Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=W5D7s74OCW4
youtube.com/watch?v=KsQg9eLJDpY
youtube.com/watch?v=VjLupwLqolk
youtube.com/watch?v=1dONxX9rifs
danbooru.donmai.us/pools/12183
youtube.com/watch?v=QRYoAedMvHA
twitter.com/NSFWRedditVideo

?

mitt liv som neger

youtube.com/watch?v=W5D7s74OCW4

kokar vatten öfr att brugga tee

youtube.com/watch?v=KsQg9eLJDpY

borde vara sveriges national låt favä

>homolusten slog plötsligt till med full fart

>my personal
lär dig engelska

*botar dig*

*stoppar qk:n i din rumpa*

Ledsen, den är så söt och fyllig.

var kan man köpa fash solglasögon?

Hvad?
youtube.com/watch?v=VjLupwLqolk

>vara fascist

Sverige?

Lol

>stava sitt eget namn fel

Varför ska min mamma konstant hålla på och skrika på min pappa?

Han knullar henne dåligt och har liten snopp. Tror hon kommer gå till Jamal snart.

För att han är en beta svensk "man" som inte örfilar henne när hon blir hysterisk och börjar bete sig som ett barn.

>kvinnor

Fisksoppa idag favä

>soppa

carl-axel är du inte lite för gammal för att breva här?

varför skär sig tjejer?

>dkn börjar få långt hår igen
kan man klippa lite på sidorna själv eller kommer det se helt stört ut? orkar inte gå till en frisör igen

fyfan att förstöra sin kropp sådär :c

för du onanerar på kvällarna

Uppmärksamhet.

>varför gör tjejer X
För uppmärksamhet.

>han dricker thé

carry on

NY GORILLAZ

N Y G O R I L L A Z

youtube.com/watch?v=1dONxX9rifs

>stava det som thé
Dö 08a

inte illa
låter som gorillaz
cool video

varför är maskulinitet så skör?

Är ni redo att ta in tusentals fler flyktingar nu när Trump kommer invadera Syrien?

>Flickor skär sig för att user onanerar istället för att spenderar tid med dem och ejakulera över deras utknullade, svettiga kroppar
Är det verkligen så illa? Då tycker jag faktiskt user borde ta sitt ansvar för folkhälsan och göra lite förändringar.

förra tråden var mer æstetisk favä

>dkn ingen drömfv
danbooru.donmai.us/pools/12183

2dTransa, hade slagit dig på käften.

Och jag kommer en dag så slå dig, riktigt hårt.

Smällen kommer ringa i flera år och ärren från mina slag kommer vara en konstant påminnelse och varje dag kommer du gråta medans du grubblar "Varför brevade jag 2d som en pedofil? Varje störde jag andra personer med mina skitteckningar?"

I'm some westerner who has just moved to Sweden and my personal number got knocked back for stupid reasons. Why is migrationsverket so dumb? I've been offered a job and everything.

Is it always this much of a pain in the ass?

snälla spara en bild på mdongos dong och skicka till henne

Fuck off we're full

usch vad elak man kan vara! om du inte slutar vara så elak så måste jag kontakta mitt nätverk med transor så att vi kan droga och kidnappa dig och knulla dig i både mun och röv i en mörk källare i resten av ditt långa liv! :3c

>varför skär sig tjejer?

de får inte tillräckligt med kuk (detta är sant)

eller så har de blivit gruppknullade av mdongo och hans vänner och kan nu inte leva utan något annat, men blir samtidigt tillsagd av samhället att hon borde skämmas

youtube.com/watch?v=QRYoAedMvHA

Why on earth would you come here? Big mistake.

Fuckin yawn, cunt. Yeah yeah, you're full but you're getting refugees and immigrants anyway so you might as well get a good one who won't be selling magazines on the train and pissing in public.

Got kicked out of the UK and had a bunch of friends here. Figured it would be reasonably easy as my wife is british but its just one ballache after another.

Att du ens kan tänka ut en sådan djävulsk plan, bevisar att du är en mentalsjuk individ.

Seriöst om dessa tankar befäster sig i ditt sinne kan du inte vara frisk.

Sök hjälp, du verkar behöva det mest här.

Fuck off you fucking eternal anglo, dont fucking pollute our nation with your fucking ugly mug mate

Why wouldn't he
Me and my friend are also coming

>got knocked back for stupid reasons
Well I doubt they said "for some stupid reason". Also maybe don't just give them any random number you came up with Mahmud.

>dkn man inte hör vad nån säger för dom har en T J O C C dialekt

sluta rollspela

Fuck off we're already full of you fucking gypsies

>kicked out of the UK

Care to explain?

This country is trash, you should move to a good country.

för att män över överlägsna
ta pojkpillret user

be om ursäkt om du vill behålla dina testiklar

han ser bajsnödig ut

killar också

>swedish economy in the trash
>housing crisis looming
>Swedes becoming a minority
>retarded taxes
>retarded welfare system

Trash country. You're better off somewhere else.

>stockholmare

>vuxen manskulting
>bråkar med bögar online

fy fan va tråden är skit nuförtiden

sluta breva engelska

>dkn man inte tar något av vad du säger för du har en 2dpedofilbild bifogad

Ok, take tides of illiterates then m-eighty.

I'm not going to get into the specifics here but they took their sweet time to make the decision and their reason would have been solved with 2 seconds critical thinking. I was just curious if its a pain for everyone or if I'm more retarded than normal.

Still better than here.

>svettigpepe.jpeg

...

>skära sig på överarmen
va
han är spansk faktiskt
>dkn hade kunnat lemlästa dig för livet med en arm

kys

dds

>my country is shit because my people is shit
>lets move to another country to make it shit
You fucking mongoloids are the problem, shoot yourself

>Du på bilden

Skoja bara du är sjukt tjockare, och sjukt fulare, du är säkerligen blekare också, som papper, ha!

It was Sweden or Australia, and Sweden was closer.

It has some good points though. Better startup scene for fags in stockholm. Finding work isnt that hard (for me, at least). Grouse transport and generally nice populous.

SLUTA ENGELSKA

Coming to invade Sweden with >:)

>>lets move to another country to make it shit
I seek nothing else than be a peaceful, law and culture abiding citizen that contributes to society.

>skära sig på överarmen
frittland favä

att vara blek är sött om man inte är en blond undermänniska

u are very welcome to pay for my NEETbux

A noble goal but your fucking chimp genes will make you chimp out so please give a shotgun a blowjob , will ya love?

var och handlade lite dricka och närmade kassan och då trodde flickan som stod i kassan att jag skulle betala(tror jag) och gjorde sig redo för det. jag gick förbi kassan för att leta efter en sak och då ställde hon sig och räknade cigaretter LOL

(/r/swedishproblems)

Same here, dunno what everyone is so butthurt about. I'm happy to pay high tax or whatever, just let me be.

AVBRYT ENGELSKA

Vad är det som har fått dig att bli en sådan stor Homosexuell Bög idiot?

Blev du våldtagen som liten?

Kan du skriva en guide på hur man undviker att bli som dig, och sedan kan resten av mänskligheten följa den guiden som vi aldrig får en till individ som vandrar på denna jord som är lik dig.

Du är rutten, du är patetisk, du är en vekling.

Depends whats his age, from a person that hates his natives I could say hes not that much of a chimp, and not everyone gives a fuck about invading or whatnot.

>I seek nothing else than be a peaceful, law and culture abiding citizen that contributes to society.

Sweden is not peaceful. Citizens are neither abiding by law or culture nor do they contribute to society.

0/4 still you come here?

AVSKAFFA ENGELSKA

We should all speak English in an effort to be more inclusive :)

det var droppen, förbered ditt anus för transpatrullen, vi ska rensa inälvorna på dig innan vi hackar upp dig i små tärningar och steker dig till middag

>Vad är det som har fått dig att bli en sådan stor Homosexuell Bög idiot?
tror det är för mina föräldrar inte körde mina drinkar genom ett vattenfilter

gonatt sötisar

No reason to speak Swedish or learn it 2bh

t. Svensk """man"""

Hypotetisk fråga här grabbar, vad hade hänt om jag hade inhandlat lite "potenta kemikalier" och sprutat dem på enkronor för att sen dela ut dem till "de problem som vi alla vet finns", som ST i Bron?

sluta breva bara så blir det bra

Why do you want to contribute to this madness? Move to Poland or Czechia instead, or Denmark/Finland/Norway if you want a nordic country.

Jag kan heema dig innan du hinner heema mig.

dont listen to this guy

u need to pay taxes so i can be a NEET, welcome! bring ur family! we got work for you!

Yeah Denmark loves foreigners

>kan knappt svenska
>var precis bra nog för att kunna få godkänt i svenskan på gymnasiet om jag först skrev på engelska och översatte
>alla mina kurser är på engelska nästa år
Kommer jag sluta som en underviktig libanon?

Seriöst, ni är alla idioter! Ingen av er börjar en mening med en stor bokstav, ingen av er avslutar en mening med "." "," eller "!" "?".

Ni är fan alla stolpskott som slutat utvecklats, ni är på samma IQ-nivå som en 13-åring, säkert lika stark som en också, ha!