/mämmi/

Kaatuva noitaope painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=kzIRG525l6s
youtube.com/watch?v=0dVvkct19ds
youtube.com/watch?v=pvZpmrWTi0I
youtube.com/watch?v=gGrl5Vr7fQw
youtu.be/7Lo0EeWoXis?t=4m42s
youtube.com/watch?v=YrRKrj3-kLU
youtube.com/watch?v=DgpYfCnLhAo
yle.fi/uutiset/3-9515438
twitter.com/SFWRedditGifs

meme pakotus

Milloin tajusitte että Hitler oli oikeassa?
youtube.com/watch?v=kzIRG525l6s

huomenna

Anime on kyllä niin ihmeen tyhjää paskaa. Jopa niilo22:sen vlogit ovat miellekkäämpiä.

ohoh mikäs siellä vilahti?

Joku pari vuotta sitten, sitten tajusin että se oli väärässä ja että Jeesus oli ainoa joka oli oikeassa.

Oon kattonu noi kaikki videot, kattonu sen 5h documentin Hitleristä "greatest story never told", lukenut mein kampfia jne.

BLACC
L
A
C
C

...

Oispa lukiorönttö.

...

Oispattaa

...

last chop

Minä keltasessa paidassa

...

Olen keltaisessa paidassa tälläkin hetkellä

Jos irrottaisin tuon tikun kuolisitko sinä?

Menen nukkumaan. 7h päästä pitää herätä TÖI HIN.

Se tuntuis aika höpöltä

Sinulle

kuuntelen yli 10 tuntia päivässä tämmöstä lutkutusta, minkähänlainen vaikutus tällä on muhun, ei kyllä seiso enään mut kai sitä helpommastakin turtuu

youtube.com/watch?v=0dVvkct19ds

Selkeesti käsi käy

Ite laitan taustalle kun runkkaan

Siitä puheen ollen...

itellä on jäänyt runkkaus kun ei keksi enää uusia fantasioita

youtube.com/watch?v=pvZpmrWTi0I

olispa taikatyty

Taidan kyllä ite jäädä vaan kahvittelemaan Suzukan kaa, Ursula vaikuttaa irstaalta vanhalta akalta.

Aika töykeästi sanottu

Oon katellu youtubesta vanhoja teflon brothersien videoita ja kuunnellu noita vanhoja biisejä ja tulee mieleen huolettomat teinivuodet kavereiden kanssa

oispa viel kaikki hyvin

Antaisin houkutella hevoskärryihin lupaamalla sähkö-shamisen musiikkia ja sakea.

...

Vakavemmin puhuen karakterisaatio tässä tekeleessä oli korkealla tasolla. Hyvin korkealla tasolla. Taistelukohtaukset kaikkine käänteineen ennen ns. aktia olivat hyvin mielenkiintoisia ja todella lisäsivät hahmojen syvyyteen myöhemmän kehityksen huomioon ottaen.

>Kannabis loppu
>Katso youtubesta käärimis- ja poltteluvideoita joissa pajarin määrä ylittää suomihinnoilla kuukauden vuokran

Tää on vähän niinkun menis helvetin nälkäsenä kauppaan ilman rahaa.

>Kannabis
ÄIJÄ

Myrkkynsä jokaiselle. Iso osa mämmistä tuntuu olevan koko ajan kännissä, ite oon mieluummin paukuissa. Sopii paljon paremmin omille aivoille.

youtube.com/watch?v=gGrl5Vr7fQw

youtu.be/7Lo0EeWoXis?t=4m42s

Oispa eläin kaveri

>vedä vitun vaikea pomo
>meinaa heittää pyyhe kehään monta kertaa matsin aikana mutta jotenkin aina selviä
>pomon kaatuessa niin äärimmäinen vitutus ettei tule edes kunnon onnistumisen tunnetta

how do I get a finnish gf?

Ootteko ikinä imeny kullia? Mä oon, vaikka noin yleensä muuten hetero oonkin. Oli kyl ihan 4/5 kokemus, tapahtu vähä vahingossa ja kännissä, mut samapa tuo.

Jolie on varmaan ihan rento jäbä mutta en tykkää sen youtube-persoonasta. Vähän turhan äsyttävä.

GGN on enemmän omaan makuun.
youtube.com/watch?v=YrRKrj3-kLU

jaa, en ite polttele kun pari kertaa vuodessa mutta tolle videolle oon naureskellu välillä

Alkuperäisellä Xboxilla Ninja Gaidenia naputellessa vitutti usein, mutta voittaminen tuntui aina ihan helvetin hyvältä.

Kuulostaa mun Timon & Pumba reissulta
kaveri kysy onko mulla kilpeä missä on korkea stability, en ollut edes huomannut sen statin olemassa oloa
Pääsin bossin välittömästi

Ootko kitkuissa? Lälläslää.

Heittikö Ninja Gaiden hävitessään kolme tuntia, kaksi luolastoa ja viisi pomoa takapakkia?

Ei kai se Snessin Leijonakuningas noin munamutkainen ollut?

Ei mulla kitkuja tuu, ne on heikoille ja nisteille.

Tekee vaan pirusti mieli poltella.

I second this :DD

biggie & smalls
fatboy & slim
pikachu & snorlax
penn & teller
etc etc etc
youtube.com/watch?v=DgpYfCnLhAo

Sun kymmenen vuotta vanhan lempi pelin jonkun vihollisten esoteerinen lempinimitys? Voi juku.

Pekka ja Pitkä
Ella ja Aleksi
Hartikainen ja Uuno

Joku bongi olis kyllä kätsy. Ja rento.

>Sun
>kymmenen vuotta
>lempi pelin
>jonkun vihollisten
juuh

Nostalgialasit pois päästä ja persettä nuolemaan.

Tik-Tok, aika kulkee papparainen. Demons Souls julkaistiin vuonna 2009, käytännössä 10 vuotta sitten.

Tuo jotain polteltavaa niin voidaan poltella kahdestaan.

Anime är förbjudet här. Ut av mitt tråden.

toi on aika homoa jätkät hei

>dude

...

kunhan kivekset ei koske niin ok

Juu

weed lmao

En sitte nukkunu viimeyönä ja silti mä oon vieläkin pystyssä. Tulispa uni tai edes paska. Järjestys vapaa.

Jos ois kunnon nippu budia, niin koittasin kyllä vetää jonkinlaisena smootiena. Kuulostas aika jepalta.

Juuh eliboon niin kännissäbetten kehta mennä kotiik ettei muija ulise niin nukun talom yhtiön saunatiloiisaa. Ratetkaa cuck levelit

Aika surullista

onko kukaan muu känissä

>omistaa tissieläimen

Tavallaan aika surullista mutta tavallaan aika poliittinen ratkaisu. Sanosin että cuck/5 mutta fiksu/5 samalla.

Uskosin et toi on:

no huhu aika munattomat setit jäbä, cuck 3/5
kiitti vinkistä

ei saakeli on nuo akkelit ihme otuksia, itellä yksi kaverimuikkeli jolla on jo ukko joka vissiin niinkuun tykkää meikäläisestä niin oltiin sen kaverin kanssa kabakissa, meikäläinen sen sinkku kaveriin yritän tutustua ja ehkä joskus käbiskin kahvilla ja semmosta niin, niin tää mun kihloissa ole kaveri meille vetää pulttia ihmeasioista ja änkee meidän väliin että ei voitas jutella, siis mitä vittua

Aamulla herään mun korkeapalkkaiseen duuniin, hyvännäköinen vaimo on jo keittiössä duunaamassa pekonia ja kananmunia. Matkalla keittiöön skidit pyörii jaloissa ja kertoo innoissaan kuinka kouluretki suuntaa tänään Serenaan. Suunnitelen perjantai-iltaa, kerran kun viisinumeroinen palkka tuli, ja tyydyn kopalliseen kaljaa ja hyvään romaaniin, ja sitten pöhinässä panen vaimoketta yön pimeydessä. Ja lauantai-aamuna saa herätä kun lapset pomppii sängyssä.

Niin tai herään iltapäivällä yksin hikikomerosta, syön Mamas nuudeleita ja juon viinaa loppu päivän.

>oispattaa
>runkkaa
>oispatustaso 0

haluun turpaan

hakatkaa mut

it ain't me
it ain't me
I'm not the senator's son

yle.fi/uutiset/3-9515438
>Pakistan pyytää Facebookia ilmiantamaan jumalanpilkkaajat
Mitäs sitä on tullut kirjoiteltua naamakirjaan?

Testissä carillo bitteri. aika 3/5 kai tätä kittaa näin perjantaiaamuna.

Kolmelta loppuu työt ja alkaa VIIKONLOPPU

aattelin olla selvinpäin ja hakata vitusti videopelejä, mites te?

Aattelin olla TÖI_SSÄ

Valmistaudun töihin koska teen myös viikon loppu töitä etten olis KÖY HÄ

Tappaisin kaikki.

nyt vinkkasin

Kuvassa lempi lohikäärmeeni. *palvoo*

Hei! Moi! Ja hyvää huomenta!

turpa kii

Se tunne kun ihana Laura päivittää instagramiaan

*duunaa 2D vaimoasi*

Paska lohikäärme.

Menkää TÖI_HIN

kusipää poista viestis

Mun pikkusisko on neetti.

tapa se

Yh... Oispa kevään ja kesän mittainen takatalvi...

Syksy on ok. Se saa jäädä.

Anna pillua

Hahaa! Paskamestari on saapunut lankaan!

Sano sille että menee töihin