/mämmi/

Hupikék törpikék -painos.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=89F5fpvwPr0&list=PL228FAD202E1D8335&index=5
youtube.com/watch?v=8XKGJiXcpPw
iltalehti.fi/uutiset/201703292200093910_uu.shtml
e-hentai.org/g/1042459/8ede56f9fa/
twitter.com/NSFWRedditImage

nekke

teine eestile

Paras noita

...

Oon ruma ja karvainen mörökölli.

Mulla on metsässä tölli

ja housuissa mahtava pölli

imaseppa vitunmoine jölli

Oispa tölli metsässä

Sitä ei kyl oo

/mämmi/miitti, mä keskellä

Serbejä?

NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
youtube.com/watch?v=89F5fpvwPr0&list=PL228FAD202E1D8335&index=5
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI

Mä oikeella, leijona ranteessa

>7.5cm KwK 40 L/48 APCBC rupeaa muuttumaan kyseenalaiseksi läpäisykyvyltään 76.2mm 47 asteen panssariterästä vastaan vasta 500 metrissä

Mä sun vieressä oispattamassa kaljaa

how do I get a finnish gf?

Mitä teette kun teitä oispattaa pahasti?

Runkkaan.

Ryyppään

Katon kuvia käärmeistä.

Käyn raiskaamassa jonkun mämmiläisen.
Mulla on teidän kaikkien osoitteet.

pa pa-pa-pa, pa-pa, pa-pa, pa pa
ma ma-ma-ma, ma-ma, ma-ma, ma ma

My momma told me-
One day I'mma grow up big and I'mma be a king
And my poppa told me-
It's ok to sing when shit hurts
Don't forget your dreams
Cuz' they'll get you through this
So called life, they call living but I call it strange
And I bet I'll do it
Cuz' I'm on my way and strong enough that I can shake the pain

Postaa sitten mun postinumeron kaksi ensimmäistä numeroa

...

lol animey

Tulkaa lappeenrannas dokaa

En

Ei kukaan asu lappeenrannassa.

Jaa ei sit

oisin tarjonnu illan

tuu ite turkuu
joudut kyll nukkuu mun vesisängys

Ei oikeestaan oispata mitkään tän maan asiat. Mut rukoilen.

Suojelen sun yksityisyyttäs. En näet tahdo muita apajille.

Paskapuhetta siis

TUHTIA LOLIKÄÄRMETTÄ LANKAAN JA HETI
KOBASEKSUAALI TISSILOHIS POIS

Tulkaa Helsinkiin vitun köyhät

Olin just, iha paska mesta

juuh KwK 43 vaan

Se nähdään.

Olethan hellä

hmprh tu hmah avarus ollioh

...

VITTUPERKELESAATANA !!!!!!!!!!!!

oon kokisaddikti
youtube.com/watch?v=8XKGJiXcpPw

Juttelen nykyään päivittäin kaikesta epäolennaisesta pasksta itseäni kolme vuotta nuoremman naisen kanssa joka opiskelee samaa alaa yliopistossa. Tätä on jatkunut nyt yli kolme kuukautta.

En tiedä miten vitussa tässä kävi näin, miten mä lopetan sillee hienovaraisesti yhteydenpidon siihen ettei sille tule paha mieli.

millä toi läpsii? siis mikä toi esine on?

Nimeni on Van, olen taiteilija, olen performanssitaiteilija. Olen palkattu ihmisiä täyttämään fantasioita, heidän syvän fantasioita. Aioin olla elokuvatähti tiätsä, mallinnus ja toimiva. Jälkeen sata ja kaksi lisäykset ja pieniä osia päätin tiätsä sain tarpeekseni, Sitten pääsin saattamaan maailmaan. Asiakas pyytää sisältävät paljon fetissejä, joten en juuri päättänyt mennä tiätsä ... täynnä Master ja muutan koko taloon Dungeon ... DungeonMaster nyt täydellä Dungeon talossani ja se menee todella hyvin. Nyrkkinainti on 300 taalaa ja yleensä kaveri on melko kova pop saada todella rento tiätsä ja olen tämän pitkän lateksikäsine joka menee aina jopa minun kainalo ja sitten laitan kirurginen lateksikäsine jopa minun ranne ja vain lube sen ja se on pitkä prosessi tiätsä saada koko käsivartta siellä, mutta se on voimakas tunne, että toinen henkilö Uskon itsekin, menet paikkoihin, vaikka se on fyysinen kädellä mutta joissakin Siksi se on myös enemmän emotionaalista se on enemmän psykologinen liian ja me molemmat saada tiedät samaan paikkaan se on todella outoa samanaikaisesti ja minusta istuntoja kuin että todella uuvuttavaa. En tiedä tunnen jotenkin alasti koska katson itseäni ensimmäisen kerran, hyvin ei itse, mutta tämä näkökohta elämäni ensimmäistä kertaa ja se on ollut ankara ... Kolme kohteeseen viisi jo vuosia? En koskaan ajatellut sitä ... Kinda surullista tunnen jotenkin surullinen juuri nyt, en tiedä miksi

laita tää sille

Onko se kuinka pahannäköinen?

Lähetä sille kuva kullistasi. Et voi kuin voittaa

Tämä

Ihan ihmisen näköinen, aika lyhty mutta sitäkin laihempi. En vaan jaksa edes ironisesti mitään naisjuttuja enää, niitä tuli harrastettua joskus mopoiässä ja menetettyä kaikki usko naissukupuoleen. Tuon kanssa muodostui ongelmaksi kun yhteisiä kiinostuksenkohteita oli vaan liikaa ja jostain syystä tuli jauhettua niissä jossain kapakassa ja sitten se siirtyi pikaviestimien puolelle.

Ammattilaisjuomarahoilta vaikuttavat, laitetaan testaukseen viimeisenä oljenkortena.

>liian paljon yhteistä naisen kanssa
>ongelma pakko lopettaa juttu nyt

joo, rankkaa olla turbomake

oispa

Tämä

Tää

Aika homoa

Jos olisitte joskus olleet tekemisissä oikeiden naisten kanssa tajuaisitte tasan mitä hän tarkoittaa. Niitä ei vaan kannata lähestyä edes vitsillä, siitä ei seuraa pitkässä juoksussa kuin paskaa.

Jos pillua on joskus saanut niin fiksuimmat tajuavat jättää sen siihen yhteen tai kahteen kertaan. Vähän sama kun kokaiinin kanssa, ei sitä kuin korkeintaan testata, jatkuva käyttö on aivan vitun tyhmää.

on kuule oltu ja se ongelma on aina ollut ettei niiden kanssa ole voinut puhua mistään muusta kuin panemisesta

sul on pakko olla joku tunne trauma tossa takana kun ei täydelliset naiset kelpaa vaan alkaa pelottaan niin et alat juokseen karkuun

Edes /mämmi/n r9k tier autisteilta ei löydy tuollaista määrää katkeruutta

>täydelliset naiset

Määrittele. Itelleni täydellinen nainen olisi käytännössä mies jolla olisi pillu ja tälläisiä nyt ei vaan ole olemassa. Mielummin hengailen mukavien ihmisten kanssa ja runkkaan sillon kun panettaa, eli kerran viikossa.

no miten tää nainen ei ole kuin mies jos kerta on täysin samat kiinnostuksen kohtuut kuin sulla? kummiskin pillu siltä löytyy niin mitkä on nyt näitä naiseuden piirteitä joista et tykkää ja mitä hänellä on kaikesta huolimatta?

Juuh PaK 44 vaan.

En oo toi jäbä jolla on naisongelmia, olen vaan joskus junnuna harrastanut naisia ja katkeroitunut ihan hyvistä syistä niihin. Pillua sain kahdelta ja kummatkin olivat vain edellistä syöpäisempiä.

tietenkin ovat kun antavat pillua noin helpolla, hyvät naiset ei tiedettävästi ole jakorasioita, jos sulla ois isä niin se ois sulle tän kertonut jo ennen kun sulla munissa alko kasvaan karvat

runkku kulli sykkii taas

Mulla oli iskä, äiti toisaalta kyllä puuttui.

Eivätkä ne tosiaan helpolla antaneet, tai no riippuu toki miten helppous määritellään, mutta toista lämmittelin koko ysiluokan ja toista koko lukion ekan.

Aatelkaa kun manlet Hirviniemi pääsee jyystämään tuota joka päivä

Juuh kanone 18 vaan

...

näin tänään prismassa turbo miesletin, jätkä ei kyl varmana ollut edes 170cm mut nainen sil oli aikä ollut ees läski vaan tosi timmis kunnossa, näytti et ois ollu ehkä jopa sentin tai kaks ukkoa pitempi

vähän nauratti tietty näin pitkänä miehenä mut miksä siinä, ei kannata luovuttaa pätkät

Mitä mielipiteitä skenaarioon? Itse pidän aivan vitun naurettavana rinnastuksena monestakin syystä mutta humanistikaverit naamakirjassa diggaa näistä kyseisen "koomikon" "vitseistä" että ehkä oon vaan vitun tyhmä

animen käytössä kulunut animeaukko

oispa gambinaa

No onhan noita tyhmää verrata toisiinsa. On myös tyhmää väittää ettei päästöjen rajoittamisesta ole mitään hyötyä koska Kiina

no siis oikeassahan toi on ettei suomella mitään mahista ois tänä päivänä venäjää pysäyttää, ainakaan yksin ja ei ois ollut siihen mahista tuolloinkaan, onneksi venäjällä oli muitakin sotia menossa toisilla rintamilla

mutta ei se muuta sitä faktaa ettei suomella tai suomalaisilla ole mitään vaikutusta ilmastonmuutokseen jos se on edes ihmisten aiheuttamaa tai haitallista yleensäkään

sitä neuvostoliiton tai venäjän ihannointia sitten, nooh tuskin ois koomikko vitsejä vääntämässä facebookis jos suomi ois sen sodan hävinnyt (isoisät tapettu) ja jos vertaa tänä päivänä venäjää ja suomea niin kummassakos maassa sitä jätkä mielummin eläis?

>maratoonaa viisi minuuttia night ofin ensimmäisestä jaksosta
>ALALAIALSIALAIALAAI ALLAH MULLAH ACKBAR SCNACKBAR
>joka helvetin hahmo on neekeri, hiekkaneekeri tai jonkin sortin mutiainen

Ja pois päältä. En taida enää koskea elektroniseen juutalaiseen.

iltalehti.fi/uutiset/201703292200093910_uu.shtml
>hikkykostaja iskee

Miks vitussa tossa lukee "koomikko" sen nimen edessä :D onks jutut niin paskoja ettei niistä tunnista

Jäbä meni kihloihin miehen kanssa. EI VITTU MIKÄ HOMO

Tulevaisuudessa on tärkeämpää puolustautua ruotsilta kun sieltä yrittää ählämit hyökätä.

koomikot on tänä päivänä poliittisia vaikuttajia, se on arvonimi niinku ministeri

Oon ihan vitun kiimanen. Mille runkkaisin?

e-hentai.org/g/1042459/8ede56f9fa/

No siis vanilla hentsulle senkin pervo.

Ehkä vaan liipastun siitä että kyseinen hippi uskoo että jokainen suomen puolustukseen uskova isämmaamsankari on ilmastonmuutoksen kieltäjä

Itsehän olen sillä linjalla että venäjän hyökkäyksen torjuminen perustuu tappioiden aiheuttamiseen ja suomi kokonaosuudessaan on jo aika helvetin puhdas maa mitä päästöihin tulee.

Mutta hei, laitetaan ihmeessä 80?-luvun hornettien sun muun kaluston rahat vittu sähköautoihin ja toivotaan että maailma pelastuu

oispa ninja

Voisin itsekin laittaa mikäli naamakirjassa tunnukset olisi. Paskapostaanhan minä sentään laudoille hassuja juttuja päivittäin, että tätä vois kutsua työksi.

joo ei, ekoilu suomessa ei aiheuta muuta kun kylmää tappiota suomen teollisuudelle

Tälle

Futaloleille.

No siis ton jäbän jutut on kaikki poliittista vasemmistopaskaa ja harvemmin tulee naurettua.

Jaa kunno ryssäbotti.
Oon nähny ku normot tykkäilee ton paskoista aikasemmin.
Mitään hauskaa en oo kyl tuolta kuullu mut silti se on joku "koomikko"

...

>DILF+rape+blackmail
>POOR GRAMMAR
>Incomplete
Juuh, jätän väliin.

>hän on hipster runkkari

...

Juuh se ois

lyösin tyttöyvstävän