/nederdraad/

Pluk de dag uitgave

Toegelaten: mensen die zichzelf dag in dag uit drijven tot het uiterste.
Niet-toegelaten: mensen die letterlijk zuurstof verspillen

Other urls found in this thread:

youtu.be/z3vMy1_NHHs
mirror.co.uk/news/world-news/i-want-sexless-alien-man-9946802
npo.nl/zondag-met-lubach/02-04-2017/VPWON_1265488/POMS_VPRO_8221821
youtube.com/watch?v=HbXj2OGXFjI
twitter.com/SFWRedditImages

Pieter kom terug we missen je

youtu.be/z3vMy1_NHHs

>Filters

Dat is grappig want Oxford heeft voor veel van zijn meest gerenommeerde masterstudies scripties van minder dan 15000 woorden.

>scripties

Waarom zou je daar zoveel tijd en energie aan verspelen als je ook gewoon op 4kin kan zitten?

Xde voor joerianon.

@73208625
>Xde voor joerianon.

Toegevoegd aan filterlijst.

letterlijk ik

als je dit elke keer gaat palen moet "Toegevoegd aan filterlijst" straks op de filterlijst

Die zijn inderdaad héél liev, tikeltje agressief.

kek

Waarom doe je zo hatelijk?

Wie?

Ik mis hem ook. :(

Zoveel spellen, zoveel keuzes en zo weinig tijd. Ik kan niet kiezen.

Hoe wordt ik een Pieter?

Stop met mijn draad te verkankeren.

>dvw je terugdenkt aan de tijd dat arabier en IQ77 nog (zeer terecht) gehaat werden

Waarom is neo-nederdraad zo kanker tegenwoordig?

...

mirror.co.uk/news/world-news/i-want-sexless-alien-man-9946802

Mooie cijfers. De draad is altijd kanker geweest.

Weet iemand een goed argument waarom de VOC slecht zou zijn?

Ik heb 77IQ nooit echt gehaat. Hij deed het ook nooit om de aandacht en dat is iets fundamenteels anders. Hij doet het omdat hij gewoon zo is.

Goede paal scriptknul.

Ik zal even kijken hoeveel woorden ik had.

Maar 1 wiskundige formule telt voor 1000 woorden oetz

>Stop met mijn draad te verkankeren.
>paalt willekeurige pepe's
Doe is niet zo stoer.

>muh slavernij

"Bekende" nederdraders die denken dat ze oudflikkers zijn en nieuwflikkers die hun steeds (Jij)'s en aandacht geven

Ze zijn failliet gegaan.

Nee, het is een miempersoonlijkheid.

...

Vast een Belg die niet uit het platteland komt, die zijn wel vaker geïrriteerd Martijn. Hebben meestal ook autisme op z'n hoogste niveau.

>Filters

Ik vind Pieter onironisch grappig nu hij geen struikelflikker meer is. 77IQ was altijd al grappig.

npo.nl/zondag-met-lubach/02-04-2017/VPWON_1265488/POMS_VPRO_8221821

>tjerrie jochies dnug

>aan de tijd
>een jaar geleden
nou nou

De nederdraad is letterlijk elke dag hetzelfde. Bewijs me verkeerd.

het was een bedrijf met winst als hoofddoel die ineens voor overheid ging spelen op een eiland. Je laat de albert heijn toch ook niet in het Nederlandse parlement.

>npo.nl/zondag-met-lubach/02-04-2017/VPWON_1265488/POMS_VPRO_8221821
haha lubach

Ohnederdraad.tumblr.com
Als die eigenaar niet dood was had zij (hij) waarschijnlijk ook de schermschoten geplaatst waar we arabier gingen pesten.
Neonederdraad is kanker.

>zondag-met-lubach

HET LIJKT ANDERS EEUWEN GELEDEN HOE DIE KANKER AUTISTEN NU HIER BEHANDELD WORDEN ALS DRAADROYALTÉ.

Hoezo is dat slecht. Albert Heijn die bijvoorbeeld Congo bestuurt lijkt mer wel lachen.

Waarom haten? Hij's relatief neutraal, grappig en heeft bovenalles een goede onderzoeksjournalistieke vleugel die echte belangrijke politieke thema's onderzocht.

>er zijn onironisch mensen geweest die op deze kankermongool hebben gestemd

>relatief neutraal
>suckt jesse klaver

>john oliver kloon
ik heb spijt oetz

>hij staat niet in de Bekende Nederdrader™ lijst

>emilyflikker, stan, rova, bourgondier, rodevans, arab, marginaalst, 77iq serenaflikker, ponyflikker, noord-brabant flikker, gaart, antwerpflikker, amsterdam flikker, braziliaanse kat-paler flikker, allebei de jesse’s, cringegalore gast, dildoflikker/anorexia/168, mensen die ontdozingen houden, die gast uit zuid-afrika, robin vos, andere hamsterpalers, sjinese tekenfilm palers, RANDSTAD paler, die ene gast met velzen met de z als achter naam, anoniempje uit baarn, musicalflikker (letterlijk), user die niet durft te bellen, vluchtelingen, caraflikker en die homo die altijd draden maakt als ik ze wil maken, awoe paler, sinterklaas, engelse miemstudie student, dronken belg die zijn naam niet wil vertellen, bangalijst anoniempje, draadmaakslet, zoetermeer en katwijk anoniempjes, boze belg die naaktfoto’s maakt met zijn hand in zijn reet, takbir, nachtdienst user (met de europese vlag), die ene user die een vrouwenstem na doet en dan masturbeert op zijn eigen stem, bangalijstanon, PK, vriendje/ottertje/vosje van rova, sinterklaas naamflikker, K naamflikker, zal ik een iphone kopen user, user uit polen, anoniempjes die er nu 5x in staan, anoniempjes die in polen en togo zijn, nachtfabriek user, postkaartanon / user in peru, anoniempje met een schattig lammetje in zijn vlag, den bosch anoniempje en jarige jobben

STOP MET DIT PALEN. HIJ HEEFT NEUKENDE GELIJK.

HEB JE HET FIMPJE UBERHAUPT WEL GEZIEN?

John Oliver is tenminste nog wel eens grappig, nouja zijn schrijvers dan.

Jammer dat Colbert zo kut geworden is

>dvw je draadpersoonlijkheidsnaam ouder is dan dit schijtlijstje, waardoor je er niet op staat.

Ik zou het zeggen, maar ik word continu herkent.

>zie weer dezelfde pastanamenlijst zonder mij erin
>dvw

Johan Olivier is letterlijk Rooddhet en ineenkrimpwaardig.

welke amsterdammer is de amsterdam flikker? er palen hier meerderen

Pieter/Arabier (of het nu een personage is of niet), mijn persoonlijke analyse. Ik paal hier al een paar jaar en heb vrijwel al zijn palen ooit gelezen en vind het van alle draadpersonages die ik ben tegengekomen het meest interessant. Ja, ik heb geen leven, ik weet het.

Politiek:
>heeft vrijwel alleen maar (extreem) rechtste standpunten maar stemt (vermoedelijk) uit eigenbelang niet op rechtse partijen
>is een fan van Hitler
>is een fan van Erdogan, kijkt op tegen zijn Turkije (hierdoor vermoeden sommigen dat hij een Turk is)
>bewondert het VK
>haat Poetin en Rusland, en Slavische mensen in het algemeen (Hitlers leer?)
>haat Iran
>steunt de Arabische staten aan de Perzische Golf
>haat Noord-Afrika

Economisch:
>rijke ouders
>bezit veel geld en kan veel reizen (ik weet nog toen hij een pol liet bepalen waar hij naartoe zou gaan en er 2 dagen later ook was)
>geen interesse in zelf rijk worden later
>beweerde vroeger bijles te hebben gegeven als bijbaan

Spiritueel:
>noemde zichzelf vroeger een "geroodpilde moslim"
>is niet praktiserend maar steunt politieke Islam
>omarmt bepaalde aspecten van de Islam

Intellectueel:
>cum laude gymnasium afgerond (heeft zijn diploma gepaald)
>hij een bachelor natuurkunde en wiskunde van Leiden (hij heeft er in het verleden bewijs van gepaald)
>studeert nu theoretische natuurkunde in Utrecht
>ook veel kennis van geschiedenis, economie en politiek

Extra:
>struikelde vroeger, is daarmee gestopt
>paalde vroeger veel plaatjes waar hij samen met vrouwen was, is daarmee gestopt. beweert een casanova te zijn
>is vaak te vinden in de witte aap in Rotterdam, de beste cafe ter wereld volgens sommigen
>bezoekt vaak prostituees


Wat ik merk is dat Arabier vroeger veel meer persoonlijke dingen paalde. Hij paalde vaak plaatjes van zijn diplomas, plaatjes dat hij met een meisje was, dat soort dingen. Daar is hij mee gestopt.

Dan maken we gewoon een nieuw lijstje.

Wie moet erin en wie moet er absoluut niet in?

Dit soort pure kanker bedoel ik dus.

Kga weer Lubach kijken.

>Wat ik merk is dat Arabier vroeger veel meer persoonlijke dingen paalde. Hij paalde vaak plaatjes van zijn diplomas, plaatjes dat hij met een meisje was, dat soort dingen. Daar is hij mee gestopt.

Misschien is de huidige Pieter een bedrieger.

ik neem aan dat het een slecht iets is om op de lijst te staan

Volgens mij ook. Ik zou een tijdje stoppen met palen totdat ze mij weer vergeten zijn oetz.

POETSE

Jezus heilige kanker wat heeft het wijf van de NOS lekkere tetten. D I C C

Jezus heilige kanker wat heb jij lage standaarden zeg sodeju

Ga weg Pa.

Ik verheug me superhard op Duitsland!

Dat zei Anne Frank ook.

Korte samenvatting over de Bogdanoffs
>Rotschilds buigen voor de Bogdanoffs
>hebben contact met aliens
>wordt gezegd dat ze psychische vaardigheden bezitten
>besturen Frankrijk met een ijzere vuist
>bezitten kastelen en banken over de hele wereld
>directe afstammelingen van koninklijk bloed uit de oudheid
>Zullen de eerste steden op Mars stichten(Bogdangrad zal de eerste zijn)
>bezitten zowat ieder DNA-onderzoekscentrum
>eerste designer baby's zullen Bogdanoff baby's zijn
>beide broeders zouden een IQ van meer dan 200 hebben

Dit is serieus iets wat ik heb overwogen. Vroeger paalde Arabier/Pieter andere dingen. Hij was veel meer op zichzelf gericht. Hij paalde vaak plaatjes om op te scheppen over zichzelf. Nu is dat anders.

>dvw ook zondag met lubach kijken

is dit onderdeel van de rode pil?

>arab dit arab dat
Opkankeren neo-nederdraad

nep, dat was zijn struikel niet

...

Grappenmaker.

Jij helemaal links.

Vast in het midden met jou.

Het beste aan Arabier vind ik hoeveel kontpijn hij teweeg heeft gebracht in de afgelopen jaren. Zelfs als hij er niet is raken mensen boos.

Waarom is met je biemel spelen zo lekker?

Hoe nieuw ben jij wel niet? dat was zijn eerste struikel

youtube.com/watch?v=HbXj2OGXFjI

Ik lig letterlijk helemaal niet wakker van Arabier. Hij is een sukkel zoals er hier al velen hem hebben voorgedaan: Ameriboo, Takbir, Jesse en nu hij. Een anus horribilus van de Nederdraad, niets meer. Ik mis hem niet en ik zal hem helemaal nooit missen.

Ik heb een zusje van 16 jaar oud. Een puber dus. Nu is ze gisteren ( er was al vermoeden) betrapt op het nahouden van contact met een Nederlandse klasgenoot. We vermoeden thuis dat ze een relatie met hem heeft, maar zeker weten doen we niet. Het is ook niet van belang dat het een Nederlander is, want een Marokkaan was net zo erg geweest gezien haar leeftijd. Nu heeft mijn vader haar gisteren geslagen. Ik heb ingegrepen omdat ik vindt je met geweld niet oplost.

Vanochtend hebben we met mn zusje gesproken en ze blijft koppig. Ze weigert contact met hem te verbreken en liegt de boel overduidelijk bij elkaar. Nu heb ik ( schooljaar nadert) om haar naar haar examen en dus het behalen van haar diploma naar Marokko te sturen ..voor een tussenjaar.

Grappenmaker.

Zo zie je maar dat Neo-Nederdraad Pieter nodig heeft. Ze moeten letterlijk gekontpijnigd worden om door de dag te komen op 4kin.

Je mist hem kankererg he

...

>dvw ik al die tijd met #arab paalde voordat zijn struikel geraden werd en ik er gewoon één hoofdletter naast
Dat was echt kanker

ik heb het niet over de naam nieuwflikker, maar over de code die daarna komt

Arab is wel een hoger niveau autisme

Wat is er met hem gebeurd? Ik ben echt veel te lang weg geweest

Godverdomme we MOETEN vandaag winnen tegen Ga Vooruit Arenden

afz. Feyenoord

Hij is weer "weg" sinds een paar dagen geleden. Hij zou in mei weer terugkomen.

Mijn theorie (en het is eigenlijk geen theorie want ik weet het 100% zeker) is dat hij steeds om de paar maanden compleet stopt met palen omdat hij dan tentamens heeft.

>de code die daarna komt
Dat is een struikel oetlul
Hij begon in de zomer van 2015 met die struikel te palen
Kankernieuwvriend

Is het weer zo'n editie?

Wat leuk.

Ik mis m'n schattige bipolaire jongen.

Wat is er met takbir gebeurd? Hij zou toch naar Iran ofzo gaan?

Wat is er eigenlijk met Martijn en Geestesziekje gebeurd?

Zij zie ik nooit meer.

Als je een taalfout maakt (een pleonasme) als reactie op een nieuwsbericht moet je dan jezelf verbeteren of laat ik het zo tot een of ander verlicht arrogant reaguurdertje me er ongetwijfeld op aanspreekt?

Niet meer reageren op nieuwsberichten.

Beter nog. Helemaal niks meer op internet plaatsen, ooit.

wat is er eigenlijk met nootjood gebeurd?

Je fout verbeteren en zeggen dat je sudoku pleegt.

>gebruikt naamflikker

maar enfin...

Moet ik een VPN nemen en TOR gebruiken?

>dvw m'n pc willekeurig geen verbinding meer maakt met toetsenbord en muis