Sverigetråden - Rosa flodhäst

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=NMQrORyQnEA
strawpoll.com/22ycwss
youtube.com/watch?v=_9aGQeJIOCo&ab_channel=ojda7
twitter.com/SFWRedditVideos

...

.

...

Var normal

eller hur, jävla argentinare

twitch DOT tv/vonklo

bra brev

bekräftar iaf att argentinare inte är vita

youtube.com/watch?v=NMQrORyQnEA

Thank you for that fantastic show, Sweden

DELETE THIS

svara ärligt, kan man äta innan man lägger sig eller blir man fet då?

Äter alltid ett stort lass innan jag lägger mig så jag slipper vakna hungrig. Inte blivit fet än favä.

Vet ni vem den här plattarslade horan är?

>svenska """""rumpor"""""

...

Detta är från NMR:s twitter, förspråkar de omedvetet rasblandning?

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

så mysigt att kolla på en skyrim ström

...

Fel svar, din efterblivna horneger.

Rent hypotetiskt, var hittar man heroin?

Hur länge tror ni man överleva på ca 200+ tusen?

...

>>ska träffa en tjej jag inte sett sedan högstadiet imorgon
najs!!! dejt?

>kloanon har börjat prata på strömmen
ahh min kuk

Ja det beror väl för fan på?

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

Mörknätet sa min kompis. Han sade även nåt om att du kan odla vallmo och utvinna opium ur den.

>om bara du visste hur taskigt det egentligen ligger till
Öppen Svenskhet = Jimmie & Co. är inte öht intresserade av att faktiskt försöka vända på det pågående folkutbytet

ser ut som någon som ler i hjärtat när trummorna från 1800-tals marchen börjar och hjärtat fylls av Sverige, sveariket, för sverige. Han ser bilden framför sig hur de marcherar fram över en svensk sommaräng med skrattande svenska blonda barn med blåa ögon som har lekt där i decennier innan. Men han vet att de inte marcherar för att ta sig till ängen, nej de marcherar till vad som finns i änden av ängen. Eld rök å smuts förångar allt längs bort i änden av ängen. De svenska mänen blir dödade och kvinnor å barn sexslavar. Det är musslim/blatte horden förstörare av civilisationer utrotare av svenskar mörkret som ljuset aldrig når. I spetsen är nu-male femtekolonnare cucks med gorge sorros å judarna. I djupet är det fyllt med spets falangens krigsbestar, blattar överallt redo för att ta blod. Medan de passerar de dönde svenskarna å de förstörda gammla husen så skricker spetsen visa tolerans din jävla vita man fyfan vad jag hatar svenskar. Brevid honom stor någon yo broare å säger samma sak fanns som en inbiten ghetto neger även fast han är svensk. Mannen är inte rädd han kan bara höra de svenska barnen å 1800-talets krigs trummor, han är en hjälte en svensk en motstånds man. HELL SEGER STOPPA INVASIONEN

har aldrig provat förut men ska börja köpa sån här i vår favä

Lita inte på mörkhåriga kulturnationalistiska MUF-kåningar

*Kollar på dig*

jag i mitten

Vår grabb kloanon strömmar skyrim

ryck.tv/vonklo

*skåningar

Hur fan kan man få en så här slapp röv utan att vara fet i övrigt?

>Sverigetråden kan hata på någon så attraktiv
Vad är det med er?!?!

Sluta shilla er jävla ström.

cancer.

GÅ OCH LÄGG ER

too early

Vad sägs om att du slutar vara en jävla autistisk apa?

Hört att det finns vissa i det här forumet som pratat om att "heema" min vän Divi. Tänkte bara säga att om ni ens kommer nära honom så kommer jag slå sönder er fullkomligt. Jag har tränat kickboxing i över 10 år så ni har inte en chans även om ni nu skulle våga er ut från datarummet. Fatta att ni ska låta honom vara va?

vem har sagt det? jag tyckte hon var rätt så bra favä

haha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

strawpoll.com/22ycwss
FORTSÄTT ATT RÖSTA

Se: Trådskaparen

Hur Jonte är jag på en skala från 1-10 om jag oironiskt lyssnar på den här Sabaton-låten och önskar jag kunde leva på 40-talet och kriga i andra vk?

youtube.com/watch?v=_9aGQeJIOCo&ab_channel=ojda7

Gå och lägg dig ditt jävla mansbarn. Om ni verkligen känner er tvingade till att bjuda in andra från tråden så kan ni väl nöja er med ett eller två brev istället för fem stycken per kvart. Jävla svulst.

Om du vill kriga för någonting annat än ett vitt sverige är du jonte favä

och vem fan är du då
ur vägen eller bli heemad själv
t. Motståndsrörelsen

tack för påminnelsen

Ta livet av dig istället ditt äckliga nackskägg

Resten togs bort din undermänniska. Finns bara EN. Skjut dig!

se mitt brev trodde också så MEN
TS syftade på amerikanen i tråden. Inte på Wiktoria!!

Jag är Divis pojkvän och jag rår om honom. Kommer inte tillåta att ni kröker ett enda hår på min söta lilla flicka.

Funderar oironiskt på att rösta NMR.
Vad kan SD gör åt det?

Bortkastad röst

>Funderar oironiskt på att rösta NMR.
Varför la du till "oironiskt". Att rösta på NMR är sunt om du är en sund människa, helt normalt

Me?

Aha, bra

>Bortkastad röst
Så har ni SD Connys sagt till flera tusentals NMR röstare, ju mer som röstar på NMR desto mer media uppmärksamhet får de

kloanons röst är runkmaterial

tror du verkligen (((de))) kommer låta NMR segra genom att du röstar på dom?

>dkn gillar sötpaj som min kompis beta-orbitat i 1.5 år
>dkn hon verkar intresserad av mig också

Vad göra?

tror NMR det? Varför har de då ett parti som går att rösta på?

äter också ett stort lass innan jag lägger mig och jag har blivit fet favä

Jag menar att om du vill köra NMR populärt kommer fan klibbor fungera bättre än röster

Varför förvirra alla genom att starta ett parti då?

>stormbögar tror oironiskt att det sitter något jude-rotschild och konspirerar om att stoppa dem

Vad räknas som själviska anledningar? Hur intensivt kollar de?

>dkn man blir kär över inget

what does runkmaterial mean?

jvdk

fap material

>dkn man blir kär i söta pojkar

...

>chalmerscucken är proxyanon
hmmmmmm.....................

runk=fap

JVDK ;_________;

Ja.
Are girl(girl) or what?

fina siffror och jag tar mitt liv om en vecka

Synd för dig då

Nej, jag och en kompis ska träffa henne. Från ansiktsboken verkar hon vara en total nbög.

>dkn flicka man omkretsar börjar prata om sin pv

Haha tönt

>Even in GOODFELLAS swedes are seen as cucks

HOLY KEK

>flicka man omkretsar

är det där attraktivt om man är rak eller vad är grejen?

LOL!

Döda dig själv

...

>dkn samma fast pojke

DRÄP DIG SJÄLV DIN VIDRIGA JUDE

Ahahaha!

Är det där med att bra muslimer ska få 70 oskulder eller vad det är sant (enligt religionen alltså). Verkar konstigt för mig. Har alltid trott att i paradiset reser man sig över degeneration och synd, inte att det skulle vara extas i all evighet.

jaha synd.

varför ska ni träffa henne då?

Någon som ska med ut och heema fjollbögar? Drar om 10.

Hell facking seger.