/norgetråden/

Nav-utgaven

Forrige episode:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=H5l5HWAzfKE
youtube.com/watch?v=lfYot1IsqCM
youtube.com/watch?v=TCGLIRG2hV8
youtube.com/watch?v=kDMrquCevmE
exhentai.org/g/866737/d480f8954c/
e-hentai.org/s/ceb55e6207/811003-226
twitter.com/SFWRedditGifs

youtube.com/watch?v=H5l5HWAzfKE

...

andre for rasehygiene

For idealkroppen

...

si hei

Privatiser lånekassen.

Skal jeg kjope VG i dag?

>alene på en lordag

får.........vel........sette..........pizzan i ovnen jeg da.................

Hvis det var meg som laget ny tråd så her tidig hadde dere boikottet den så hardt at dere får vondt i rumpa.

JA, bare kjop nå den jævla avisa

Ja, men ikke fordi den var tidlig

>hvitt raseri

Tror nok det er deres side som er rasende, vi vinner med ett smil !

*prump*

dette. og inntil da:

youtube.com/watch?v=lfYot1IsqCM

Hvorfor hater vi egentlig Sverigeanon? Det finnes jo så mange anoner som er 2,5 ganger verre.

Er det noen autister her som er i vanlig arbeid eller kjenner en som er det?
Hva jobber du/de som?

Leste at mellom 2 og 20% av autister har vanlig jobb noe som jo ikke akkurat lover godt.

Nei, det finnes faktisk ikke.
Kjenner en litterær autist som jobber i butikk.

>Dette er en del av en artikkelserie om en ett år lang reise gjennom det morkeste Europa, blant nazister, fascister, muslimhatere, nasjonalister og hoyrepopulister.


hva kvalifiseres som en "muslimhater", var Christopher Hitchens en "muslimhater" hva med Sam Harris? litt uklar på definisjonen der.

liker også hvordan de bare slenger inn Nasjonalister og Hoyrepopulister sammen med de "morkeste i Europa"

får virkelig de neuronene til å fyre los

Da snakker de vel om hardt autistiske folk. Hadde en foreleser som var ganske autistisk. Ingen motte opp til timene hans. Like greit at de bare er hjemme tenker nå jeg da.

Styrkeloftanonsen eg påkallar deg, kom kom

Jeg vil gjerne vite det selv så jeg spurte HD-mannen i forrige tråd hva det er jeg gjör feil Jeg tror aldri jeg kommer til å få et godt svar

Alltid bare "ingen liker deg" eller "du er ikke norsk, gå vekk"

Föles dårlig mann. Ingen logikk og ingen argumenter mekk Sverigeanon gå sinna.

Bare det alene tar jo bort ifra det at VG bedriver politisk noytral journalistikk. Men det er jo det motsatte han hanreien drev å spoy ut i kommentarfeltet om hvorfor de hadde publisert det. For han så faller vel Trump og CO under "muslimhater" også.

Det som hadde vært greit er om de hadde vært åpen om deres politiske bias, akkurat som mange hos FOX sier de er konservative, ok greit, da vet man det, mens CNN i likhet med vg sier de bedriver objektiv journalistikk og ikke med bias fra venstresiden, når det smertelig åpenbart at det ikke er tilfelle.

Da jeg var ung, på 1920-tallet, hadde hver avis sin klare partipolitiske tilhǿrighet, og dette var noe alle var klare over.

____ ___, __________.

...

Ahh det var tider det

>Jessica
hnnnng fåvæ

Les den Listhaug delen av HVITT RASERI jesus kristus altså

VG journalister er virkelig det mest motbydelige avskummet denne jord har å tilby

– Du synes ikke det virker som om vi heier på eller nyter at de må reise ut av Norge?

– Nei. Men jeg synes det er bra at vi lykkes med det. Jeg mener det er helt avgjorende at vi får til returer.

– Når noen blir returnert, er det noe som gleder deg?

– Jeg gleder meg over at vi klarer å finne dem som oppholder seg ulovlig i Norge. Det gjor jeg virkelig.

Hun smiler bredere:

– Klart det! Det handler jo om å håndheve norsk lov. Det har med sikkerheten til norske borgere å gjore! Med kriminalitet å gjore!

– Kriminalstatistikken viser at hatkriminaliteten er den eneste kriminaliteten i Norge som oker…

– … det stemmer ikke. For eksempel oker også voldtektsanmeldelser.

– Fra 2014 til 2015 ble det registrert en dobling av antall anmeldte tilfeller av hatkriminalitet mot etniske og religiose grupper. Får dette deg til å holde litt igjen når du skriver på Facebook?

– Jeg mener at jeg opptrer på en ryddig måte. Du vil ikke finne noen som kjenner meg som opplever meg som rasistisk. Og hvis jeg hadde vært det, regner jeg med at jeg ikke hadde vært statsråd.

– Hvis noen sa for 10 år siden at «innvandrere har det altfor godt i Norge», ble man stemplet som rasist. I dag er det helt vanlig å kalle dem både unnasluntrere og lykkejegere. Har det skjedd noe med måten vi snakker på?

– Jeg tror at det viktigste som har skjedd, er at vi har begynt å diskutere en del viktige sporsmål som vi kanskje styrte litt unna for, fordi det foltes ubehagelig å snakke om. Da jeg traff sosialantropolog Unni Wikan på et seminar, fortalte hun meg at hun ble stemplet som rasist på 90-tallet, fordi hun sa at det måtte være et krav at innvandrere måtte lære seg norsk. Det kom på forsiden av VG. Så vi har kommet et langt steg videre siden den gang.

Knasker i meg Lysbakkens tale til landsmote

– Ytringer som tidligere ble betraktet som brunt grums, er blitt normalisert?

– Helt klart.

– Synes du det er riktig?

– Selvfolgelig.

– Ja?

– Det er jo reelle problemstillinger som ikke bor feies under teppet.

– Er det blitt populært som politiker å være innvandrerfiendtlig?

– Frp har stått for den samme politikken i alle år, enten det har vært populært eller upopulært. Jeg tror den store majoriteten av nordmenn er innvandrervennlige. Men de er opptatt av at vi skal fore en ansvarlig politikk, som skal være langsiktig. Mange ble vekket opp i 2015, da de så hvilken effekt det har å miste kontrollen på innvandringen. Presset på Europa er fortsatt stort og kommer sannsynligvis til å oke. Mange mener at det som skjedde i 2015, kommer til å bli nesten vanlig i et lengre perspektiv.

– Vil du karakterisere deg selv som patriot eller nasjonalist?

– Jeg er veldig glad i Norge og veldig opptatt at vi skal klare å ta landet i en god retning fremover. Og sorge for at folk kan fortsette å bo og jobbe rundt omkring i Norge. Jeg har reist utrolig mye rundt i landet og mott folk og sett hvordan de lever, og det er det beste ved å være politiker.

– Er du ukomfortabel ved å bli omtalt som en patriot?

– Nei, det er jeg ikke. Jeg er glad i landet mitt, og det har jeg alltid vært. Det synes jeg ikke man skal skamme seg over. Jeg synes det er bra at pendelen svinger litt tilbake nå. At man faktisk onsker seg det beste for sitt eget land. Slik bor det jo egentlig være.

Jeg tror at de fleste tenker sånn. Vi onsker det beste for Norge.

>/norgetråden/ vg utgåve
Fy faen hold kjeft, kven bryr seg om ei dritavis la ut ein slem artikkel om nazistar.

>drit i landsforræderne, slapp av litt a'
Nei.

dette
nå brenner vi ned bygget deres

>muh hatkriminalitet

Kommer da greit ut av dette intervjuet, Listhaug. Hvor er hennes hvite raseri?

PST vennligst gå

fy faen hun er dårlig til å gi intervju
de skulle ha kommet og intervjuet meg, jeg hadde lett B dem THU og rodpillet hver og en VG-leser

kan du tilbakevise dette da

alt dette er jo sant

hvilken organisasjon?

ka snakker du om, ho gjorde det kjempebra til tross for de skamlose gotcha sporsmålene, pris Sylvi

FYYYYY FAAAAAAN

Norgetråden Inc.

Skulle tatt med meg en russisk sotnosjv da jeg var på butikken i dag, så kunne vi spist ceмeчки, drukket brus og sett Dexter sammen nå. Det hadde vært kos det.

>Dexter
Ikke se mer enn opp til s5

>sverigeanon sier han ikke brever i sverigetråden
>brever samme bildet med samme filnavn i begge trådene
hmm

Landsforræderi er:
>Landssvik, samlebetegnelse på forbrytelser mot statens selvstendighet og sikkerhet
Det landsorræderi IKKJE er:
>Ein artikkel som prǿvar å stille dine personlege synspunkt i dårleg lys

Jeg nærmer meg slutten av s2. Hvis det blir kjedelig så slutter jeg.

har du lært deg å hate sostra hans ennå?

Hvem bilde? Jeg brever wojak litt her og der

Håpar inderleg alle som leser VG no har dublokk installert.

de prover å indoktrinere den norske befolkning til å stotte sin egen odeleggelse
det er så "forbrytelser mot statens selvstendighet og sikkerhet " som det går ann å bli

>la oss uironisk slippe inn masse brune folk, hva kan gå galt? / det ville vært motbydelig ikke å gjore det, hva om du selv flyktet fra krig?
Om jeg flyktet fra krig så hadde det vært helt greit å ikke få komme inn i landet. Hadde sugd, men sånn er det nå. Jeg slenger ut ordet landsforræderi fordi disse folkene uironisk onsker å slippe folk inn i landet.

Har aldri likt henne. Ikke kjæresten heller. De er så jævla damete og emosjonelle. Håper faen ikke de russiske sotnosjvene er sånn.
>men det er de

SPOILER: det er litt sexy i s6 rett foran hun oppdekker sannheten når hun tror at hun er forelsket i han og vil pule han. föler meg som en islenning når jeg sier det men det likte jeg godt. synd at det aldri skjedde.

hvordan leser jeg VG-propagandaen uten "VG pluss" eller hva det enn heter?

Kjoper papiravisen. Kan ta bilde av artiklene hvis du virkelig er interessert

>Kjoper papiravisen
god 1 user

Ein naiv sans av medfǿlelse≠eit bevvist ǿnske om å skade staten og befolkninga.
Er like imot innvandring som nestemann, men å tru at VG ǿnskar å sleppe inn "flyktningar" fordi dei ǿnsker å sjå dei herje og ǿdelegge er feil, det å kalle dei landsforrædarar er å ta litt hardt i.
Veddar pengar på at VG skrreiv artikkelen spesifikt for å provosere althǿgre so dokker kom til å lese artikkelen og klikke i kommentarfeltet og gi dei masse pengar.
Slutt å les VG.

Spis middag nå

allerede fordǿyd

Jeg sier ikke de fremmer jode-agendaen, men de er landsforrædere i mine oyne selv om de bare er naive (hvilket jeg også tror er tilfellet). Jeg gir dem forovrig ikke penger, har ikke vært på siden deres.

Er du styrkeloftanonsen forresten?

Beste snusen gutta

ikke sulten enda

VG "journalistar" er mange ting, men landsforrædarar er dei ikkje. Du bǿrr finne betre skjellsord å bruke.
Skulle ǿnske eg var ein stor kar, men nei, er ikkje styrkelǿftanon.

nyter dere Sol gutta?

Noen forslag?

>" fordi dei ǿnsker å sjå dei herje og ǿdelegge er feil
innvandrerene kan være de snilleste og mildeste menneskene i verden, det betyr ikke at å fylle et land innebygget av et folk som består av snaue 4 millioner individer, med folk fra land med en tidobbel det antallet befolkning, som har erstatningsrater skyhoye mange ganger hoyere enn deres egen, til det punktet hvor innvandrere gjor opp 20% av befolkningen, er en ok ting å kjempe forsvare og kjempe for opprettholdelse av.
Det er folkemord, Men det kan egentlig ikke kalles det, da det er våres egne som er gjerningsmannen, det er folkeselvmord.

derfor er de landsvikere.

Eg likar nisse, fjomp og nepehaud.

må så jævlig drite av 13
g3 mesterrase

herlig

går og lenker video'n i sverigetråden
de guttene i den tråden skal du ikke tulle med
nå er det snart slutt for VG

ja jöss

Forræderi inneberar eit bevisst ǿnske om å skade, noko som eg ikkje trur VG har. Eg trur at dei som skreiv denne artikkelen meinar heilhjarta at ǿkt innvandring ikkje kjem til å ha nokon store negative effekter, dei tek feil, men dei har hjarte på rett plass.
Derfor, sidan dei ikkje har gjort eit bevisst forsǿk på å skade staten eller befolkninga kan dei ikkje kallast forrædarar.

Trippel ost gutta

tar vel også tisser litt jeg da

snorkorama

"uvitenhet om loven" holder ikke i retten
dessuten vet de godt at dette erstatter norges befolkning med en annen befolkning, de vet godt at om 50 år, når den eldre garde sparker botta, at det norske land, og ikke minst fjes kommer til å se drastisk anderledes ut på grunn av nettop det de driver med

faktum at de ikke ser på dette som en negativ ting gjor dem ikke mindre skyldige, det gjor dem utilgivelige

Æsj, fy faen, anonsen..

Har landa på gran canaria gutta.. tar taxi gutta..

ǿrsta rrrådhus

>120

det tek en time å gå ned
ikkje at eg he noke dær å gjær

hvordan får jeg kukken min i Sivs rumpe

>Forræderi inneberar eit bevisst ǿnske om å skade

Nå ble en hel gruppe frontsostre domt for forræderi etter krigen selv om alt de gjorde var å hjelpe folk så det strekker nok litt lengre

>det er folk i tråden som mener VG IKKE forræder folket i tråden

>Hyllar ein mann som drap og undertrykte våre landsmenn
>Trur han ikkje er ein svikar
Finst ein spesiel plass i helvete for folk som deg.

den absolutte tilstanden av blåpillethet

Forræderi inneberar eit bevisst ǿnske om å skade, noko som eg ikkje trur Hitler hadde. Eg trur at dei som Kjempa for axis meina heilhjarta at ǿkt nasjonalsosialisme ikkje kjem til å ha nokon store negative effekter, dei tek feil, men dei har hjarte på rett plass.
Derfor, sidan dei ikkje har gjort eit bevisst forsǿk på å skade staten eller befolkninga kan dei ikkje kallast forrædarar.

er det det du lærte i skulen?
tyskarane ville ha FLEIRE av oss.
es lebe Reichskommissariat Norwegen.
fåvæ.

Det var rundt 5 ganger så mange nordmenn som meldte seg inn i SS enn det var motstandsmenn. Putt den i pipa di og royk det.

>hanrei-henrik har begynt å snakke nynorsk

Dubletter bestemmer hva jeg runker til.

Ikke kinesiske tegninger eller kroplinger, takk.

Lager meg litt kaffe
Og
Slurker den ned

youtube.com/watch?v=TCGLIRG2hV8

Finnes det nå vanskligere enn å være ei pen jente i et rikt land?

youtube.com/watch?v=kDMrquCevmE

Han her fåvæ

exhentai.org/g/866737/d480f8954c/

Meinar du at Hitler ikkje hadde intensjonar av å skade Nordmenn når han innvaderte landet og tok over regjeringa?
Den samanlikninga funkar ikkje på noko nivå.
t.Lebensborn etterkommar
Og? Eg har lite problem med å tru at fleire valgte å gi opp og svike landet en å kjempe for det.

e-hentai.org/s/ceb55e6207/811003-226