Waarom nooit meer een Nederdraad?

Waarom nooit meer een Nederdraad?

Other urls found in this thread:

samaa.tv/international/2017/03/have-5-kids-not-3-erdogan-tells-turks-in-europe/
twitter.com/AnonBabble

Iemand de carice van houten fappening leakes?

meeste nl'ers zitten op /pol

Omdat er geen nudes gedropt worden

Ja maar /pol is kut

Zijn nooit online gekomen toch?

KANKER

das nie waar

Omdat een nederdraad uitloopt op een fucked versie van een nude drop. Gtfo.

Die trips liegen niet

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.

Volgens mij zitten de meeste op r9k

Deze niet

Nederlanders durven hun vriendinnen of exen niet op Sup Forums. Dus de treads zijn saai

Ik haat dit kankerland. Tristan wordt binnen 3 jaar overtroffen

door jou?

nederslettendraad?

dit. ik heb een collectie van mij slettenbak ex, maar te beta om het te dumpen. wat doen homos?

Ja. En itt. die faggot begrijp ik wel dat je niet zomaar in de wilde rondte moet schieten zonder ook maar 1 kopschot

Was ist ein Kiffer?

Ein Kiffer ist jemand, der im Leben nichts erreicht hat und weiterhin nichts erreichen wird. Das Highlight an einem Tag eines kiffenden Hurensohns ist sich den „Blunt“ anzuzünden und sich die Birne zuzudröhnen. Dadurch schaltet dieser alle Schuldgefühle und Gewissensbisse für einen gewissen Zeitraum aus und sitzt nichts machend herum. Nachdem die Wirkung verschwindet fängt er wieder an über sein misslungenes Pennerleben nachzudenken. Das will der Hurensohn natürlich wieder unterdrücken und kifft weiter.

Alternative Worterklärung zu „Kiffer“:
Jemand der seine eigene Mutter fickt/vergewaltigt.
Beispiel:
Person A: „Hey Mathias, lass ma kiffen.“
Person B: „Nein danke, meine Mutter ist keine Hure und ich will keine gescheiterte Existenz sein.“
Person A: „Haa! Was ein Loser, du hast doch kein Plan vom Leben. Heute müsste mein Hartz IV überwiesen worden sein. Ab zum Dealer und danach gehe ich meine Mutter ficken.“

Nur weil der Kiffer seine eigene Mutter fickt heisst es nicht, dass er hetero ist. Es kommt sehr oft vor, dass Kiffer anderen Dealern einen blasen und deren Sperma schlucken.

Sup Forums zijn de nederdraads en het is altijd druk daar

gewoon dumpen fag

Nederland is dichtbevolkt er dan meeste omliggende landen. Drop nudes en iedereen in je dorp/ stad weet dat jij die shit hebt verspreid

je bedoelt ruk

...

en hoe kom je er aan? of zit je ook bij een vereniging

Omdat we kut idioten zijn

Naam?

er zijn genoeg manieren, jonge padawan

...

barteljoris

...

pinkeltje99

Speak English. Seriously, how is this not a law everywhere?

How the fuck is this a language

Terug naar je eigen dimensie

it would be best if you go the fuck back to your shitty cuck country faggot

Echt heerlijk wanneer die domme amerikanen eens een vleugje van de rest van de wereld meekrijgen, direct in de stress schieten omdat het niet amerikaans is.

kankernederlanders

jullie zijn allemaal vieze moordenaars en nazies

...

21 sept 2002?

I studied French in school for several years. I had the opportunity to take a ferry to france while on a long visit to the UK with relatives. I got off the ferry and noticed I could NOT understand Anybody- nobody made sense to me.

i found myself on Leidsestrasse at a café and looked at the ferry ticket again.

suddenly netherlands.

holland is not france.
holland is only part of netherlands.
leidsestrasse is nice and many people can speak some french, a rather lot, but not all.

A family adopts me for the day. Mum is 40's Dad is 45's i think. It turns out they are 45 and 60 years old, Son is 16 like me, daughter is away at university in USA and 19 in my home city. Everthing went better than expected, son is bi i discover- um no thank you but thank you for the offer no its ok lets hang out ok? "ok", he says. mum is a milf, but no action there i dont dare cause dad is built like a longshoreman. partly due to him being a foreman at a shipping company and having been a lomgshoreman or a rigger of machinery for shipping.

mum makes dinner and it was awesome cold meat salad and excellent tomatoes with tamarind.

they ask me about religion, i say it is very personal but i have none. They thought most anericans were religious, i say is only old people and rural portions of the country. my french is great they comment. only two years of it i say. they ask if i have met anyone famous, i say no no movie stars live in Oxnard california. They say their daughter is studying at UCSD (san diego city University of California). They suggest I might visit her if id like, so they can give me a package to take to her if it wouldbt be any trouble- to save them the cost of posting it. Sure i say- what is it? Oh her art books and paint. She is artist they say. Want to see more? All these paintings were by her- the dining room has paintings of the family and photos and all painted or taken by her. I say yes- and they show me the music room and library- it has amazing paintings.

ja geen idee wie da wijf is dus weet ook de betekenis er niet achter

Did the Dutch feel any pain when the Turks started stabbing ornages as a sign of protest towards Netherlands? Lol

K

fap leak

wat een slet

...

toten sie die juden

Nigger

Do turks feel pain when hungarians cook Turk's Cap gourds?

omdat nederdraden altijd extreem cringe zijn
jongens kijk mij kanker haha

jammer dat geert niet heeft gewonnen,.. nou duurt het nog langer voordat al die.stinkende kankerbuitenlanders het land uit worden gekankerd

maar voor het merendeel tenminste wel scholierenvrij, wat een kankermietjes zijn de kinderen van tegenwoordig zeg

Geert doet niks man, alleen maar roepen.

Nein meine frund, est ist all oger

hey goeie man die heb ik nog niet eerder gehoord

verwerpelijk

...

ja want ome geert heeft zo veel bereikt in 10 jaar

...

homooos

kik: misspadna. komt uit amsterdam

Wat heeft ie tot nu toe gedaan behalve roepen dan? Hij roept makkelijke dingen zonder enige vorm van onderbouwing. Kan je heel stoer controversieel en racistisch en antibuitenlander willen zijn maar daar kom je nergens mee.

Geert doet niks, kan niks, weet niks en dat weet ie zelf ook. Daarom loopt ie weg als het lastig wordt. Gewoon een stomme kankermongool die boos is op zichzelf en dat afreageert op anderen.

> Niet willen dat je land langzaam maar zeker verandert in het midden oosten

> Heel stoer controversieel racistisch

ik heb een stijfe piemel en wil rukken op naakt fotos van meiden uit mijn klas
hoe verkrijg ik deze?

lief vragen?

fuck kebab

niet.
beste optie is creepen, ik heb een redelijke fapfolder van creeppics.
plaats meisjes uit je klas aub. deze wijf op je plaatje is wel kankergeil

(continued)

There is a small nude painting (20cm x 30cm) 8x11" of the mother, it is like a renoir only not too chubby. There is a nude self portait of the girl and her little brother on her lap. I ask who the models are, and son says its me and sis.
I agree she is an amazing artist. What is she bothering to study in Cali' ? her work looks like Renoir had her as a student.

she is studying computer science... they look at each other. so you will take her brushes to her? You can travel to Sandiego from Oxnard? No problemo, i say- i cant imagine why she would prefer computers to art when she is this good.

she is studying machine vision and AI, to teach computers to see.

well if anyone should be doing that it should be her .

dinner is finished and i take ferry to UK with son in the morning.

we leave with two boxes, a large and small easel dissasemed, another with oil paints, brushes, metal scraper tools, and other stuff.

son has ticket British Airways ticket on same flight as me, Heathrow-Montreal-LosAngeles. We sleep on plane, I dream about him and his older sister in the painting and how it must be to have a pretty older sister.

...

ALLEz ik heb al kreep fottos maar ik wil lekker rukken op blote vrouwen

pik gerelateerd: poephuid

Kom op man, langzaam verandert in het midden oosten? 6% van de Nederlanders is Moslim, dat is bijna niks.

Als je minder vluchtelingen wil moet je investeren in Klimaat, dat gaat pas echt migratiestromen opleveren met de verwoestijning van Afrika en oorlogen over water.

Dit is waarom je een teleurstelling bent voor je moeder

dat beargumenteer ik niet complete mafkees

wat zo verwerpelijk is dat Facebook oma's als deze twee dezelfde rommel blijven herhalen net als andere partijen dat doen, ondertussen dan ook doen alsof je voldoende geinformeerd bent door elke dag journaal te kijken en op geenstijl te shitposten

Geef me 1 goede reden om op Geert Wilders te stemmen.

jij bent nog te dom om te poepen, ik heb helemaal geen zin om jou een reden te geven om voor het een of ander te stemmen, ik zit hier helemaal niet om 'voor' iemand te zijn voor als het nog steeds niet duidelijk is

Erdogan wil dat de Turken, niet 3 maar 5 kinderen maken, om zo de Turkse mensen te laten domineren.

samaa.tv/international/2017/03/have-5-kids-not-3-erdogan-tells-turks-in-europe/

samaa.tv/international/2017/03/have-5-kids-not-3-erdogan-tells-turks-in-europe/

Dit is niet op Nederlandse sites te vinden..

Hij noemt ons nazis, maar deze uitspraken van hem zijn juist nazi.

Dus buiten het feit dat je Joden er voor gezorgd hebben dat wij allemaal vluchtelingen binnen krijgen. Zijn de Turken ook bezig met deze Joodse/Nazi praktijken! kanker.

Tot ziens blanke landen!! Goed gedaan Joden, overal kanker veroorzaken.

van alle minderwaardige rassen vind ik de joden het ergste

ITT: Puberteit

ge zijt daar nu al te laat voor debiel

KANKER

Een Nederdraad zit vol met sjonnies en mongolen die denken dat ze slim zijn omdat ze een studie hebben gevolgd. Ook worden er vaak Anita's gepost. Waarom zou ik godsnaam foto's willen zie van die ordinaire wijven? Ga gewoon naar een bar of club en daar kan je 1000en van dat soort ordinaire wijven regelen.

Voor de rest , krijg de kanker! Ook dood aan alle mudslimes!

met jou zou ik nog wel vrienden willen worden

maar ik heb geen vrienden en we zullen ook geen vrienden worden

Nou nou nou

Moslims zijn koning

kaaskoppe

Kankerkoppe

Omdat Turken.

Kutturken,

Omdat liberaale dit land kapot neuken. Erdogan moet dat soort echt de oven in kankere

Long distance Dutch ex. Oc

070 sletjes

Deze man/vrouw/manvrouw/apache heeft een punt.