/mämmi/

/mämmi/

Kanna Kamui -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=S7vgVHhtyY8
sci.fi/~eiry/suomhist.html
sci.fi/~eiry/yhthist.html
sci.fi/~eiry/alempirotu.html
sci.fi/~eiry/aler_ru.html
twitter.com/NSFWRedditGif

fuck anime

Vitun desuarkisto kun haku ei toimi

Siks onkin ihan hyvä etten oo ilmaiseksi_tekijä hähää

normot pois

Grab the Finn by the boipucci!

Vain hurri suuttuisi siitä, että Cai-Göranista haetaan etäisyyttä.

Postatkaa mämmit naama kuva, haluan nähdä minkälaisten ihmisten kanssa puhun.

jaa niin pitääkin kattoa montako miljoonaa oon voittanut lotosta

MAGA

tää oli sille pyöräilijä-ansalle:
>ja sitäpaitsi asutaan samassa kaupungissa, kuhan vielä kaupunginosan selvittäisin niin pääsis stalkkaamaan kunnolla

Mikä tää cai görän läppä on? Stubbin etunimi joo, mutta miksi sitä viljellään kokoajan?

t. uushomo internetissä ja elämässä

Täs oisin minä.

...

>uushomo elämässä
jaahas ja alaikäbannia

yks oikein molemmissa riveissä

kiitos

Suskin sukkahousut

...

Meitsi vasemmal

luin aluks että >molemmeissa
naurahdin kunnes tajusin että oikeinhan se meni
haista sinä pitkä paska

...

hyvä tissirako
tai siis ei hyvä mutta hyvä että uskaltaa olla ilman rintaliivejä, se meinaa ettei se anna vittuakaan tissirakovittuilusta

todista mun

Pitää postata tää toinenkin kun tää on toinen ainoasta kahdesta 3d naisesta josta välitän.

...

Nimitys hurreille ja heidän intressejään ajaville imperialisteille, jotka vihaavat Suomea ja suomalaisuutta.

t. Igor Borisov

fin boipucci is a meme

Suskin sormet

pruut PRÖÖT priyyyt

hyh pierustuttaa aivan vimmatusti

Suskin neitsyt tappaja

prööt

Hmm pitäisköhän tehdä semmoinen mämmin apustaja-luokkakuva

Nämä hurrien sumutustaktiikat alkavat jo olemaan hieman väsyneitä. Ei tarvitse valita Venäjän ja Ruotsin väliltä. Toisin kuin mitä hurrit kuvittelevat, ei suomalaisten tarvitse olla aliraivaajia kummallekaan.

No siis oon mä kuitenki 24 vuotta nuori.

Mutta miksi juuri Cai-Göran?

finland has a lot of cute traps

>haluaa ukrainalaisten paskaliittoon

>miksi juuri Cai-Göran
Koska youtube.com/watch?v=S7vgVHhtyY8

Suskin korvat

Valko-Venäjän ja Ukrainan voisi tosiaan jättää ulkopuolelle koska niiden taloudet halaa pohjamutaa.

Haluaisin vain paijata ;_;

psykoosi

En voi vieläkään käsittää miten kukaan on voinut äänestää Stubbia

juuh, ihan miten vain

sci.fi/~eiry/suomhist.html
sci.fi/~eiry/yhthist.html
sci.fi/~eiry/alempirotu.html
sci.fi/~eiry/aler_ru.html

Ehdokas

Suositelkaa jotain hyvää elokuvaa.

Suskin punastuminen

prut prut pruu

pierutstuu

>säilyy elinvoimaisena

Aika huvittavaa muuten, miten ruotsinkielen vastustajat se leimaa tossa videossa "fennomaaneiksi" muttei pro-ruotsinkielisiä kuitenkaan svekomaaneiksi.

>ruotsinkielinen vähemmistö kuolee sukupuuttoon 2500 luvulla
En malta odottaa.

how do I get a finnish gf?

Mun tietokonetuoli on ihan paska ja epämukava joten oon pistänyt siihen pari vuotta sitten kaks tyynyä joiden päällä oon istunut nyt siitä lähtien aina kun oon koneella (eli joka päivä ja joka yö)
Oon nyt sit onnistunut näemmä istumaan siihen päällimmäiseen tyynyyn läpi reiän.
Siinä on siis ammottava reikä keskellä.
Mitä vittua..

One cheeseburger please.

Learn the language.

itehän tilasin 500e pro pelaaja tuolin saksasta

No tärkeintä on että vitun RKPstä tulee marginaalipuolue

Juuh, voitais nopeuttaa prosessia heivaamalla helvettiin niiden epäreilut etuoikeudet suhteessa muihin vähemmistöihin.

Mutta se on jo nyt.

10 kansanedustajaa on ihan realistinen voima. 3 sen sijaan olisi sopivan merkityksetön.

prut

hyh nyt sattuu nenuun haisu pieru

Voinko olla sun poju-yde?

Kääntykää kristinuskoon. Se on oikeesti se ultimate punapilleri.

joo mutta ei pussailua, sänki kutittaa

>60 päivää ilman alkoholia

erosin heti 18v

Onko normaalia et oon syöny jo 5x 2mg rivatrileja ja olo on oikeestaan normaali?

woah tough guy, 60 days??
Bet I could still beat the shit out of you

Itselläni tänään tuli tasan 800 päivää.

But Ähläm Sähläm you are not allowed to drink alcohol.

Ei kirkolla tai kirkollisverolla oo mitään väliä, raamattu on totuus ja usko Jeesukseen riittää.

>portumanlets
>beating shit out of anyone

Come at me bro

Oispa natsirönttö

>stk 172 cm

168
53

Jos et puhu palturia niin kunnioitan sinua, veljeni

Boipussi, mä oon 192cm 107kg :3

Miten voi olla noin lyhyt? Olin eilen kaupassa ja näin mua pidemmän röntön ja tajusin et oon manlettien kuningas ja oon ite 182cm.

...

hah oon sua lyhempi

oispa arjalaisrönttö joka vaikeroisi kielletyn mongolikullini hipoessa hänen kohdunkaulaansa

>tfw 6'4 and built like a brick shithouse

if everyone on /mämmi/ was put in a steel cage and forced to fight to the death I would easily be the last man standing, genuinely

i sit here sometimes looking at the smart arse posts you little students and neets make and just chuckle to myself because if you ever said anything like that to my face (as if you would dare) you could literally be eating pavement in under a second

think on

Söin nyt iltapalaks 2kg makaronilaatikkoo. Päivän kalorit on varnaan 10k kcal kieppeillä.

Vittu tää ois sopinu sulle paremmin.

no sisu at all, you'd be the first to fall

170cm tääl

En juuri teini-iässä liikkunut ja ravintoni oli aika yksipuolista, veli on 185 cm joten taisin vain periä mutsin paskat lappalaisgeenit.

disgusting weebshits

>if everyone on /mämmi/ was put in a steel cage and forced to fight to the death I would easily be the last man standing, genuinely

Sure, manlet. If you were actually tall you would have said it in cm and not feet. You cuck.

mulle tuli salilla 17v 190cm pitkä blondi tyty jutteleen, pisti miehen vähän hiljaseksi

Elikkäs wingsit uunista tuossa 00:20.

please stop

I think I'm able to beat a poortugal with bare hands.

No kidding.

I practise MMA since 6 years, boxing in parallel since 7 years
Also musuclation since 4 years, 2m66 for 110kg

I have an insane speed, reflexes similar to my speed. I just have to wait for him to charge me, dodge his attacks, and throw good punches to his head. I won't stop, and at the smallest mistake he does, the poortugal is finished.

You'll always have virgins from here thinking that it's impossible. First, nothing is impossible with will, my friends, and 2) that's not with your weak ass bodies that you'll do anything.

Any man with a minimum of training can beat a poortugal with a knife anyway. With bare hands, that is not necessarily more complicated, it just requires technical skills.

Vähän välillä käy sääliksi pitkiä tytyjä, itse 192cm pitkänä miehenä en tapailisi 180cm pidempää naista. Ei ne vaan oo kivoja ja seksissäkin niitten pitkät raajat tulee eteen.

Oon ite 189 enkä oo koskaan nähny mua pidempää rönttöpönttöstä

Kiihottaa kyllä ajatus tollasesta 190cm runkoisesta pöntöstä, kunhan ei ole yhtä lihaksikas kuin mä

Get the fuck off /Mämmi/ you fucking retards...

jep sama, ite oon 187cm ja just pitkiltä naisilta tulee eniten huomiota, ne on selvästikkin kaikista epätoivoisempia kun on niin pienet markkinat mistä valita kun miehet ei innostu ja niitä ei innosta lyhemmät miehet

Take beer for childhood emotional trauma.

oispa