/nederdraad/

Nederdraad

Sultan Erdogan uitgave

Welkom: Erdogan, Erdogan aanhangers
Niet welkom: Gulen, Gulenisten, Erdogan tegenstanders

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=JQs76B4aaYw&t=29s
nos.nl/artikel/2162875-duitsers-demonstreren-tegen-nexit-blijf-bij-ons.html
strawpoll.me/12501928/
twitter.com/SFWRedditImages

Partij voor de Dieren.
Stem erop.

homos mogen hier niet palen

Xde voor joerianon

dradelijkse herinnering

youtube.com/watch?v=JQs76B4aaYw&t=29s

...

Dat je wat moet maken. Een programma schrijven of iets dergelijks.
Ik kan mezelf veel makkelijker aanzetten om aan dingen te beginnen die ik gewoon moet maken in plaats van doorzetten met theorievakken leren omdat ik zo vaak toch wel moet herkansen.

Niets mis met Gülen

zonde

>dgw nazi, fascist, racist in een bananenrepubliek

voelt kankergoed

Een broodje doner, alles erop met coctail sauce en extra pepers aub

die mag er best wezen.

mijn ballen doen zeer.

kutdraad, krijgt geen coole roemer van mij

buraya yanan b*yaz götlerini izlemek için gelenler (you) versin :DD yoksa ananız ölcek bu gece :DDDD


----------


REİS ne göt yaktı beeeeeeeeeeeeeeeeee

b*yazları sikem
b*yazlara sokam
b*yazları domaltam
b*yazlara attıram
vay b*yaz piçi vay

>cucktail saus

hoe kan dat??

hang yourself autist

Koek is dat die gast van Enzo Knol is een illuminati satanist?

>waarschijnlijk bedoelt hij vakken zoals wiskunde of natuurkunde
>wiskunde
>praktijk vak
???

Houdt je HBO'ers maar inderdaad bij je.

ja, sander is /onzejongen/

is zij ook zo'n stoephoer net als ancilla?

Ik moet de meneer altijd oraal bevredigen tijdens wiskunde

nierstenen in mijn blaas.

>dvw geen balpijn door een meisje.

Heeft Terry nu effectief de achterban van VNL overgenomen met behulp van Jan Roos?

hij zegt dat je moeder 's nachts doodgaat als je niet beantwoord

Georgina is puur.

hbo moet kleine letters

wel een beetje ingezakt gezicht precies op die foto.

piratenpartij

sorry hiddema is al geplaatst

Ze is de perfecte politiekfu.

Ik ging een keer naar zo'n hbo voorlichting omdat ik nog zat te twijfelen tussen universiteit en hbo
En toen zei die docent dat op de universiteit alleen maar autisten zaten

aka turkenpartij

en houdt met een d, maar die fout merkt niemand op.

Voor advocaat moet je een WO rechten hebben afgerond.

Ik snap niet waarom iemand voor een hbo kiest als je ook naar de uni kan. Vooral als daar schijnbaar ook andere autisten zitten.

Maar hbo'ers zijn geen echte studenten.

Op de uni ook niet echt hoor.

Echt kanker walgelijk wat voor klootjesvolk daar tegenwoordig door de deur gewandeld komt. Ik ergerde me er altijd aan en dacht dat ze 75% maar op het hbo moesten flikkeren, omdat het niveau zo dramatisch was.

Maarja, ik ben dan waarschijnlijk ook onironisch autistisch.

nos.nl/artikel/2162875-duitsers-demonstreren-tegen-nexit-blijf-bij-ons.html

>We horen bij elkaar

Volgens deze peilingen:
strawpoll.me/12501928/

Gaat FVD zetels winnen.

Optiefen met die kanker-EU
Ondemocratisch geldverslindend gedrocht

>partij voor de dieren

Ik ben ook vegetariër, maar kom de neuk op.

>voor de arme diertjes :'((((

Oetz, was het al het plan van Hitler om één Duitsland om één groot Europees rijk te stichten onder Duitse leiding.

Exact dat is ze met de EU gelukt. Wij zijn enkel nog een satellietstaatje.

Als de EU iets waard was hadden ze de turken al lang op hun plaats gezet met hun grote praat.
Allemaal veel praat over samenhorigheid maar als het puntje bij paaltje komt zijn ze stil.

Gelukkig zijn er ook Duitsers die snappen dat wij willen ontsnappen uit de klauwen van de eeuwige mof.

Ah, kijk. Weer iemand die niet verder kijkt dan de partijnaam.

Mensen zoals jij zouden niet mogen stemmen.

Komt omdat we op dit moment een verdrag hebben met T*rkije over het tegenhouden van """"vluchtelingen"""".
Dat weet Koning Kakkerlak ook anders had hij nooit zulke uitspraken gedaan.

maar is deze peiling wel representatief dan? Er zitten hier bijvoorbeeld niet zoveel vrouwen of ouderen, heb je hun stemgedrag van het eurovisie wel geïncorporeerd in de peiling?

Dat ook ja
Stelletje hypocrieten die je gewoon keihard laten vallen op momenten waar je elkaar moet steunen

Wat is het verschil tussen GL en PvdD dan?

Ik snap gewoon de verplinteringen op linkse niet meer.

PvdA, Sp, Gl, PvdD, D66: het zijn allemaal verschillende tinten van hetzelfde partijprogramma.

Vrouwen en ouderen stemmen massaal FvD, zo blijkt uit een peiling van MdH.

Paniek mensen.
MenS en Spirit/Basisinkomen Partij/V-R staat op dit moment op 17 zetels.

Jezus.
Zoals ik zei, mensen zoals jij zouden niet mogen stemmen.

Gelukkig ga je je stem weggooien door op de FvD te stemmen, die zoals wij allemaal weten geen zetels gaat halen.

Maar wie moet dan de seks hebben met Duitse vrouwen?

Duitsers zelf?
...
Dit is wel erg conservatief.

Voor volgende editie

Die kankermoffen zouden ons op dit moment een hart onder de riem moeten steken nadat de opperkakkerlak ons uitmaakte voor nazi's, maar Merkel zit natuurlijk vuistdiep in de reet van dezelfde kakkerlak

FvD gaat meer zetels krijgen dan PvdD

Niemand, loopt al genoeg volk op deze bol rond. Geen nood aan immigranten importeren die wippen lijk de konijnen.

Ad hominem.

Je lijkt ook wat geïrriteerd.

FvD gaat minstens 1 zetels halen. Dat ze in de Kamer komen is zeker.

FvD voegt echt iets nieuws toe aan het politieke spectrum omdat Geert een autist is.

>hoi ik stem partij voor de DIEREN
>maar haha, de partijnaam zegt niets over de partij
>de naam zegt niets over de partij
>de naam

Nadat Bidet zich voor lul heeft gezet bij PenJ? Veel succes.
1 zetel zou al een verassing zijn.

Nadat Thieme zich voor lul heeft gezet bij het Lijsttrekkersdebat van RTL? Veel succes.
1 zetel zou al een verassing zijn.

>Zich voor lul heeft gezet

Het optreden van Baudet bij PenJ heeft alleen maar stemmen opgeleverd. Kijk maar naar de flinke backlash die het programma ontving na de uitzending op verschillende soorten social media.

de vleeslobby heeft te veel macht in nederland, als er dan iemand is die aan een politicus vraagt waarom vlees nog steeds in het lage btw tarief valt ondanks dat vegetariër worden een van de meest milieuvriendelijke dingen is die je kan doen worden alle rechtse partijen ineens zo sociaal-links als het maar zijn kan en kan de linkse partijen het milieu niets meer schelen
>m-maar die arme bijstandsmoeder moet toch ook een stukje vlees kunnen eten

Ik ga hier verder geen probleem van maken.
Over een paar daagjes zijn de uitslagen er en kunnen we allemaal genieten.

Klimaatverandering bestaat niet.

Dubbels en we veranderen allemaal in een spurdo.

>dvw je nooit een unie met duitsland, luxemburg, vlaanderen, denemarken en oostenrijk zal vormen

>trappen in de joodse klimaatleugen

Kom niet bij mij klagen als je te laat was om een snorkelsetje aan te schaffen

Wat is de beste sector voor een bijbaan en waarom is het de horeca?
Betaalt niet super maar veel leuker

België ook niet. Grappig hoe de Denen dat juist wel doen

Ik woon onironisch op een berg.

De randstad zien verzuipen is een natte droom.

>Dvw ik soms 3-4 uur per dag onder de douche sta.

Lastige dronken klanten. Onregelmatig ritme. Gaat op den duur ook vervelen. Schoon moeten maken. Normaaltjescollega's. Sociaal moeten doen.

dubbels en zelfmoord

haha.

Lekker morgen weer tussen de normaaltjes die je allemaal haten omdat je verschrikkelijk bent.

>jezelf zo pretentieus mogelijk opz
>dienbladen
>afwassen

hoe is dit leuk, user?

voedsel koerier is echt gebasseerd oetz. Allemaal vmbo tokkies waar ik mee werk maar kan ik wel mee kloten.

Moet wel oppassen, sommige restaurants zijn er vooral but'nlanders.

LOOOOOOOONTJEEEE

Als Jesse Klaver premier wordt dan vlucht ik.

Did we just single handedly help elect Wilders?

ja maar stem ik nou op d66 of de vvd?

Homoseksuele prostitutie.

Veel vraag, weinig aanbod.

Hahhahahahah

Vriendelijke herinnering dat D66 letterlijk voorstander is van het opheffen van de soevereine staat Nederland ten behoeve van een ondemocratische Europese superstaat.

It might help Wilders a bit but it will help Rutte more

Ze hebben juist zetels verloren.

>Lastige dronken klanten. Onregelmatig ritme. Gaat op den duur ook vervelen. Schoon moeten maken. Normaaltjescollega's. Sociaal moeten doen.

Als je goed bent in doen alsof je een normaaltje bent is het best leuk. Heb er zelfs een vd aan over gehouden. Dronken klanten zijn soms vervelend maar meestal is er wel op in te spelen en zijn ze niet zo moeilijk de deur uit te werken.

t. Iemand die nog nooit in de horeca heeft gewerkt

Zal ik ooit gelukkig worden?

niet als je voor altijd maar in dezelfde routine blijft hangen.

No, you made Rutte look stronk

Alsof die zwakkeling ooit een verandering in z'n leven kan aanbrengen.
Gezeik altijd in de /nederdraad/, stelletje emos die alles verwachten maar er niets voor willen doen

denemarken lijkt cultureel ook het meest op nederland, meer dan engeland, belgië of duitsland. heel apart.

Dat ben ik ook niet van plan.

Maar ik ben er toch wel achtergekomen dat het soms erg diep zit en bepaalde persoonlijksheidstrekken niet zijn te veranderen.

Ik heb een vermoeden dat je nog vrij jong bent.

27, redelijk jong dus
Vergeleken met wat er hier rond loopt waarschijnlijk erg oud

d66, stem niet op de vvd totdat zij hun partij weer op orde hebben.

>VVD vroeger: minder overheid, minder belastingen, opkomen voor het bedrijfsleven

>VVD nu: normaal doen of oprotten (dank u pvv), normen en waarden (dank u cda), het "meer blauw op straat" cliché, tweestrijd vormen in de campagne zodat we zetels scoren, liegen tegen de kiezer

maar vvd stemmers zijn dom en stemmen er toch elke keer weer op, dus gaat de VVD zo door. Over 8 jaar gaat de VVD ons beloven anime echt te maken en mensen zullen het ook nog geloven ook

>Dat ben ik ook niet van plan.
oke houd je bek dan ook gewoon.
>Maar ik ben er toch wel achtergekomen dat het soms erg diep zit en bepaalde persoonlijksheidstrekken niet zijn te veranderen.
Heel makkelijk zoiets, als je andere dingen de schuld gaat geven dan ga je inderdaad ook niet gelukkig worden. Het ligt 100% bij jezelf, tenzij je echt je hele leven gepest/mishandeld bent ofzo, dan kan ik wel zien dat je niet snel gelukkig zou worden.
Maar een beetje zielig lopen doen over shit en er dan ook gewoon niks aan doen word ik een beetje ziek van. Hetzelfde met al die mensen op /r9k/ die gaan zeiken over dat ze geen vriendin hebben terwijl ze tegelijkertijd andere mensen belachelijk maken omdat ze geen NOOT zijn, NOOT zijn is echt deprimerend als de tering, vooral als je er niks mee doet.

>Ik woon onironisch op een berg.

Maar we hebben nergens in Nederland bergen. Woon je op één vd eilanden ofzo?

D66

Breek het partijkartel

ik ga nu naar bed maar ik heb wel nog een vraag, hoe is jullie Auditieve geheugen? Ik ben zelf erg goed in geluidjes en liedjes onthouden en heb zelf altijd muziek in mijn hoofd. Het is dan bijna alsof het liedje echt in mijn hoofd aan het spelen is met alle details die erbij horen en zo. Alleen de drums vallen een beetje weg soms maar daar luister ik ook nooit zo naar. Ook liedjes die ik al jaren niet heb gehoord kan ik zo in mijn hoofd halen. Je zou kunnen zeggen dat ik een fonografisch geheugen heb.
hebben jullie dit ook of ben ik speciaal?

>tenzij je echt je hele leven gepest/mishandeld bent ofzo

: )

We hebben wel "bergen".

Woonde ik maar in het echte Nederland overzee.