/NEDERDRAAD/

Dave Roelvink-editie

welkom: moerasnegers en waddennegers
niet welkom: bergnegers, heuvelnegers, fjordnegers, schiereilandnegers, ZEKER GEEN EILANDNEGERS, basinnegers, dalnegers, vlaktenegers, vulkaannegers, prairienegers, steppenegers, bosnegers, tundranegers en woestijnnegers.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=rIgd2xCefwA
twitter.com/NSFWRedditGif

GOEDE draad oetz

...

Deze gaan we gebruiken.

xde voor mijn chili con carne zonder perziken.

kankerturken

Amina sikyim kom vechte dan kk tatta

Deze is kansrijker inderdaad

Ik vind je vrij extreem hierin.

Ik weet zeker dat er veel meisjes zijn die niet vreemd gaan.

geen perziken!? Ik snap niet hoe je het anders door je strot werkt

>dgw zijn draad rapporteren, zodat het de mijne wordt :3

Was 4 barkie, ze geven wel goeie tips maar als ze al die notities in schriftvorm met de opdrachten die zij stalen van de voorgaande examens dan zou ik veel kanker verloren tijd besparen die ik op de wc zou kunnen verdoen omdat ik kankerharde voedselvergiftiging heb

Goed punt...

Is ook de eerste keer dat ik Chili con carne maak. Ff blik perziken kopen.

Tering jantje op een stokje. Was ik maar echt conciërge ipv mimeconciërge.

>kan en zal bedriegen als ze in die situatie terecht zou komen

Dit was de zin in je paal, je geeft dus al aan dat mits er een mogelijkheid is de vrouw volgens jou zou bedriegen. Dat een man over het algemeen deze kansen minder heeft betekent nog niet dat hij het niet zou doen.

De mens is van zichzelf gewoon nogal geneigd zaken te doen die alles kapotmaakt wat mooi is. Om maar even theologisch te lullen, God gaf het paradijs, alles was perfect en een van de eerste dingen die de mens deed (ja ook de man) is het verkloten. Als dingen te goed gaan zit het in de aard van de mens om de chaos te verlangen, ergo waarom communisme zelfs in haar meest ideale situatie een rampidee is.

Een mens moet zich leren in te houden, wellicht dat we dat wat minder doen in de huidige samenleving maar de natuur van de mens neigt naar chaos.

Waarom klinkt de Vlaamse taal zo goddelijk?

Wanneer erkent de Verenigde Naties UNESCO ons als een echte taal?

youtube.com/watch?v=rIgd2xCefwA

Welke kutmongool eet chili met perziken? Chili eet je enkel met kaassaus en nacho's/tortilla's/taco's

walgelijk

>praat over Vlaams en paalt iets in het Antwerps

Weer een Antwerpenaar die de rest van Vlaanderen parking maakt

Koop dan deze als het kan, zijn echt geweldig

Het is niet alleen de mens die nijgt naar chaos, maar ook de natuur zelf.

Als dit ons natuurlijke vorm is, wanneer accepteren we dan niet de chaos als onze ideale vorm van bestaan?

Mensen moet zich niet leren inhouden, maar juist zichzelf helemaal overgeven aan alle mogelijke verlangens om zijn individu tot volle wasdom te laten komen.
Chili eet je helemaal niet, want het is ultiem paupereten.

Chili con carne analfabeet. Maar je hebt gelijk chili niet met perzik, Chili CON CARNE wel

>Dat een man over het algemeen deze kansen minder heeft betekent nog niet dat hij het niet zou doen.
Daarover kan ik niet oordelen, ik kan het mannelijk geslacht op die manier niet bekijken, omdat ik er geen relationele interactie mee zoek, die analyse laat ik over aan de vrouw. Ik wil gewoon maar stellen dat je bepaalde aandachtspunten en grenzen MOET leggen in je relatie, als je wilt dat die een leven lang voortduurt. Zoals vorige week uitlekte over Mike Pence dat hij nooit alleen omgaat met vrouwen en nooit alcohol drinkt als zijn vrouw er niet bij is. Dat is een regel dat hij zichzelf oplegt, maar evengoed een regel dat je aan je partner moet opleggen.

>Chili eet je helemaal niet, want het is ultiem paupereten.
>'alles wat ik eet is goed, alles wat ik niet graag eet is voor paupers'

>/o/ is ineens samengevoegd met /o/
Wdn ik haat 4kin nu!

Dubbels: synthetische wiet
enkels: analoge wiet

Ja ik heb het ook over chili con carne, ik ben geen kutvegetariër

Oeps met /m/

>geen argument gegeven
Maar je hebt wel gelijk. Mijn superieure brein heeft beslist dat chili minderwaardig is en dus paupereten is.

Bedankt dat je mijn stelling nogmaals hebt bevestigd!

>geen argument gegeven

Mijn argument was impliciet dat je je persoonlijke mening veralgemeend op basis van je eigen voorkeur

Waarom is Sup Forums niet samengevoegd met een ander bord voor 1 april?

>de helft van de vrouwen in Vlaanderen tussen 20 en 49 kijkt naar Temptation Island

Leedvermaak? Geen geloof meer in de liefde?

Eerder omdat de meerderheid van de Vlaamse tv-kijkers achterlijk is

Interessante vraag natuurlijk, als de mens er naar nijgt waarom geven we ons er niet aan over? Ik denk persoonlijk dat de mens nijgt naar chaos maar toch een soort van orde wenst. De mens wenst geremd te worden ook al zal hij zichzelf ertoe zetten de remmingen te overstijgen. De mens is een beest in de staat van natuur waarin we in stamverbanden leven wat Rousseau er ook maar over mag vinden.

Als de mens zo chaotisch is en ernaar nijgt om de gezette regels te willen overtreden, is het dan niet juist mooi als iemand jou de belofte geeft dat niet te doen bij jou? Is het niet een schoon iets als iemand je vertrouwen niet schaadt? Het is juist onze chaotische natuur als mens die extra kracht geeft aan een persoon die zich weet in te houden.

Een mens die alles maar doet in zijn leven en nergens een remming zoekt is immers uiteindelijk nog minder vervult. Het is niet het ultieme genot opzoeken wat een mens gelukkig maakt, iig niet in de meeste gevallen.

Goed, dat kunnen wij als mannen ook wellicht lastiger inschatten, maar het is wel iets om in je achterhoofd te houden. Waarom alle slechte kwaliteiten aan het andere geslacht toedelen terwijl ook jij met je eigen lusten moet leren leven. Je moet jezelf limieten opleggen zowel man als vrouw.

>dvw al mijn favoriete borden niet zijn samengevoegd voor een dagje plezier

Waarom zou ik een minderwaardige mening van andere laten bestaan?

Als ik jou in je onverlichte duisternis laat ronddolen, dan ben ik verantwoordelijk voor jou stommiteiten.

Kut man, ik heb die overdreven lange palen van je gemist flevolandflikker

je probeert te hard

Ik heb idd de neiging te lang te typen. De draad is echt klote de laatste tijd met de zure homo (geestesziekje) die andere homoseksueel die met de zure homo wil wippen en transbelg. Ik heb niet inherent iets tegen homo's maar het verandert hier in /lgbt/.

Inderdaad, hij doet het teveel om de Jij's.

Waar is de tijd gebleven dat iedereen op de draad enkel sarcastisch homo was?

>Ik heb idd de neiging te lang te typen. De draad is echt klote de laatste tijd met de zure homo (geestesziekje) die andere homoseksueel die met de zure homo wil wippen en transbelg. Ik heb niet inherent iets tegen homo's maar het verandert hier in /lgbt/.

Goed gezegd.

Waar is Ameriboo om die sukkels in bedwang te houden?
Waar is Takbir? Zal hij ooit terugkomen?
Wanneer komen er terug meer Vlamingen bij?

>tv

Iedereen die commerciële tv kijkt is achterlijk.

Lang vrouwelijk haar > kort haar

Ik moet zeggen dat de draad stukken beter is zonder Geestesziekje.

Hij is er nu al een paar dagen niet en het bevalt me prima.

Niet-commerciële tv, bestaat dat dan?

>Waar is de tijd gebleven dat iedereen op de draad enkel sarcastisch homo was?

Ik kan deze nostalgische voel niet aan.

Hoe smaakt gin eigenlijk?

fout

>Wanneer komen er terug meer Vlamingen bij?

Vlamingen palen ook vaak kanker oetz

M-Maar van de openbare omroep krijg ik maagzuur... Ze nemen het opvoedend element van hun taakbeschrijving net iets te letterlijk, ik wil helemaal niet gebrainwasht worden.

Ik weet niet hoe de publieke omroep is in België, maar bij ons is de publieke omroep het enige wat nog fatsoenlijke programma's uitzendt.

Ik zie hier amper Vlamingen, op die proxytransgestoorde na.

Dat is een man met tetten

je hebt kotbazinanon, maar die paalt enkel kanker, en peruanon

Wat een lelijk jongetje.

>Ik denk persoonlijk dat de mens nijgt naar chaos maar toch een soort van orde wenst.
Dit is een tegenstelling. Als het natuurlijk gedrag van de mens neigt naar chaos, dan is de diepe innerlijke wens ook naar chaos. Immers zijn daden en concreet gedrag een betere graadmeter voor de innerlijke wensen, dan verbale uitlatingen zonder fundament.

>De mens wenst geremd te worden ook al zal hij zichzelf ertoe zetten de remmingen te overstijgen.
Ik ben een mens en ik wens niet geremd te worden. Ik wil pure vrijheid van alles en iedereen om mijzelf helemaal te vervaardigen. Dat bedenkt echter geen pure genotszucht. Aangezien het niet kiezen om je over te geven aan je verlangens, juist ook het vervaardigen is van je verlangens. Het verschil is dat je er niet in geremd wordt door je omgeving en de vrijheid moet hebben jezelf te ontwikkelen. Als je dat niet lukt, omdat andere hun vrijheden profileren ten koste van jou, dan ben je minderwaardig en dan sterf je volgens de regels van de natuur dus uit.

>Als de mens zo chaotisch is en ernaar nijgt om de gezette regels te willen overtreden, is het dan niet juist mooi als iemand jou de belofte geeft dat niet te doen bij jou?
Ik streef niet een onnatuurlijke paradox waarbij ik mijzelf in moet houden ten opzichte van wat ik eigenlijk begeer.

>is het dan niet juist mooi als iemand jou de belofte geeft dat niet te doen bij jou?
Iemand doet het niet bij mij, omdat ik haar vermoord als ze het wel doet.

>Een mens die alles maar doet in zijn leven en nergens een remming zoekt is immers uiteindelijk nog minder vervult.
En iemand die overal remming is zoekt is ook niet vervult. Het zoeken naar chaos is niet het zoeken naar geluk of daar bezinning in proberen te vinden. Het is juist het blokkeren van het verlangen waar een eigenlijk dieper verlangen uit blijkt. De gek verlangt niets, hij is gewoon. Hij geeft zich over aan de volledige realiteit en krachten der natuur om in het moment te bestaan. Zonder wil.

>je hebt kotbazinanon, maar die paalt enkel kanker
Ik heb hem nog nooit wat anders weten palen.

Ik mis Oxfordhoorndrager

Zou hij nog steeds een NOOT zijn

Ik ben oxfordflikker :^)

Ik heb deze gevonden, is dit van iemand hier?

Nee, chili is gewoon vadsig.

Kheb nog nooit iemand van het fijnere leven "chili" zien eten.

Je hebt gewoon geen smaak. Dat vind niet alleen ik, dat vinden alle foodie's.

kruidig, best lekker.

>dvw twee van je favoriete borden samengevoegd zijn

Ben je nog NOOT?

deze persoon zou vrouwelijker en aantrekkelijker zijn met langer haar

om de stelling "lang vrouwelijke haar > kort haar" te ontkrachten, is het niet voldoende om een aantrekkelijke vrouw met kort haar te palen; je moet een vrouw palen die aantrekkelijker is met kort haar dan met lang haar

>geen Dolberg

ik heb het nagekeken, en ik heb mijn kaart nog steeds

Is gewoon jenever.

n-niet van mij hoor

>kort haar
>ooit het aantrekkelijkste

Ik zou NOOIT willen dat mijn vrouw haar haar kortknipt, toch niet voor haar 55e...

ik doe voorloppig nog een stage voor een paar maanden, maar als dit geen vast werk oplevert ben ik terug een NOOT

Waar loop je stage dan?
Krijg je wel betaald?

wat als ze kanker heeft?

>ik ben verbannen van 8kanaal.pl omdat ik een maand geleden jailbait geplaatst heb

Ik ben helemaal nooit eerder op 8k.pl geweest en ik heb helemaal geen verzameling jailbait.

Moet ik me zorgen maken?

>ik houd van lang haar, want dit is zo sociaal-cultureel bij mij ingeprent.

>terug
domme lelg dan koop je een nieuwe

>ik ben een vrije onafhankelijke vrouw die geen lang haar of man nodig heeft omdat dit me socio-cultureel is ingeprent geweest

het was je kotbazin

Neen. Ik hou van lang haar omdat het vrouwelijk en elegant is, terwijl kort haar jongensachtig overkomt.

Ze staat op de weecee

>haha tieteh zo knap XDD

G

deel je een netwerk met iemand die dit wel zou doen?

t. KUL student die op kot niet op Sup Forums kan palen omdat iemand in het netwerk loli's lag te spammen op Sup Forums (een plek waar ik nooit kom, en ik heb ook helemaal geen loli afbeeldingen) dus is het hele netwerk permanent verbannen

fa waka g

...

Ik vind dat door kort haar ik het gezicht beter kan zien en het is leuker om te aaien.

Het is ook top kjoetie en die /fit/ lui blijven lekker van mijn VD weg.

Het is ook praktischer. Lange haar meisje zijn vaak niet zo praktisch.

Waarom staat ze op de plee?

Dit is wel vrij gedegereerd.
Ze vindt het blijkbaar normaal gedraag om zichzelf halfnaakt tentoon te stellen op het internet. Wat moet haar familie denken, haar werkgever, haar toekomstige man en kinderen? Waarom kan ze geen normale zinsconstructie gebruiken en moet ze zich verlagen tot een straat-Engels?

hispanics zijn kleine dwergjes, dit is niet nieuw

hierzo, lang haar zonder tieten
beter?

>deel je een netwerk met iemand die dit wel zou doen?
Neen, het is mijn eigen router met beveiligde wifi in mijn eigen stekje.
Ik heb wel TOR op mijn computer staan, ben ik op die manier een brug en/of eindnode voor andere mensen?

dit meisje zou veel knapper zijn met kort haar, of in elk geval niet zo achterlijk lang als dit

>net over borsten
>achterlijk lang

Dat is de mooiste lengte met golvend haar

>achterlijk lang
Wat is er mis met je?

>wanneer je wijfu ineens kort haar heeft

...

Ik zou niet zeggen dat het een tegenstelling is, wat de mens op het moment wil is niet perse hetzelfde als wat hij op langere termijn waardeert. De man die vreemdgaat wil zijn penis natmaken met een mooie vrouw maar zet daarbij op het spel de relatie met de vrouw waar hij van houdt. Het feit dat de mens de lusten van chaos lijkt lief te hebben betekent nog niet dat dat moet. Het is daar waar ik het over had. Je schaart nu ook de lange termijn onder het vervullen van je lusten, maar dat is geen chaos, immers het is het bewust uitzetten van een lijn van wat je wil. Ik heb het over het simpelweg maar doen wat in je opkomt op het moment ook al krijg je er later spijt van. Dit is ook waar de originele paal naar mijn weten over ging.

Wat jij nu aansnijdt is een ander maar lastiger punt, moet je jouw wensen doorzetten of moet je af en toe je eigen wensen overgeven aan een ander ook al bereik je daar zelf geen voordeel mee. Een Ayn Rand of zo zou ja zeggen, egoïsme is het grootste goed, zolang je een ander maar niet direct schade toebrengt. Maar dit is ook de vrouw die met jan en alleman naar bed ging terwijl haar man letterlijk zijn hele carrière opgegeven heeft om haar succes te brengen. Hoorndrager pur sang, tuurlijk in een vrije samenleving zou hij dat moeten mogen kiezen, en ik vind zijn keuzes nogal maf, maar waar ik me nu op richt is haar keuze om überhaupt zo zich over te geven aan elke wens van haar, ze had gerust ook iets minder egoïstisch kunnen zijn.

Mijn verhaal is wat complexer, de mens heeft een remming nodig maar zal er altijd overheen willen gaan. De gek verlangt idd niets, hij is gewoon en doet gewoon, hij doet zijn zin en zijn enige remming is dat wat niet positief is voor hem. Maar een egoïst doet anderen pijn, vroeg of laat, als je niet vindt dat dat verkeerd is dan kan ik je ook niet overtuigen dat je dat niet zou moeten doen. Ik vermoed dat onze wereldbeelden al in de basis ver van elkaar staan.

Alsook,

>Iemand (...) doet.

Wew lad.

>kort haar

Dit gevoel ken ik maar al te goed.

Lang haar is een teken van vrouwelijkheid, jeugdigheid en vruchtbaarheid. Vrouwen met kort haar doen dat vaak omdat ze rebels willen doen, of willen laten zien dat ze homo zijn.

Het is dus een teken dat er geen man in haar leven is om haar te corrigeren.

>Sup Forums is moord
Z-zijn vluchtelingen hier welkom?