/Norgetråden/

Ingen Norgetråd-utgaven.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=2cApq15kOKA
vg.no/nyheter/innenriks/krim/ubaydullah-hussain-doemt-til-ni-aars-fengsel-for-is-rekruttering/a/23966821/
youtube.com/watch?v=Wtm-fp1ru74
youtube.com/watch?v=K0ZRAmz-NWM
youtu.be/zT656V0wQXk
youtube.com/watch?v=5XD7Q6aAt-o
youtube.com/watch?v=RyTjdkNEgV0
twitter.com/AnonBabble

For Emilie

>jobbsokerkurs i 4 dager til
>horer på "Dragon maid" slutt sangen hver dag
>4 dager til ferie..
Fy faan gutta, er dette hva glede er? Bare 4 dager til jeg slipper helvettet..for en uke.

Emma*

en dag i fremtiden skal jeg knulle ho

Jeg har ny kniv på CS gutta! Jeg tradet vekk min Butterfly mot en Bowie. Veldig fornöyd.

>betaler 400 kr i måneden for busskort
>bussen moter ikke opp

Faen ta VKT.

Var en kar i går som brevet at han så litt sterkmann og litt av Zydrunas Savickas pga brevene mine.

Jeg er egentlig ganske pessimistisk til sjansene hans, men jeg håper at både WSM og ASC er i boks i år. Om det krevert at Brian Shit blir påkjort av en lastebil så håper jeg det skjer likeså. Og ja, ASC 2016 var ganske tam, tidligere år har vært mye bedre, de gjorde noen tullete valg i 2016 synes jeg.

JEG ER SKJEMPESTÆRK

har laget fake grindr-profil for kompisen min fåvæ

hva gjor jeg karer?

Jeg er faktisk kjempesterk.

Treg tråd fåvæ

alle normissene og mindreårige som utgjor en stor del av tråden er på skolen skjonner du

Det vel gir mening.

Så hvilke triste grunner har du for å ikke være på skolen/jobb?

Dumme froskemann

>'psst'
>*du snur deg mot lyden*
>*jeg trekker ut av skyggene*
>'Jeg er 23 år gammel og jomfru'
>*jeg trekker meg tilbake inn i skyggene*

Slutt og fråske breve

piipipipiip

>Aktiverer voldsalarm
>Blir arrestert og siktet for voldtekt/trakassering
>Havner i fengsel
>Voldtatt av en neger

hvordan være seg selv

Veldig, VELDIG, fine sifre

eg er glad gutta

har bokstavelig talt lurt på det samme
Enten så snakker jeg nesten ikke, eller så sier jeg dumme og ikke-uttenkte ting, ting som ofte er slikt jeg vet er feil til og med
Er så vanskelig å omgå mennesker


Får nesten fölelsen av at det er vitsen at slike som meg skal være en evolusjonistisk blindgate

Brev autisme gutta
youtube.com/watch?v=2cApq15kOKA

Sletter profilen og lager din egen

Sånn er det med meg også, men bare av og til. Det er vel bare enkelte dager der autismen slår hardt inn. Burde vel kanskje vurdert å ta litt mer D-vitamin eller drikke mer tran.

får vell rusle bort tell butikken å kjope meg litt alko jeg da...

hahahaha fy faen, det skjer med meg og. For noe dritt altså

Trenger hjelp gutta for jeg drar på trening
Kjope sånn 7kg med svinefilee for noen måneder siden (tilbud, whoopdi) og..det har bare ligget i fryseren min.

Som den gjerrigknarken jeg er, så har hele fryseren min blitt full, så jeg må begynne å spise opp noe..

Så, hva kan jeg bruke svinefilee til? Har bare brukt det til å lage schnitzler/frityrsteke de, men det er noe satans til styr å steke. Så hva annet kan jeg lage?

Kast det i sopla, la det godgjore seg der noen timer, også tar du den opp, henter litt toalettvann og sauser over, voila, herlig svinefilet til middag

Morromann.

Kom også på noe, hvis jeg i teorien tar å skviser all "sausen" ut av svilefileene og putter det oppi maling og maler huset mitt..

Betyr det at muslimer ikke kan rore huset mitt? Blir jeg bekvit plagen?

Du steiker dem vel.. Så kan du ha noe ris eller poteter ved siden og noe gronnsaker så blir det god middag.

Kaster man det i en kommunal container i noen timer for man henter den opp igjen har jeg hort at dem blir helt utsokt. Hvor mange kondomer pleier du å stro på fileten da?

Foler at BARE svinekjott og poteter blir litt..lame liksom.

Kan jo evt kjope med gronnsaker da men, hm hm.

Du spiser jo en halvkilo svinekjott, har 2 middels store poteter, fyrer på litt saus også steiker du sopp, lok og brokkoli. Så tar du litt melk til å drikke.

Hortes faktisk godt ut.

Hvilken saus da?

Jeg hadde brukt bearnaise-saus, men jeg vet ikke hva folk pleier å bruke til svinekjott

Da må jeg jo kjope bernaise, sopp og brokkoli, osj.

Går på butikken jeg da, skal jeg ta med noe?

>drikke melk til middag

Fy faen.

sjokoladeboller takk

vg.no/nyheter/innenriks/krim/ubaydullah-hussain-doemt-til-ni-aars-fengsel-for-is-rekruttering/a/23966821/

Sånn går det når man leker terrorist.

>det selvgode blikket

Strimlet svinekjott med gronnsaker og stekt ris med saus er godt

allah ballah

jeg er en mann

Her har du bollene dine, vær så god

Ja, hva faen skal du ellers drikke?

Ikke særlig imponerende skjegg fåvæ

Vann eller brus. Melk passer bare til brodmat, og da naturligvis sjokomelk siden vanlig melk smaker hogg.

>Begge han konverterte var norske

Svenske tilstander

>Vann
Greit, men kjedelig

>Brus
Kom igjen.. Sier du at brus er bedre enn melk til maten? Hva slags raring er du?

>vanlig melk smaker hogg
Å ja, sånn type raring.

Alko-user her, i dag må dere drikke alko

T. alko-user

Hvorfor liker normisser å sitte med mobilen når de er hjemme istedenfor å bruke pc eller laptop?

Har ikke peiling, men det er helt mongo. Moren min har nettopp kjopt 60 tommers TV, helt ny, men hun sitter med mobilen i sofaen, foran TVen og ser på film.

DRITTFUGLER

kven her /pålandet/?
>dfn kommunen min er den tiande minste i heile landet, av 426

>Jobber på kontrakt
>Jobber fra 15:00 til 00:30
>Tungt og jævlig
>Sjefen sendte meg en sms
>"Kan du begynne på jobb kl 11:00 resten av uka? :^) "
>Trenger fast stilling, kan ikke si nei

11:00 til 00:30?? Hva faen?

eg e ein naut

Eg bor i sula og

w-william?

Overtid, men ja, fy faen...

hvorfor gidder du?

ehh ka faen?

ka bygd? bur sjölv i solevåg fåvæ

>det er folk i tråden som ikke bor i Oslo

Lol patetisk

Overlever den sammenslåingshysteriet da?

>dfn min hjemkommune ikke finnes lenger

>Oslo

youtube.com/watch?v=Wtm-fp1ru74

den kjensla når kommunen du bur i er offisielt rekna som ein VEKSTKOMMUNE, utan innvandrartall

...

Trenger penger. Hvis jeg får fast stilling kommer jeg til å si nei til sånne sporsmål, fy faen.

Har fri på Fredager også da, så det blir bare 2 dager. Men det blir noen lange dager, fy faen...

Langevåg er alt eg vil sei, gådistans til NAV for å si det sånn ;^)

vi har vore sjölvstendige frå Ålesundarane sidan 1977, og vi har mykje sterkare okonomi enn dei. over 9 av ti av sulalendingane vil ikkje vere med ålesund kommune.

>dfn ingen jv nå
>dfn emosjonell spising

>jenter over 50 kg burde ikke få lov å være på stranda
er dei /vårekarar/?

HAHAHHAHAH livet ja.... Fy faen

Noen som har satt seg inn i det hysteriet som pågår angående internet leverandorer eller noe sånt som kan selge informasjonen din, altså hva du kjoper, runker til, og ser på på internet, til reklame firmaer?

Vil vi i Norge oppleve dette også? Eller er dette bare Burgerland "Frihet" ?

ofte på tråden?

Nei. Hva slags patetisk lite menneske veier under 50kg? Ikke få barn med så små kvinner, de genene burde kastet i soppelet.

rullestol-jver har veldig lav vekt pga lite muskler i beina då

Hey

kjenner en som kommer fra taiwan. hva synes du om taiwan?

Det er allerede i effekt i Norge. Vært det en god stund. Private aktorer ( advokat firmaer etc) kan få tilgang på informasjon din uten at de er pliktig til å si ifra til deg.

kanskje jeg skal flytte til hawaii

Han på bygda virker som en grei kar, ble derimot kvalm av å se på de to som bodde i Oslo..

Hawaii is full of ugly people though

youtube.com/watch?v=K0ZRAmz-NWM

SPOR MEG SELV OM DETTE HVER JÆVLA DAG
CHATTER MED FOLK SOM SITTER PÅ SOFAEN OG VÅGER Å KOMMUNISERE MED MEG MED EN JÆVLA TELLEFON
BLIR FORNÆRMET FÅVÆ

Er det sant?

de er lignende til Aussie Abos

youtu.be/zT656V0wQXk

Det er ikke riktig.... jeg ser på terrace house i Hawaii på netflix ...

Syntes 9 år var litt strengt

youtube.com/watch?v=5XD7Q6aAt-o

God ettermiddag, gutta. Jeg har litt vondt i hodet i dag. Det er ikke noe goy.

Fy faen...

Du får ta deg en ol

Dfn ingen russisk sotnosjv som tar oppvasken etter middagen fordi det er det kvinner gjor og vi ikke har oppvaskmaskin fordi vi er unge og nettopp har flyttet inn i vårt forste hus sammen

Endelig lagde Thunderf00t en video om denne jævla skyskraperen til folk.

youtube.com/watch?v=RyTjdkNEgV0

men kan han tilbakevise DETTE?