/norgetråden/

Fridomsutgavo

Förre:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ZWUdU9jckmA
youtube.com/watch?v=65wEspjizpU
documentslide.com/documents/queer-black-marxist-feminist-political-economy-in-a-white-supremacist-heterosexist-homophobic.html
twitter.com/mattybram
twitter.com/AnonBabble

Hva synes dere om Joder?

Tredje for Emma å tjommien min som tok forste tur med.henne i natt

I see. Thanks for your response. What would the proper response to someone who offered a ride in Norway?

En gjeng med luringer

Forste for rullestol

for Miriam

jeg har skjont at noen av dem er sleipe, men det er litt absurd at nordmenn er så fiksert på joder når de er så irrelevante i Norge

skjonner at amerikanere f. eks. er sure på joder fordi der har de mye mer innflytelse, men i Norge så er det helt vanlige etnisk norske fra venstresiden som odelegger for oss

Miriam er GERMANSK

si hei

youtube.com/watch?v=ZWUdU9jckmA

Takk, Tyskland, du er vår stǿrste allierte.

God morgen

det er best du holder kjeft nå
ellers blir det bank å få

>dfn ingen rullestoljv

Jo, men man kan jo alltids gjeninnfore jodeparagrafen FOR de blir et problem. Komme ting litt i forkjop.

Ingen bryr seg.

>Ingen russisk sotnosjv som koser og masserer meg på den omme ryggen min mens jeg er sjuk mens jeg uler som en hvalross.

Våknet opp i dag og er jo enda sjukere enn de siste to dagene. Jeg er jo faen helt odelagt. Tror det blir kebab og cola i dag gutta, synes synd på meg selv.

Hvorfor lagde du en brun Wojak?

Det var ikke jeg som lagde det bildet, det var noen andre som laget det på grunnlag av et bilde jeg brevet på et annet brett (jeg brever på alle brett) for lenge siden.

Å ja, jeg lagret det uansett. Var morsomt.

Dette er forresten originalen. Morsomt for å få (Du)er på Sup Forums og liknende.

Hehe, de blir nok avfyrte der ja. Brever du på så å si alle brett aktivt?

Ikke alle, men mange. Sup Forums, Sup Forums, Sup Forums, /fit/, /r9k/ og en del jeg helst ikke vil innrǿmme.

Ok, jeg brever bare på Sup Forums og /fit/. Og jeg kom egentlig her fordi /fit/ har gått til helvete mer enn vanlig de siste månedene.

fortell meg hva du liker.

Kinesiske tegneseriejenter som bare såvidt har kommet i puberteten.

Sterke jenter som tar akkurat like mye i benkpress og sammenlagt

Har vært naut en stund nå, begynner å savne WoW som jeg slutta å spille rett for jeg ble naut. Det var så goy å samle ridedyr og tjene gull.

Da har de svake bein altså! Må være supersterk i benkpress for å være kompetitiv da!

Ariske jenter.

lyntog

>lyntog
>går ikke i lynets hastidhet

Ariske jenter
Norge
Banan på skiven
I rekkefolge.

>bredbånd
>nettkabelen er ikke tykkere

Er vel bare å spille litt igjen det vel. Kommer jo bare til å bli lei etter en stund. Pleier å skje meg iaf.

Nå må dere gå på trening gutta

Er det rigtigt at alle nordmænd horer dodsmetal?

Jo, men de forandret sånn på klassene jeg spilte, gullcappen er på 10m så jeg får ikke kjopt svartmarked-ridedyrene og det er sikkert inflasjon så det gullet jeg har er ikke verdt noe lenger og de millionene jeg har i items er kanskje ikke like mye verdt lenger. Er enda sur for at jeg mistet plagued proto-drake fordi jeg sovna ved tastaturet..

Men kanskje jeg skulle spilt bittelitt, bare for å levle opp til 110 liksom.. jeg vet ikke jeg..

Nei, jeg horer på effektmetall.

Sterke menn som lofter stokker over hodet.

Liker ikke Dodsmetall, foretrekker TungMetall

>dfn femhundrekilosmannen kommer til å ta 230 i lǿpet av få år

Det ser jeg for meg kan komme til å skje. Han har lenge vist talent på press-ovelsen.

Jeg horer gammelskoledodsmetal i ny og ne

Hva er persen hans per akkurat nå? Den er ikke langt unna, mener jeg.

Finnes det et godt norskt ord for "suburbs"?

I konkurranse tror jeg ikke han har satt noe spesielt hoy rekord så det må være i trening han har gjort det. Har ikke sett noe på facebook annet enn 215kg akselpress. Og det er ganske jævla imponerende.

Håper Zydrunas tar 230kg da. Bare som en avslutning på karrieren liksom, eller vinner WSM eller noe sånt. Men 230kg stokkloft hadde vært flott.

Boligfelt.

Forstad

Er vel det jeg forbinder med suburb

Velkomne til Nederland gutta

Persen hans er vel på 211, ser det ut som. Han prǿvde seg på 220, men det gikk nesten veldig galt.

definer "arisk"

Blond, hoy, pen. Men jeg liker brunt hår også.

>hoy
Er det greit hvis hun teknisk sett er hǿy, men det ikke vises?

Hva i alle dager mener du med dette.

Å ja, provde han seg på 220kg da han besvimte? Det er faktisk et stort problem for Eddie, han har besvimt flere ganger mens han presser.

Han mener vel
youtube.com/watch?v=65wEspjizpU

DOD FORDERVELSE HELVETE MOKK OG DRITT VRRRRRRRRRRRRRRRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Om det var sånn han mente, så spiller det ingen rolle for meg.

Lurer på hva det kan skyldes.
Nei, det var ikke sånn jeg mente det.

Vennligst forklar hva du mente da.

documentslide.com/documents/queer-black-marxist-feminist-political-economy-in-a-white-supremacist-heterosexist-homophobic.html

twitter.com/mattybram

>hvit

Nei det vet jeg ikke. Men det er ganske vanlig å bli litt or i hodet av å presse. Det er noe med bevegelsen. Blodtrykk og dritt kan vel spille inn, men jeg har ikke peiling.

...

(((hvit)))

Jeg tror det kan skyldes ren fysikk i blodårene. Raskere blodgjennomstrǿmning til armene fǿrer noen ganger til at blodtrykket til hodet faller.

håper jeg blir årets trǿnder en gang.

De tekstene der er så patetiske at jeg seriöst begynner å tro at de bare troller.

Hvordan kan du ikke vise hoyde?
Man er så hoy som man er.

hun sitter i rullestol...

Beskriv din perfekte jv.
>Etnisitet
>Alder
>Hoyde
>Hårfarge
>Farge på oynene
>Storrelse på brystene
>Storrelse på rumpe
>Bruker hun sminke?
>Tykk/tynn
>Er hun /fit/?
>Karrierekvinne eller ikke?
>Smart/dum?
>Underdandig eller dominant?
>Autistisk?
>Annet

eg e tǿffer en tåge

>En wigger vant MGP Norge, med engelsk sang
Jeg gir opp. Syns hun samedama var ganske bra jeg, og hun negerjenta var ikke verst heller (og hun sang på norsk til og med).

Nei, jeg har ingen fetisj for rullestoljenter.

Horte sangen til og med refrenget og skudde av. Forglemmelige greier.

hvor tror du at du er?

Et menneske :^)

>Etnisitet
Etnisk norsk
>Alder
18-30
>Hoyde
Ikke relevant
>Hårfarge
Blond, brun, sort
>Farge på oynene
Blå, brun
>Storrelse på brystene
Ikke relevant, så lenge de er faste
>Storrelse på rumpe
Liten, og definitivt ikke fast
>Bruker hun sminke?
Ja, men med måte
>Tykk/tynn
Naturlig slank
>Er hun /fit/?
Sterke skuldre og overarmer
>Karrierekvinne eller ikke?
Gjerne karrierekvinne, men det er ikke viktig
>Smart/dum?
Smart, dumme kvinner er ikke interessante
>Underdandig eller dominant?
Gjerne dominant
>Autistisk?
Helst ikke
>Annet
Hun må gjerne ha tradisjonelle verdier og være på landsida av by/land-spekteret.

Etnisitet:
>Russisk, Litausk, Hviterussisk, Ukrainsk, Polsk, Latvisk

Alder:
>ca på min egen alder

Hoyde:
>180-190cm

Hårfarge:
>Brun, lysebrun, mork blond

Oyefarge:
>Gronn, blå

Puppestorrelse:
>Relativt små, liker at de ikke henger så jævlig

Rumpestorrelse:
>Medium. Jven min er sterk og da får man jo litt stor rumpe.

Sminke:
>Ikke til vanlig, gjerne til hoytider og festdager

Tykk / tynn?
>Sterk. Muskler.

/Fit/?
>Nei, bare fit

Karriere?
>Nei, husmor eller enkel deltidsjobb.

Smart / dum?
>Ikke noe jeg bryr meg om, men ikke FOR dum.

Underdanig/ dominant?
>Underdanig, men ikke konfliktsky

Autistisk?
>Egentlig ikke, men med tanke på meg selv er det kanskje et krav fra hennes side.

Annet:
>Tradisjonelle verdier og setter pris på naturen og liker å gå (ikke rulle) tur i skog og mark. Liker å dyrke ting og holder en velstelt hage.

Når bestemte du deg for å komme ut til media, user?

csgo, pizza, ol og jenter

>>Etnisitet
norsk
>>Alder
16-21
>>Hoyde
>Hårfarge
blond eller brun eller rod
>>Farge på oynene
blå
>>Storrelse på brystene
ingen preferans, så lengeforen er fin
>>Storrelse på rumpe
trenger ikke være for stor
>>Bruker hun sminke?
ikke mye
>>Tykk/tynn
tynn
>>Er hun /fit/?
ikke nodvendigvis
>>Karrierekvinne eller ikke?
ikke
>>Smart/dum?
dum
>>Underdandig eller dominant?
underdanig
>>Autistisk?
ok
>>Annet
snill, vil ha barn

>lengeforen er fin
hvordan skjedde dette
så lenge formen er fin*

Skulle kanskje lagt til at hun må være villig til å drepe meg om jeg skulle bli så syk som jeg er nå og ikke vil leve lenger

Jeg liker at man kan kjenne igjen trådpersonligheter på svarene.

Drabantby.

Nå er jo kanskje jeg en trådpersonlighet nettopp på grunn av svaret da, hehe

Gutte, vi må skaper en trans-nordisk språk for å snakke med alle nordisk land og folk da blir de en union, Engelsk er språket av jodene.

>Etnisitet
Hvit nordmann
>Alder
23-27
>Hoyde
165-180
>Hårfarge
Rod eller blond
>Farge på oynene
Gronn eller blå
>Storrelse på brystene
Store, DD-E
>Storrelse på rumpe
Brede hofter, stor men fast ræv.
>Bruker hun sminke?
Ja, men ikke når vi er hjemme, og ikke mer enn at det kun tar henne 5 min når vi skal ut.
>Tykk/tynn
Sexylubben
>Er hun /fit/?
Må ikke, men fordel
>Karrierekvinne eller ikke?
Nja, helst i arbeid, foretrekker om hun har ambisjoner, men karriere er ikke nodvendig.
>Smart/dum?
Gnistrende begavet
>Underdandig eller dominant?
Underdanig
>Autistisk?
Midt på treet, men må kunne takle normale sosiale situasjoner
>Annet
Liker turer i skogen, spontan og helst for det meste blid.

Vi kan allerede det. Det heter Norge, Sverige og Danmark forstår hverandre og Island og Færoyene lærer Dansk så de forstår oss også. Finnene lærer Svensk så de forstår oss også.

nordmenn vil ikke dette. vi forstår hverandre uansett, det er bare færǿysk og islandsk som krever litt ekstra.

Tosk. Nordiske språk er allerede like nok til at det ikke er nodvendig. Og finner kan enten svensk eller engelsk. Islendinger lærer dansk på skolen.

...

Har begynt å se på Skam i går men det finnes bare én ting jeg ikke forsto: hva i alle dager er en russebuss?

Det er en buss som en gjeng venner bruker som festbuss i russetiden. Mens de er russ.

en buss for russ

En fin måte for 17-åringer å slose bort sparepengene sine på.

NEW NEW NEW

Ok men hva er denne russen egentlig? Fra Wikipedia "Russogrussefeiringer iNorgebetegnelsen på feiringa for avgangselever påvideregående skole" men Eva er forstis, ikke sant? Hvorfor bryr hun seg?

Dette.
Selv om det skal sies at jeg sloste bort pengene mine på WoW, brus og chips.

Do you consider Rasija part of Nordic?

Et fellesprosjekt som "gjengen" jobber på over lang tid, gjerne flere år. Pleier å være en minibuss eller en faktisk gammel buss. Enten kjoper man brukt russebuss, som kan koste mindre å få EU-godkjent, eller man kjoper en mer sliten, men også billigere gammel buss.

kan koste veldig mye mer enn forst antatt, varierer om foreldrene spytter inn mye penger eller ungdommene må jobbe for det selv. Det er kåringer av beste buss og så videre på de store russe-samlingene. Vanlig å installere limousine-stil interior og spille hoy musikk.

Man leier en ekstern sjåfor så man kan kjore rundt og drikke mens man plukker opp dem som skal være med på festen.