/nederdraad/

animoe editie

welkom: 2D, 3D
niet welkom: Buitenlanders die alleen geven om de verkiezingen wegens Geert Wilders

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=JQs76B4aaYw&t
newsmonkey.be/article/76679
google.nl/search?q=dual wallpaper&biw=2048&bih=980&tbm=isch&source=lnt&tbs=isz:ex,iszw:2880,iszh:900#imgrc=kcbmVidVkpLDVM:
twitter.com/AnonBabble

dradelijkse herinnering

youtube.com/watch?v=JQs76B4aaYw&t

STEM POLL
strawpoll.me/12501928

Ik wil Geestesziekje vastbinden en haatneuken!

>Onironish voor de FvD willen stemmen.

Satania HAAT domme PVV kiezers en is een /rutteraket/

als ie zich zo presenteert dan lijkt het me geen probleem

>3d welkom
Neger wat doe je

ik wil dat ook

>onironisch zwakbegaafd zijn

77IQ aub

`fapfapfap

holy shit eindelijk wordt die vlees-lobbyist van een Pechtold eens aangesproken over hoe kanker-hypocriet hij eens met z'n nep pro-milieu beleid maar tegen vlees taks

>zo'n proleet zijn dat je leven afhangt van een plebejer uitkering

>onironisch

77IQ aub

doet mijne ook vaak, en dat gaat ie met mijn handen spelen, en dan zeggen mensen altijd dat ie het niet fijn vindt, en dat hij me aanvalt. Volgens mij verschilt het gewoon per poes

Ik ook.

aan de drank vma

wat is er mis met 3d

wil jij dit ook ??

Nieuwvriend aub

nee ben geen heameau

Wat voor drank?

newsmonkey.be/article/76679

MAMAAAA NEEEEEEEEEEEE
WE GAAN DOODGAAN MAMA

Geen excuus. Dit is verbastering van de Nederlandse taal wat men niet moet aansporen.

kankersmerige ruft gelaten oetz

Premium vodka gorlovka

This is how you treat baka Satania

Zo gaat dat soms, een mooie adelaar kan niet uitvliegen als lowborn tuig ernstige omgevings hinder creeerd.

ik vind het altijd irritant als ze met mn hand gaan spelen
allemaal krassen die wondjes
maar jou kat valt je tenminste niet aan

Alcoholist

*BRAAAAAAAAP*

Satania is not for bully

2d is superieur over 3d
3d is vw

...

stuur gewoon een aantal Roma naar het Turkse consulaat in belgië

Ik wil die moslima doen in het publiek godverdomme.

dit

She's a baka and bullying bakas is the best thing ever

ik heb wel gehad dat ik bij mensen was en dat de kat opeens luid ging hissen en me krabde. spelen met mn hand kan ik wel mee leven

15000 kwade Turken + 1 eindbaas vs een aantal Roma

Ik weet niet user

ik wil die tokkie haatneuken

win-win situatie

De helft van die zaal is tokkie.

Wie van jullie keek beesten oorlog?

Ik bedoel DIE ENE

had ik maar een kat

diegene met RAW op z'n shirt?

Wel makkelijk, zo'n hoofddoekje.

Er zijn toch 100miljoen animes? Hoe herkennen weebs al die verschillende getekende meisjes.

>Die brunette achter Roemer

mijn piemel

E R D O G A N stapt naar de rechter

nee, die links van hem

De ironie is werkelijk stuitend

Dit is de gemiddelde wieb

jammer dat ze naast een neger zit

google.nl/search?q=dual wallpaper&biw=2048&bih=980&tbm=isch&source=lnt&tbs=isz:ex,iszw:2880,iszh:900#imgrc=kcbmVidVkpLDVM:

nee

en die boerin

>Erdogan stapt naar EHRVM
>zegt ook nog even dat Duitsland terrorisme steunt

Wat een geweldig weekend. Ik heb het gevoel dat Nederland, en ook Europa, hier sterker van gaan worden.

Wilders' enige goede punt was die 1000 euro oetz. Voor de rest kon rutte het goed aan, hoe erg ik ook haat dat te zeggen

Zoek het dan maar zelf uit kankerlijer

nee

Xde voor Joerianon en het kankerinternet op mijn slaapkamer

>welkom: 2D
cute

Heeft Roemer een verstandelijke beperking?

ja

Ja

is dat de zwarte weduwe weer?

Roemer is net een grote knuffelbeer

Ok, please help me out there. Does Geert have a legitimate chance of being elected PM?

What are the polls and how much does he need to rule? Every news source are trash and Sup Forums is just shitposting.

Rutte bedoelde toch gewoon dat een gemiddelde Nederlander er 1000 euro op vooruit gaat? Ze gaan natuurlijk niet 1000 euro uitdelen aan alle Nederlanders.

dit zijn nep-sancties voor de show. Hij weet zelf ook dat hij die rechtzaak niet wint maar hij heeft met sancties gedreigd dus nu doet hij dit om zijn volk te kunnen laten zien hoe hard hij tegen ons optreedt. Hij is te bang voor consequenteies als hij daadwerkelijke sancties gaat doorvoeren.

You're cute

Eurofilisme

For the millionth time, we DON'T elect our PM.

He needs 76 to rule solely, which is not going to happen. I don't see him getting support from a big party so he would need at least about 50 if people want to crack and open their butts to him.

His party may be the biggest but no one wants to form a coalition with him. If you don't understand what I'm saying then look up how Dutch politics works.

Spreek Nederlands a hoofd.

wat de kanker zei jij daar zojuist over mij jij kankerjoch?

We zullen zien. Als hij de rechtszaak alleen voor de show doet, zal hij sancties ook wel voor de show doen; dan kan ie ons nog de schuld geven als het slecht gaat ook.

Of ge een mongool ben

Links zijn is een verstandelijke beperking. Gelukkig groeien de meeste mensen hier uit als ze ouder worden.

Heb respect godverdomme. Zijn voorouders hebben de moffen weggestuurd.

Why can't your politics work normally like everybody else? Who the fuck doesn't elect their leaders.
Is this a democracy?

Dit oetz
Gewoon machogedrag om de Turkse bevolking te laten zien hoe daadkrachtig hij wel niet is maar die krijgt natuurlijk nul op het rekest

Hij heeft zijn hand overspeeld

Ligt eraan waar je woont. Waar ik woon waren het de Polen

you vote for whatever suits you most. THats more democratic than voting for the lesser of 2 evils

>emoji.png
wtf hacker

>tuurd
Is that like a very long turd in Dutch?

Waarom kunnen negers zich nooit fatsoenlijk gedragen in het openbaar? Vandaag kwam er zo'n enorme negerin naast me zitten in de bus en begon opeens een boterham te eten, terwijl het verboden is om te eten in de bus.

he needs 51% of every vote cast in order to "rule" you piece of shit foreigner, for the millionth time this is not a presidential election and no other relevant political party supports him

We vote for our representatives

Sinds wanneer is het verboden om een broodje te eten in de bus?

Dutch are cute !

Nou, hij heeft héél mogelijk een kleine kans op -iets-, het probleem is dat het internationaal recht op sommige gebieden heel erg vaag is en er geen jurisprudentie over is omdat de meeste staten geen vreemde diplomatische manoeuvres doet.

De vraag is of die minister van familie diplomatieke onschendbaarheid had. Waarschijnlijk niet omdat dat of op grond van verlenging van de rechten van de staat verkregen kan worden, dus bijv. voor staatshoofden en ministers van buitenlandse zaken voor zover zij optreden in hoedanigheid als Minister/Staatshoofd, of met goedkeuring van de ontvangende staat in het geval van diplomaten.

Waarschijnlijk valt de minister van familie hier niet onder, maar het is niet 100% zeker.

koek

>why can't your politics work in such a way so we can spout "kek wills it" memes?
kanker op uit deze draad en kom niet meer terug

>blad humor

Het is hier sinds altijd verboden om te eten in de bus. Staat zelfs groot in de bus aangegeven. Enige dat mag is water drinken of als het moet omdat je een of andere ziekte hebt.

Ha, je liegt vies kankerkind. Ik heb nog nooit een neger een boterham zien eten. Dan moet ik zeker ook nog geloven dat het een boterham met jonge 35+-komijnenkaas was zeker