/Norgetråden/

Russisk Sotnojv-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=UZRQ0zGYGcg
youtube.com/watch?v=p8TDbXO6dkk
vg.no/nyheter/innenriks/helse-og-medisin/slaar-alarm-om-d-vitaminmangel-hos-innvandrere/a/10011888/
youtu.be/kDbQL1BUJR4
twitter.com/NSFWRedditGif

forste for Zydrunas Savickas, historiens sterkeste mann

Norsk natur, gutta!

Vakkert, skulle vært færre hus i skråningen da.

God morgen

Oi, det ligger en sniper der til venstre i bildet! Han aimer rett mot deg!

>aimer
Nei faen altså nå MÅ du gi deg

Natta
Wish me sweet dreams big brothers

Russia mentioned so I am here

Yes, /Norgetråden/ Russian cutiegfs-edition. Welcome.

>no russian cutiegf to make блины with мopoшкa-cream and warm кoмпoт for when we come inside after making snowmen в caдe with our дeти

...

Do you show up whenever someone mentions Russia? Is that your superpower?
>"Huh, look at this tag on this shirt, says it's made in Russia."
>*POOF* "RUSSIA MENTIONED SO I AM HERE"
>"Jesus christ how did you get into my house"

Fint i Aurland ja.

Ǿstmarka ække ille heller da, om du liker skauen.

Fjortende for perfekte kvinner.

jeg...

Finare i suldal

>dfn halve slekta fra Tysfjord

Lofoten for å være helt ærlig.

Hver gang jeg er hos legen så er 60-70÷ av venterommet pakkiser og andre utlendinger.

Er det sånn de spiller systemet? De er bare konstant sykemeldte?

Hvor er dette?

Var på lege sjekk i forbindelse bed HV.

Barre gamle normenn.

Aldri sett en utlending hos legen. Er som regel overbekymra småbarnsmodre og gamlinger.

**AHУУУУУ ЧИКИ БPИКИ И B ДAMКИ**

Tror det kommer an på legen du har. Forrige fastlege jeg hadde var nordmann, men så flyttet jeg, fikk en inder(som jeg forǿvrig er veldig fornǿyd med, veldig flink fyr) som fastlege, og nå ser jeg mye fler folk som er mǿrkere i huden på venterommet hver gang jeg er der.

youtube.com/watch?v=UZRQ0zGYGcg

Nå har jeg fått en ny fetisj, gutta.

Flytt vekk fra negerland...

Skulle önske jeg hadde plass til treningsrom hjemme. Hater treningssenter.

Når vi forst er inne på dette med norsk natur så la oss ta en lek. Gjett fylket.

kanskje jeg skal bli en mann

buskerud

Niks.

Trondelag, trolig Nord.

Helt umulig, hele Nord-Trondelag ser ut som Verdaln.
Det er fult av rånere og Volvo 240er å i dette bildet ser jeg ikke en eneste av de.

G j e t t

F y l k e

Oslo /s

Ingen gjetter dette stedet.

More og Romsdal?

Næroyfjord?

Sunnmore.

nei

Du har rett. Det er Namsen litt nord for Grong.

Eidsvåg?

Riktig.

Ikke i Norge.

Egentlig ganske lett å gjette, det er jo der de majestetiske fjordene er.

I dag skal eg ikkje på jobb.

Slutt å være arbeidslos.

Jeg har ikke vært på jobb på snart sju år.

kanskje de brune liker brune leger bedre

Det er ganske vanskelig å fikse livet

>dfn biff og blåsejobbdagen
>liker ikke biff
>har ikke jåddve

Burde egentlig rydde leiligheten, men er det her jeg skal starte? eller skal jeg gjore noe annet forst, det er mange ting å velge fra, dessuten har jeg ikke så lyst til å rydde i det hele tatt

>Det er ganske vanskelig å fikse livet

Tenk på det sånn her i stedet.

Det stedet du havner hvis du ikke fikser livet er 50000000 ganger verre enn det stedet du havner hvis du fikser det.

Ta deg en runk og ei brodskive

Tingen er jo at det er sant, men det gjor det likevel ikke lettere selv om en vet det, på noen måter kan det forstorre frykten, fordi å feile ER jo en reel mulighet.
Man kommer jo ikke utenom dette her, men det er fortsatt veldig vanskelig om man er så langt nede fra toppen av fjellet som jeg er. Jeg har så mye klatring å gjore at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne, eller hvordan. Kanskje jeg trenger bedre utstyr.

Hver dag er runk og brödskivedagen..

Har coliaki fåvæ

Greia er at dypet med selvhat du kommer til å havne i fordi du ikke prövde engang kommer til å være jævligere tror jeg.

Og jeg tviler sterkt på at du har lyst til å være bitter og deppa og sint resten av livet.

samb halis og jolan pedersen
youtube.com/watch?v=p8TDbXO6dkk

Jeg har samme erfaring. Bor i et tettsted som har lyst å kalle seg by men som jeg nekter å kalle by.

Baris, pls go

>Bor i et tettsted som har lyst å kalle seg by men som jeg nekter å kalle by.
Lillestrǿm?

Bryne

hva faen jeg hater vikinger nå

Hörte nettopp på den. Bra diskusjon denne gangen.

vg.no/nyheter/innenriks/helse-og-medisin/slaar-alarm-om-d-vitaminmangel-hos-innvandrere/a/10011888/

Negre er ikke lagd for å bo så langt nord. På samme måte som at hvite ikke er lagd for å bo ved ekvator.

>A young woman has gone missing in Reykjavik.
>Anna Nicole Grayson is 29 years old and was last seen yesterday morning.

Det virker som det er mange som roter seg vekk på island for tida.

Detter det nissane som har gjort.

dvergene som straffer dem for å være feminister

Hvis dubleditter så spiser jeg min egen sæd.

>spiser
Dehydrert, anonsen?

Kanskje Island ser sin histories förste seriemorder?

hva tenker tråden om måking?

youtu.be/kDbQL1BUJR4

;_;

Han må være jævlig lei turister da, går jeg ut i fra.

Innafor å mekke egg og bacon til lunsj?

3 egg, en pakke bacon og en liter melk + 3 skiver salami og ost foreslår jeg

Ja, det vil jeg si

brodskiver med*

Ja eller bare utlendinger generelt. De fleste islendinger er ganske ultra-nasjonalistiske, med unntak av de dekadente reykjavikerne.

Er det innafor å si at nynorsk får en oppstigning i bruk for tiden fordi hipstere vil virke kultiverte og dannet?

det er ikke lett å analysere nynorskens plass. vi vet for eksempel at stadig flere elever bytter om til bokmål, og dette blir tillagt stor vekt av mange. samtidig står bruken av nynorsk i litteraturen sterkere enn noensinne.
flere forfattere har også kjǿrt en test der de finner at diktsamlingene deres blir avvist hvis de er på bokmål, men godtatt etter å bli oversatt til nynorsk.

Tror dere det er sannsynlig at lonningene til lektorer vil stige fremover? Tenker særlig på realfagslektorer, da det er en stor mangel på dette i landet.

Det håper jeg, for jeg har tenkt å bli realfagslektor

eg vil bli rik

skolesystemet blir privatisert når liberalistene vinner valget. lǿnningene vil gå kraftig opp for dyktige lektorer, og kraftig ned for "ikke så dyktige" lektorer.

Jeg vurderer også det, men hvis man ser på hvor lav lonna er, så lonner det seg ikke. Det er litt synd.

Interesant, men poenget mitt er at når jeg ser folk som bruker nynorsk, så ser det ikke til meg ut som om det er de som har vokst opp med det, men hipstere som prover å identifisere seg med det

Det er det jeg også har tenkt på, at lonnen er lav. Hva ligger den på? 500 000? Så jeg har litt lyst å gjore noe annet, men så er jeg ikke den som er interessert i forskning heller, jeg liker bare å kunne ting så jeg foler mer jeg er en lærer enn en bioingenior eller noen sånne ting.

Jeg som bor på vestlandet har en helt annen oppvatning. Her bruker folk nynorsk fordi de har vokst opp med det.

>liberalistene
>vinner valget

Dagens!

Ja, ligger vel rundt 500k men med få små muligheter for lonnsforhoyelse

Ja, da er det jo ganske mye med 5 års studier for den lonnen. Men samtidig går det jo ann å holde kurs ved privatskole på kveldstid om man foler at man trenger mer penger og man klarer sjonglere alt.

I dag er bursdagen min

Jævla offentlig ansatte som alltid skal klage, uten å tenke på alle godene der har.
>"Jeg tjener bare 500 000 i året for å lære matte til 8 åringer, buuhuuuuuuu!!!!!"

nå baker vi burgerkake

>8*2 åringer*

>500 000
>lav

Det finnes ingen mennesker som trenger å tjene mer enn det i året.

hva hvis man har seks barn og kone å fǿ på?

slutt å være så trangsynt sdm

Nei, jeg har bestemt meg for å bli lektor og tenker at 500 000 er digg det. Skal klare meg jeg, jeg vil jo ha masse penger, men jeg er ikke villig til å legge inn arbeidet som trengs. Men om det, mot all formodning, blir kone og barn i fremtiden..