Sverigetråden – TITTA PÅ MIG PAPPA

...

Other urls found in this thread:

nordfront.se/konsforvirrade-personer-friskforklaras.smr
friatider.se/fi-problemet-r-v-rldens-m-n-inte-islam
twitter.com/NSFWRedditVideo

I vilken ordning ska bögarna heemas?

...

I min mening är det just tumblrpedofilbögen då det är han som hejar på när osäkra tonårspojkar fjollar sönder sig själva. Transcucken är bara äcklig men ett sådant jävla missfoster att man knappt orkar bli arg på honom. Uppsalabögen är brutalt jobbig och jag skulle nog inte kunna hålla mig från att slå ihjäl honom om vi sågs men sen har vi Divi. Jag skulle säga att Divi är en av de vidrigaste människorna att någonsin födas i Sverige. Hela hans jävla dryg attityd, rollspel som en "gullig liten flicka" och allmänna cancerbeteende får mig att skaka av ilska. Ja jag skulle nog ändå säga att den äckliga fjollan Divi är värst.

baklänges

Jag har ett problem Sverigetråden, jag blir mobbad av ett gäng antifas på mitt universitet.
Det började efter att de såg mig dela ut flygblad för Nordfront. Jag hade sett de här snubbarna tidigare gå runt med palestina sjalar och sånt så när en av dem frågade mig vad jag gjorde reklam för försökte jag spela bort det som ingenting; jag sa att de antagligen inte skulle gilla det men han insisterade att jag skulle ge honom ett flygblad, så fort han såg det ropade till sina vänner att komma, och jag skojar inte: "ser ut som att jag har hittat oss en liten nazigris".
Första gången jag någonsin har blivit kallad "nazi" ivl, jag visste inte vad jag skulle göra, allt jag fick ur mig var att jag inte är nazist, jag var rädd, de var alla större än mig och såg ut att styrketräna.
Han rev upp mitt flygblad och sa till mig att ifall jag inte är en nazist så ser jag iaf ut som en "liten nazigris", de skrattade åt mig och gick iväg. Självklart var jag skakad, jag hade haft på mig min Soldiers of Odin tröja på universitetet tidigare utan några problem, detta var första gången jag hade blivit trakasserad för mina åsikter.
Varje gång jag ser någon från det gänget ropar de saker som "ey det är nazisten! Varför följer du inte din ledare?" en av dem rusade till och med mot mig i korridoren och hade tacklat ner mig ifall jag inte flyttade på mig i tid.
Jag vet inte vad jag ska göra nu, det finns ingen chans att jag slåss mot dem, och jag vill inte riskera att göra det i universitetet ändå, det är en allvarlig förseelse.
Det här händer iaf en gång i veckan, ibland oftare, det börjar gå mot en punkt där jag inte vet vad jag ska göra längre, jag hade tidigare idag nästan en panikattack av tanken att gå tillbaka till föreläsningarna imorgon.

>Hi, Elliot Rodgers here!

t. Elliot Rodgers

fleraparagraferanon...
elliotanon...

Divi har ju redan heemats halvt sönder så "han" kan vi skippa. Vet vi var smålandsäcklet bor? Uppsalabögen har ju mördats eller iaf tvingats sluta breva så vi kan nog skriva av "honom". Den där vidriga fjollbögen som skaffat pojkvän? "han" skulle jag vilja sätta en yxa i skallen på, dvs direkt permaheema.

hur kan en man vara så estetisk?

sluta breva den där

>Soldiers of Odin
Ta inte på dig färgerna om du inte är beredd att stå upp för dig själv. Förbannade jävla fjolla.
Nästa gång svartskallarna kommer så laddar du och ger den närmaste en rak höger.

t. INTE Elliot Rodgers

Breva inte NSFW bilder tack, sitter i klassen

1-9: gå fram och olla den fina tjejen som jag spanat in i en månad nu
0: låta henne vara

försöker du få oss bannlysta sidf?

snsd...

God morgon.

...

>dkn inte söt
>dkn pv ändå
:3 :3

Vet personerna i din klass att du är nazist?

...

Man måste inte vara söt för att få pv.

Är du lite trött?

Tänker döda dig

nej men min pv är söt
j-jag hade gärna varit det däremot

>antyder att du får plats i ett klassrum

Jag ser det snöa jag ser det snöa

trött på att vara en manlig barbar

Har du inte sett hans klassrum? Alla sitter på stolar helt utspridda i kaos och så har du libbe på en bänk längst bak

vilka dog de där datumen då

Det är rätt trevligt och skönt att vara söt favä.

Det är ju inget fel på att vara normal.

Mamma, pappa, syster och bror.

är du seriös nu? finns de antifas i sverige? vart bor du? jag vill fan komma dit och slå några av dom

Umeå.

j-jag antar det... men har ändå börjat fixa diet och träna lite, är lite mullig favä

...

Vad gör man tillsammans med en fv?

Svara inte på snsds pasta

>Det är rätt trevligt och skönt att vara söt favä.
ja, tyvärr så är jag meh som tjej och ganska söt som pojke

Duktig user. Platta magar är h1.

Det räcker väl?

är nybög

snsds?

Det är inte värt att försöka, bara lägg ned klois.

snsd...

mm

kanske räcker om jag tar mitt liv innan jag blir sprängd åt helvete av testosteron igen lol

nordfront.se/konsforvirrade-personer-friskforklaras.smr
SVERIGE
JA

trådens kung

Äh, tänk inte så. Alla blir ju sprängda av tiden för eller senare.

Har du varit hos doktorn eller? Man borde inte försöka hantera sånt här själv.

Varför är du rädd för testosteronet? Vet att det åldrar dig snabbare men det är väl inte bara därför?

mmm, nog bättre att vara olycklig än att vara ett missfoster favä

ger mig mer manliga drag som får mig att må jättedåligt

>dkn ingen 2d fv

Förhoppningsvis så kan du ju kanske till och med bli lycklig. Folk tror att det bara kommer av sig själv när det egentligen är något man arbetar sig fram till.

user, vill inte låta avfärdande eller så men du borde prata med någon kunnig. Säg bara precis hur du känner dig favä.

Jag är inte jätteduktig på det här.

hej på dej på skjöldpadda kallas bög
jag heter homo peter jag imppa erikeeper

tråkiga saker

torpakkini petri

rappakalja

pumppa i rumppa

jag tror så det är många gratis

Kan 4chanX randomisera filnamnen du brevar? Vill bli en arkivninja.

mitä hyvä rakkasta ja pallojen

Mysiga saker, tar del av varandras intressen, allmänt roliga ting som blir bättre av att man gör dem tillsammans.

Och så gör man även lite oanständiga saker förstås.

Under söndagsnatten den 2 april hade stora mängder folkfientlig propaganda klistrats upp i centrala Trelleborg. På måndagen den 3 april var lokala medlemmar snabbt ute för att avlägsna den. Ett tjugotal affischer samt ett hundratal klistermärken plockades ner.
Inga störningar skedde under aktiviteten. Däremot fick medlemmarna glatt bemötande från lokalbefolkningen som frågade vad det handlade om.
Vi accepterar inte folkfientlig lögnpropaganda på våra gator. Vill du göra din del i Nordens frihetskamp? Ansök till Motståndsrörelsen idag!

(F!) dök inte ens upp mot debatten mot baserad hanif bali

>förväntade mig att en neger kan klockan

borde örfila mig själv

Ser ut som en pålitlig och trovärdig grabb det där.

axel...

>japanskaeleverna diskuterar anime igen
Kunde de inte ha valt franska som normalt folk?

Är studievägledare bokstavligen det enklaste jobbet i landet?
>Låt mig kolla på vår hemsida som du redan har kollat på och komma med noll information som du inte redan sett där

japanskaeleverna?

Jag har haft exakt samma tanke innan. Ända sen nian.

Man undrar ju vad fan de faktiskt håller på med om dagarna. Antar att några elever måste dra nytta annars så hade de väl inte gärna existerat.

>dkn kommer aldrig dö i en tupplur

Eleverna som studerar japanska.

Känns som att jag är nära döden varje gång jag måste återvända till den vakna världen favä.

Ni får gärna slå ner mig och kalla mig för en smutsig liten slyna :3

Hur kommer du i kontakt med här eleverna då

uppsala?

j :3

friatider.se/fi-problemet-r-v-rldens-m-n-inte-islam

hehe

>svenska """""""""""""män""""""""""""""

Fan varför bor du så långt borta :(
Hur ofta suger du penis?

SVERIGE

JA!


>under tiden

De har japanska samtidigt som jag har spanska, i klassrummet bredvid.

>Kvinnoförtrycket i landets förorter är inte en produkt av islam, utan av samhället och det "globala patriarkatet". Det menar partiledaren för Feministiskt initiativ, Victoria Kawesa.

>förtryckt kvinna

>partiledare

fint förtryck där :^)

fyfan vad hjärndöda fi:anhängare är

>dkn detta är min fetish

Ja det känns ju som att de måste ha lite andra administrativa sysslor, eller sitter de bara med underlag till hemsidorna och bygger det?

Ja, jag vet, jag är så patetisk och fjollig... ;_;
Så ofta jag får möjlighet.

Oj, pratar dom så högt? Vilka animus verkar dom gilla?

>Så ofta jag får möjlighet.
S-senast var?

>prata med någon kunnig
Då får han ju bara hormoner igen Hahahaha SVERIGE

vifif VoDKa ;___;

hur kan ni vilja bli sönderslagen? Det kommer göra ont fattar du väl? jag förstår inte denna fetisch. Ni kommer blöda, kanske permanent skadas etc vad fan är hett med det?

vet inte, vill ha en pv som skadar mig och sen myser med mig.

Dunka rumpan i väggen och säg "aaah senpai" och stöna lite erotiskt. Det signalerar både ett sinne för humor och att du är lite blyg samt letar efter en senpai.

De kommer haja vinken och göra närmanden.

v-varför inte bara mys? ;~;

Det är en bra fetish att ha!
Oj typ. 3 veckor sen?

men de sklle slå dig blodig och lämna dig liggande på gatan.

som sagt jag förstår inte denna fetisch, måste ju vara något allvarligt fel på dig om du vill det

F1h1, ska skaffa en fv nu

Det är hett med någon som gör vad han vill med en, om det han vill är att slå mig för att jag är slynig så är det najs.

när var denna debatt planerad?

space jin...