/mämmi/

sotilaspoliisipainos

Other urls found in this thread:

iltalehti.fi/ulkomaat/201703282200093284_ul.shtml
twitter.com/SFWRedditGifs

Seis tai SPOL

Eka jättipekonille

Oli hyvä

Toka pohojam maalle.

oispa kossua

ennenaikainen mämminsyöksy -painos

Antabusnyymi paikal?

Antakaa mulle vinkkejä Tulpan kehittelyyn

kävin parturis ja se ei jättäny yhtään noit likasii vittusaatana irtokarvoja minnekkään ku normaalisti joutuu menee suihkuu heti, leikkauskin on hyvä

harmi vaan et tollanen kävele-sisään-joku-leikkaa-mesta, enkä tiiä sen nimee

juuh psykoosit tulille vaan

>kelan tuet tulee vasta maanantaina

rää rää rää lol apua

Oliko MRoom? se on ainoo parturi jonka oon nähnyt suomes ottavan suoraan vastaan kun kävelee vaan sisälle ja se on vain miehille tarkotettu

Mitä sitten? Eikö kannattaisi olla tyytyväinen?

>sähköyhtiö karhuaa laskua vaik vein sen kelaan joku 6vko sit

Taidat käydä aika vähän partureissa

haluan rahaa nyt enkä maanantaina

Ei vaan ihan tavallinen putiikki prisman vieres. Ne vaan sattuu toimimaan ilman ajanvarausta-periaatteel. Tänään olin jonon 3.

tuu imemään mun munaa, saat euron tunnilta

>Ne vaan sattuu toimimaan ilman ajanvarausta-periaatteel

Tajusin just et täähän renderöi invalidiksi toiveeni päästä kampaajalle X. Mut toistaseks ne on kaikki ollu aika hyviä.

Oisko se prisman oma, niillä on nykyään semmonen

Ei jaksa

Neljän tunnin yöunet ja sunnuntait vapaaks ni se ois 480e/kk. Onko varaa tällaiseen menoerään?

S-ketjul on toi Emotion joka on lähinnä kauppa mut leikkaa myös hiuksii. Tää oli uskoakseni itsenäinen mut just prisman vieres vaa.

taidanpa pirauttaa mun kampaajalle, ananasta pitää vähän kohentaa

Ois, mut ei taida ihan laatu pysyä yllä noilla yöunilla. Ja kyrpäkin saattais puutua, joka toinen tunti vois vielä mennä.

kuvassa mun kampaaja

jouduin soittaa saikkuu ku oon kipeenä. jos mitään ei tarvis tehä ni ei ois ongelmaa mut joudun tekee silti hommii ku pahat kuolemanlinjat. kauhee olo eikä huvittais. ei oikeen suju nyt

sama, mukava kun talvella ei tarvi kun pipo päässä ulkona

ei vittu en oo käyny parturissa kolmeen kuukauteen

näytän ihan rotalta

skviik skviik

ei vittu en oo käyny parturissa neljään vuoteen

ei vittu en oo uskaltanut kattoo itteeni peilistä viiteen vuoteen

Mulla taitaa olla jotain kuus vuotta. Sillon ostin koneen, makso kympin eli alle puolet yhestä parturikäynnistä, ja leikannu koko tän ajan. Maximum overjuutalainen.

saatanan naiset. vuostolkulla niitä odottanut eikä niitä oo vieläkään näkynyt ovella.
kohta pitää lähtee itse metsästämään niitä. on se kyllä kun kaikki pitää tehdä aina itse.

Juuh toi tumppi oli ihan samaa kuin hillary. Ihan täys tumpelo pressa.

yksinäinen olo

Täähän se

ei ketään kiinnosta

oot vissin vähän hidas

Trump on jutkujen juoni

Hau hau :DDD

Juuh viinaa vaan

kaikki on, ei mikään pääse kansan tietoisuuteen ellei se ole jutkujen tahto, täten kaikki mistä me kuullaan on jutkujen juoni

Kävin äskön koulussa syömässä kalapuikkoja. Nyt mietin että pitäiskö mennä takaisin nukkumaan vaiko pelailla Dark soulssin uutta lisäriä hmm....

Trump valittiin pressaksi jo vuosia sitten ennen edes mitään vaaleja ja se meni huutamaan zombeille "magaa" joka käänteessä ja kaikkia multijutkutettiin.

Juuh viinaa vaan.

iltalehti.fi/ulkomaat/201703282200093284_ul.shtml
>Eiffel-tornin ympärille rakennetaan luodinkestävät seinät
>Rakennustyö tehdään terrori-iskun pelossa
Voi voi onko nyt annettu pelolle valta?

Itsenäisyyspäivänä oli hilpeetä kun presidentti julistaa ettei anneta pelolle valtaa samalla kun PV:n rekat on ajettu rynnäkköesteiksi tapahtuman ympärille

pitää vain ymmärtää

Höpsö, "pelolle ei saa antaa valtaa" tarkoittaa sitä että Suomeen pitää saada lisää muslimeja. Suurin osa muslimeista on aivan kuten sinä ja minäkin :)

ei anneta pelolle valtaa (lue: ei käännytä surkeita johtajiamme vastaan)

"pelolle ei saa antaa valtaa" on kapulakieltä ja meinaa että ei saa äänestää niistä jotka lopettais mamutuksen.

ootte aika homoja keskimäärin t. sammakko

Mut entä kun joku päättää mennä sinne sisään räiskimään niin ei kukaan pääse ulos karkuun?

ON TÄÄLLÄ HAUSKA MAKSAA LASKUJAA

oispa tyty, ansa, tai poju
t. bi

miks menis kun ne on niiden puolella? ootappa jos ois samanlainen tilaisuus oikeistopuolueella niin varmaan räjähtäis ja kaikki kuolis

miksei koiruli käy?
oot liian nirso kuule, oma vikas

Suomen presidentti on mamuvastainen oikeistolainen.

oli kiva bf4 yö tänään
littlebirdin pilottia päähän srr-61

kyse oli ranskan pressasta

Kokeilin tota kuntoiluhommaa ku sitä on niin kovasti mainostettu että siittä tulee hyvä olo ja muuta paskaa, kävelin 12km ja koko ajan vitutti ku tuntu siltä ettei hommas tapahdu mitään edistystä ja sitte fillaroin toisen mokoman jollon vauhti oli huomattavasti parempi mutta oli kylmä, satula runteli mun neitseellisen peräreiän ihan vituiks ja mun keuhkot on ilmiliekeis.
Kokonaisuutena semmonen 0.5/5 kokemus, puoli pistettä heruu siitä että sain vähä motivaatioo röökinpolton lopetukseen

olen raskastekoinen ihminen

kaikki arvokas on vaikea saavuttaa, helpolla ei ole arvoa ja on siten turhaa paskaa

seuraks kävis mutta en panis. delfiiniä toisaalta panisin

Eikä ollut, vitun idiootti.

Se hyvä fiilis tulee vasta jossain 2-3 viikon kieppeillä. Siihen asti pitää vaan kestää.

t. on-off urheiluriippuvainen

cardio on jutkujen juoni.
mene salille nostelemaan puntteja

Raivostuttava keskustelu tuolla /nordic/ puolella. Perkele :D

rasismi

olipas senkin retardi, suomes ikinä oo ollut terrorismi iskuja niin vittu tääl mitään tilaisuuksia barrikoidaan poliisiautoilla äly hoi nyt jätkä

Ei jumalauta tapa ittes vitun pässi. Vittu noin tyhmiä ihmisiä voi olla olemassakaan.

Ihan sama mitä täältä lukee niin näissä keskusteluissa ei ole kertakaikkiaan mitään järkeä ??

Laitan naamaani ruokaa, mutta sieluni huutaa alkoholia.

Joo kyl ajattelin ottaa tavaks ihan vaikka vaan vittuillakseni, kumminki tarvii tuol porukoil ravata pyykkäämäs ku mun pesukone haukkas paskaa niin säästyy bensamasseja. Ja kai sitä vois ruveta käymään joskus ihan vaan avustamas niitä jääkaapin tyhjennykses ja saamas päivän urheiluannoksen samaan syssyyn
Tääki kyl harkinnas jahka saan vähä kohotettua peruskuntoo kotikonstein ettei lähde välittömästi henki ku salille eksyy

Oot vaan sammakko

Paras noita

takas suomenkielen tunnilla mahummed

senkin valuvikainen virtahepo, pakkasen panema auringon imijä, hienoperseprinsessa arschloch!

toivon että lapsesi paskantavat keittoosi

Täällä on tänään puhuttu sen verran paljon noista juutalaisten monimutkaisista juonista, että saisiko pääpirteisen listan asioista jotka EI ole juutalaisten juonia.

Itselle tulee mieleen seuraavat:
>Punaiset khmerit
>Ratsastus
>Pelastakaa sotamies Ryan
>Tony Halmeen itsari

Telia laitto mainospostia ja aiheutti mulle paperiviillon peukaloon. Saatanan telia.

0-4 pitsu
5-9 kebub

>hollywood leffa missä natsit on piruja ihmisten nahoissa
>ei ole jutkujen juoni

uudestaan!

Oppikaa ruotsia, suomi on ihan karsee kieli.
Tony halme murhattiin Mossad:in toimesta.

Arjalaisten valioyksilöiden lisääntyminen keskenään.

persut

Ei kielen ymmärryksessä ole mitään vikaa vaan siitä että keskustelu menee näin.
>Benis
>Lörs lärä
>En panis tuota mutta pojupimppiä
>Norppa
>Vitun neekerit

lähden ulos nauttimaan kevätilmasta ja naisten pyllyistä

täällä on vapaa sana, jos ei miellytä niin ala puhumaan jostain muusta, jos et ole ainoa tän kiinnostuksen kanssa niin ehkä joku sulle vielä vastaakin

älä ole semmonen fasistikusipää joka yrittää muuttaa kaiken mistä ei itse pidä

>hän luulee että persut eivät ole kontrolloitua oppositiota

Warhammer 40k

Games Workshop tosin on jutkujen juoni

Oispa arjalainen valioyksilö jonka kans lisääntyä

opposition kontrollointia taas, pitää miehet jotka ei tykkää nykymenosta kiireellisinä fantasiamaailmoissa

Näähän on Kokoomuksen jälkeen toiseksi jutkuin puolue. Ympärileikattu kyrpä maistuu Halla-ahollekin.

no mene sinne Sup Forums:iin rinkirunkkaamaan teidän muiden epäonnistuneiden rantahurrien kesken leikkikentän koviksia. Ehkä jostakin teistä vielä tulee Halme v2 joka ryyppää ja narkkaa itsensä hengiltä kuin kunnon Übermensch.

Kuuleeko jotkut vielä että äänestämällä voi vaikuttaa johonkin oikeeseen asiaan?

Surullista kun jotkut ei ole löytäny oikeaa toivoa ja pitää roikkua väärästä toivosta.

Ei vie paljoa energiaa äänestää.
Ja on se parempi kuin olla tekemättä mitään.

Oispa mega kooma

missähän minun piippu saattaisi olla?
Karvinen!

vanha mene. uus trendi on supermegacomics

pistetään supermegoja sitten vaikka nääkin on kyl pirun vanhoja

Aika opettavainen kommentti oli kyllä. Syyllistyn tähän aika monesti T: Fasistirasistisovinistipro

>supermega
>ei electric retard

Tänään tuli kutsu kertauksiin
Oon spol ja kävin jo vuos sitten kertauksissa, miks taas pitää mennä?