Sverigetråden - Vårupplagan

Passa på att njuta av vädret!

Other urls found in this thread:

tv.aftonbladet.se/abtv/articles/95525
nordfront.se/exklusiv-intervju-med-donald-trump-radio-nordfront.smr
en.wikipedia.org/wiki/Earnest_Hooton#The_.22Hooton_Plan.22
twitter.com/SFWRedditImages

...

jag hade

Berätta mer

Vad har Calle att säga om pensionärerna? få reda på det i nästa brev

FÖR HELVETE KANALX ETT SVAR I MIN TRÅD ÄR INTE ETT (DU)

t. OP

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

...

Hur vet man när det är dags att ge upp på vänner?

>dkn man inte sitter med en flaska brännvin och tittar på änderna

Du kommer ångra dig

jvdk

Det är fullt med "flyktingar" här uppe nu. Nej jag skitbrevar inte, de har bokstavligen tagit över Riksgränsen.

tv.aftonbladet.se/abtv/articles/95525

Men du, det där är ju på island.

Så hur gick provet för er?

Fick 1.75 när jag skrev det för 4 år sedan eftersom jag inte är en minderårig fittunge KVÄÄ UT

du har stora hunden

>hela dagen bortslösad på hp

wow!!!
nordfront.se/exklusiv-intervju-med-donald-trump-radio-nordfront.smr

hej

Vad menar du pekka

ljudskog

hej

Åk hem.

mm strax
du på marken

>folk som gör diviheem till en sexuell grej

Så jävla körda.

>dkn bättre resultat än 95% av alla som skriver HP och kommer fortsätta förbättra mitt resultat i säkert 5 år till

>fitlit
>mlpol
Vad menade hiro med detta?

Varför skulle man skriva det fler gånger än vad som krävs för att komma in på den utbildning man vill? Är det autism?

>>mlpol
jag hör de avtryckta kvääääääen ända hit

>dkn tappat plånbok/mobil

>kan inte handla något
>kan inte åka buss/bil

Det är över nu

Ja man undrar ja

>kvinnor

Sänka andras resultat, förstöra för alla andra som skriver

Rödpillra.

>>kvinnor

>tillhöra ett primitivt folk från nåt värdelöst skitland och välja att vara en äcklig parasit som livnär sig på ett bättre folk i ett bättre land
Åk hem om du har någon form av stolthet.

>dkn på bra humör

är du bosnier eller varför är du så stjärtsmärtad?

Såg en bögbrevare som av en slump på bussen. "Han" satt framför mig och jag kunde se "hans" telefon som "han" brevade massa 2D med sötbrev till och där "han" pratade om att "han" ville ha en pv och puss på snoppen och blabla.

Följde iaf efter "honom" till "hans" hem så nu vet jag vart "han" bor. Bör jag mörda eller iaf brutalt heema "honom"?

Pussa honom! :3

...

Våldta honom ömt och kärleksfullt.

Kan du inte försöka muntra upp mig med?

Vadå finns det folk som någonsin är på dåligt humör?

gonatt

>dkn kroppkakor och senap till middag
Inte illa

inget fel på dom skorna jävla autist

sluta tro att invandrare och kvinnor berövar dig din njutning

vad gör man om man är lättstött?

>är du bosnier
Varför tror alla juggar att andra juggar är de enda som ogillar dem?

Varför är du ledsen, user? Jag är inte så rolig så jag kan nog inte få dig att skratta.

>han är inte oftast nedstämd och deprimerad

>inte moderkaka

Nej era äckliga bögar. Bara för att ni valde att böga så blir det att mörda "honom". Blir nog med yxan den här gången, länge sedan jag dödade en bög med yxan.

Ibland så, men då försöker jag hålla humöret uppe med annat eller fokusera på hur jag kan lösa mina problem och gå framåt istället så brukar det bli bättre.

antydde inte att det är något fel, det är en helt vanlig sko

Du skapar dina egna känslor, du har kontrollen.

dkn över 180 cm. k-klarade jag det?

finns fortfarande män under 180 som har fv, vad är din ursäkt?

Nätt och jämnt, user. Nätt och jämnt.

Jag är ensam och uttråkad men samtidigt så känner jag mig stressad hela tiden.

Inte om du vill bli en bra fälla

Tycker det är så sött när ni pratar gulligt med varandra :3 verkligen som ett gäng söta tjejer i en söt anime!!!!!!!!!! söta små killar(tjejer) eller små killar som är homo hhihi ^.^ !!! gulligttttttttt :3 åsså de söta animebilderna till verkligen kramglatt och gulligt önskar vi alla i tråden kunde få pojkvänner att pussa på och gulla med!!!! :3333333 *bajsar ner mig* SÖÖÖÖÖT

FUCK HEZBOLLAH

Grattis user, ditt medlemskort kommer på posten tillsammans med en instruktionsvideo på div. metoder att få manskultingar att skämmas.

april skämt?

vill inte ha fv.
;);) tar det asså.
för det vill man ju

>t. syrisk flykting

Du klarade i alla fall att vara över 180.

Ja. Men det är trovärdigt nog att jag faktiskt föll för det. Fy fan vilket jävla land vi lever i.

ne j

Hjälp mig rita nmr pilen favä

Är på goyit

VaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAA

haha fan vad episkt jonte :D ^^

Papika!

"mamma, pappa!! jag måste berätta för er asså jag är egentligen inte en kille jag är en hen en transsexuell tjej och jag gillar även kuk här är min drakdildo som jag brukar köra upp i röven det får min snopp som jag förresten kallar för klitta alldeles gulligt hård men snart ska jag börja äta piller som tar bort mitt testosteron och då kommer min killklitta inte längre bli hård hihi men oroa er inte jag ska bli en perfekt tjej precis som i de här animesen jag skickat er som ni säkert tittat på, ni såg väl i af på konigiwashari no okodoshi den som handlar om en söt liten gullig flicka precis som jag ska bli!!!"

*hänger dig i en lyktstolpe*

Att breva här är det enda som håller depressionen borta

Men helt seriöst, hur ska jag ta livet av mig?

>88
HE SE

Vad har ni på er just nu?

Mjukisbyxor och t-shirt mästarras. Inga kallingar eller sockar såklart.

bra brev

tunna trasiga strumpor, kallingar, mjukisar, t-shirt och hörlurar

"mamma, pappa!! jag måste berätta för er asså jag har egentligen inga intressen eller något jag är bra på för jag spenderar mest min tid på Sup Forums där jag klagar på vad andra gör med sitt liv när jag själv inte rört mig själv en centimeter utanför min bekvämlighetszon, när är billysarna klara förresten jag börjar bli fett hungrig!! ok kom in med det men stör fan inte för jag sitter med mina internetkompisar i discord och spelar overwatch!!!"

Genom kramar och gos så klart, det kommer få dig på bättre tankar innan du dör och avvärja det hela.
Ett par ullstrumpos, jeans och en t-tröja med en skjorta.

varför har negrer i amerika så fula frisyrer och skägg? (fades och allt vad det heter)

>arg bög

När du ligger där med 52-åriga Leif-Bertils kuk i sjärten, då är du lägre än någon annan. Inser du hur jävla patetisk du är? Dina föräldrar skäms konstant över vilken äcklig liten fjolla de uppfostrat. Deras son som de hade så många ambitioner med, reducerad till en spermahink för äckliga peddogubbar.

varför spanar du in amerikanska svarta män?

>dkn ingen pv ;_;

exempel på bild

...

>ha såhär vida fantasier om bögerier
ööh?

spanar inte in det direkt mer fått syn på det lite här och var på internet

>grattis på födelsedagen mamma!
>ååh min favorit, tack gubben!
>ska vi fira lite i sängkammaren sen? ;)

hahahahaha april april! expressen fick dig allt!


>en.wikipedia.org/wiki/Earnest_Hooton#The_.22Hooton_Plan.22

>När du ligger där med 52-åriga Leif-Bertils kuk i sjärten, då är du lägre än någon annan. Inser du hur jävla patetisk du är? Dina föräldrar skäms konstant över vilken äcklig liten fjolla de uppfostrat. Deras son som de hade så många ambitioner med, reducerad till en spermahink för äckliga peddogubbar.

T-shirt. Kalsonger. sockar.

Ska döda er. Tror ni jag skojar? Identifierar er och det bli inget jävla diviheem med er, det blir permaheem direkt. En yxa i skallen och ni är döda.

...

FYFAN

Har ni sett uppsalabögen på länge? Nä klart ni inte har för vad som återstår av den vidriga insekten är kroppsdelar spridda över soptunnor. Smålands? Ja han har snart en yxa i skallen. Divi? Död och begraven. Ni ska alla dö och ni ska dö brutalt. Att tortera ihjäl er är det bästa jag vet för en bögs lidande är lycka för alla andra.