/Norgetråden/

Nå må dere faktisk henge dere-episoden.

Fårrje:

Other urls found in this thread:

clips.twitch
twitter.com/AnonBabble

b0aty döde på runescape gutta
fy FAEN

clips.twitch
.tv/AbnegateHorribleWolfCopyThis

HAHAHAHAHAHA

Hvor hǿy skade har den idéelle rullestoljv?

tilfredsstillende liv

Bokstavelig talt hvem?

Hvor hoy autisme har den ideelle Norgetråden-poster?

Slik er det å være fattig.

Hjerneskade.

brrrrrrrrbambam

Det var også sånn, at det var, masse desperate 'fleskekjærringer' og 'fittetjuver', (som de sier), i diskoteket deres.

Så fort det kom en desperat fleskekjærring bort til meg, (som bare koste meg, med noen kalde halvlitere), og tok meg, på låret.

Så kom det like bak, en 'fittetjuv', (som de sier), som klaska meg, på 'sideflesket'.

Dette skjedde to-tre ganger, (at jeg liksom fikk snoret i bånn, hos ei desperat 'fleskekjærring', (som egla seg inn på meg, i diskoteket), for at det så skulle komme, en 'fittetjuv', som også, var fysisk).

Jeg liker lite å bli klådd på, av karer, og det var vel det, at jeg er ungkar, og derfor ble litt satt ut, av de desperate kvinnfolka, som gjorde, at jeg liksom ble litt paff, (og ikke fikk protestert ordentlig, på disse 'fittetjuvene'), for å si det sånn.

Den siste gangen, som det dukka opp, en 'fittetjuv', så skulle jeg akkurat sporre, hu desperate brunetta, (som gikk uten sko, i tiger-monster sokker og som hadde hekse-stjerne-tatovering på beinet), om hva hu het.

Men så kom 'fittetjuven', rett bak henne, (hu 'klaska' seg ned, helt kloss inntill meg, der jeg satt, og slappa av, må jeg si), og han skulle da 'knoke' mot meg, (eller noe sånt).

Og hva skal det bety, lurer jeg.

Jeg ble så satt ut, at jeg gjorde det.

Og så begynte fittetjuven å chatte opp hu, som jeg egentlig skulle sporre om, hva het.

Og hu desperate heksa, hu klagde da ikke, til meg.

Så det ble veldig dumt, da.

Og sånn var det stort sett hver gang, som fittetjuven/e, dukka opp der.

Unntatt når ei bestemor også dukka opp, da var fittetjuven opptatt, med hu heksa.

Men hu bestemora visste jo ikke hvor hu bodde, og hadde nok sett, sine beste dager, for mange tiår sida.

Så det ble som noe dumt, det og.

Få denne halvavlede kjoterjævelen ut av tråden min, takk.

...

Hei, Jærenanonsen, Jo, vel jeg bare brukte stemmen til å lære mine skuespillere. Jeg håp det er ok.

Legg deg, sætre.

Et kjapt lopned på dette megmeget?

Ikke for jeg har fått nok av dette ganngster-dritet

>Kveiki á NatGeo
>þáttur um Norska trukkabílstjóra
>Kíki á hvað er næst á dagskrá
>Þáttur um gæja að veiða túnfisk.
>slekk á sjónvarpinu

Evig påminnelse på at Aidzy-E var en homse som ble pult i ræva til han dode av homsekreften han fortjente.

Polyamori er merkelige greier. Jeg tviler ikke på at noen har evnen til å gjöre det, men jeg tviler på hvor mye det virkelig gir folk som et monogamt forhold ikke kan gi utover potensiell tilgang til en annen fitte en gang i blant.

Er det virkelig så viktig for folk å få ha sex med flere forskjellige mennesker i löpet av livet?

>natgeo

Er det Emma sin tur i dag da?

Hvordan har du alle disse klare til enhver situasjon? Virker som om du driver og leter etter ting som irriterer deg, i likhet med visse andre samfunnsgrupper.

>dfn jeg synes en ni år gammel gutt som later som han er jente er sot

Hvor kan jeg soke om hjelp?

På tide å stikke på trening da gutta. Noe jeg skal lofte for dere også?

Hvilken satanjævel fikk denne?

Sint i dag?

Dette må bare være 4chans beste megmet noensinne

- user

Alle som leser bloggen og vet hva som foregår

Skjonner dere ikke at dere odelegger livet til folk, når dere ikke forteller dem hva som foregår.

Jeg sitter her i årevis, og aner ikke hva som foregår.

Jævla fitter.

Norge er det mest råtne landet i verden.

Faens landsvikere og fittesleikere.

Alle i Norge er noen æreslose krek, sammen med politiet i England, og horene på Arvato mm.

Pressen skriver ikke hva som foregår.

Alle dere burde tatt sjælmord, for dere har ikke noen ære.

Faens forpulte æreslose krek.

Verdilose fitter.

Mobbingen fra ungdomsskolen har fortsatt og nå er det hele Norge og halve England.

Ta og stikk en dildo opp i rompa deres alle som bor i Norge, for dere er ikke menn noen av dere.

Bare æreslose krek.

Faen ta dere.

Erik Ribsskog

Hahahahahahahaha Hvordan Kan Degenerasjon Være Ekte Hahahaha Neger Bare Gå Vekk Fra Skjermen Liksom Neger Lukk Oynene Haha

Spǿr meg hva som helst om poteter da

Hva er den mest dyrkede poteten i Norge? Mandel? Asterix?

Handler om kjærlighet, ikke sex. Sexen er selvsagt viktig i de fleste forhold, men har ikke vært altoppslukende viktig for å gå inn i eller opprettholde polyforhold for meg for.

PA handler om å innse at å forplikte seg til å ikke fole, og definitivt aldri handle på folelser, er både banalt og destruktivt.

Stottes

Beate.

J-jeg lagde litt mat til deg, user :3

>Alle som leser bloggen og vet hva som foregår
>Skjonner dere ikke at dere odelegger livet til folk, når dere ikke forteller dem hva som foregår.
>Jeg sitter her i årevis, og aner ikke hva som foregår.
>Jævla fitter.

Er det sant? Hadde jeg aldri gjetta, Synes mandel er den beste på smak og konsistens, personlig.

>Mat

>Ett enkelt skrelt eple.

okei.

>Du vil aldri være like alfa som Ribba
Hvorfor leve

Sånn da må dere lage litt kveldsmat

>dfn en jente gikk rundt på kantina i dag og spurte folk om å signere på et opprop for at feministisk intiativ skal kunne stille til stortingsvalg i norge

finnes det egnetlig noen gode måter å trene nakken på som ikke er så ekstreme? foler nakken min er veldig svak, den litt gjor litt vondt også om dagen

Skosk Gelíska er á google translate en ekki Færeyska

Kom inn hit gutta
Så slipper dere å snakke med de 20 samme autistene i tråden dag ut og dag inn.

Berre bruk mindre (eller ingen) vekt i starten.

Hugs også alle retningar.

var dette på et universitet?

hvor mange signerte?

God morgen!

Skotland er stærri land en Færeyjar

Ja, på en studentkantina.
Alle jeg så hun spurte signerte, bortsett fra meg.

Dwh på DMM ja....

kan vel prove meg litt..hvis jeg ikke brever her igjen, så falt hodet mitt av

som seg hǿr og bǿr fåvæ

Gutta, hva spiller dere for tiden? Jeg har begynt på mass effect 1 på nytt, gjorde meg ferdig i trilogien i 2012 og sverga på å aldri spille serien på nytt. Men her er jeg nå igjen. Fant en torrent som hadde alle tre spillene med DLCs inkludert, så det gjorde saken enkel.

Slutt å spill spill

Hold kjeften på deg anonsen, hva skal jeg ellers gjore?

Spiller Rocket League.

Er det bra? Aldri vært så glad i fotball selv, er jo ikke likt fotball men det bare virker ikke så appelerende spillet.

Bra du ikke gir de penger.

Spiller slagmark 2 modifikasjoner og verden av krigsskip.

Mǿrke Sjeler 3. Gleder meg til det nye nedlastbare innholdet fåvæ

Bygge
Kaste
Klatre
Hoppe
Spise
Tenke

>mass effect
Bilde relatert. Selv spiller jeg Total Krig: Attila og Dybde for tiden.

Jeg har morke sjeler 3, faktisk 2 også. Men har ikke rort morke sjeler 3 siden det kom ut, har bare drept den forste bossen, spilte bare litt videre etter det. Kanskje jeg bor fortsette?

Krigstorden sine slagskip når det? kommer ser bedre ut enn verden av kriggskip.

>Handler om kjærlighet, ikke sex.

Ja, men jeg kjöper ikke at folk klarer å virkelig elske flere personer på en gang.

>PA handler om å innse at å forplikte seg til å ikke fole, og definitivt aldri handle på folelser, er både banalt og destruktivt.

Så hva er poenget med forhold da, hvis du ikke skal forplikte deg?

Det bǿr du absolutt, særlig om du kun har spilt toeren. Steget opp i kvalitet er massivt.

Skaff deg et hus i skogen og ei kone og få masse barn som du ikke sender på skolen.

ESTUS

ER ILD

I SIN FLYTENDE FORM

>Krigstorden
>slagskip
Jeg har dårlige nyheter til deg...

Å slöse tiden sin på Burmesiske teppevevingsforum er minst like meningslöst.
Er bare noe å drepe tid med.

Spilte aldri toern fåvæ. Ikke særlig i det hele tatt. Jeg har kjopt nioh til PS4 pro'en. Det liker jeg combaten ganske godt i.

Glad slikt svineri forsvinner ilopet av den nærmeste fremtid.

kommer ikke det likavell nå? Bare bakkestyrker samt luft dem skal fokusere på? Krigstorden er jo de som ser nærmest ut til å konkurrere med verden av (X). Når man ser disse kjendisene som er i disse promovideoene for spillet så glemmer man litt hvor stort spillet egentlig er, for er ikke spillet bare lagd av noen russere? Dem må jo tjene jævlig godt på spillet.

Det blir ikke skip, bare torpedobåter etc.

Tissemann fåvæ

>Gærninger fra midtösten driver å dreper sivile, sprenger seg og driver med faen hver jævla dag
>VG: Det er de hvite som er problemet! Slutt å bli så sint!!!11elleve1
Ok

Tjener åpenbart ikke nok ettersom de joder etter mer penger og konstant senker innispill inntjeningen

De sa at det var umulig å få båter til å bli goy i spillet så de nedprioriterte det totalt også kom verden av krigsskip og blåste dem ut. Nå er lista satt til torpedobåter.

Siden du tok opp temaet, kan jeg like så godt nevne at jeg oppdaget at jeg har begynt å få ekstra penislengde ettersom jeg slanker meg mot sommeren. Ser ut som det er potensiale for 3cm.

Bra

Problemet deres er vel at de kombinerer modusene, mens wargaming ikke gjǿr det. Jeg kan lett se problemer med å faktisk ha store slagskip på samme kart som fly/tanks. De kunne spart seg båtene da, siden de trenger å fikse masse med tanks og fly (wargaming er likevel verre).

J...

Det er mange ganger fler folk som blir skada og drept i vesten pga. vold fra hǿyreekstreme enn muslimske terrorangrep.

Det er nesten som om de som eier og skriver for VG og andre aviser ikke har det norske folk sin beste interesse i minne når de skriver artiklene sine...

>b-breivik var norsk!

Statistikk?

Nasjonalsosialisme er en venstreideologi.

hur likt/olikt är Sverige från Norge? Känns som att det är typ samma land med typ samma språk. Varför blir vi inte ett stort land istället?

gomler i meg noe rå laks
slurker ned noe rå melk mjolka direkt fra ku puppen

Det er en radikal autoritær sentristisk ideologi.

Kanskje du skal henge deg lille venn

hvem /marx/ her

Goda tider

Fordi da hadde det ryggradslose, indoktrinerte, feministiske, etnomasokistiske folkeslaget ditt odelagt landet vårt akuratt som de er i ferd med å gjore med deres eget land.

Jeg er avhengig av det. Du trenger ikke å like fotball for å like Rakett Liga

Ganske likt, men Sverige er mer politisk korrekt og flinkere til å bygge veier.

varför så arg Ole? ni är bokstavligen svenskar förutom att ni fiskar mer

Heroes of Newerth, fordi jeg hater meg selv.

Du fortjener belǿnning for et så korrekt og fornuftig brev.

han e jo ein vits

kjeks

lurer på om jeg får slippe unna med det svaret neste gang jeg ble spurt om veier

Jeg vil bo i Norge, ikke sverige-norge, fordi jeg foler meg norsk og ikke svensk-norsk.
Vi er et eget folk.