/Norgetråden/

Det-perfekte-par-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

side3.no/1-av-3-personer-i-30-arene-har-na-innvandrerbakgrunn/3423328899.html
express.co.uk/news/world/787554/eu-poland-hungary-accept-more-migrants-leave-the-bloc-quotas-beata-szydlo-viktor-orban
youtube.com/watch?v=p1y1pHZuyAY
youtube.com/watch?v=E3cFiWtcT4k
universitas.no/magasin/61299/folkets-rost
nrk.no/ostlandssendingen/spiller-pa-sex-i-kampsang-til-14-ar-gamle-handballjenter-1.13460511
twitter.com/NSFWRedditGif

Forste for sosialdemokratiet

Finner meg litt kveldsmat jeg da. Blir vel knekkebrod med luft på i dag og.

>"Perfekte par"
>Kvinnen ikke på rollestol

Heng deg

Bor jeg vite hvem disse er? De ser ihvertfall ikke norske ut.

>på rollestol

Sikke en forskjell på utseende...

Hvordan får feite gutter så penne chicks? Jeg forstår ikke.

Jeg vil tisse inni rompa til Voe.

Underholdende megmeg

...

Rullestol*

Tråden degenererte fort

Husk kondom ellers blir hun gravid liksom.

...

...

Dette er ikke fin tråd...

>filnavn

Sug meg!

Hvorfor ikke da?

nasjonalbolshevisme er litterært degenerert selvmotsigende pölsevev

Kek 10/10

Det er den ene sanne veien!

s-skikkelig
k-kjempebra

Hva med dette?

HAHAHAHAHAH RULLESTOL IKKE SANT
FY FAEN DET ER JO ET KLASSISK SÅKALT MEM
HHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAHAHAHA DU KAN Å SPOKE
FY FLATE

utdyp gjerne, min venn

Hun er funksjonshemmet, noe som er negativt i min mening, og han er rett og slett for spinkel.

Nei nå altså..

Er parret jenten og stolen?

>noe som er negativt i min mening
Forlod tråden. Fy faen.

Hvorfor knuller alltid youtube-spilleren seg opp? Går jo ikke ann å hoppe frem i videoene, da stopper den bare opp og "laster" uendelig

Dette er en sorafrikansk melding, men det gjelder for deg også.

Analogy on the Facebook site of Helen Zille, the Premier of the Western Cape.
"I bought a bird feeder. I hung it on my back porch and filled it with seed.
What a beauty of a bird feeder it was, as I filled it lovingly with seed.
Within a week we had hundreds of birds taking advantage of the continuous flow of free and easily accessible food.
But then the birds started building nests in the boards of the patio, above the table, and next to the barbecue.

Then came the poop. It was everywhere: on the patio tiles, the chairs, the table, everywhere!

Then some of the birds turned mean. They would dive bomb me and try to peck me even though I had fed them out of my own pocket. And others birds were boisterous and loud. They sat on the feeder and squawked and screamed at all hours of the day and night and demanded that I fill it when it got low on food.

After a while, I couldn't even sit on my own back porch anymore. So I took down the bird feeder and in three days the birds were gone.
I cleaned up their mess and took down the many nests they had built all over the patio. Soon, the back yard was like it used to be .. quiet, serene.. and no one demanding their rights to a free meal.

Now let's see. Our government gives out free food, subsidized housing, free medical care and free education, and allows anyone born here to be an automatic citizen.

En stor eurasisk stat hvor vi alle er fri og like? Ja takk du.

Then the illegals came by the tens of thousands. Suddenly our taxes went up to pay for free services; small apartments are housing 5 families; you have to wait 6 hours to be seen by an emergency room
doctor; your child's second grade class is behind other schools because over half the class doesn't speak English. Corn Flakes now come in a bilingual box; I have to 'press one' to hear my bank talk to me in English, and people waving flags other than our flag are squawking and screaming in the streets, demanding more rights and free liberties.

Just my opinion, but maybe it's time for the government to take down the bird feeder.

Gidder ikke å lese det der, fordi jeg bryr meg ikke om landet ditt. Håper söstera di blir svartet.

kvifor ikkje heile verda?

Jeg synes nå at de to har ganske estetisk ideelle kropper, men det er vel en smakssak.
Nå må du gi deg.

Skulle onske det fantes et parti for oss som misliker innvandring men som vil ha en sterk velferdstat, men det finnes jo ik-

Jente eller gut?

Vil gjerne bli 17.

Nå snakker vi!

Du har et problem, sǿk hjelp.

Starte å rodtpill ditt folk med dumme analogier som dette

vent, er du en den samme anonsen eller kva??

Tror I hun kan mærke det når de har sex eller ligger hun bare og venter på at det er overstået?

Hun har et flott ansikt da, bedre enn Jurgitas vil jeg si.

Menn bor heller være for store enn for små, spis mer og tren styrke.

Venstre er sotere fåvæ sdm

Det er meg min gode venn.

Hun merker det nok, og nyter det også, i alle fall hvis du vet hva du holder på med.
Hun har et flott ansikt, trener og er fra Russland. Er ikke det midt i blinken for deg?

Ikke nǿdvendigvis uenig, men poenget med bildet er å understreke at det handler om kroppssammensetning og ikke vekt.

eg e bare ein... kar?

Tror du ikke jeg vet det? Vil ikke have hjelp tho. Spiseforstyrrelse er en kjempe komfort for meg.

kvifor er du nasjonalbolshevist og ikke enkelt og greit kommunist? hvis du er for at hele verden skal være fri og like?

Er jeg din gode venn

side3.no/1-av-3-personer-i-30-arene-har-na-innvandrerbakgrunn/3423328899.html

Fy faen.

Joa, men jeg skulle gjerne gått tur uten å bære jven min, blir så sår i beina av kneboy vet du, det ville ikke vært praktisk.

Jeg bare megmeger fåvæ er ikke noen av dele.Liker venstresiden sin velferd dog men ikke masseinnvandringen.
Ja det er du.

Du vet da vel også at du bare kompenserer for et annet problem, og at du kun kan lǿse det ved å få hjelp.

Det er jo selve grunnen til at du tar knebǿy. Må jo ha lår og setemuskulatur som kan jobbe for to.

>fåvæ
Hva betyr det?

t. danskfag der ikke har noen anden tråd å shitposte i

express.co.uk/news/world/787554/eu-poland-hungary-accept-more-migrants-leave-the-bloc-quotas-beata-szydlo-viktor-orban

>EU ULTIMATUM: Brussels tells Poland & Hungary to 'accept more migrants or LEAVE the bloc'

Nå tror jeg 100% uironisk på at joder prover å drepe de europeiske raser.

stem raudt!

fåvæ = favæ

Det var så lidt favæ

Jeg vet. Liker det bare. Kanskje jeg ikke vil ha hjelp liksom?

Få ålen vækk
Men de stotter da masseinnvandring ?

Nei, ville jo bare slitt ut knærne slik. Dette er grunnen til at jeg tar kneboy:
youtube.com/watch?v=p1y1pHZuyAY

Men du liker det bare fordi du er syk i hodet. Du vil angre mer desto lenger du venter med å gjǿre noe med det.

>Liker venstresiden sin velferd dog men ikke masseinnvandringen.

venstrepopulistene.no

Det finnes et svar min venn. Jeg også trodde man måtte være enten kommunist, nazist eller hoyreekstrem i disse dager, men det er ikke sant.

Rekker disse å stille til valg til hosten?

For Å Være Ærlig

dan. = for å være lige fuckings enig med deg mand!!

Ja, det er jo klart. Styrkelǿft virker ganske artig.

Jeg håper virkelig det.

Vet det... Men hva hvis jeg liker å være syk i hodet? Vet godt det er dust og usunnt, men det foles godt og giver mig komfort.

Det håper jeg også.Har du noe mer info om dem?

Ja, har snakket om det for, men jeg har lyst å prove å konkurrere litt. Må bli sterkere og slankere for å ha noe sjanse på god plassering da, men det kommer etterhvert. Hadde også vært goy om de hadde noe sterkmann, men sporten er så liten så det er jo ingenting.

youtube.com/watch?v=E3cFiWtcT4k

Du liker bare å være syk fordi du er syk, det er sirkulær tenkning.

Da må jeg slå deg ned. Jeg kommer over nå, tar båten fra Helsingborg. Du er drep, gutt.

Er dette den verste tråden noensinne?

>har allerede mer utfǿrlig og detaljert politikk enn Feministisk Initiativ
LUH (Ler ut hǿyt).

Ja og det er der intet galt med.

HVA FAEN ER DET DU SIER TIL MEG DIN LILLE GUTTETUS!? JEG VIL AT DU SKAL VITE AT JEG KOM PÅ TOPPEN AV KLASSEN MIN I HÆRENS JEGERKOMMANDO!

Nei, ikke mye mer enn det som står på nettsidene deres. Her er en artikkel fra 2016 som handler om dem: universitas.no/magasin/61299/folkets-rost

Vet bare at de vil beholde venstresidas velferdsstat, men begrense masseinnvandringen. Som en ikke-idiot på venstresiden savner jeg et slikt parti, hittil har man egentlig bare kunne stemmet på Rodt.

Den begynte litt dårlig, men det ble bra etterhvert.

>ble bra

Virker nesten for godt til å være sant.Men manglen på informansjon bekymrer meg. Om det ikke blir dem så blir det Rodt eller SP her.

Kommer ikke til å slutte, Frp, Sp, uansett hvem som kommer inn i regjering kommer det til å fortsette. Noen må ut å begynne å drepe alle muslimer og negre snart.

Kanskje jeg skal hive meg med. Jeg har tålig bra forutsetninger for marklǿft og knebǿy, men benkpress er det verre med.

fin stemning i tråden

Enig. Er registrert i Oslo, så håper å se dem her. Ellers blir det Rodt fåvæ.

Bra karer.

Folk snakker politikk, jver og lofting, det er aktivitet og ingen drittbreving. Bra tråd i mine oyne.

Tenkte jeg skulle hore med den lokale klubben på mandag. Melde meg inn for medlemskapet i den gamle gymmen går ut ca snart.

Jeg tror jeg har ålreit forutsetning for kneboy og rimelig god for benkpress, men markloft kan jeg aldri gjore det bra i. Har ganske korte armer og har bare null kraft fra gulvet når jeg drar. Helt merkelig.

bra kar

nrk.no/ostlandssendingen/spiller-pa-sex-i-kampsang-til-14-ar-gamle-handballjenter-1.13460511

"Kom on bithces bli med, vi river av deg klærne, heiser deg opp i en stang, vi er en fucked up hjerne."

Ler meg ihjel fåvæ.

Fåvæ heier jeg på Rodt. De er jo alltid bare 1000 og noe stemmer unna en plass på tinget, hadde vært kjekt å se dem der i host. Håper bare ikke de satser alt på tullepolitikk som ved forrige valg, jf. 100% skatt på alt over 1,5 mill.

Moxnes er karismatisk som faen, gleder meg til å hore han tale 1. mai fåvæ.

Sender denne kommentaren til NRK og PST.

>Lillesosteren min spiller på Nordstrand jenter 14
Fy f...

Hahah, seriost? Jaja.. Du får glede deg til å hore henne synge om sex ved neste håndballkamp da.

Dette.Bjornar har tatt partiet i en ny moderne rettning fri fra gamle synder.

korleis kjennast det å kysse ein mann som kan å spele messinginstrument?

Fy faen. Eneste personen jeg kjenner som stemmer Rodt er en selverklært kommunist som også er en skikkelig feminist. Hun vil virkelig at kommunisme skal proves ut som styreform og slikt, men hun er også den smarteste personen jeg kjenner, så det er kanskje noe i det. Er faktisk skremmende. Du kan sporre henne om hva som helst, og hun vet alt mulig om temaet. Er mest boksmart, men.

heng

Er hun pen?