/NEDERDRAAD/

Een briljante uitgave

Welkom: Briljante ideeën
Niet welkom: Slechte ideeën

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=cu6sxy_dgWM
twitter.com/NSFWRedditImage

Lang vrouwelijk haar > kort haar

Chlamydia

...IN DELEN
IK HEB MIJN LAATSTE TOEVLUCHT BEREIKT

eyy mensen

Xde voor Joerianon

ik vind het lied nog best leuk oetz, maar waarom heeft hij zijn haar nogsteeds zo?

Het is de nootzak (x 15)
HOE-YA

Phil komt uit Roffa
Sjaak uit Curaçao
Horatio "Horat", ogen zo blauw!
Tito "Pik" Pikman, schatje
Hij is Phil's voogd en houdt van de dames
Sjaak is koel en lui, hij leert nog steeds
nummer één kersentaart, nog steeds een maagd
Cheetah ontmoet de gek van de week-ah
Phil's chimeid maar Sjaak wilt haar houden
en dat gebeurt ook niet
Schudden als een epilepsie
Wacht even, laat me dit opsteken en op adem komen
Adem die nederwiet m'n longen in
Ik heb druiven, waar kijk je naar jongen?

Het is de nootzak
Het is de nootzak
Het is de nootzak
Het is de nootzak
HET IS DE NOTENZAK

waar is je vlaggenhoordragerscript martijn?

Het is weer eens tijd voor MekFlurrie met emenems.

Nog een vraag aan die andere zelfmoordanon;

Is het verstandig om hierover te praten met anderen? Het zou fijn zijn als ik alles kwijt kon aan iemand, maar ik weet niet of het slim is dat iemand mijn geheim kent.

goed idee: in de nederdraad kankeren op de nieuwste "draadpersoonlijkheid"

slecht idee: in de nederdraad kankeren als de nieuwste "draadpersoonlijkheid"

Man wat mis ik deze tekenfilm

Niet hem, maar nee dat zou ik niet doen

Zelfmoordleinen zijn hier speciaal voor oetz.
Anders kun je een professionele psycholoog overwegen.

>*HMMMMMMMF HNNNGGG MMMHHHMMMM*

wat doe?

overweeg deze maar
*ontritst biemel*

Kost dat laatste geld?
Leek mij ook niet goed, nee. Komen alleen maar slechte roddels van

>*pakt betonschaar*
heh, niks persoonlijks, knulletje

Ligt het aan mij of is dit een hele foute advertentie?
Het ultieme gevangenisaas

hem bevrijden zodat hij op sp kan stemmen

hey dat is DE duim, had niet gedacht dat dat een SP stemmende duim was oetz

De duim?

Ik zou toch graag een betonschaar op die duim zetten

heb je het over deze duim? want dat is niet hetzelfde persoon

Paal zeldzame tiesjes

kkrpedo

Nee joh
is een overduidelijk gezonde heteroseksuele duim, terwijl van een uitgehongerde geesteszieke homoseksueel is

Ties is gewoon legaal...
Hij is op dit moment 17

mooie getallen
ik ben gelukkig iets minder mager dan geestesziekje, dus ziet mijn duim er hopelijk in die foto ook beter uit

Halfburgeranon is ook homoseksueel hoor.

Afz homokenner.

reeee ik ben geen homo

Hoeveel kg is "iets minder mager"

hij is rond de 48, ik ben rond de 60
ik weet niet hoe lang hij is, maar met 185 ben ik best wel mager

Ik kom terug met een MekFlurrie en jullie hebben het alweer over Geesteziekje.

...

...

Hij is heel liev oetz
Ik heb zin in je voekaroe

>naar diploma uitreiking met ouders
>zoveel geblowed dat er geen enkele emotie meer op te brengen is
>mijn ouders staan allemaal te praten met iedereen
>hele avond letterlijk geen woord gezegd
>ben er nog trots op ook

Paal buik aub

Nu pas zie ik je paal. Wat een kwaliteit. Bedankt hiervoor ;').

...

>nog nooit geblowed
>er valt alsnog geen emotie op te brengen
Wat is er nou leuk aan een papiertje waarop staat dat je soms dingen kan.

waarom paal je deze duim verkeerd?

en heeft de arabier zich aan zijn belofte gehouden?
ben de hele dag weg geweest.

als ik foto's van mijn telefoon paal dan zijn ze altijd gekanteld. ik paalde de gecorrigeerde versie

Ik ben een volwassen man die net gehuild heeft over wat er meer dan 5 jaar geleden met hem gebeurd is

Ach kindje toch

dieptriest

ik zie het verschil tussen de duimen niet oetz, maar ik zal jullie duim-expertise geloven

Kweenie, normaaltjes vinden het feestelijk. Maarja die zijn ook heel geïnteresseerd in elkaar. En zij hadden allemaal al wel een baan.

>dvw je begleider je in zijn toespraak "een erg naarbinnengekeerd persoon noemde"
>dvw je ouders later met hem spraken hoe autistisch je wel niet bent

De normaaltjes gaan gelukkig naar huis, maar ik ben de komende weken nog suïcidaal ;").

Maar weer drugs gebruiken tot de pijn weggaat.

>je zal niet ties zijn zus doen

goeie paal

Pedo aub

de sp stemmende is geestesziekje, de ander is een gewone mentaal in orde knaap

jij ook

Jonge ik ben een autistisch wrak, maar dat gezever over je ex is wel echt heel triest.

Verwijder die vieze kankerhoer per direct voordat je iets doms gaat doen.

>ex
Denk je dat ik een vriendin heb gehad?

Was jij die jongen die elke pauze met zijn nintendo ds ging spelen?

: D Nee. Ik liep door de school op en neer of zat in de mediatheek de krant te lezen.

Miss moet ik mijn diagnose autisme toch maar eens halen.

ooit misschien. ik ga nu al naar de sportschool om mezelf wat fitter te maken. geestesziekje gaat waarschijnlijk om nog meer af te vallen

Hoe is het mogelijk dat je geen vrienden had in de middelbare school? Die plek is een groot gebouw met een grotere biodiversiteit dan de jungle man. Autisten, emo's, popi's alles is er te vinden.

mekflurrie zo kort ja je spagetti? papzak

Ik heb een heel goed en slim plan, je moet een zelfmoordbrief sturen naar de ouders van je vijand en dan de brief met zijn/haar naam ondertekenen en de telefoon stelen van het slachtoffer zodat ze onbereikbaar zijn Hahahaha xD

Wat echt fijn is aan de depressie is dat je naar een paar uurtjes al weer moe bent.

>of zat in de mediatheek de krant te lezen.

Tenenkrommend dit.

Stel je voor, al die leerlingen die zitten te giegelen en te wijzen naar die eenzame jongen die ergens in een hoekje een krant leest.

Of de grapjes van je medeleerlingen bij binnenkomst van de les.
>Lekker de krant gelezen?
En dat met sarcastische/lacherige toon

Ik sla hem liever gewoon dood en positioneer de stukjes van het carcas op rituele wijze voor het huis van zijn ouder.

Ik ga graag naar mijn werk omdat ik daar de hele tijd bezig ben terwijl ik thuis niets doe.

H-help mij.

MekFlurrie is lekker oetz.

En om de tijd te doden.

Sporten is best leuk :)

Je bent goed geprogrammeerd.
Brave goy.

Nee, in de klas had ik wel vrienden, maar niet daar buiten.

Ik had lang haar en bloederige metal schirtjes, dus de mocros waren bang voor me.

Oetz, laat me gewoon in mijn waarde. Als ik sociaal moet doen, dan heb ik geen rust. Ik lees liever de krant en leer over de wereld dan dat ik met een stel minderbegaafde moet converseren over hun mongoliede leventje.

Pedo is tot 12 jaar oetlul

zelfs ik had vrienden inderdaad

Nee, op mijn vorig werk deed ik de hele tijd niets en moest ik bovendien vroeger opstaan. Toen ging ik minder graag werken.

Waarom ben ik thuis zo inactief? Ik doe nooit iets buiten wat doelloos op mijn computer kloten.

Je had toch een lief op het werk?
Daarom ga je graag.

>in de middelbare school
Ik werd thuis mishandeld en loop achter in sociale vaardigheden. Ik heb een zeer sterk vermoeden dat ik ook autistisch ben.

Zelfs in mijn gilde hadden ze een teringhekel aan me.

God is mijn enige echte vriend en liefde.

wat is je gewichtsdoel uiteindelijk? ga je toch voor de

Nee, er was een meisje waar ik een oogje op had.
Nu is er een ander meisje waar ik een oogje op heb.

Mijn paal ging niet zozeer over dat ik graag werk, maar dat ik thuis niets doe.

en mijn buurman speelt weer harde muziek.

Ik haat mensen zo erg. Soms laat ik onironisch de douche een hele dag lopen zodat ergens iemand uitdroogt. En jullie teringlijers verdienen het gewoon ook nog.

>Soms laat ik onironisch de douche een hele dag lopen zodat ergens iemand uitdroogt

hee wat een top idee. dat ga ik ook doen.

Probeerde slechts buiten de doos te denken uezs.

>ander meisje
Wat is haar etniciteit?

>2015-pashoorndrager

Waarom zijn jouw palen altijd zo dom?
Serieuze vraag.

Altijd vol grammaticale - en spelfouten en de inhoud is 9 van de 10 keer ook om te janken.

Iedereen die zorg afneemt betaald eigen risico. Maar dit geld betalen wij aan de zorgverzekeraars. De zorgverzekeraars potten een aardig berg geld op.

Als de politiek praat over het afschaffen van het eigen risico hoor ik hun zeggen dat het miljarden gaat kosten. Maar dan snap ik 1 ding niet. Het geld gaat naar de zorgverzekeraars. Niet naar de overheid. Het zou de overheid helemaal niets kosten. De overheid kan de zorgverzekeraars toch simpelweg opdragen om het eigen risico af te schaffen en tegelijkertijd niet de premies te laten stijgen, onder het mom van dat ze beter moeten reorganiseren, minder bonussen aan de topmensen geven en minder miljarden oppotten.

Als je nagaat hoeveel geld er besteed wordt aan tussenliggende zaken bij zorgverzekeraars:
- Diverse lagen Management
- Directie en/of Bestuursvoorzitters/topmannen
- Marketing, reclame
- Grote dure gebouwen

De vraag is dus, waar maakt de overheid zich feitelijk zo druk om?
Afschaffen dat eigen risico.
Gestraft worden omdat je ziek bent is sowieso al dubieus.

Gewoon politie bellen en woningbouw inlichten.

Vergas de tokkies die geluidsoverlast maken.

>met een stel minderbegaafde moet converseren over hun mongoliede leventje.
*kantelt deukhoed*

Ik stel me dan ook gelijk voor dat als iemand jou aanspreekt met "hey laat jij nou altijd de douche open staan of wat?" dat je dan gelijk als een watje zou liegen ofzo zo van "n-nee hoor dat ben ik niet :) hoezo dan???"

MIET

Ik dacht onironisch dat ze gewoon autochtoon was, maar op haar feesboek is ze bevriend met een boel Midden-Oosterlingen met dezelfde achternaam. Het is eigenlijk iemand die ik niet vaak te spreken krijg omdat ze niet hetzelfde doet als ik.

Of om het met de woorden van mijn voormalige beste vriend te zeggen: "Waarom kun je voor de verandering eens niet verliefd worden op een doodgewoon Belgisch meisje?"

oy vey SCHAKEL HET UIT

Dagelijkse Thierry

youtube.com/watch?v=cu6sxy_dgWM

Ik herken mijzelf niet in het beeld wat je hier schetst.

Uitheemse meisjes zijn objectief beter, we zijn het alleen niet eens over waar ze vandaan moeten komen.
Je hebt mijn zegen en ik wens je alle succes toe.

Heb je overigens het nieuws gezien wat voor een drama het is in Venezuela?
Bom erop.

>Heb je overigens het nieuws gezien wat voor een drama het is in Venezuela?
Bom erop.
hetzelfde geldt voor noord brabant

Dank. Ze heeft zulk prachtig krullend haar.

Waar moeten ze volgens jou vandaan komen?

Ik heb tijdelijk geen tv en ben gestopt De Morgen te lezen. Ik lees de NZZ, maar kijk niet elke dag. Wat is er juist gebeurd?

ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn

ik ken mensen die aan water gestorven zijn

ik ken moeders die zijn overleden in hun slaap doordat hun kinderen niet op deze paal reageerden

Parijs, naar het schijnt een mooie stad, zou ik graag een keer zien. Helaas herbergt die stad de Eiffeltoren, mij een doorn in het oog.

zelfs vrouwen haten andere vrouwen

Wat de neuk?

Ik ben een #SPraket nu

Het kost de overheid wel degelijk meer geld als mensen meer zorg afnemen. De uitgaven aan zorgtoeslag is volgens de begroting pak 'm beet 4 miljard, de hele uitgaven van de overheid aan zorg is zo'n 75,4 miljard (dit maakt het een van de grootste kostenposten). Het is het doel van de overheid om haar kosten te reduceren door gewoon het aantal niet-echt-noodzakelijke ingrepen te verminderen.

>Als je nagaat hoeveel geld er besteed wordt aan tussenliggende zaken bij zorgverzekeraars:

Bedrijven moeten nu eenmaal winst maken en marketing en dergelijke voeren. Veel van het verkwanselen in de Nederlandse zorg kan toegeschreven worden aan de uitleg dat het Nederlandse zorgsysteem slechts extreem beperkt marktgericht is. Er zijn maar iets van vier zorgverzekeraars die van de overheid mogen opereren en ja die maken afspraken met elkaar. Niet iedereen mag en kan zomaar even een zorgverzekering opzetten.

Het vaak geciteerde cijfer van de SP dat de zorgverzekeraars 500 miljoen uitgeven aan reclame is overdreven, immers er zitten veel kosten daarin die je zelfs met een systeem van een zorgverzekeraar gewoon ook zou hebben. Tevens is het bedrag relatief klein per Nederlandse inwoner, 500 miljoen inwoners van Nederland levert je iets van 30 euro op per persoon terwijl de zorg de grootste kostenpost is van het land, er gaat iets van 10% van het bnp aan op.

>de belangrijkste en meest relevante provincie der Nederlanden bommen
Waarom je eigen land verkreupelen uezs

>krullend haar
Mijn neger.

Caribbisch gebied.

In Venezuela had het hoge gerechtshof het parlement de macht afgepakt op vrijdag, hevige protesten en toen de macht weer teruggegeven op zaterdag.
Volgens mij heeft Maduro sowieso al alle macht in handen, maar dit ging om het idee en er waren protesten.