläjät

HILJAA
Laskuhumala iskee.

*saves the thread*
:D

>asenna päivitys luuriin
>ei enää avaudu
>tunnin päästä pitäs lähtee reissuun
kiitti vitusti samsung

Onnistuin kerrankin juomaan ilman pahempaa darraa. Sain yli 5h unta ja ainoo jälki juomisesta oli tahmainen aamupaska. Kaappiin jääneet 3 bisseä taidan nieleskellä nyt ettei pääse nihkeys yllättämään. Sit vois ruveta kokkailemaan.

MENKÄÄ TÖI_HIN

auuuuu huuuuu

antakaa mulle persettä

suoraan sanottuna saatanalliset setit

paskattaa

nyt sun on annettava persettä

...

On se saatana ku ei saa viikonloppusinkaan nukkua

...

Oletko varma sen olevan saatana?

...

...

...

I had a finnish neighbour once, her name was Saara, when I asked why she had two A's in her name she couldn't explain.

rate.

Saara
1+1+1 = 3

There is an error

I think that is the joke sven wanted to do.

...

Suomi too cute!!!

Hope your day will be wonderful!

you too sweden!

Tää oli hetkeen aikaan mun paras idea niin mennä parturiin tosi aikasin aamulla.
Normaalisti aina kuumottelen puolipäivää sitä tilannetta ja nyt vaan kävelin koomassa tonne ja tuntu että se menikin paljon nopeammin.

Ostin samalla 2 kroisanttia aamupalaksi s-marketista.

Oispa olemassa sellaiset housut joissa muna ja perse eivät hikoaisi

Juu mulla aina hikoo tosta kivespussin alta kun käyn kaupassa

>translate /mämmi/ thread
>everyone is talking about drinking
Is this because you are russians

Päivitys:
Leikkasin kroisantin kahtia ja laitoin voita ja metukkaa väliin, tää on ihan hyvää näin

vitsi on sinun päällä olisin antanut ilman toistuvia numeraalejakin

No it's because russians are finns.

kuulostaa aika heterolta

missä sitä persettä ois sit tarjolla

Täs pitää tietää et muna ja perse hikoaa aina

Pitää tuulettaa.

tääl

missä sitä munaa ois tarjolla

HELVETISSÄ

*rätätätätätätätä*

Aika hyvä.

Miks kunkku vihaa ruotsalaisveljiämme niin paljon?

Siihen lippusalkoon vielä nostettiin maga-lippis ja pepe t-paita

Ilmeeni kun naapurin koirat alkavat haukkua klo 03 aamulla.

Ja nyt ne haukkuvat taas. Miksi vitussa kerrostalossa edes saa pitää koiria, koiranomistajan palkka on tunti turpaan ei saatana.

Juuh rotanmyrkky nakkia vaan.

koirat on kyllä ihan perseestä, ampua pitäs joka helvetin rakki

Äiti osti mulle uuden sängyn ja tää on niin pehmoinen etten halua nousta täältä enää!

Me sanotaan olevamme ihan okei
Et meihin tää maailma pysty ei
Aina jotain vailla mut ihan okei
Ja elämä jatkuu...

Oispa kissa.

HURRRRRRRRRRRRJA IDEA!

Pehme kassi?

You want to pee?

then you'd say:

Voispa kusta

>mfw I wanted to watch cat videos high as fuck and ended up putting "kissa" up in youtube search and all I got were fat swedish chicks and "swedish" niggers taking a piss.

At least I learned a new word.

Well it sounds funny to see you say oispa and I know from memes it means want?
And kissa in swedish is to pee.
So sounds funny, "I want to pee".
lol

Pikkusisko löi mulle käteen haloo helsingin uuden cd:n ja pyys voinko polttaa sille autoon kopiolevyn.

Onko näissä jotain kopiosuojia nykyään vai saako nää biisit tästä vaan ripattua suorilta? En ole fyysistä cd:tä pitänyt kädessä varmaan 5 vuoteen.

Jaa

Ei niissä pitäis olla

Rippaus hoituu ihan yhtä helposti ku aina ennenkin. Se poltto on sitten vaiikeempaa ku eri laitteet ei aina hyväksy että siitä vaiheesta en oo ihan varma miten se kannattais tehdä.

Eikö ne pidä vaan "sulkea" niin toimii kaikissa?

Haluaisin piirtää nyymin selkään kuvioita sormiväreillä.

aika homoa

Ei ole homoa jos nyymi ei nauti siitä.

And cousin in Swedish means "I pissed" in Finnish

> herää
> lue yömämmi
> tavallista kovemmat psykoosit, ilmeisesti meidän ahkera kokoomusnuori käynyt ilmaisemassa paremmuuttaan alkkiksille
Huomenta :3

>yle.fi/uutiset/3-9504474
>Poliisi kehottaa välttämään Rautatientoria – vastakkaiset mielenosoitukset vaarassa eskaloitua
>Sosiaalisessa mediassa on kerrottu aikomuksista "puhdistaa" turvapaikanhakijoiden mielenosoitus Helsingin keskustasta lauantaina.
Onko nyymit osallistumassa suureen puhdistukseen?

Levyn laatu vaikuttaa kanssa, halpislevyt ei toimi vanhemmissa soittimissa. Mut täs pitää tietää että "vanhempi" tarkoittaa ysäriä, kaikki 2000-luvulla tehdyt paitsi ehkä jotkut kiina/albania/ryssäautot soittaa kaikki poltetut, yleensä jopa mp3.

Ainoa asia jota puhdistan on mämmi animesta (paskasta)

Kusin :D?

Mitkäs on mämsköjen lempisanoja? Itel varmaa kaikki sanat, jotka toistaa itseään niinkuin: ajaja, nenineni ja hänhän. Mut sit kas tykkään semmosista lyhyistä sanoista, joilla on konteksista riippuen monta merkitystä niinkuin: jaa ja nii. Ja juurikin tykkään tuosta puhekielen versiosta sanasta "niin". Muutenkin tykkään suomenkielestä todella paljon, se on pieneksi kieleksi uskomattoman rikas: kaikelle löytyy aina vaikka kuinka monta synonyymiä, sijamuodot tekevät mahdolliseksi keksiä sanoja tyhjästä ja antavat verbeille sävyjä, mitä muissa kielissä ei ole tai jotka pitää kääntää monin sanoin esim. juoksentelisinkohan? = I wonder should I run around aimlessly? Suomenkieli myös kuullostaa mielestäni kivalta. Katsoin kauan aikaa sitten Pasilaa jotain jaksoa, jossa pyromaani riivaa Helsinkiä. Eräässä kohdassa Pöysti huutaa silminnäkijöille: "näkikö kukaan tekijää?" ja jostain syystä tämä lause jai mieleeni. Se kuullostaa (varsinkin kun sen sanoo Pöystimäisen nopeasti) stereotyyppiseltä japanilta.

Juon viinaa

Yes

Ebin, I like you guys.