Sverigetråden - Kvällsupplagan

...

Other urls found in this thread:

desuarchive.org/trash/search/text/f1h1/
my.mixtape.moe/jfyxay.zip
youtube.com/watch?v=o2qph3Z8GxQ
youtube.com/watch?v=wK7LhjPb0-I
aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/WPGEL/nar-blev-vanstern-idioter
youtube.com/watch?v=dzFy5_wUFp8
youtube.com/watch?v=brQVrzrAMjA
vocaroo.com/i/s00OuJfK2hQD
youtube.com/watch?v=ZPjZ96OAI8U
youtube.com/watch?v=RfHx3yKPSWI
twitter.com/NSFWRedditVideo

>falla av

Fan att ingen såg det, vart är NEET-user när man behöver honom?

>dkn vill inte leva men vill inte dö

Bottenlöst är finemang!

vänlig påminelse att alla anime töntar och bögar hör hemma i gaskammaren

Lär dig svenska innan du brevar, Mohammed.

>anime_______________________töntar
Heter 2d förresten, men ja de borde knula av tråd1

HE SE

>dkn funderar på att beställa klibbor bara för jagjaga

>dkn fet på grund av medicin

...

>han föll för pharmajuden
AHAHAHA

kan du snälla göra en imgur dump eller något med alla bottenlösa bilder? vill ha hela bilderna utan censur.

Nybögar ut

Detta.
och vad hände med Sverigestormen?
sage

vad fan menade du med detta? jag är den andra bottenlösa user som brevat i i sverigetråden på /trash/, sluta säga att jag är nybög KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

gör det

>dkn ingen pv att ta på
;-;

>han tror fortfarande på massa hjörnspöken som ras, folk, kultur, nationer, gränser
Asså du e bara en fucking organism som kryper runt på en planet. en dag kommer du dö och ALDRIG känna eller tänka något igen.
Sluta stressa över att vi bli minoritet runt 2035. Sluta stressa över politik. Sluta stressa över nbögar. Sluta stressa över kvinnor(99% är skräp precis som 99% av män).
Sover du inte gott varje natt så gör du något fel.

Dukkha och Samsara.

>sverigetråden på /trash/

V-va?

snälla bara döda dig själv. slår vad om att du kom efter sommaren 2016

>han tror fortfarande att livet är på riktigt och att allt inte slutar med din död

Håller på att ladda upp, min uppkoppling suger för tillfället.
>jag är den andra bottenlösa user som brevat i i sverigetråden på /trash/
När hände det?

ingen bryr sig sammbög

Nej men tog ett uppehåll mellan 2015 och 2017

finns ingenting att göra

trodde det var du som jag brevade med favä

det var väl något år sedan nu kanske, brevade bottenlösa bilder och även strandbilder på lålisar

>sverigestormen
enda jagjaget tråden haft sedan jodel typ

>dkn livet är en jävla lek och man gör det avsiktligt svårare för sig själv för att inte bli uttråkad

>brevade bottenlösa bilder och även strandbilder på lålisar
Finns detta i något arkiv?

det är då man går och lägger sig

verkar inte så, desuarchive.org/trash/search/text/f1h1/
kan inte hitta den iallafall, men sök på "f1h1", "sverigetråden" och kanske några svenska ord så kan du ju ha tur i något annat arkiv, lycka till. om du hittar den så hojta till!

>svenska pedofiler har haft en egen sverigetråd i /skräp/ för att breva sin tecknade barnporr
hmmm

"jag vill se en söt tjej gå med rumpan bar"-user?

>

>är jag
>raskrigande ingenjör
>ska göra snitt på en cylinder
>ritar undermedvetet ett jävla hakkors
HE FU SE kamrater

Kunde inte hitta tråden, men här har du iallafall.
my.mixtape.moe/jfyxay.zip

Om man inte är trött då

sov ändå
ska nog ta en tupplur jag med

Ojdå, tuppluren blev lite längre än jag hade planerat, men som tur är så låg katten bredvid och spann hela tiden, så det blev mysigt ändå :3

mitt ensammaste brev...
Snälla säg att allt kommer bli bra bara ;___;

Skott avlossade?

hahahaha du söker inte någon framtidsutbildning såsom genderteknik eller postkolonialistiska patriarkatsstudier!

>dkn till och med aftonbladet vet nu
Vafalls? Är det nu revolutionen börjar?

>dkn NEET-user ska med och heema Divi ikväll

Kommer bli mysigt. Tror ni tönten kan slå dock? Visst att bögen Divi knappast kommer göra motstånd men """""han"""" är van att ta stryk så inte säkert NEET-tönten kan knocka honom.

Neet kan inte ens nocka mig ju

tror ni att ni slutar som millennie ve?

allt kommer att bli bra min vän

youtube.com/watch?v=o2qph3Z8GxQ

youtube.com/watch?v=wK7LhjPb0-I

Hur får man tiden att gå? Tips på en bra hobby?

>aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/WPGEL/nar-blev-vanstern-idioter

>Jag får ett pressmeddelande från det vänsterorienterade Karneval förlag som publicerar en bok med titeln ”Varför vi älskar att hata Ryssland”. Presentationen börjar så här: Russofobin är tillbaka som aldrig förr! Allt är alltid Rysslands fel och alla som inte tycker så går i Putins ledband.
Som om kritiken mot Putins imperialistiska politik i exempelvis Ukraina och Georgien beror på irrationell skräck för ryssar som folk.
Inte skulle några vänstermänniskor säga att det var skräck för amerikaner som var skälet till kritiken mot George W Bushs brottsliga anfall på Irak.
>I det ena fallet är kritiken berättigad, i det andra inte, ty den så kallade vänstern blundar med ena ögat samtidigt som den tror sig se med det andra.

Alltså så nära, men ändå så långt ifrån.

>Som om kritiken mot Putins imperialistiska politik i exempelvis Ukraina och Georgien beror på irrationell skräck för ryssar som folk.

>Russofob

tänk, vad tror ni han tycker om ordet "islamofob"

juden lurar i texten, låt er inte luras!

mest troligt nej

Varför ska man då bry sig om 'folk i nöd' för, istället för att bara tänka på sig själv?

Muslimer som spränger ihjäl varandra över korkade saker? Vem bryr sig, palla stressa över det.

tack grabbar

Jag vill täcka hela jorden med grisblod så att allt blir haram!

>alla jag inte gillar är judisk

axel...

Luktar rumpa om hela mig efter att jag runkade. Dags att duscha då.

ja, det måste varit han då

f1h1, tack

Det var jag.

jag tänkte väl

youtube.com/watch?v=dzFy5_wUFp8

Jonte...

Revolutionsgrupp 143 genomförde i helgen en lyckad antifascistisk aktion mot nazister stationerade i Uppland.
Under kommisarie Anderssons ledning tog man sig till lokalen där nazisterna hade möte, revolutionsgruppen hade en väl förberedd plan, man satte eld på nazisternas epatraktorer vilket när det uppdagades fick dem att springa ut och falla över snubbeltrådarna som placerats ut. När nazisterna låg där som strandade valar var de lätt byte för våra modiga kamrater som inte lämnade en enda nazist utan stora fysisks skador.

Gruppen tog sig även in i lokalerna där man tog flera fascistartiklar som tillhörde nazisterna, bl.a. nazi-flaggor och delar av naziuniformer men också flera upplagor av mein kampf. Allt erövrat fascistmateral brändes följande dag.

Arbetarnas kamp går vidare!

>Arbetarnas
lmao

man kanske skulle åka och köpa en pilbåge

>Kommunisten brevar fläkthistorier
Aaaaaaahahahaha

Bara om du skjuter en jude

>dkn val snart

Renee voltaire ginger chew är ett gott och nyttigt snack att tugga på om ni skulle bli sötsugna men som jag är lite försiktiga med hur mycket kalorier ni stoppar i er! :3

har ingenting emot heligt folk tyvärr

En ateist eller buddhist kanske

youtube.com/watch?v=brQVrzrAMjA

>manskultingar under 190

Skulle precis gå och duscha, men är på myshumör idag så ni får en vocaroo där jag slår mig själv på magen. Nej nu ska här duschas, hörs sen tråden!
vocaroo.com/i/s00OuJfK2hQD

t.judeanon

>inget stön

judar är fan baserade

vif globalism

youtube.com/watch?v=ZPjZ96OAI8U

...

Axel.....

*ger tråden en nekrofilpuss på munnen* vif

>nekrofil
ping säpo

>nekrofil
ping liberalerna

En kråka kollade på mig

Haha...det där var...fy fan....

>Alex Jöns i tråden...........

>dkn HON har inte kommit på föreläsning i över tre veckor

>Idag tar vi farväl av user
>Han var en tystlåten person som vi inte visste så mycket om, men hans intressen lär ha varit att promenera, cykla och dator.
>Nu spelar vi Knockin On Heaven's Door eftersom ingen kände till anons favoritlåt eller ens artist eller genre

s-sluutta...

>dkn vet inte om seriös eller inte

hur blir man säker i sig själv?

Lista ut var hon bor och gå hem till henne och säg att du oroar dig! Då blir hon säkert jätteglad :3

>dkn polarens favoritband var ZZ Top
>dkn "Gimme all your lovin'" spelades på hans begravning

var både mysigt och lite smått pinsamt på samma gång
saknar den grabben, visst fan hade han velat att vi spelade rock på hans begravning

Aftonpropagandan går bara med strömmen hela tid1

Är det vänster som är huvudström så blir det väntserpropaganda, men du skiftar det. HELL SEGER!

youtube.com/watch?v=RfHx3yKPSWI

>dkn ingen luta

>Är det vänster som är huvudström så blir det väntserpropaganda, men du skiftar det. HELL SEGER!
Så varför var de inte full on loliberaler under alliansens styre?

ping jibril