You have 10 seconds to name a better fast food joint than Five Guys

Elijah Martinez
Elijah Martinez

You have 10 seconds to name a better fast food joint than Five Guys.
protip: you can't.

All urls found in this thread:

yelp.com/biz/joy-love-burgers-katy
en.wikipedia.org/wiki/Psychological_projection
yelp.com/biz/the-riders-club-cafe-san-clemente

Brody Fisher
Brody Fisher

Your mom's house

Wyatt Rogers
Wyatt Rogers

5 guys is the fucking fire flame

Owen Garcia
Owen Garcia

Its not $15 good

James Lee
James Lee

bullshit you cheap mcdonalds getting ass nigga

Jonathan Perry
Jonathan Perry

chipotle you can get vegan sofritas ans skip the wrap for gluten free

Easton Parker
Easton Parker

Well it is nice but expensive as fuck compared to the other places (pic related) like seriously a big tasty meal with bacon costs about the same and that includes the fries and drinks

Ethan Harris
Ethan Harris

Funky's

Ian Walker
Ian Walker

Five Guys is not fast food. It's fast casual.

Jonathan Reed
Jonathan Reed

This thread.... AGAIN?

Mason Powell
Mason Powell

Being cheap and not throwing away money on nothing exceptional are not the same thing

Levi Bennett
Levi Bennett

its $10 for a burger faggot

Jace Sanchez
Jace Sanchez

vegan
gluten free

Ian Edwards
Ian Edwards

Except with fiveguys you dont have to eat a shitty McD's in a place full of niggers. Heard In & Out or wtf its called is good but its not in the UK

Henry Richardson
Henry Richardson

This thread again. Every week with this shit. And everyweek we come to the same conclusions. FiveGuys is over priced and uses shit tier beef. Steaks and Shakes is average with good fries but again over priced. Innout beats them both in price and quality. Everything else is crap or forgettable.

Grayson Wright
Grayson Wright

cookout is the best bang for your buck. $5 cookout tray comes with a main item, two side items, and a float/drink/huge tea.
broke college student probs

Thomas Allen
Thomas Allen

La'tee frickin da

William Turner
William Turner

That looks pretty fucking disgusting.

David Allen
David Allen

5 gays is pretty gross.

Food is way too greasy, fries are always soggy and greasy, burger tastes like a cheap "mom" burger; the type your mom makes at home when you were a kid cause it is cheaper.. a soggy grey mess on a shitty bun with cheap kraft singles instead of real cheese.

Isaiah Moore
Isaiah Moore

what a burger!!!!!!!!

Ian Taylor
Ian Taylor

McDonalds

Luis Bailey
Luis Bailey

Except it is full of niggers who the fuck you think cooks the burgers at least at the one closest to me anyway, dunno about in and out though i do want more taco bells though never tried them and refuse to go to birmingham for one

Nolan Roberts
Nolan Roberts

That's how i feel about most food joints.
I can cook at home, save money and make it taste better anyway.

Jaxson Brown
Jaxson Brown

Go to bed Kenton

Xavier Campbell
Xavier Campbell

smash burger is fucking heat too

Jason Young
Jason Young

Triple o's

Joshua Torres
Joshua Torres

6 guys

Jayden Thompson
Jayden Thompson

You have 5 seconds to spot the Five guys shill who posts this shit daily for free advertising.

protip: it's pretty easy

Camden Butler
Camden Butler

This. I pretty much only eat shit like Five Guys when I'm traveling.

Liam Rodriguez
Liam Rodriguez

This burger joint, run by Asians
yelp.com/biz/joy-love-burgers-katy

/thread

Luke Wilson
Luke Wilson

Steak & Shake

Jace Morris
Jace Morris

Smash Burnger is fucking horrible. Their meat tastes like that shit my dirt poor friend from grade schools mom would buy. That shit that came packaged in a tube, twisted up on the ends and stapled shut. And their fries always come out cold.

Cooper Robinson
Cooper Robinson

IS THAT THE FIVE GUYS IN MANCHESTER NH?

Ayden Fisher
Ayden Fisher

you must of had a shitty one then lmao, the one in chicago is amazing

John Green
John Green

That looks like literally every five guys I've seen.

Hunter Jenkins
Hunter Jenkins

What is the deal with the stuff in the tube anyway?

Justin Rivera
Justin Rivera

It's almost like it's a franchise or something.

Aaron Russell
Aaron Russell

I've tried them all over the MidWest and West Coast. Every one tastes the same. Like shit. And the fries are always cold.

Anthony Richardson
Anthony Richardson

Stop advertising your shitty food here!! Five Guys should never have gotten big enough to be a chain in Baltimore, let alone the US. Five Guys is proof that the clowns populating Baltimore wouldn't know a great burger if it bit them in the ass.

Eli Clark
Eli Clark

No idea. She was the only person I've seen cook with it. Every time I went to his house I dreaded burger night.

Liam Kelly
Liam Kelly

when they are busy and shits fresh its good as fuck lol you must have one that has food sitting around all day or retarded niggers cooking it

Charles Torres
Charles Torres

Steak and shake is pretty good, but it has the worst service I have ever experienced in a fast food restaurant. They try to hard to be something more with servers, but they are always kids that could care less.

Justin Martin
Justin Martin

Your move, nut gobbler.

Aiden Martinez
Aiden Martinez

I'm a very patient guy, so slow service has never been an issue for me, plus the one in my city is on top of their game, never gotten bad food from there

Leo Peterson
Leo Peterson

Alright, let's spend money conservatively
rolls in shit ton of peanut barrels

Andrew Ortiz
Andrew Ortiz

Like I said, I've been to more of thier locations that I'd like to have. Some of them multiple times. Every experience has been average to horrible. If it wasn't my brothers favorite burger chain I'd never go back.

Austin Jones
Austin Jones

dumbass OP insults In-n-out

fuck outta here

Jason Sanders
Jason Sanders

Whalburgers
Jersey Mikes
Culvers
Chipotle
Tijana Flats
Firehouse Subs

I am gonna stop here not worth going since I made my point.

Brayden Hall
Brayden Hall

This

Elijah Gutierrez
Elijah Gutierrez

Whitecastle

Cooper Garcia
Cooper Garcia

Has fuck all to do with spending conservatively, more to do with actually getting something worth the £8 for, add the fries or the soda (which i actually prefer the choice at 5 guys over the rest with the self serve machines being the only place i can get grape 7up) but dont tell me the burger alone is worth the price because like i said its not no matter how nice it is

Carson Martin
Carson Martin

fast food
How about learn to cook and quit being a fucking inept lard ass

William Nelson
William Nelson

chipotle is utter shit. The meat tastes like what I imagine dog food tastes like. Overpriced drink, chips, and guacamole. It sucks in every way. Your other choices are on point though.

Nathan Howard
Nathan Howard

Exactly. I go to brewbachers, get an amazing burger as big as my head for eight bucks.

Brayden Ross
Brayden Ross

shake shack is 100 times better.

Xavier Kelly
Xavier Kelly

los tacos de la esquina

Nolan Thompson
Nolan Thompson

Went to shake shack for the first time last month. Wasn't impressed.

Connor Cook
Connor Cook

Five Guys is great, just not worth the money on most days.

William Brown
William Brown

BEANERS

GONNA

EAT BEANS

Robert Kelly
Robert Kelly

ITT: White trash pretend price is a valid criticism.

Elijah Nelson
Elijah Nelson

Shake Shack is 100x better than that shit!

Nathan Reyes
Nathan Reyes

If the place doesnt have a drive thru then it isn't fast food. Therefore, Five Guys is not fast food.

Fuck you, go to sleep.

Jayden Nelson
Jayden Nelson

McDonalds didn't originally have a drive through and they're the definition of fast food. You lose.

Elijah Bennett
Elijah Bennett

Is Fuddruckers considered fast food?

Ryder Thomas
Ryder Thomas

done. killer burger in portland. not even close

Aaron Hughes
Aaron Hughes

looks like shit tbh. i bet you're a small dicked pothead teenager who thinks bigger means better.

Charles Reyes
Charles Reyes

fag detected

Matthew Miller
Matthew Miller

Why don't you put your big boy pants on and ask them to make the fucking chips fresh so they are hot?

Jacob Howard
Jacob Howard

sauce?

Oliver Torres
Oliver Torres

In San Diego there used to be a Big Kahuna's, only ate there once but goddamn... Soon as you walk in its nothing but hawaiian shit and pulp fiction posters. Got the Big Kahuna Burger, thing was massive and took forever to make but it was worth it.

Dont know if its still around.

Owen Carter
Owen Carter

haha, it's amazing. I have a 7.5 inch cock and I don't use any substances. but I expect 100% failure from a neckbeard

Charles Stewart
Charles Stewart

Read filenames, cancer. It's from that chain that brain dead californians jerk themselves off over even though it's just slightly better than mcdonalds.

Jason Brown
Jason Brown

Tbh, even Wendy's btfo out of Five Guys.
Yeah, a single, dipshit. Unless you are a woman or a little boy a goddamn single patty burger isn't going to do shit for you. Especially with the little babby patties they give you. Prices aren't universal either you absolute imbecile.

Dylan Scott
Dylan Scott

I like a good burger from Wendy's can't stand their fries though

Aaron Bailey
Aaron Bailey

Over priced and shit fries

Adam Edwards
Adam Edwards

haha
We both know you're not laughing. We both know what you just said isn't true. Responding again won't chance these facts.

Jeremiah Cox
Jeremiah Cox

In-N-Out. Five Guys is just an In-N-Out clone at twice the price but not worth it.

Kevin Ward
Kevin Ward

Over priced
White trash detected.

Christopher Hernandez
Christopher Hernandez

carls jr

Ian Peterson
Ian Peterson

DUDE IN-N-OUT LMAO! XDXDXD

SURFS UP BRAH!

Connor Morales
Connor Morales

mcdonalds burgers have really stepped it up. real good quality 100% beef! never had 5guys but i bet i would go for a quarter pounder over that any day haha.

Blake Smith
Blake Smith

I am actually laughing. laughing at autistic children is a favorite hobby, it's why I come here

Brayden Morris
Brayden Morris

It's hardee's dumbass

Sebastian Torres
Sebastian Torres

No it's just most people have standards. If I'm paying top dollar I'm gonna go to a nice ass restaurant to get the burger.

Ethan Myers
Ethan Myers

ITS NOT EVEN FAST FOOD ITS SLOW

Nicholas Sanchez
Nicholas Sanchez

Eating at fast food restaurants
Enjoy your heart attack

Nicholas Scott
Nicholas Scott

5 guys is overpriced. Cheeseburger + fries + soda = 17 dollars. Not worth it

Robert Foster
Robert Foster

No, it's that you were raised poor and think price is a valid criticism.

Josiah Richardson
Josiah Richardson

Pretty sure it is Carl's Jr.

Juan Gonzalez
Juan Gonzalez

Winner...non California fags will never get it. Five guys is a messy pile of slop

Andrew Brooks
Andrew Brooks

six guys

Andrew Mitchell
Andrew Mitchell

White trash detected.

Robert Green
Robert Green

muh health!
Enjoy being a queer for the rest of your life.

Nicholas Watson
Nicholas Watson

In N Out Burger

Parker Adams
Parker Adams

Redamaks

Jayden Howard
Jayden Howard

I'm from Oregon and can confirm that no "true fast food" Burger can touch in n out. it's more of a fact than an opinion. I'm just grateful they're expanding

Nolan Jones
Nolan Jones

DUDE IN-N-OUT LMAO! XDXDXD

SURFS UP BRAH! LET'S TOKE THIS BONG AND GO SMASH COME CUTIES BRAH!

Austin Bailey
Austin Bailey

I'm not saying I can't afford something that's 17 dollars, I'm saying I wouldn't pay 17 dollars for that shit.

Luke Cooper
Luke Cooper

Prove it

Jonathan Hill
Jonathan Hill

Krystal is a step down even from White Castle

Ian Cox
Ian Cox

Wendy's faggot

Andrew Kelly
Andrew Kelly

I'm saying I wouldn't pay 17 dollars for that shit.
Because you're poor white trash.

Jaxon Perry
Jaxon Perry

Popeyes
Boom easy

Isaac Ortiz
Isaac Ortiz

I wouldn't pay 17 dollars for a Snickers bar, either

Nathaniel Martinez
Nathaniel Martinez

This site is for whites.

Carson Roberts
Carson Roberts

Nice shoop, bro.

Sebastian Wright
Sebastian Wright

Hot Heads, Chick Fil A, Jimmy Johns, and Wendys are the best

Jack Ramirez
Jack Ramirez

What are you gay?

Jaxon Powell
Jaxon Powell

hurr durr if i keep replying after the discussion ended, he'll totally believe i wasn't raised poor

Noah Gomez
Noah Gomez

Fuck yea

Kayden Adams
Kayden Adams

This site doesn't enjoy amerifats

Oliver Morris
Oliver Morris

Five Guys has the worst fries out of anyone

Austin Jackson
Austin Jackson

Protip: Americans are the only people who belong here. Everyone else is just rifing our coattails and begging for our attention and acceptance. Otherwise, they'd go to websites their failed country created. Now you realize.

Ian Nelson
Ian Nelson

Californians = "IN N OUT BITCHAAAAS"

Christopher Rogers
Christopher Rogers

The Habit, in n out, for good burgers. Then when I go cheap I go with Del Taco. (Not the shitty ones out in the boonies, the ones in and closer to cities tend to be far better)

Five guys is just OK and fucking INSANELY expensive for some reason.

If I'm spending that much I'm getting a steak or sushi or something.

Kayden Parker
Kayden Parker

You can't shop this, mayne

Jackson Taylor
Jackson Taylor

And californians need to be gassed en masse, so...

Andrew Allen
Andrew Allen

too expensive, even if it is good

i like Frisko Freeze in Tacoma.

Bentley King
Bentley King

Sheltered American I see

Dominic Butler
Dominic Butler

McDonalds

FiveGuys is overpriced trash tier that only dudebro's thinks is any good.

Ian Phillips
Ian Phillips

Goddamit McDonalds, stop turning people gay!
next thing you know, Happy Meals will turn kids into demi-queer agekin attack helicopters

Hudson Johnson
Hudson Johnson

But for $10 to $15 I can get far far better food than five guys. I know a place with a good lobster sushi roll that will fill you up on its own for $13.

Juan Mitchell
Juan Mitchell

You know why Carl's Jr. has a star as a mascot. It because there burgers are heavenly. Burger King is a King so it royally good. McDonalds is a fucken joke that why he is a clown. 5 Guys are just random commoners which is why it taste cheap. Wendy is a young woman who can't cook and Jack in a box is a toy a looks like food

Samuel Anderson
Samuel Anderson

A&W

Anthony Bennett
Anthony Bennett

Five Guys is the best because the prices mean you don't have to eat surrounded by white trash and minorities.

Juan Myers
Juan Myers

Ewwwww Looks like a nigger burger

Jose Reed
Jose Reed

Not an argument.

Benjamin Sanders
Benjamin Sanders

whataburger

Carson Sullivan
Carson Sullivan

Such low quality, definitely has to be shooped.

Joshua Brown
Joshua Brown

2010 called; it wants its stereotype back.

Aiden Rodriguez
Aiden Rodriguez

Is that u mat

Jack Edwards
Jack Edwards

It's a 6-star scale.

Eli Evans
Eli Evans

I know a place with a good lobster sushi roll that will fill you up on its own for $13.
You don't. Nice try though.

being a queer who eats suchi

Landon Jones
Landon Jones

I'm sure that if you keep repeating the same thing over and over it will eventually be witty, funny, or true. Keep it up!

Nolan Johnson
Nolan Johnson

hardees is much better than five guys, I've had better than hardees but five guys isn't that great at all. Infact I'd rather have mcdonalds :(

Jose Watson
Jose Watson

dairy queen, bitches

Daniel Reyes
Daniel Reyes

Whatabadburger

Camden Murphy
Camden Murphy

Burger King is a King so it royally good.
Non-white detected.

Noah Adams
Noah Adams

suck my fuckign dick you stupid nigger cunt

Bentley Barnes
Bentley Barnes

Nah it's cause my internet connection is ass right now

Lucas Gutierrez
Lucas Gutierrez

Theyre both right faggots they are owned by the same company cke with carls jr being in the Western and Southwestern areas and hardees being Southern and Midwestern

Oliver Stewart
Oliver Stewart

Condescension and sarcasm means you're smart, right? Right?!

Don't be so upset that better people than you have better opinions.

Josiah Mitchell
Josiah Mitchell

If it's so important, make the pic bigger

Charles Gutierrez
Charles Gutierrez

Agreed 100 percent, OP. Anyone who says otherwise is an autistic faggot in every way, shape, and form imaginable.

Hunter Cox
Hunter Cox

Condescension and sarcasm means you're smart, right? Right?!

en.wikipedia.org/wiki/Psychological_projection

project more you racist piece of shit

Benjamin Kelly
Benjamin Kelly

:(
Well, it turns out you're a retard. So, it's not like your opinions are worthwhile.

Dylan Powell
Dylan Powell

I know I was just going along with it

Tyler Turner
Tyler Turner

condensation

lmfao

Liam Nelson
Liam Nelson

is a toddler
doesn't realize that "projection" is just the intellectually insecure Sup Forums toddler's way of saying "no u"
You're out of your pay grade, kid.

Parker Butler
Parker Butler

There is clearly a rip in time and space. There is no such thing as "Hardee's". It is Carl's Jr in this timeline man.

You're just no fucking fun are you? Fucking doofus.

Easton Kelly
Easton Kelly

at least i dont repeat the same post six times hoping it will eventually be funny or get replies

im going to go eat dinner now, have fun being cancerous for no reason(for whatever reason you do it)

Sebastian Carter
Sebastian Carter

*pats you on the head like a retarded dog*

Levi Sanders
Levi Sanders

what the funk?

Thomas Diaz
Thomas Diaz

At least I type like a white adult.

Elijah Bailey
Elijah Bailey

Spangles

Caleb Butler
Caleb Butler

This map clearly shows that there is no such thing as a "Carl jrs"

Alexander Miller
Alexander Miller

If we're talking local. Smash burger or burger fi is miles better than five guys. Also I like wendys burgers more. They have more flavor.

Owen Cox
Owen Cox

im going to go eat dinner now
Did your mommy make you tendies?

Ryan Smith
Ryan Smith

hardees is better to me, Five Guys is honestly past being fast food, plus its retarded expensive

Alexander Allen
Alexander Allen

Smashburger

Benjamin Reyes
Benjamin Reyes

filename kek

Charles Wright
Charles Wright

Gluten free food is irrelevant to everyone without Celiac Disease, and even then, it's rarely stored responsibly for people with Celiac Disease. So, why even participate in obvious marketing?

Also, Chipotle doing vegan? I did some research, their food may contain animal by-product even upon request

So you're a trendy retard.

Christopher Miller
Christopher Miller

Yeah, I just don't get why people go gaga over Five Guys. It's mediocre at best.

Now if there were someplace that had both In-N-Out and Taco Cabana, I would move there and become a giant tub of lard.

Grayson Powell
Grayson Powell

it's just slightly better than mcdonalds.
I've never raged harder while on Sup Forums.

Jayden Morris
Jayden Morris

P. Terry's you fucking faggot

Eli Watson
Eli Watson

That map must be shooped. Either that or you really are communicating from a parallel universe. I bet you weirdos would spell it "Berenstain" as well.

Christopher Campbell
Christopher Campbell

a californian who doesn't get something
what a surprise

Jonathan Harris
Jonathan Harris

Nobody outside of Wisconsin/Illinois knows about Culver's or dat butterburger.

Juan Cooper
Juan Cooper

Hodad's in oceanbeach. Five guys is actually shit.

Grayson Gomez
Grayson Gomez

In and out

Landon Gomez
Landon Gomez

If you was cash you would be fat stacks
If you was pork you would be fat back
If u was drug you'd be best crack
If u was a dick I would suck it.
Clean it up with a bucket
Feed it some chicken nuggets
Don't know where I'm going but fuck it
If you was beer I would chug it
If u was rats I would rug it
I you was o'war I would tug it
If u was a tree I would hug it.

Brody Stewart
Brody Stewart

t. person who's never had Five Guys

Noah Gonzalez
Noah Gonzalez

cookout

Lincoln Turner
Lincoln Turner

Comparing sushi to burgers

Oliver Reed
Oliver Reed

t. in-n-out customer

Aaron Parker
Aaron Parker

I live in Arizona I know of like 4 Culver's in moderate driving distance

Ayden Bennett
Ayden Bennett

We have Culvers in Michigan too, it's alright. No where near as good as in-n-out

Elijah Garcia
Elijah Garcia

he's obviously a queer

Hunter Clark
Hunter Clark

Hi, I'm 20ft tall but I only have a 1 inch dick. Not really! My DICK is about 6 feet long but thats way too big to put in a woman! Or, hey, A MAN even. I've only ever met one person over 15 foot and he was a total shit, I would NOT put my SIX FOOT PENIS IN HIS GAY AAAANUS! Anyone under 13 feet tall is basically a pedo, so if I see YOU, watch out! I eat people whole like a magic fairytail character. I can't get a job! I got drunk and shat out a short bus in the morning! Argh, my knees! And I'm going bald. Cynthia left me for a guy who was, like, 3 foot 2 with a less than average penis. I ate them both but, get this, shat them out alive! They send me passive aggressive christmas cards! All my bones and muscles hurt and don't work properly ! I KILL YOU, I'LL KILL YOU ALL! BIG IS BEST! MY TOUNGE IS LIKE AN ELEPHANTS DICK! I HAVE NO FRIENDS BECAUSE ALL MY SELF WORTH IS DERIVED FROM MY HEIGHT AND ALL I TALK ABOUT IS WHAT IT'S LIKE TO BE 20 FEET TALL! THAT IS ALLLLLL I TALK ABOUT! I'VE GOT NOTHING ELSE! I'M! SO! FUCKING! LONELY! I'LL FUCKING RAPE YOU MANLET BITCHES! 10 FOOT TALL IS LIKE A BABY TO ME! I ESCORT 10 FOOT TALL PEOPLE ACROSS THE STREET! FAGGOTS. WHY WON"T YOU TALK TO ME! I'M 20 FEET TALL!

Michael Wright
Michael Wright

No, Five Guys really is shit. You are just a triggered little cry baby that can not come to terms with it.

Jose Foster
Jose Foster

In n out is pretty good, but over hyped

Dylan Reyes
Dylan Reyes

there's no balance in that burger

Hunter Jackson
Hunter Jackson

shit fries
Their fries are great for fast food, man. They have actual flavor. Whose fries do you like?

Christian Peterson
Christian Peterson

I'm not a customer
more like a must-omer
you can't get a hold of my sister
got her in my lambo and I'mma keep fucking her.

Luis Stewart
Luis Stewart

I live down the street from one you stupid nigger. It's overpriced trash.

Adam Thomas
Adam Thomas

You are just a triggered little cry baby
responds because triggered that he got called out for never having the topic of discussion and offering some hipster faggot burger place that likely doesn't exist
Watch: You're so triggered you'll reply to me again because your toddler tier ego now controls you.

Brayden Morales
Brayden Morales

Double burger with lettuce, tomato, grilled onions, grilled shrooms, relish, and A1 sauce. Plus an order of fries, doused liberally in malt vinegar, which not enough burger joints have available because it's the most based fry condiment.

Shit's so cash.

Josiah Williams
Josiah Williams

overpriced
Poor person detected.

Jose Brooks
Jose Brooks

I guarantee you are the same guy that was projecting hard AF a little ways up the thread. I GUARANTEE it. Grow up.

Bentley Flores
Bentley Flores

Is that a venereal disease?

Henry Scott
Henry Scott

He didnt suggest hodad's you stupid faggot, i did, and no fucking shit he will reply you fuckhead thats how an argument works simpleton

Hudson Brooks
Hudson Brooks

Grow up.
is assblasted because he got destroyed in an argument about fast food on a sub-Saharan carpet weaving forum
The irony is palpable. Go back to drinking your JuicyJuice and keep quiet.

Nicholas Thomas
Nicholas Thomas

Thats accurate

Camden Lee
Camden Lee

Glad you could figure out I was talking about you. I guess the description of yourself wrung a bell.

Wyatt Gray
Wyatt Gray

You must be pretty strong if you wring bells.

Justin Wright
Justin Wright

How exactly did he get assblasted? You just said he was triggerd. You didn't make any real argument

Noah Russell
Noah Russell

Kek

Jonathan Scott
Jonathan Scott

Ryders Club in SoCal. Best burger ...ever.

Brandon Green
Brandon Green

I had some fast casual with your mum earlier.

Oliver Turner
Oliver Turner

How exactly did he get assblasted?
Wasn't daddy around to tell you that's it not acceptable to get involved in other men's arguments? Sounds like single mommy raised you to be a fag who doesn't know how to act.
Good catch.

Colton Thompson
Colton Thompson

If you want to talk about overpriced shitty burgers, I'd go with Bobby Flay's. Incredibly mediocre.

Adrian Sullivan
Adrian Sullivan

If you want to talk about overpriced shitty burgers, I'd go with In-N-Out. Incredibly mediocre.

Tyler Garcia
Tyler Garcia

not even theg uy you were talking to, just recognized your fucktarded thought process.

he's a retard looking to take his out disappointment with his life on others online in the form of anger and antagonism.

Alexander Gutierrez
Alexander Gutierrez

Licks is better.

Aiden Carter
Aiden Carter

if i was getting fast food burgers i would get wendys. if i was going to buy good burgers i would go to red robin. if i wanted good burgers i would just make them myself.

Logan Sullivan
Logan Sullivan

Sooooo. You don't have a real point to make?

Josiah Clark
Josiah Clark

If you want to talk about overpriced shitty burgers, I'd go with your mom's cunt. Incredibly mediocre.

Christopher Green
Christopher Green

Hey, someone who gets it.

Carter Bell
Carter Bell

Eat my chode, nigger

Ethan Edwards
Ethan Edwards

not even theg uy you were talking to
Then see the first reply of:

Luis Wilson
Luis Wilson

Sooooo
Confirmed for being raised by a woman to be effeminate.

Colton Moore
Colton Moore

W R O N G

In-n-out is pretty much as good as bbq grilled burger. They're really fucking good at what they do (because the menu is small- which makes it cheap) and their ingredients are always fresh as fuck.

Not a shill, I just love in-n-out.

Connor Wright
Connor Wright

"Not a shill"
Shill detected.

Aaron Bailey
Aaron Bailey

Cookout. You're welcome.

Juan Nguyen
Juan Nguyen

DUDE IN-N-OUT LMAO! XDXDXD

SURFS UP BRAH! LET'S TOKE THIS BONG AND GO SMASH COME CUTIES BRAH!

Matthew Morgan
Matthew Morgan

What is Five Guys?
never heard of it.

Samuel Garcia
Samuel Garcia

gb2/pol/

Ryder Carter
Ryder Carter

Never been to /pol/. Sorry, your deflection failed. Go ask mommy why she cared more about herself than your masculinity.

Jayden Young
Jayden Young

I've never enjoyed burgers. Thought the texture of ground meat in patty form was horrid to chew. Steak and shit is fine, though. Just fuck burgers man.

Brandon Cooper
Brandon Cooper

It's a burger chain where they hire 5 guys to come in every morning and jerk off on a pile fresh meat, which they cook up and serve to customers

Hudson Wilson
Hudson Wilson

its a public forum, I'll reply to whomever I wish. Deal with it, champ.

Owen Jones
Owen Jones

HAHAHAHA CHECKED

Ethan Ross
Ethan Ross

quads of truth, faggot

Tyler Powell
Tyler Powell

Just because your tastebuds are as autistic as you are doesn't mean you need to share your spergout with us.

Hudson Thompson
Hudson Thompson

I'm.

Xavier Murphy
Xavier Murphy

Qdoba, bitch. Took 5 seconds.

Connor Gutierrez
Connor Gutierrez

Tits or GTFO

Xavier Murphy
Xavier Murphy

Yeah, because getting E.Coli is what I want after eating at Shitpotle, faggot.

Mason Mitchell
Mason Mitchell

i'm going to be defiant because daddy wasn't around to discipline me when i stop out of line
Typical. You're on an image board, not a forum.

Mason Harris
Mason Harris

literally anywhere but 5 guys

Aaron Powell
Aaron Powell

Everyone has lost 50 bucks at five guys

Nathan Thompson
Nathan Thompson

Fuck 5 guys. The couple of times I've gone I always forget that a normal burger is a fucking double and the "mini" or whatever is a normal one. That shit needs to be on the goddamn menu. Also it's overpriced as fuck.

Christian Stewart
Christian Stewart

Whataburger

Henry Morgan
Henry Morgan

Notice how all the niggers, white trash, and poor people who talk shit about 5 Guys type like they're too poor to eat there anyway? Curious... =

Aiden Flores
Aiden Flores

Qdoba is good tbh. Wouldn't call them better than Five Guys but still a pretty good answer. Steak burrito loaded the fuck up with damn near everything...

Anthony Green
Anthony Green

I take it you've got some emotional scarring relating to your dad? Perhaps leaving when you were young?

You should really talk to someone about it. That stuff is no reason to go online and lash out, that won't make you feel any better. Maybe temporarily, but that is all. I wish you luck on your journey of healing.

Landon Campbell
Landon Campbell

Look man, I'm not involved in this argument at all but the nigger got quads. It's time for you to let it go.

Adrian Diaz
Adrian Diaz

Judging by the formatting of your post, you're not the person I was talking to. Therefore, I'm not going to actually read your post. See how that works, queer?

Isaiah Collins
Isaiah Collins

right because we're on a place where perfect grammar, spelling, and punctuation is more important then people being able to understand what you're saying. The message gets across, I'm drunk, I'm not going to type perfect. Stop using that like it is some sort of perfect argument that you can use to discredit anyone you want.

Brody Cruz
Brody Cruz

the nigger got quads
Ah, you haven't been here long enough to grow out of that newfag shit. Got it.

Post some cool reaction pics or maymays from your Sup Forums folder xD

Lincoln Campbell
Lincoln Campbell

Wayback Burgers is infinitely better than 5 Guys

Liam Thompson
Liam Thompson

I offered genuine advice, and I know you listened to it, but hey - I don't blame you for keeping the emotional facade up.

Charles Rogers
Charles Rogers

all of them kek

Jordan Reyes
Jordan Reyes

ok

Jaxon Morales
Jaxon Morales

how many should i post?

Andrew Bailey
Andrew Bailey

implying acting white is hard if you were raised by real white people

Jaxson Martin
Jaxson Martin

have a gif

Nathaniel Garcia
Nathaniel Garcia

assblasted faggot can't gracefully accept that he's lost
Like I said, I don't even know how all that started but you should do the right thing here.

Colton Fisher
Colton Fisher

Not reading that one either. Learn your lesson, kid.

Brody Phillips
Brody Phillips

whew lad

Cooper Davis
Cooper Davis

i know you read it

and so do you

Isaac Gutierrez
Isaac Gutierrez

I don't even know how all that started but you should do the right thing here.
I have been doing the right thing. I've been teaching people who obviously didn't have a father figure how to act, as well as explaining why poor people don't have valid opinions on food.

Easton Kelly
Easton Kelly

Chipotle sucks but is good if you've never actually had real food.
Nobody eats a disgusting fucking 5 guys burger as casual. It's more like drunk casual.
In and out really is a good card to play. Theres a fair amount of them to say they're fast food but in reality they need like a ton more locations to count. Very good though.

McDonald's is the obvious choice even though it's gotten to the point where it's too expensive to be considered fast food.

I've heard good things jack in the box

Jacob Martin
Jacob Martin

the learning disabled person inserts an unnecessary line break

Samuel Lewis
Samuel Lewis

In and out is pretty good

Liam Howard
Liam Howard

DUDE IN-N-OUT LMAO! XDXDXD

SURFS UP BRAH! LET'S TOKE THIS BONG AND GO SMASH COME CUTIES BRAH!

Liam Thomas
Liam Thomas

s

t

a

y

m

a

d

Hunter Brooks
Hunter Brooks

McDonald's is the obvious choice
Well there goes your whole post's credibility, right down the toilet.

Jace Powell
Jace Powell

There's Culver's all over the country you dumb fucking nigger

Dylan Hill
Dylan Hill

he has to pretend he has the ability to emotionally affect strangers online because he's impotent to do so irl
Typical In-N-Out customer.

Robert Clark
Robert Clark

Ryders Club in SoCal
yelp.com/biz/the-riders-club-cafe-san-clemente

Nicholas King
Nicholas King

Went to one two days ago while on a work trip in New York. Absolutely nothing special. Honestly, their Hot Dogs were better than their burger.

Charles Sullivan
Charles Sullivan

underrated, my nigga
but the one closest to me hired a bunch of indians so my order is always wrong.

2nd choice for a burger joint? I really don't know. I mean, maybe Sonic or Jack, whichever one is closer at the time.

Burger King was the fucking shit back in the mid-early 2000s, and 90s. Nowadays the burgers are tiny, they cut back or use a different cheese, jewy french fries, I don't see how they are still in business. No wonder they cater to whatever SJW shit in the media, like the Prideburger.
I remember being a kid in the 90s and BK always had 'that smell' you recognized as that particular brand. Like KFC has. anyone get my drift?
anyway
I wish I could remember the name of the kids meal but it had like a bunch of cool shit printed on the bag, minigames and whatnot. BK also had the best toys because toy cars = the best

Evan Hall
Evan Hall

I have a $20 bag of Reces Pieces,
you're a poor fuckhead if you don't buy from me.

Hunter Gomez
Hunter Gomez

Not the fag you're talking to, but I'm pretty well traveled within the US and have barely seen any Culver's. Where have you encountered them?

Elijah James
Elijah James

I have a post from an hour ago,
you're a poor fuckhead if you reply to it.

William Ross
William Ross

fuckin BC mate love me some ooo

Nolan Gonzalez
Nolan Gonzalez

That's what I thought.
LeL
Poor pleb

John Morgan
John Morgan

in'n'out
ive had both, they dont compare

Kayden Ward
Kayden Ward

harpers burger bar

Cooper Wilson
Cooper Wilson

I have a $1 bill, you're a poor fuckhead if you don't buy it from me for $20

Brayden Parker
Brayden Parker

I have a post from an two minutes ago, you're a poor fuckhead if you reply to it.

Xavier Gray
Xavier Gray

Don't really go anywhere for burgers. Usually sushi or mexican. But fast food I'd say Chipotle. From upstate ny so don't have del Taco or rubios or anything like that

Wyatt Flores
Wyatt Flores

silverspooned shitdick detected

Nathan Hernandez
Nathan Hernandez

You spelled Portillos wrong faggot

Gavin Morgan
Gavin Morgan

Not my fault your parents were failures.

Jonathan Jenkins
Jonathan Jenkins

Went to one for work while in New York a couple days ago. Absolutely nothing special. Hot dogs were better than the burgers. As someone who travels the country frequently I can say In-N-Out, Whataburger, and Five Guys are all far superior burger wise.

Brandon Young
Brandon Young

NC fag here, Char Grill is better priced, and has higher quality, and better made burgers and fries.

Cookout has better priced food, can't beat the tray for 5 dollars as other user said, but Char Grill still tops both cookout and Five niggers.

Jaxon Ramirez
Jaxon Ramirez

clearly your parents were though.

Lincoln Allen
Lincoln Allen

I have a crappy burger made of ass, you're a poor fuckhead if you don't buy it for $17

Jace Long
Jace Long

I think you've had enough (You)s you didn't actually earn.

Gabriel Watson
Gabriel Watson

no u
Good one, Zeke.

Matthew King
Matthew King

Kill yourself.

Camden Stewart
Camden Stewart

I think you've had enough fuckheads you didn't buy for $20

Nicholas Allen
Nicholas Allen

I think I just blew it for good with this girl I've liked for about five years now. (I've been in the friend zone that whole time as well). Five Guys burgers are pretty orgasmic though

Jaxon Perry
Jaxon Perry

Literally anywhere

Levi Edwards
Levi Edwards

no u

See what I did there!? Do you see? :^)

Matthew Cruz
Matthew Cruz

Kill yourself.

Bentley Watson
Bentley Watson

Sup Forums in a nutshell

Nathan Hughes
Nathan Hughes

I legitimately kek'd.

William Cox
William Cox

Give other people too much money or you are stupid
There is something really moronic and wrong with this idea but I cant quite put my finger on it.

Adam Brooks
Adam Brooks

Mod Pizza is pretty good

Caleb Gutierrez
Caleb Gutierrez

I like this guy.
claims to be wealthy
is insecure
projects his problems

makes it all official too, utilizing his hipster-grade wittiness and perfect punctuation. this dude knows everything about the internet life and he will fuck you up!

Matthew Hill
Matthew Hill

in n out, 4x4 neopaliton milk shake and fries

Elijah Jackson
Elijah Jackson

Brews Brothers

Carson Nguyen
Carson Nguyen

is literally the definition of 'no u'
Good one, autismo

Kevin Myers
Kevin Myers

It's good to see that you both like the taste of bait so much. You definitely belong here. Rest easy tonight knowing I got the better of you.

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit