/NEDERDRAAD/

Arabier is dood uitgave

Welkom: vrede
Niet welkom: onvrede

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=LhimErc-w88
twitter.com/SFWRedditImages

Ik haat je.

Wat is nou precies de correlatie tussen gestoord zijn en het knippen van mijn nagels, mijn kleding keuze, het eten van kant-en-klaar maaltijden en mijn calorie innamen?

RIV arabier

waarom krijgt arabier alle vrouwen(mannen)?

is hij zo'n normaaltje dat hij zelfs onlijn de vrouwen(mannen) weet te vleien? ik weet nog dat een ander meiske op 4kin zijn skijp vroeg in een draad

Niet welkom: mensen die ziek in hun hoofd zijn

deze nagels zijn veel te lang, en je eet te weinig, en je draagt altijd dezelfde shirts

/vp/ was al kanker, /vp/-/soc/ is nog het enige leuke oetz.

Grappenmaker.

Als ik echt mijn top 6 favos moest uitkiezen? Uhh...

Mewtwo
Goodra
Primarina
Gardevoir
Braixen
Bewear?

Ik zou Piet dus totaal niet als mijn vriendje willen. Hij is klein. Hij is gewoon schattig en hij maakt me aan het lachen.

>en je draagt altijd dezelfde shirts
Niet waar
>nagels zijn veel te lang
Valt wel mee eigenlijk
Vooral op die foto
>eet te weinig
Daar verschillen de meningen over.
Staat volledig open voor discussie

Waarom sla je mijn foto op trouwens?

>alleenaande vrouwen
De kanker van deze samenleving.

doe ik in het algemeen niet hoor, alleen sommigen

youtube.com/watch?v=LhimErc-w88

Voor wat voor doeleinden?

PIETER DNUG

>De veiligheidsdienst benadrukt dat naast digitale aanvallen ook de klassieke spionnen in Nederland actief zijn. "In Nederland zijn structureel Russische inlichtingenofficieren aanwezig, die zich in uiteenlopende geledingen van de samenleving begeven om onder valse vlag informatie te verzamelen die voor Rusland van belang is".

wat doe jij als je een knappe russische spionne tegenkomt die jou vraagt mee te doen in de strijd tegen het westen?

Haar per direct executeren. Zoals elke echte patriot zou doen.

Mijn koningsliefde aan haar tonen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik zou letterlijk heel dit land verraden voor 5 minuten seks met haar

>patriot
>voor het huidige Nederland

Goede goy... je maakt me fier.

Sterf

ja zeggen

>Ik zou letterlijk heel dit land verraden
Want jouw kennis van waar je het goedkoopst chineze tekenfilmpoppetjes kan kopen is cruciaal voor Poetin?

Door het hoofd schieten

De strijd tegen het westen is niet echt een strijd meer. Het westen heeft zichzelf al kapot gemaakt.

Vuile ondankbare kankerhond. Dit is zowat het enige land ter wereld waar jij nog binnen redelijke grenzen veilig over straat kan omdat andere jou vrijheden waarderen.

En dan ga je een Russische spion verdedigen. Precies het tegenover gestelde?

Letterlijk mentaal gehandicapt

Lief zijn voor elkaar.

Nee, jij hebt gewoon serieuze mentale problemen.

Neuken?

Gewoon, situaties wanneer zulk soort foto's gepaald moeten worden

Jij bent duidelijk nog nooit in het buitenland geweest mega autist. In Spanje kun je als vrouw nog in je eentje over straat lopen, als man hand in hand lopen. En oma's worden hier niet berooft. Leer kritisch naar je land kijken man.

Toerke doen?

>Mijn land letterlijk vergelijken met een derde wereldland

je vriendin heeft je echt kankerhard gedumpt nadat je voor haar ticket heb betaald

Help ik heb ADD en moet morgen een verslag inleveren

>Anonymous 04/04/17(Tue)16:07:59 No.73163986 ▶
>
> je vriendin heeft je echt kankerhard gedumpt nadat je voor haar ticket heb betaald
>>>
>Anonymous 04/04/17(Tue)16:08:47 No.73164016 ▶
> Help ik heb ADD en moet morgen een verslag inleveren
>[Post a Reply]
>[Return] [Catalog] [Top]
>34 / 8 / 15 / 1
>[Update] [Auto] 51
ritalin

Goed argument man, ik spreek je wel als je zelf ooit een keer een relatie krijgt die uiteindelijk kapot gaat.
Ik schaam me dat ik Nederland mijn land moet noemen. Het lijkt momenteel meer op een derde wereld land dan Spanje.
>inb4 maar geld enzo

Kom op, dat kan ook in Nederland. Een enkel geval zoals deze week houd je nergens tegen.

>huuh ik werk in spanje
>alles is hier geweldig
Ooit in een Spaans ziekenhuis geweest?

Is ritalin niet slecht voor je

Alles is slecht voor je.

Ze geven het aan kinderen. Op vrij grote schaal.

Armstakker argument. Als je naar een privé kliniek gaat krijg je betere zorg dan in Nederland. En voor minder geld. Alleen een kanker mongool gaat naar een publiek ziekenhuis (die tevens gratis en voor niets zijn)
Dat kan in Nederland dus niet man. Ik ken meerdere stellen die kanker hard zijn weg gepest in Amsterdam. Door kansjongeren. Ik zit hier 50km van Marroko vandaan, en heb minder gekanker met die ratten.

Net als vaccin's, maar die veroorzaken autisme

Ik snap de hype niet rondom Szechuan Chinese eten. Iets met mint en lichte pittigheid. Best wel saai om eerlijk te zijn.

Dat vraag ik me de hele tijd toch af, hoe kunnen vaccin's, autisme veroorzaken?

>Elke vaccinatie leidt tot een flinke prikkeling van het immuunsysteem van een kind. Dat is ook het doel van een vaccinatie. Voor sommige kinderen is deze prikkeling zo hevig, dat zij er restverschijnselen aan over houden. De ernst van deze restverschijnselen varieert van kind tot kind. Gedacht kan worden aan neurologische verstoringen in de ontwikkeling van taal, motoriek, gedrag, etc. Ook het moment waarop deze schadelijke reacties zichtbaar worden, kan wisselen van direct na de vaccinatie tot een paar weken of jaren erna.

Ze veroorzaken het niet, ze activeren het.
Een echte ziekte zou hetzelfde kunnen doen.

>Dvw ik ook wat foto's van je opgeslagen heb

S-sorry

ik ben zo hard genaaid he

was het lekker?

wanneer komt er n nederdraad wikia?

Hoe groot was haar lul?

Geil man, hoe was het heb je details?

Was er ooit, komt niet meer terug.

Is al opgedoekt.

Ik ruik een anekdote

Ik ruik wat and-

*BRAAAAAAAAAAAAPPPPP*

Ik wil jossen maar ik moet straks nog met andere mensen praten

*inhaleert*

Oh, hemeltje...

Doe het zonder je handen te wassen.

dag oma

dag kankerlelg

>arab z'n piemel zuigen
Neo-nederdraad aub

>dvw ik paar jaar geleden certificaat wilde hebben in iets ICT-gerelateerd
>dvw Juni mijn laatste kans is om nog een poging te wagen
>dvw dan tentamens die bepalen of ik mag verder studeren of niet
>heb net gevraagd of ik mijn certificaat ook in januari kon halen ipv juni
>letterlijk een email "nee" teruggekregen

kanker, dat zijn een paar verspilde ruggen

Ik ga altijd stotteren en mijn stem gaan altijd overslaan als ik jos. Daarom doe ik het altijd aan het eind van de dag.

Schattig

>*MMMMMFFFFFF HNGGGGGG MMHHMMM*

wat doe?

Het lijkt dat je slachtoffer bent van het onzekere beta numannetje virus.

Was "nee" het enige woord in de mail of stond er nog uitleg bij?

Kankerhard neuken, tot bloeden aan toe.

>wees buiten
>allemaal kankerkinderen lopen allemaal te schreeuwen en 'habiba' te roepen

...

Ik zie het als waarschuwing dat ik niet te vaak moet jossen zodat ik mijn mannelijkheid niet in het openbaar verlies

>die tevens gratis en voor niets zijn

weet ik, was toen in het nieuws. Spanje wilde geld om banken te redden maar poep zoals ziekenhuizen zijn gratis en daar wilden ze geen geld voor vragen. Het kwam er dus op neer dat wij geld moesten geven aan Spanje zodat daar oa de zorg gratis kon blijven terwijl hier het eigen risico omhoog ging en de dekking van zorgverzekeringen minder werd.
En dan doen ze nog steeds alsof cadeaus uit Spanje komen ipv andersom. Die negers liegen ook echt altijd he.

Wie /PokemonGO/ hier?

Oeh
de taco bel hier in Eindhoven is vandaag voor het eerst geopend
Wij /vette amerikanen/ nu

Ik had enorm lang uitleg gegeven en ik kreeg echt een halve zin terug en het was geen eens "nee", sorry dat ik letterlijk gebruikte.

Maar ik vroeg is het mogelijk dat ik het gewoon op een later tijdstip doe (het zou mogelijk moeten zijn want ik heb er kankerveel voor betaald), en ze zei geen eens nee, ze zei "de startdatum is in Juni", oftewel ze zei niet eens "nee, want je moet in Juni beginnen".

Kanker, nu moet ik heel de zomer doorstuderen en ga ik het alsnog niet halen waarschijnlijk.

Dat heeft niets met elkaar te maken.

>ict niet halen
Maat ben jij kaulo dom ofzo

dat is kankeroud g

iedereen speelt vuur embleem helden tegenwoordig

shiiit is dat ook in andere steden?

Mbo is geen studeren dombo

Als we een jaar geleden waren wel, nu niet meer

Nee is de eerste van NL

Hier ook nog een grote kanker.

die applicatie bestaat nog geen eens een jaar man waar heb je het over

>dvw het paasvakantie is en je thuis op mama's computer kunt mastruberen zonder dat er een telemeter kan vol lopen waardoor uw internet bij 100% trager loopt zoals het geval is op uw kot en uw kotbasin dat ook nogal verdacht zou vinden moest de meter plots vol komen te staan

Seg waarom gaat gij niet terug naar uw eigen land?

>heet nederdraad
>komt uit belgie
Haha, kunnen jullie niet eens een eigen draad maken? Triest!

de nederdraad is voor iedereen die Nederlands spreekt

Nederdraad is van ons allemaal!

Maar dat is geen augmented reality dus het is een gewoon spel. Kan je net zo goed je 3DS/Switch mee op pad nemen.

De vlamingendraad is 2 jaar geleden alopgedoekt

dat was al een paar keer gedaan en elke keer was het een jammerlijke mislukking oetz

>en de relatie tussen beide is naar de klote

kun je ook cosplay naaien?
ik wil iets modificeren

Rasies ik bel Kuzu

>augmented reality
niemand vindt dat meer leuk tegenwoordig

Ken jij een cosplay chick? Ik kan er maar geen vinden hier ofwel zijn ze super dik