Hallo Nederlanders!

Hallo Nederlanders!

Op welke kanker partij gaan we stemmen?

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=zBGWcdRKvDY
twitter.com/NSFWRedditImage

Boycot Turkije, zeg tegen al je familie leden dat ze daar nooit meer op vakantie moeten.

Fucking primitieve mongooltjes

Pvv

Geert 4 life

FvD

Als je op de pvv stemt ben je echt een kankermongool

PVV

FVD

pvv

Ga lekker terug naar je eigen land

Forum voor Democratie. Leuk hè

Denk sowieso

PVV. Genoeg met de elite. Denkt Rutte nou echt dat we blind zijn of zo? Dit gebeuren met de Turken is ook maar tijdelijk tot de verkiezingen daarna alles weer als vanouds. Opzouten met de Elite, het is echt tijd voor "Change" net als in de VS en Engeland. PVV dus.

Zolang Sylvana maar weg blijft is alles oke

PVV, ik wil wel zien wat er dan gebeurt

youtube.com/watch?v=zBGWcdRKvDY

Forum voor Democratie, de PVV maar dan niet retarded.

...

greetings from germany...

u did the right thing bros with those turkish fuckers

what's this lang. here? fagrussian?

HEt is de enigste partij, die nog enigermaten naar bestaande problemen kijkt.

Maar jammer, dat er geen partij is, die de tokkies buitenhoudt en de natuur beschermt

Ik ben gewoon autochtoon

Hahahaha sorry die reactie was voor de kerel boven je

steam gwn pvv ,is te klein om nu nog n verschil te maken. volgende verkiezing zeker tho

Geertje moet ook eens een kans krijgen en wat nationalisme in de 2e kamer kan geen kwaad. Kanker

do the right thing and get the mudslimes out of there. because I will be moving to you glorious country after summer and I want it to be Nederlands, not Syria please!

Ja maar ze komen niet met oplossingen, ze schreeuwen gewoon populistische uitspraken.

tbh i don't understand anything about you guys are saying about turks, but i'll probably agree with you. Uneducated pieces of shits are the fucking worse and i totally support netherlands even tho i'm a turk.
>inb4 hurr durr germany and netherlands are nazi
turkey is blocking bulgarian parties to make speeches on turkey, they don't have anu right to shit on another country just because they don't give them "freedom" to speech
please excuse those turks, not all of us are like that, even though we're rare

het adresseren van het probleem is momenteel harder nodig dan welke andere partij dan ook

gast stem gewoon op hem, ook al haat je hem, dan wordt hij toch getermineerd door een NWO agent of mudslime... net zoals Pim. win/win situation!

>de enigste
ja zo enig die partij

Maar idd, als je op de pvv stemt ben je achterlijk slachtwaardig stemvee. 'Hij benoemt de problemen!' lol, typisch ongeschoold napraat gelul. Pvv stumpers zijn geen haar beter dan die achterlijke 3e generatie erdogan turken. Overweeg zelfmoord.

opkankeren kankeryank

Twijfel tussen Geenpeil, PVV en LP... Homo's, overtuig me! 1 van de drie...

Hahahaha ja klopt hij wordt waarschijnlijk neergeschoten door een verward Marokkaans jongetje

Je bent sowiezo achterlijk slachtwaardig stemvee als je stemt en de poppenkast meespeelt zodat de lobbyisten straks weer vier jaar het beleid bepalen homo

geenpeil nikker, misschien faalt het hard mar het is tenminste iets nieuws. Van al die andere halve tamme weet je nu al dat ze gaan falen.

Ik zal je mening meewegen mijn homo

Foum voor Democratie. Thierry heeft me overtuigd, bedankt Jinek!

WOLLA KANKER WILDERS BEZEM, POW!

>als je stemt en de poppenkast meespeelt zodat de lobbyisten
Oh god jij bent er zo een. Blijf jij maar lekker passief aan je moeders tepel zuigen dan jochie. Ik denk niet dat we je inbreng zullen missen.

Geenpijl is sowieso kansloos

PVDD

...

Ga toch niet klikken edgy flikker die je bent

Oh lol dacht een dierenmishandelingfilmpje. Hahaha

Welkom op vierchan waar vmbo-ers stoer praten en doen alsof ze slim zijn.

kankerpartij schrijf je aan elkaar, pauper

gewoon mijn havo gedaan flikker

Je kunt net zo goed een brandende lucifer in je benzinetank mikken dan heb je een beetje een vergelijking

Welkom op vierchan waar vmbo-ers stoer praten en doen alsof ze geen vmbo-ers zijn.

Afgestudeerd aan uni hiero

Forum voor Democratie kanker hoer

>havo
Kek

HEIL HITLER!

Correctie; Nederlander zonder migratie achtergrond

a kanker zemmers we gaan nooit dit land uit hoor je dat kk kaaskoppen

wij nemen deze land over we hebben het gebouwd en nu neme we over snap je?

Blijf jij maar iedere vier jaar stemmen om de dingen te 'veranderen' jeanet. Veel beloven weinig geven doet de mongool in vreugde leven. Als je iedere vier jaar vergeet hoe het vier jaar geleden ook weer ging dan verdien je de teleurstelling, iedere keer weer. Ik heb nu zo'n negen verkiezingen bewust meegemaakt, en tja, je gaat op een gegeven moment toch een verband zien. Jochie.

Ook... Mijn post was de keuze tussen PVV, LPF en GP, kan het nooit laten. Maar dat neemt niet weg dat ik donders goed doorheb dat ik besodemieterd word. Mijn generatie is ook al gebrainwashed met 'democratie is het enige en heilige' maar je moet bekennen dat er ergens toch iets niet werkt.

Geert is een klootzak en een watje.

>Ik Neuk Jullie Allemaal De Moeder

Ik zou Marianne Thieme wel onvrijwillig anaal willen uitbramen

Op kanker PVV, vooral na die kanker turken van kanker gisteren

D66

ach, wat maakt het ook uit...
Alle 5 grote peilingen geven hetzelfde beeld, VVD op 1 en PVV op 2, en dan een meerderheid van ongeveer 83 zetels over links.
D66, SP, GL, CDA en PvdA komen op dit moment samen op 84 zetels.
Als de VVD met CDA, SGP, 50plus en D66 zou samenwerken, komen ze uit rond de 67. Dus helaas, dankzij de PVV een linkse coalitie de komende 4 jaar. Open de grenzen maar en koop een kuisheidsgordel voor je dochters, wij gaan trots Zweden en Duitsland achterna.

Groenlinks of SP

D66
waarschijnlijk op Kees Verhoeven, die legt de goede focus op technologie.
daarnaast in onderwijs investering, dat kunnen veel mensen wel gebruiken.

gematigd beleid, centrum regering vormen, ik zie het wel zitten

>'democratie is het enige en heilige'
Dit denkt volgens mij helemaal niemand. Als je een beter voorstel hebt hoor ik het graag.

>maar je moet bekennen dat er ergens toch iets niet werkt.
Er werken een hele hoop dingen niet, inderdaad. Maar om dan te zeggen 'boehoe ik stem lekker niet meer!' lost werkelijk helemaal niets op.

Als je op PVV stemt, ben je een sukkel

ewa matskos

ff snelle bars tussen door snelle jelle a broer

ben hier met paar niffos we neuken je minderjarige chick
ik stop mijn lul diep in haar keel en ze doet snik en haar moeder is een crackie aan haar verkopen we die bricks we zijn op snelle money en spenden het in 1 dag, snelle plofkraakje en we nemen de 1e afslag je moeder wilt dat ik haar in der kont naait, maar ik stop het in der mond want daar komt de meeste stront uit

...

PVV #fuckturkije

Als het niet werkt, maar je blijft het spel meespelen, dan valideer je het. Als 20% van de mensen komt opdagen voor een verkiezing, wat heel begrijpelijk zou zijn gezien onze daadwerkelijke invloed op het beleid, dan werkt de democratie niet meer. En zullen we iets anders moeten bedenken. Dus stemmen lost niets op maar valideert de nonsens.

na die kanker kabab turke van gisteren avond? denk PVV SIEG HEIL MOFO

en natuurlijk is dit de beste plek om je teleurstelling te uitten

immers gaan eenieder op Sup Forums met de instelling 'laat ik mij eens ruimdenken opzetten en het stappen ondernemen om de democratie in Nederland opnieuw vorm te geven'

Sowieso kanker erdogan

kk hard broer

check deze

ik ben op de snelweg
en ik ben snelweg
bel mijn niffo zijn naam is snelweg
zeg tegen hem die bricks moeten snelweg
want de popo komt dus we zijn snelweg

Ja zowiezo de pvv hopen dat geert net hitler 2.0 is

...

>Als het niet werkt, maar je blijft het spel meespelen, dan valideer je het.
Je doet net alsof er niks zou kunnen veranderen aan 'het spelletje', alsof er nooit iets zou kunnen verbeteren. Dit is een foute aanname.

>Als 20% van de mensen komt opdagen voor een verkiezing
Dan bepaalt die 20% de uitkomst. Nogmaals, ik hoor graag een beter plan.

tis erdolf nu he wel bij blijven!

Stemmen is voor normies.

Zeker want verder escaleren gaat dit land export en import zeker helpen. Nederland is klein en zielig en niemand in de wereld heeft ons nodig, behalve de kennis van sommige experts.

pvv, rest is fucking waardeloos

we zijn 's werelds grootste exporteur van voedsel en voedselgerelateerde techniek en innovatie...

en jouw hebben we ook niet nodig hier kanker gek

Zijn wat?

...

Je lul diep in haar keel? Dat kan helemaal niet die is veel te klein. Ja misschien als tandenstoker

spreek geen turk's toch?

hahaha ja hoor, als we een opkomst van 20% krijgen gaan """""""""we"""""""""" iets anders verzinnen.

>hurr durr meer referenda!
afgezien van de EU Grondwet heeft geen referendum een aanzienwekkende opkomst gehad. Ik betwijfel dat als Nederlanders moeten gaan stemmen over saaie shit zoals budgetten, agricultuur or de daadwerkelijke aanpak van immigratie, dat er dan ineens meer dan 20% komt opdagen

>technocratie
>2017
zijn we nog niet klaar voor. De gemiddelde mens denkt bij eugenetica ook nog aan rassenzuivering in plaats van het bestrijden van erfelijke ziektes, dus daadwerkelijk problemen laten aanpakken door mensen die er verstand van hebben zit er nog een aantal generaties niet in

>meer macht voor de politiek
oh hey wacht eens even, denkt de zittende regering na de opkomst van 20%, laten we anders de kieswet maar eens aanpassen, de burgers boeit het toch niet!

De VS is de grootste exporteur van voedsel.

je denkt werkelijk dat onze grootste afnemers er van wakker liggen dat we een beetje aan het modderworstelen zijn met Turkije?

Dit is Sup Forums, denken jullie echt dat ook maar iemand van ons een béétje verstand heeft van regeringsbeleid? STFU en fap zoals je dat de tussenliggende 3 jaar en 11 maanden ook doet.

Fagotten.

ewa ewa

free mijn niffo zalman en free mijn bradda hakkelaartje

so naar de streets want nu maak ik beats
kanker ibahesj is om de hoek dus ik plank hem en nu ben ik zoek
sowieso nummer 1 strijder van tayyip erdogan
en ik kan je onthoofden noem me snijder
zwart geld sowieso
sip van die cointreau
jij kk flikker hebt geen libido dus van mij krijg je een chick cadeau
en sowieso doen wij die plofkraken en als je snitcht dan kan ik je doodmaken zie in me RS6 zonder baan en wajong jij kk flikker jij bent een hoerejong want je maakt geen geld en je doet als een held maar als we je pakken dan sta je versteld dus beter blijf je thuis of we kraken je kluis en ik neuk graag je zusje das een snelle klusje

zal je doen shocken hoe slim bepaalde mensen zijn hier op Sup Forums unlike you

Niet iedereen is zo dom als jij zelf pik.

Uiteindelijk stemt iedereen wat hij of zij zelf belangrijk vindt en niet ivm totaal plaatje ik heb het goed veel dingen die ik zie bij de partijen boeien mij niks zolang dat gekanker zoals gisteren met die turken maar gestopt wordt zal het mij een worst wezen

alles wat Greet schreeuwd kan hij toch niet waar maken. Gelukkig zijn er mensen dom genoeg om het allemaal te geloven.

>slimme mensen
>Sup Forums

ik weet niet waar ik meer medelijden voor heb, de mensen die naar Sup Forums gaan voor inhoudelijke discussies, of de mensen die zich daadwerkelijk identificeren met Sup Forums

schreeuwen of niet hij is het noodzakelijke kwaad zeg maar rest zijn allemaal ja knikkers of kanker downies zoals DENK en art1kl

ik denk meer met je zelf kanker downie