Sverigetråden - Kvällsupplagan

...

...

fin tråd

...

1/10 kreativitet

HÄNG DIG

bli bra

Fan libanon skulle kunna vara rätt snygg om han bara tappade lite vikt favä

ni killar borde tafsa på oss sö po mer på stan och andra offentliga platser favä

Han borde gå med i libanesiska armén om han misslyckas med skolan. Då går han ner i vikt samtidigt som han blir en man.

>dkn hade kunnat slå ner ALLA i tråden

är det sant att libanon och sidf ska ha en dödsmatch på nästa ndt?

slåss mot mig 0a ta dig till arboga

Disgusting. I can just imagine is disgusting heavy wheezing through all that fat

do you love libanon lads?

libanon is love, libanon is life

ede sant att libbis och sidf ska slåss tills döden på nästan ndt?

What's your relationship with him?
Did somebody post in your general?

Jag håller med.
Tänk om en snygg kille klämde mig på rumpan när jag stod och väntade på bussen, det skulle vara något...

vad gjorde ni när ni tog studenten?

If he wins against sidf on our national day meetup in a fight to death.

yes

BERÄTTA FÖR MIG OM LIBANON VARFÖR BÄR HAN KRONAN?

he's my ex- /mena/ bf. so back the fuck off

nej

who is this fatfuck?

some asshole who keeps spamming this thread although he is not Swedish and cannot speak Swedish for his life

Om han bantade lite och tappade några kilon skulle vi gilla honom mer.

redpill me on lebanon lad

why does he speak swedish

Han är en stor kille.

t's true though. Being very highly intelligent has many difficulties. When people find out just how smart you are a little while after meeting you they seem kind of distance themselves, they get a weird kinda awe-inspired respect for you. But it comes with a "distancing-effect". Sometimes you want to just let them relate to you as merely peers. But there's always that elephant in the room that you can feel, people knowing your mental capabilities and not knowing how to talk or react (or being worried they'll say something "dumb" infront of me lol, I'm not expecting them to communicate at my level and sometimes even I like to talk about sports or whatever).

I’m not complaining or anything, I wouldn’t ever choose to be born without this gift, but it’s important that people recognize and understand the strife and alienation that comes along with it.

I support this motion

smug chinese cartoon girl.png-user....

He doesn't.

He grew up here but his dad moved him back to Lebanon to attend Quran school in order to avoid Swedish degeneracy.

he doesn't

he is desperate to fit in but he has no business being here, we don't know how to get rid of him but a real life attack is being planned

is he a Chad?

hej libanon

it just DOESNT make sense to learn swedish

it just DOESNT

he must have lived in sweden or be a proxy

...

He fled to Sweden when he was 6 years old but he got deported recently

hell seger libanon?

>vad gjorde ni när ni tog studenten?
Var ute och fiskade. Orka med sånt skit.

lol no he is a fatty fatfat monster

he did exist in sweden for a short time

Tjena pysen

does he love Swedish people?

Libanon bodde i Norrland vilket gör honom bättre än alla (((sörlänningar)))*spyr i munnen*

Hell seger!

För ett Svenskt Sverige, för Sverige förblir Svenskt!

>dkn skavsår på kuken så måste chilla lite med runkandet
happ, vad gör man nu då?

Men inte en hamburgare till Libanon. Du behöver inte mer att äta!

he loves his birds maybe

>för Sverige förblir Svenskt!
Men det är ju inte det längre

>Var ute och fiskade. Orka med sånt skit.
Bra val.
Jag hängde med min klass upp på lastbilsflaket dom hyrt men hoppade av efter 5 minuter. Orka stå där med skrikande idioter och skitmusik på hög volym.
Stack och kollade rally istället med brorsan.

...

>brevar fel version
vgh

stämmer det verkligen att araben och skåningen ska slåss till någon av de blöder till döds på nästa ndt?

Hanif Bali på fb

>Debatten mot Viktoria Kawesa (FI) blev tillslut av. Börja poppa popcorn. Kl 19:00 i Expressen sänds debatten

Jaså? Går till Expressen TV och hittar inte ett jävla skit. Nån mer som har tänkt titta fast lyckats?

köp cigg få ligg

>studenten?
Satt hemma och spelade Halo 3
Det ösregnade och åska som om Tor själv var förbannad.

Jag hade champagnefrukost, följt av ceremoni och sedan förfest hemma hos en klasskamrat innan vi tog oss till studentfesten där jag drack, dansade, åt och tog av mig kläderna och badade i havet med lite flickor som tagit av sig sina kläder innan man återgick till lite lugnare drickande och umgänge och till slut åkte hem.

Alltigenom en ganska bra dag som avslutade en bra tid antar jag, även om man nog hellre velat leva som ungdom ett tag till men det kunde man ju inte göra mycket åt.

What about Jugge mafia
Tell me your most recent encounter with them

känns så lite som snubben gycklar där

>06.00
>champange frukost
>blir lite lullig
>10.00 är i skolan får betyget osv
>11.00 springer ut möter familjen
>DU STINKER SPRIT user HÄR TA TUGGUMMI
>13.00 super hos en polare
>15.00 kommer hem till ca 20personer som vill sig mig hålla tal för någon anledning
>kan knappt stå på mina fötter
>tackar för deras närvaro
>går in på mitt rum däckar
>19.00 drar vidare till min kompis super mer
>22.00 drar till krogen
>super, hittar en riktig THICC svensk tjej
>dansar med henne
>börjar kyssa henne
>tafsar överallt
>drog upp hennes kjol litegrann tänkte försöka knulla henne på dansgolvet
>hon tar bort mina händer
>drar efter ett tag
>vid 1tiden taggar från krogen blev tråkigt

de fan rätt nice

Blev full med alla andra i klassen.

kek

>varför går kvaliteten ner när vi behandlar anställda som skit och hälften är bemanning vi kan sparka inom en dag xD

svenska företag mina damer och herrar

Var det obligatoriskt sauna och knivslagsmål för att avgöra vem som var klassens härskare för Pekka också?

He is a neonazi so I guess he likes white people?

Så ni skippade en av dom bästa händelserna i livet!?
Studenten va skitkul.

försökte hänga mig själv

>han tog studenten
lmao nöööööörd

hela samhället ska förstöras

norrlandscucken...

hört att hdmi kablar fungar satans nirr att ta själen ur en.

Ja. Aldrig vart intresserad av att festa och hålla på.
Så jag skippade den dagen, tog mitt spö och rulle och fick mig ett par fina gäddor ute på spegelblank sjö istället.
100x bättre om du frågar mig.

jvdk
>chefen detaljstyr massa saker och ska allmänt lägga sig i och visa noll uppskattning
>när det han bestämt om resulterar i något problem/inte fungerar riktigt, då ska vi lösa det själva
fö i he

Nä, bara sup vad jag minns. Jag tror vi var i någons trädgård.

They are the ones doing most of the shootings in Göteborg. Criminal scum who fled during the Balkan wars and made a criminal syndicate in Scandinavia.

>dkn kanalen har förstört bilder på vita tjejer med vit bakgrund för mig

Vet du vad user, så länge du njöt av det och ärligt kan säga att du älskade det så är det allt som betyder något. Även om det kanske varit kul att umgås med klasskamraterna.

norrland är minst 100 gånger bättre än södra Sverige

glöm inte bort

Börja snurra stockar och lyfta tunga stenar ute i skogen för att få barbarisk kroppsbyggnad,

j/n

kan gå runt med en stor stock som vapen sedan favä, permaheema folk med en sving

>le jag är 100% norrlänning
>bor i Umeå/Östersund etc

hahaha

Ska du bli en ivl tauren warrior? Utom hela ko grejen då.

Varför är norrlänningar så blyga?

Men utan Stockholm skulle alla renar vara döda och norrländare svälta ihjäl, sen skulle samerna ta över och döpa det svenska landet till Same bik bok bak bek byk bäk båk

"""Norrland""" är i vilket fall en exonym liksom """Norrbotten""" så skit på dig

för de är inte vana att prata med folk

>vad gjorde ni när ni tog studenten?
Vaknade, gick till skolan, hämtade nått papper, lämnade skolan, åkte till Biltema köpte och bytte luftfilter och spacklade en rostfläck ute på deras parkering.
Sen ringde nån klasskompis och undra om jag skulle med på fest. Nej tack.
Körde runt några timmar och lyssnade på skön musik istället.

så hemskt

Ovana vid andra människor, var bara snäll så mjuknar de nog ska du se, men gå inte för fort fram för då blir de säkert skrämda.

Det är för att vi inte vill prata med söderhanrejer, ser vi dig i skogen undar jaktsäsong så ses du inte mer

drog en najs runk på toaletten i skolan

Jag är inte blyg. Jag vill inte prata bara..
Det är skillnad.
/Kiruna user.

något sådant

kan drämma stocken i marken för att stunna hela babbegäng

Så dom är autister alltså?

>dkn skippade champagnefrukost och tog sovmorgon istället

Inte bokstavligen, men kanal-jagjag autism har de kanske.