Sverigetråden - Vargupplagan

...

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Swedes_(Germanic_tribe)
youtube.com/watch?v=syMhJMmGEIc
aftonbladet.se/nyheter/godanyheter/a/aRkp4/tiggarens-fina-gava-till-ettariga-elliot
youtube.com/watch?v=R5i9k7s9X_A
youtube.com/watch?v=drx2CeZUMz4
twitter.com/NSFWRedditVideo

Are Swedes white?

Real swedes are the only white people

that's a French dynasty though.

but Karl Gustaf is like 1/4 Swedish 1/4 British and 2/4 German, his wife is the french one

Vad har vi här då

We are Swedes and that's that.

en.wikipedia.org/wiki/Swedes_(Germanic_tribe)

damn, I want to eat those asses.

I live in the forest so the first time i met a dark skinned person i was already in like 6th grade.

The only place where you can really see somalis are in the ghettos.

You sound very much like a sub-human.

UT UR MITT LAND DITT JÄVLA SPEKTRUMBARN

Fint dampryck, du är som en neger som inte kan kontrollera dina impulser, undermänniska.

It's not my fault you have no testosterone.

Sluta cuckbreva för helvete.

Sluta vara rasist

Skjut dig själv

Jag vill inte spela detta spel kallat livet något mer

märkte aldrig att den var animerad

Du måste

jag vill knulla hon til höjer

Ska bli skoj ikväll hörrni.

haha mm

Breva bild på dig

haha mm tror jag inte favä

Sup ikväll eller?

sluta skjuta upp saker

bryt ned det du behöver göra och utför det i små etapper

ta sakta men säkert tag i ditt liv

ha en fortsatt trevlig helg

>blondpaj framför mig som luktar gott
vill HAAAAA!!!!

formen av hendes hals och kind ser grim ud favä, ville inte

Jo det med.

Orkar inte

>krypig user bakom mig som luktar smegma och brustna drömmar
vill AAAAAV!!!!

du är bra danskanon, synd att du ska behöva se tråden när den är så här

Down syndrom?

Jag ser din skärm.

d-du med

vad hände då

heter någon av dom julia

Självmord.. ja.. Voo...!.. Ledsna pojkar..

>dkn köpte ny fin adidas tröja idag

Hello sweden. Do you like me?

>adidas
ska du ut och sitta på huk med polakker och russere?

Hade jag gärna gjort om jag kände några

Har extremt ont i högra sidan av ansiktet och värktabletter hjälper inte så mycket. Hejdå tråden, hejdå världen, vill inte ha den här smärtan mer.

Najs mannen

du behover inte kende nogen, du ska bare have det fulde sæt toj och så begynde at sitta på huk på gaden et sted, så kommer de av sig selv och former en squat-ring

Ring 1177

gå til lægen

Bara om du gillar Hitler

Tack danskanon, får prova det

...

>dkn ingen hoj storbrystet söt polsk fv youtube.com/watch?v=syMhJMmGEIc

ska lyfta nu

..ur datorstolen

Tängker på gamla SvP ;(

...

>kollar på dagens krypbilder i mobilen
>HON tittade rakt in i kameran på två av bilderna

Kan man använda en facebook man inte använder för tinder?

vad gör han..?

Ånei, trådden e dö! Tur at ja fik lära mej HLR i skolan!
*tryker på trådens mage ok bloser luft i munen*

[lunken jazz spilles i baggrunden]

>dkn min vardag

aftonbladet.se/nyheter/godanyheter/a/aRkp4/tiggarens-fina-gava-till-ettariga-elliot

Där fick ni rasister!

Jävlar vad hon putar med röven.
Hon har bokstavligen 0 rumpa/höfter

vem här /påbrahumör/?

Jag för nu har jag massa alkohol hemma och ska mysa :3

INTE JAG, MÅSTE KODA OCH VET INTE HUR JAG SKA GÖRA SAKER OCH TING, AAAAAAAAAAAAAA

allt kommer lösa sig, ta de luuuugnt

nej, har ont om tid och fattar inte skiten finns ingen bra info om det och jag mår dåligt, behöver hjälp men hjälpen finns ej

J D I M S A

>dkn kan inte hjälpa user för kan inget om programmering
>dkn kan inte bara krama user

Har du absolut ingen du kan kontakta för hjälp?

Tyvärr inte, annars hade jag gjort det. Samt finns det ingen info om skiten jag behöver hjälp med. Allt är så diffus och skrivet av indier som inte vet ett jävla piss om skiten, ren copypaste och lär mig inte ett dugg av det.

>youtube.com/watch?v=R5i9k7s9X_A
>dkn tjejen ved 1:36

Humanity would sink into eternal darkness, it would fall into a dull and primitive state, were the Jews to win this war. They are the incarnation of that destructive force that in these terrible years has guided the enemy war leadership in a fight against all that we see as noble, beautiful, and worth keeping. For that reason alone the Jews hate us. They despise our culture and learning, which they perceive as towering over their nomadic worldview. They fear our economic and social standards, which leave no room for their parasitic drives. They are the enemy of our domestic order, which has excluded their anarchistic tendencies. Germany is the first nation in the world that is entirely free of the Jews. That is the prime cause of its political and economic balance. Since their expulsion from the German national body has made it impossible for them to shake this balance from within, they lead the nations they have deceived in battle against us from without. It is fine with them, in fact it is part of their plan, that Europe in the process will lose a large part of its cultural values. The Jews had no part in their creation. They do not understand them. A deep racial instinct tells them that since these heights of human creative activity are forever beyond their reach, they must attack them today with hatred. The day is not distant when the nations of Europe, yes, even those of the whole world, will shout: The Jews are guilty for all our misfortunes! They must be called to account, and soon and thoroughly!

>dkn man inser att man är rätt ful ändå

Vad ska du koda?

och så vill ""folk"" stadig vara kristne och muslimer, folgere av judesekter
fy fan

>"Gud, ge oss styrkan att behålla vår frihet för våra barn och för våra barnbarn, inte bara för oss själva utan också för de andra folken i Europa, för det här kriget som vi alla kämpar är inte bara för det tyska folket, det är ett krig för hela Europa och med det, på lång sikt, hela mänskligheten."
- Adolf Hitler

>"Allt vi beskådar på jorden idag- vetenskap och konst, teknologi och uppfinningar- är bara den kreativa produkten av ett fåtal folkslag och ursprungligen, kanske av en enda ras. Det är på den som hela den här kulturens existens hänger. Om de utraderas, så kommer också allt det vackra i den här världen sjunka ner i graven med dem."
- Adolf Hitler

>"Om juden segrar över människorna i denna värld med tillhjälp av sin marxistiska trosbekännelse, då blir hans krona mänsklighetens begravningskrans, då skall denna planet åter liksom för miljoner år sedan virvla människotom genom etern."
- Adolf Hitler

>The day is not distant when the nations of Europe, yes, even those of the whole world, will shout: The Jews are guilty for all our misfortunes! They must be called to account, and soon and thoroughly!
Global kamp mot globalism.

>næsten 40% av alle barn under 5 i Tyskland er inte-europæere
DET vill komma att hände, situationen mellem Holland och Tyrkiet er en forsmag på fremtiden.

Hell Europa!

nederste række nr 4 ligner en autistisk version av hagekorset
hvad er nr 1 i sidste række? er det japans?

>nederste række nr 4 ligner en autistisk version av hagekorset
Sydafrika.

>hvad er nr 1 i sidste række? er det japans?
Ja.

Hvorfor fan i helvete insisterer de böger altid på at være skaldet? De ligner ju mongoler, inte alle män kan være skaldet och se bra ut med det, så lad da vær jævla idioter. Och jævla slutta med judesekt religionen, nr 3 på banneret er en jævla orkenreligion-folger.

Det är ju från Bulgarien. Östeuropéer är mycket mer religiösa än oss.

Det är en fel hvis de tycker det är jævla bögeri ""krig"" mellem kristendom och islam, det er alt sammen skidt och bajs, hur kan man uironiskt vara så dum på europas historie? korsböger fan

Felle? Ja hon har anorexia. Martina har dock go röv

NMR är en av få nationalistiska grupper i Europa som är anti-kristendom, vilket är konstigt eftersom kristendom inte ens är kompatibelt med nationalism.

youtube.com/watch?v=drx2CeZUMz4

Jakub....

Varför existerar jag? föredrar icke-existens favä.

i like sweden

I don't.

>NMR är en av få nationalistiska grupper i Europa som är anti-kristendom
TAPPAD

why not lad

I like australia tb h

this country is going down the toilet

>deus vult xD
Har du inga Byzantinska nunnor att våldta?

Forstår inte dit brev, kan du omskrive.

Because is true for Sweden too.

Nice then we will end up in the same place

Dansknon, kan du börja skriva på svenska?

Du är i tråden dag in och dag ut, kanske dags att assimileras.

...