/norgetråden/

jeg er den eneste som er våken-utgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=bN6KgrntDIg
futureme.org/)
youtube.com/watch?v=Le-9uWKe2dk
twitter.com/AnonBabble

Norgay

fy fæn gutta, alene på nattskiftet, da dauer bare tråden jeg lagde.

amatorer.

Todd Terje :^D
Norwegian Wood :^D
Royksopp :^D

Homo.

youtube.com/watch?v=bN6KgrntDIg

...

Shit, er det virkelig så lenge siden?!

>2011

Jeg trodde den var eldre. Sånn 2009-ish.

>2011 er 10 år siden

>1945 er 102 år siden

Matematikk er ikke deres sterkeste side, skjonner jeg.

>du ankom for 3 måneder siden

Eksamen i R2 om en måned gutta. Ikke giddet å lese for nå. Har jeg sjans til å bestå? Har P-matte fra for.

Morgendult

Du stryker. Sånn er det bare.

God morgen

Mornings

eg må drite

morn da

Har faenmeg diarre for femte dagen på rad. Hva faen feiler meg? Ble litt fastere i fisken i går men så gikk jeg og dreit i morges og da var det faenmeg rennaræv igjen. Hva skal jeg gjore?

Good* morning*

fyrer virkelig opp nevronene dypt inne i det cortiske vevet

Dra til legen for å sjekke om du har kolera?

Tror kanskje jeg har rasskreft.

Det medfǿrer vel vanligvis blod heller enn diaré. Det er mye annet gǿy du kan ha fått da.

Hei brodre. Skriver sporadisk i Notebook om tankene mine. I 2011 skrev jeg at jeg er 99% sikker på at jeg kom til å do av selvmord, og om jeg gjorde det den gangen, ville jeg ikke ha angret et sekund (hvis det var mulig).

Noen som kdf?

Kjekk om det er noe alvorlig galt med deg, i mellomtiden kjop Imodium (virkestoffet er Loperamide) på apoteket, er også noen butikkjeder som har det, det hjelper som faen. 2 piller og du driter neppe på en hel dag.

Natta gutta

Fikk brev fra meg selv (futureme.org/) nylig, hvor jeg sa at om jeg ikke hadde oppnådd visse ting, tror det den var fra rundt 2011 også, kunne jeg likegreit drepe meg selv, jeg hadde kanskje oppnådd 30% av det, og tenkte jeg kan holde meg i live...

Nifse siffere.

Interessant. Hva var de 30%? Og hvor gammel er du nå? 24 her.

Roft estimert, men det var vel noen av de mest pragmatiske tingene, eget sted å bo osv. Er 26 nå.

Tenkte kanskje sende meg selv et nytt brev, må bare finne ut hva jeg skal skrive.

Jeg greier ikke å sove hvis ikke jeg runker forst, og det begynner å bli irriterende

>våkner opp
>ser meg rundt
>fortsatt ingen jv

>eget sted å bo osv
Bra jobba mann. Har du bra jobb og betaler husleie uten stotte fra nav eller andre? Hva med jv?

Ingen kommentar.

Jaja, bedre enn ingenting. Hvis det er AAP du er på, husk at du har 4 år på deg.

Prǿv å trene fǿrst isteden. Vær så sliten at du ikke orker å runke.

>Ventre vil heller ha SV i regjering enn FrP
litt av et "borgerlig" parti, ja...
vel, hva skal jeg gjǿre nå? jeg må vel bare stemme FrP, eller?

Skal slutte på praksisen jeg er på nå, så gå hjemme i en måneds tid for jeg skal gjore noen tester i mai som jeg antar går på konsentrasjon, mulige diagnoser kanskje. Er bare to dager det går over, men jeg vet jo jeg har problemer med å interessere meg for det jeg ikke liker samt problemer med å vise initiativ eller å se hva som kan gjores. F eks på praksisen jeg har vært på i ett og et halvt år nå, har egentlig ikke hatt noen framgang i det hele tatt - Bare vært en plass å gå til. Men er vanskelig for meg å være jævlig engasjert i en jobb på nav penger hvor dem tjener penger på å ha meg der. Burde vell egentlig bare ta meg til helvete sammen å soke på normale jobber / være i ett bemanningsbyrå - Men har ikke akkurat en imponerende CV.

>Jobbsokerkurs som vanlig
>Skulle betale husregninga i går
>1600kr på konto
>"Hva faan"
>Regner det ut
>Visstnok så hadde jeg vært borte 6/10 dager
>????

Hva i helvette, nå blir det å gi NAV tæv etterpå.

Kurslederen renska også PC'en min så jeg har ikke fuktige megmeger lengre, reee.

Hvorfor er kurslederen borti PCen din? Har du ikke den private hjemme? Jobbsoker kurs er bare et megmeg uansett.

Kurs-pc'er.

Har to PCer hjemme, stasjonæren og laptoppen..
Laptoppen greide jeg såklart å knuse skjermen på i Desember, venter på at ny skjerm skal komme i posten til..neste uke-ish.

Ja, det er ett forbanna megmeg, er ENESTE personen igjen, skjonner faan ikke poenget.

nav,
skolen
&
sjukehusa!

Åhh, ja. Hva gjor du egentlig på kurset om dagen? Surfer 4kanal og resten av nettet?

..Ja, fra kl 9 til 15.
Starter med nyheter, så flytter jeg meg over på youtube og 4kanalen der jeg er resten av dagen.

Forbanna dritt, kan jo gjore det hjemme.

Kurspc'ene er så forbanna dritt at de såvidt greier å spille 720p

Ja, er nettopp det - vi kan gjore det hjemme. På praksisen jeg er på er det så jævlig lite for meg å gjore ofte at jeg blir sittende å glane på telefonen i timevis.

Hadde en kompis som gikk på jobbsokerkurs for noen år siden som fikk praksis hos Rema 1000.
Han sa at han flytta inn paller med varer i..1-2 timer også satt han resten av dagen på kontoret og gjorde ingenting.

...

...

Besto jegerproven i går kælla. Tenkte å kjope meg en HV mod mauser 98 forhåpentligvis karabiner versjonen. Er fortsatt litt uklar på hvordan det funker å gå til politiet for å sporre om kjopetilatelse og sånn.

Libralistene er et flott parti fåvæ, men er ikke vits i å stemme på et så lite parti. Blir FRP på meg fåvæ

Det overrasker meg ikke. Uansett forstår jeg han ikke hadde så mye motivasjon uansett, det å skulle jobbe full dag på nav lonn mens en annen ansatt på butikken jobber like lenge og like mye tjener mye mer enn deg. Det er problemet mitt med praksiser.

youtube.com/watch?v=Le-9uWKe2dk

nærmeste parti som er vits i å stemme på er vel FRP ja..

Er godt kjent med våpenloven user, er også kjent under mange navn som feks.. /k/user.

Bra jobba, du besto jegerproven, men nå kan den skikkelige provelsen begynne.

Du drar til politiet å soker om våpenet du skal kjope (husk kaliber, lopslengde, fabrikkmerke, osv osv) som du må skrive på soknaden.

Når soknaden eventuelt blir godkjent (eller avslått) så kjoper du rifla du har lyst på og sender den godkjente soknaden din ned til selger.

Selger sender så inn til politiet og sender rifla til deg etterpå når alt er greit.

Whoopdi, så får du rifla og våpenkort i posten etter noen uker.

Også
>HV mod K98
>Ikke Gewehr 98 som jeg har

Ja, han klaga over det også, men han kunne ikke si mye på det da de 7600kr han fikk var MYE da slasken bodde hjemme hos foreldrene gratis.

Alle som mottar penger fra NAV burde ha obligatorisk oppmote hver dag, og stues inn i små båser hvor eneste tidsfordriv er en hylle med boker som alle har eksistensiell krise som tema. Tenker snylterpakket hadde fått ild under fottene da.

En kompis putta geværet sitt i kjeften og fyrte av. Pass på hvis du er deprimert

Fy faan user stopp å gi meg angst.

Heldig. Jeg hadde praksis i butikk og satt i kassa hver eneste dag. Maks-praksis tid er 1 år, og etter det ble jeg ansatt siden jeg gjorde en god jobb. Maks-tiden burde ikke være mer enn noen få mnd fåvæ.

Nå har jeg aldri faktisk kjopt noe men du går vel til politikontoret og får et soknadsskjema. Fyller ut og legger ved bevis på at du står i jegerregisteret også venter du på godkjenning og saftig pengegebyr. Kanskje du må ha serienummer på våpensafe også.

Egentlig burde du nok ringe våpenkontoret.

Kompisen min fikk ikke lov til å sitte i kassa, derfor han bare satt på kontoret dagen lang.

Trenger ikke å ringe våpenkontoret, bare å folg instruksene som jeg skrev ovenfor.

Våpensafen/våpenskapet er litt så-så, 4/5 våpen jeg sokte om sa jeg bare at "Ja jeg har ett stående hjemme" og det var det.
Den ENE gangen så måtte jeg dra hjem å ta bilde av at det var boltet fast osv. pga at jeg arvet det fra farfar så det var ikke noe serienummer osv.

j...

blir vel fredagsbab på meg i dag da

>Kompisen min fikk ikke lov til å sitte i kassa
var han legit autist eller noe? eller kriminell?

Nei, faktisk ikke. Ingenting på rullebladet og 5 i snitt på VGS. Helt oppegående fyr.

Tror faktisk det var NAV som sa at han ikke fikk sitte i kassa.

Veldig bra for deg du viste mye motivasjon & interesse å dermed fikk en jobb. Den gloden har ikke helt jeg.

>Maks-tiden burde ikke være mer enn noen få mnd fåvæ.
Stottes. Ytterst lite du ikke finner ut på 3 måneder som du trenger 12 måneder for.

Alt var bortkastet siden jeg slutta etter 1-2 mnd for å ta selvmord og da jeg feilet var jeg for deppa til å gå tilbake.

Ahhh, livet :^)

Kjoretime i dag da. Kommer vel til å krasje i 80 på en enfeltsvei uti huttiheiti, men
>det er 80 her så da synes jeg du skal holde 80 yolo

Kjipt å hore. Håper du har det bedre nå anonsen.

Lykke til! Fartsgrenser er nå ikke minimum men maksimum. Jeg foretrekker å heller ligge trygt i veien enn 80 hele tiden. Hvor mye har du igjen? Gjort langkjoring / glattkjoring?

kallt ute igjen

Er på del 3 enda, så har ikke gjot lang- eller glattkjoring. Har en god del igjen, begynner å bli lei for å si det sånn, men det går nok greit

Hei gutter, kan jeg være trådens nye ansikt?

>hadde to langkjoringer
>en til Åre og en til Namsos
>Åre turen gikk fint, harrytur 2.0
>Skulle kjore til Namsos
>Var så fette lei av å kjore
>Svingte feil
>Kjorte tilbake uten at kjorelærern merka det
>han ga meg "det blikket" når han forsto at jeg hadde kjort feil
Gikk fint uansett'a.

Kjǿr så fort som du fǿler deg komfortabel med (men slipp forbi folk som vil kjǿre fortere). Når jeg kjǿrte opp så kommenterte sensor at jeg kjǿrte sakte (60 i 80-sonen), men så kjǿrte vi forbi en bil som sto ute på et jorde, og da var det plutselig helt greit.

Visste dere at å ikke overlate politiske beslutninger til byråkrater i Brussel har lokket frem den skjulte rasismen i Storbritannia? Hilsen VG.

Vel, de tar ikke helt feil. Brexit og Trump har nok rödpillet mange.

Det kommer nok snart skal du se anonsen. Jeg begynte på lappen i september i fjor, i januar fikk jeg lappen. For det hadde jeg aldri kjort engang. Hadde masse kjoretimer og trodde jeg endte opp som en som aldri fikk lappen. Men jeg klarte det, enda jeg folte kjorelærern min var ofte ganske streng. Jeg anbefaler iallefall at du tar teorien så fort som mulig - Bruk teoritentamen, kjop den som gir bestått garanti også gjor du det til du har bestått hver gang - Da vil du være klar for å ta teorien. Best å få den unnagjort ASAP.

Kjorte tilbake uten at du skulle? Er vell ikke rart han ikke likte der. Kjorelære folger jo trossalt ei fast rute.

Det å hente inn masse svartinger har lokket frem den skjulte rasismen i Storbritannia.

Dumt de sluttet med borgerkriger i Asia, kunne vært masse asiatiske sotpaier her i europa istedet.

>tenker jeg skal ta toget inn til oslo
>kommer på at terrorisme eksisterer
>står over
v-vant ISIS?

Nei du er bare pinglete. Sjangsen er stǿrre for at du blir påkjǿrt på vei til stasjonen.

>Sjangsen er stǿrre for at du blir påkjǿrt på vei til stasjonen.
av en terrorist

Liten terrorfare i Oslo sammenlignet med mer typiske turiststeder lenger nedover i Europa. Det er mye storre sannsynlighet for at du vil bli rana, voldtatt eller banka opp av en av våre nye landsmenn.

Bare hvis gamle damer telles som terrorister.

Lol. Da forste nyheten om en bombe i Oslo kom var min forste tanke å ta bussen ned for å se spetakkelet. Ble sittende å se på TV og lese den legendariske freak.no tråden dog

Jeg husker at mamma kom inn å fortalte om en gas eksplosjon eller noe i Oslo. Men jeg var ikke interessert. Men så fulgte jeg med på nyhetene, ble nå sittende der fra da det skjedde til langt på natt.

Jaja jeg tenker bare at jeg ikke er i form akkurat i dag til å bli skutt med gevær eller oksemorda av en islamist på toget jeg da..

Glemte å tilfoye at jeg leste også på freak.no men også på diskusjon.no. Har nå vært medlem av begge i mange år så.

Hvorfor er så mange gutter og menn pysete?

Og hvorfor sympatiserer så mange horer med dem?

Hva mente han med dette?

Husker da folk fant Facebooken hans. Var så surrealistisk og spennende

Sov gjennom hele angrepet hans fåvæ.

Har print screen av hele facebooken hans om du vil ha.

Tok feil rettning i ett kryss, hadde aldri vært i Namsos så kjorte mot Trondheim i stedet for nordover.

Takk for tilbudet, men går bra. Husker det meste og bildene blir ofte postet på Sup Forums

fem timer til den nye samsung telefonen blir avduket
hvem hype her
tenkte kanskje kjope den, siden den gamle S5 begynner å dra på åra

Usikker på å kjope den. Har ikke. Så jævlig lyst å være bundet til Telia å betale 700+ i ett år.

>skal levere oppgave om mindre enn 24 timer
>har ikke begynt
BARE

jeg er faktisk en av de få som er medlem av kontantkort mester rasen enda
så jeg betaler kun for det jeg bruker, og jeg ringer veldig sjelden til noen uansett

hvem /kvinneguiden/ her

24 timer er rikelig med tid kompis.