/mämmi/

Noitatyty painos

Other urls found in this thread:

reddit.com/r/IAmA/comments/61rzb3/iama_19yearold_conscientious_objector_after_173/
twitter.com/SFWRedditImages

...

...

kiisulla niin nälkä kiisu syö sormen

VIHAAN NAISIA NE ON KAIKKI HUORIA VOISIMPA TAPPAA KAIKKI
oispa tyty yde jota lelliä... ;_;

...

...

...

Kävin ostamassa uuden perän ja kahvan arskaan. Perä toimii hyvin, yllä vanha. Kahvan suhteen olin retardi ja unohdin et liipasinkaari pitää ostaa erikseen kun vanhassa on se kiinteänä. Vieressä uusi kahva, vanha vielä toistaiseks kiinni.

Mitäs te nyymit ostitte eilen?

juttelin tänään psykologin kanssa ja tunnustin et haluisin kulmakämpän töölöstä, kaksi koiraa ja söpön pojun jonka kanssa asua

oon oikeasti hikkyneet, läski ja tyhmä mutta tuo orastava unelma sai olon paremmaksi ehkä tunniksi

Kaikki r9k katkeroruikuttajat voi sitten painua vittuun.

...

aika söpö, ois kiva itsekin omistaa ase jos ei muuten niin aivojen pamauttamiseen pellolleviiden vuoden päästä

Maitoa ja pakastepitsan

Ookko semmonen homo?

Naiset on pelkkä pillu.
Oispa loli.

Oispattelit sitten psykiatrille. Nyt vittu mies.

Tapa ittes

kuinka pieni sun muna sitten on?

Kaskelotti

powerkingiä

karkkia ja linpparia

naurikset tolle nuotille

tää

Normot
Ree?

Miks just viiden vuoden päästä? Onks sulla nyymi kaikki kunnossa?

>Katsotaanpa vittu!

ehkä semmonen fifty-sixty molempiin suuntiin, en oo vaan koskaan pystyny kuvitella suhdetta naisen kanssa vaikka jotkut ihan söpöjä ovatkin

itse yllytti

>katsotaanpa vittu

Seitsemännen Lolikäärmeen ja Dreamcastin.

>Katsotaanpa vittu!

normaalia pelätä jotain uutta ja vierasta

Tapa ittes

Tää
Myötistä näille luusereille

Jumalan voima on uskomaton. Jumala pystyy mihin vain. Ite esim. mut siunattiin niin et pystyin lopettaa päihteiden käytön seinään ja parannuin masennuksesta.

Tyhmä sammakkopostaaja.

Älä lähde tolle tielle. Päädyin kerran piripäissäni jeesaamaan itsetuhoista netissä ja soittelemaan hätänumeroon samana iltana kun se ei sitten enää vastannut "mä teen sen" jälkeen.

Siunaa tää!
*vetää ulos kikin*

No, tekikö se sen?

Mut onko sillä ees pidempi muna kun mulla?

Menikö tunteisiin?!?!?!?!?

No en mä muuten, mutta ihmetyttää toi viiden vuoden tavoite.

haluun pillua

Perus nistihommaa vajota niin pohjalle että vaan joku uskonto saa sut vittuun sieltä. Sitten huuruilet psykoosipäissäs jostain jeesuksesta :D:D:D

Aika tehokas lumelääke se jumala

nyt minäkin nauroin mielikuvalleni miten tintti tuon puhekuplansa sisällön luikauttaisi

en halua elää yli 30-vuotiaaksi

joo kait
pojat vaan tuntuu lähestyttävemmiltä

Hienot numerot ja järkevää tekstiä

Tää ei oo ylis. Jos auot tääl nii tulee flädärii.

Emmä tiedä, ei ne sieltä soittele takas miten keikka etenee. Ei ottanut kyllä vakavissaan kun oli "uusi tuttavuus"
Kiinnostavahan toi on.

kukaan muu joka haki yhteyshaussa korkea kouluum?

no tietenkin ne tuntuu kun sulla on ollut vaan poikia kavereina, niiden kanssa on painittu ja tapeltukkin

samanlainen vekotinki löytyy jalkojen välistä niin tokihan niitä on helpompi lähestyä

Mikä vika on ylikolmikymmenistymisessä?

tää on kirjaimellisesti ylis

Hain amk

Mun huone haisee kauheen irstaalta nyt kun vedin pitkän runkkusession.

juuh ei ole

>en halua elää yli 30-vuotiaaksi
Tiedän yhen tälläsen ja vittu et on alkanu vituttaa se meno ja uhriutuminen.
Märistään päivästä päivään eikä viitsitä laittaa tikkua ristiin minkään eteen ja sit märistään lisää.
Sit ku servaantuu nii arguementit on tasoa nönnönnöö tekosyy tekosyy.
Miks kenenkään pitäs panostaa tollaseen tyyppiin? Ei ees vastaamisen arvosta tuo sun huomiohuoraaminen.

hain yli opistoon

Sellasta se on.

Juuh tuuletusta vaan

en ole vieläkÄÄN HAKENUT

Olen jo lipastolla opiskelemassa kylteri_'''''tieteitä''''

likanen paska pese mulkkus joskus

ja käytä sitä vitun saippuaa

tämä, mutta ainoo tapa että noista tulis mikään on että pääsis naamatusten pitämään puhuttelua, ei ne ota mitään vastuuta elämästään ellei joku niitä siihen pakota

Jos aikarajan haluat niin tekisit ees niin kuin Hemingway ja eläisit kuusikymppiseksi ja sitten se haulikko.

kuitenkin vastasit
ja oikeassa olet, en tee mitään asian eteen kun ei kiinnosta

päätin joskus 16v että 30v jälkeen ei ole juuri mitään järkeä elellä sillä siitä vaan pahemmin masentuu, ihmiset rumenee, lapsia en halua jne

No jos asenne on että "en elä yli 30v" nii ei se siitä parane mihinkää. Sitte ku se h-hetki tulee ja pitäs vetää jojot nii ne kusee senki ja märisee lisää.

tutkimuksen mukaan ihmiset on onnellisimmillaan siinä keski-iän tienoilla

miehet on parhaassa iässä 35v, eniten irtoaa pillua sillon

pitäskö lukea 2kk vysiikkaa ja matikkaa ja mennä Aallon tefylle vai johonkin shit tier L*ppeenrantaan jonne ei tarvii edes lukea

olettaisin että ne ovat niitä joilla on elämä jotenkuten kunnossa ja jonkinlaista tarkoitusta löytyy

jaa, en kyllä ole ollut juurikaan seksin perään sen jälkeen kun aloitin SSRI:t joskus 20v

voihan noin toki käydä

...

kakka pissa pimppi pippeli :P :) (: (:)

Taidat olla vähän vammainen.

Jos haluisit niin apua varmasti kyl saa, ja mielenterveysvammatki on hoidettavissa. Mut jos et halua ni sama kai se, tapa ittes sitten.

mun piti olla ottamata tänää

se vaan valittaa, sama homma mitä naiset tekee, ne vaan valittaa ja odottaa että joku mies tulis ja korjais niiden elämän kuntoon

huomiota se vaan huoraa niinku ämmä

Pääsispä panee hippitytyä

Viiden ja puolen tunnin päästä pitää nousta kouluun mutta ei uneta vielä yhtään.

kyllähän tässä on käyty pyskologeilla sun muilla koko pitkä (lyhyt) elämä. sanovat että on masennusta ja lääkitsevät vaikka en itse oloa tunne mitenkään niin huonoksi yleisesti ottaen. ei vaan ole mitään mitä haluaisi tehdä eikä siinä lääkärit voi auttaa.

käytännössä näin, aina kun tule (You) niin saa pienen dopamiiniruiskeen

Pakko ottaa

kun olin 4-vuotias ja isä kysy että mikä musta tulee isona niin vastasin panomies

eipä tullu

Oon kuullut että lobotomia on varsin toimiva hoitokeino sun vaivaas.

reddit.com/r/IAmA/comments/61rzb3/iama_19yearold_conscientious_objector_after_173/

ei kannata. ne on täynnä outoa kamaa ja saa syyliä

juu

aina voi tilanteensa korjata, maailmassa on paljon sua fiksumpia ihmisiä jotka ovat päässeet tosta tilanteesta ominnokkien ylös, idiootti siis vaan antais periksi koska kuvittelee että tietää kaiken ja koska ei ite näe tietä ulos sitä ei sitten voi olla olemassa

That's like giving money to the homeless and posting it on normiebook.

Nykyaikana saa hippitytyistä myös kaikenlaisia jänniä afrikantauteja.

Wasn't the most common binlander opinion that he's just an idiot like all the rest of the conscientious objectors. Why are you here?

kun olin 12-vuotias niin aattelin että tapan itteni jos en oo saanu pillua 15v mennessä

t. 24v neitsyt

was that thing made to cheer unlucky young guys? at college age pretty much every male seems at their highest 'smv'
I just want to know the logic behind, never seen a successful 40+ alpha outside tv

inb4 idiot
I really don't know. Women's line seems to make sense though

how do I get a finnish gf?

fucking retard didn't get c papers
xDDDDD

olin 100% varma että siellä on joku takkutukka nisti ja oikeessa olin hupsistakeikkaa

menetin neitsyyteni viisitoistavuotiaana ja oireilen siitä naisellisella heikolla itsetunnolla.

Fiilikseni, kun 22v neitsyt ja yhden yön seikkailut ei innosta eikä nyt pysty alkaa mitään isompaa. Olisin vielä saanu 15-vuotiaana, mutta en viittinyt kun kumminkin meinasin jättää sen niin pian kuin mahdollista.

In case of men, status is also important

Men in their 30's tend to have the looks AND the status

Semmone