Sverigetråden - Full på en tisdag-upplagan

...

Other urls found in this thread:

svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/efter-hot-fran-nazister-judiska-foreningen-lagger-ner
youtube.com/watch?v=HfG63dz78TM&feature=youtu.be&t=137
en.wikisource.org/wiki/Origin_of_the_Anglo-Saxon_Race/Chapter_8
twitter.com/AnonBabble

Finns det gamla ljudklipp från Königsbergsradion att lyssna på? Mvh Tyskland Talar

>dkn för tidigt för att dricka sprit
häng miig

>dkn måste vara vaken i minst sex timmar till för att inte knulla upp dygnsrytmen

...

>m-men du bor ju så långt borta!
Du får väl ta och flytta hit då!

islam är en religion av fred.

>fint väder
>god gräsdoft
Nästan så man blir sugen på att gå ut och luncha, men bara nästan.

>menade att fixa min dygnsrytm och vakna vid 9
>försov mig på något sätt och vaknade 11:20 istället

Fan vad jag hatar kvinnor degenererade jävla horor. Så jävla vidriga FYFAN. De gillar fan ingenting, har ingen humor. Död åt alla jävla horkvinnor. Är inte ens arg för att de inte vill ligga med mig. De är bara så himla vidriga och tråkiga.

tack för ni lyssnade bloggen

Du får supa till det igen så det blir lättare att somna tidigt.

4 burkar Kung, två shots med Absolut och en halv flaska brännvin.
Bra morgon än så länge.
Börjar bli hungrig som fan. Måste köpa pizza snart.

Du låter en smula upprörd

jvdkn

bara fortsätta rulla på grabb. Tillslut hittar du någon för dig

tog mig 4 månader av letande för att hitta en brud
Synd att hon sabbade det med att krama en neger.

varför är det så äckligt med blont hår på kvinnor?

Jag sa att det inte ens handlar om att vilja ligga med en tjej. Bryr mig inte ett smack om det. Det är bara så fort man träffar en kvinna märker man hur jävla äcklig hon är.

aha men då har jag ett annat tips till dig

häng dig bögjävel.

Om ni skulle ta ert jävla bögande privat.

Antyder du jag är bög? Skulle snarare säga jag är 2dsexuell.

Annat ord för sjuk i huvudet?

Kalla mig vad du vill mann1

häng dig
ä
n
g

d
i
g

>dkn ingen stor sked pv
;-;

>>>/bögklubb/
>>>/pride/
>>>/gaskammaren/

>enorm jävla näsa
>trötta, döda ögon
>tunn genomsynlig hud fullt med vener sträcker sig 2+ cm ner från ögonen
>BARA hårfäste
>runt ansikte
>feta negerläppar
>ful rövhaka
>när man ler så syns endast övertänderna och tandköttet (i proportion 40/60), överkäken verkar vara för lång då jag kan inte ens bita mig i överläppen
>överbett
>stora jävla bullkinder
>svag käke
>värdelös skäggväxt
>osymmetriskt ansikte, man ser hur käken på ena sidan är längre än på den andra och hur man har antydan till ihåliga kinder på ena men megafetbullkind på andra
vad fan är det för poäng med att leva när man är 3/10
fyfan vad jag hatar mig själv och andra människor som är snyggare än mig (och fula människor också då de är äckliga att kolla på)

>>trötta, döda ögon
jvdk

Norrköpings fyllot?

>nedsupna NEET-homofiler

Mina föräldrar ska bara vara nöjda över mig med tanke på vilket jävla avskräde det finns. Fast iofs hade jag inte växt upp med föräldrar som förväntade saker från mig hade jag kanske också varit en äcklig jävla bög som ser på anime.

Istället sitter du dygnet runt och vrålar om homosexuella och 2d-tittare på ett karibiskt föjttäljarforum

>trötta, döda ögon
jvdk

bara göra någonting som ger dig status
Har sett tjockisar med 8/10 brudar förfan

finns brudar som är i din liga du kan haffa på också

Låt inte r9k jagjaget om att ansikte är allt som spelar roll. Om du bokstavligen är autistisk har du ingen chans. Ja, du får tjejer som stirrar på dig och börjar konversationer men det leder aldrig någonvart.

Om du har ett genomsnittligt ansikte och är bra på att prata får du alla tjejer.

Jag pluggar, kan gotta skälla på er insekter mellan talen.

Vi behöver folk som dig som kan arbeta och betala våran NEETlön!

Kommer ej arbete i Sverige men ja ni har ju stulit antal tusen från min sommarlovslön tyvärr. Men hämnden kommer en dag, det ska ni allt bli varse om. Jag ska ha tillbaka samtliga kronor ni parasiterat från mig, betalat i blod.

sluta vara homofiler era kräk

wow är detta ditt första bra brev?

visst ar det tragiskt. om de iaf haft nagon form av sjalvinsikt och vett att skammas men inte ens det har de, men det ar val klart for annars hade de for lange sedan tagit sina vidriga liv. nej de ar genomruttna, egoistiska och mentalt deformerade as som man bara borde skjuta bort... pedofiler, parasiter, fjollor, ackliga, sinnessjuksa, fyfan vilken javla smuts

Var nyss ute och lunchade med en kompis, åt blomkålsrisotto och kalkon jag, hon tog rödbetsbiffar med fetaostcréme. Det var trevligt.

ser hela tiden feta snubbar som är snyggare än mig, skulle säga att jag har fulare ansikte än libanon
jag är inte genomsnittlig, jag är undermänsklig

och jag är fan inte bra på att prata heller

betala för sex då vem fan bryr sig

Det finns vissa "nynazister" som tycker att ryssar och polacker ska betraktas som ariska men de har helt enkelt fel. Det är inte mer än vad Hitler tyckte och alla ska rätta sig efter Hitler. Annars är man inte NS, då är man nån perverterad form av NS som tycker att alla som ser lite vita ut är ariska.

Sen när är polacker och ryssar ariska t ex? Se på Ryssland, det är ju ett u-land och enligt teorin om raserna så kan endast högre stående folk skapa och upprätthålla i-länder. Ryssland fungerade förut men det var på grund av det ariska ledarskiktet som Lenin gjorde sig av med, vilket dömde de slaviska folken till evig misär. Ryssar som folk är opålitliga med dålig karaktär. Dåliga gener.

Amerikaner är alldeles för niggriga och har hur som helst dåliga gener -- lata och feta jävla idioter som inte förtjänar att leva. Hur man kan låta sig själv bli så lat, fet och okunnig som den genomsnittliga amerikanen kan bara förklaras av att de är den ariska rasens bottenskrap, om de ens är ariska öht på grund av all rasblandning.

Det här vurmandet för östeuropéer som vissa håller på med är bara efterblivet. Kattätande snedögda jävlar. Och nu håller de på att nästla sig in i Norden genom att köpa upp svenska företag!

finns ingen poäng när man bara kan runka och kanske lyckas fantisera att man inte är så jävla äcklig som man är

Haha aa säkert. Stackars jävla nolla, det enda du har är dina psykiska störningar och ett låtsasliv du skryter om.

får en verkligen att fundera

Säger han medan han guppar upp och ner på en kuk. Dina föräldrar hade säkert varit stolta. Vem fan vill se sitt barn bli en jävla bög? Jag hade fan slagit ihjäl min som om han blev som dig.

svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/efter-hot-fran-nazister-judiska-foreningen-lagger-ner

Har NMR äntligen lyckats skrämma bort juden från Sverige?

d1a favhfä

Och folk sa att klibbor inte funkade som taktik

Var är anti-klibbbrigaden nu?

Har slutat snusa efter typ 4 år nu

#vårtår

Oy gevalt, det är som ytterligare en shoa

...

...

bara va dig själv :^)

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

Fick just skatteåterbäring på 55k

HELL SEGER

allt det där är din mamma med mig i sängen

Things they don't teach you in Swedish schools

Länge leve judendom!

DAGS ATT FIRA ARISKA BRODER

VAD BLIR DE? THAILAND? COSTA RICA?

BARA HOJTA

DAS RITE

Ska ut och dricka öl och champagne ikväll med några vänner från Östermalm

Känns bra att inte vara en fattigbög HELL FUCKING SEGER

SKA ÖVERNATTA PÅ ETT SLOTT OM 2 VECKOR OCKSÅ FÖR ATT HEEEELLL FUUCKIING SEEEGEEERRRRRRR!!!!!

...

VI...

broder! jag har precis fått hitlers sista ord. Det står klart och tydligt att du ska ta med mig på en förbetald thailand resa

VAR

Laura Lepistö looks better than horsefaced Swedish whores like that bajs bitch

Pekka gjorde inget fel

HELL SEGER!

MONGOLER!

youtube.com/watch?v=HfG63dz78TM&feature=youtu.be&t=137

HELL SEGER!

Posten kom nyss. Brev från kronofogden.
Min skuld ligger på 780 330 kronor.
Wow...

>dkn chess.com har fått en att slå sönder halva rummet

Slängde precis mitt lilla nattduksbord rätt i väggen så det gick i tusen bitar.

Fredrik "immigration is best for my nation" reinfeldt
Fredrik "öppna era hjärtan nu Sverige" reinfeldt

bildbevis eller lämna tråden

en.wikisource.org/wiki/Origin_of_the_Anglo-Saxon_Race/Chapter_8
>There are reasons for believing that the Finnic race occupied part of the Northern peninsula at an early period in the history of Scandinavia. At a remote time, which tradition places at the beginning of the Iron Age in that country, but which may have been much earlier, the country was overrun by people of a different race from its aboriginal inhabitants—i.e., by tribes of similar racial characters to those of the early Gothic or Teutonic stock
Hell KANG

TRAS PUND

Ny dator idag. Äntligen kom den till postcentralen.
Nu måste jag bara vänta på att brorsan kör dit mig efter jobbet.
>speksen

>dkn skamfylld runk idag igen

Häng dig Moderatanon/psykfallsanon, jag känner igen din brevstil.

Det är jobbigt.

Dubbla Titan kort..

>är på arbetsförmedlingen
>sitter framför en arab
>spelar samma jävla nasheed om och om igen i över en timme med hörlurar som läcker
Jösses...

lel vad fan kostade skiten

>windows 10
hoppas att du sparade kvittot

En jävla massa men fick enormt avdrag genom jobbet. Kommer använda den till grafisk design och enormt tunga program. Min gamla arbetsdator kostade 65k. Denna var bra mycket dyrare.

Alltså hur fan ska vi lösa Diviproblemet utan heem? Ingen skulle vilja hitta en fredlig lösning mer än jag men det verkar ju för i helvete inte gå. Bögen kan inte sluta vara en sådan jävla cancerös grisvidrig äckelbrevare att enda sättet att få honom att FUCKING FATTA är att nita honom tills han inte kan se rätt längre. Varför förstår han inte? Måste vi verkligen slå sönder honom varje dag?

>är på AF

vad förväntade du dig?

jag va där tidigare idag och FY-FAN de va bokstavligen bara 3e klass "människor"

snälla säg en siffra
och hur mycket sparade jobbet dig

Det där var inte han. Häng dig

Är det fel att vara praktiserande dentrofil?

>Exteriör färg Blå
>Interiör färg blå

>inte sätta på dina egna nasheeds på högre volym
cuck

Jag betalade 85k. Fick 55% avdraget för "jobbutgift".

>>Exteriör färg Blå
>>Interiör färg blå
Fan skräm inte så där..
Insidan är gul inte blå.

Ja bara skräp som går på bidrag. Varför får de ens leva? Blattar, bögar, NEETs, autister, 2D-bögar... helt värdelösa

>40k för en datta
absoluta galningen

fast jag är avis favä

k
Huh?
85k betalade jag efter dom dragit av sitt.

för tyvärr nog så är de våra landsmän
förhoppningsvis gör de sig till nytta en vacker dag

men annars är de gaskammaren som gäller

syftade på NEET's, autister och 2d bögarna