/mämmi/

/mämmi/

Perjantaiaamun mämmissä juttelemme siitä onko Syyrialaisten tappaminen hyvä vai mahtava asia.

Kuvassa Murray.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=TuY46B1UiyQ
youtube.com/watch?v=sBQAGlDIHbA
youtube.com/watch?v=0eqmkgSeYjI
twitter.com/NSFWRedditImage

eka lopun ajalle

Toka psykooseille jotka olikin totta

>jos tulee lisää iskuja niin laitetaan ohjuksia lentelemään israeliin t. assad
:DDDDDDDD

>onko Syyrialaisten tappaminen hyvä vai mahtava asia.

Ihan vitun paska asia saatanan urpo

ryssän kätyri
hus hus

Menes nyt vittuun normo.

Riippuu vähän Syyrialaisista. Kaikki uskovaiset joutaa tappaa, Assadin sakkia taas ei.

jutkubotit taas vauhis

Assad ei ole syyrialainen vaan arjalaissukua

setting's status: sets'd

how do I get a finnish gf?

Eiks ne voitais vaan kaasuttaa kaikki ja muuttaa koko syyriaa valtavaksi miinakentäksi?

Väitätkö oikeesti että on hyvä asia pitää yhtäkään hiekka neekeriä elossa?

youtube.com/watch?v=TuY46B1UiyQ
Assad taistelee sionistivaltaa vastaan!

tarkistan vain

daily reminder

you don't, you get drafted and die.
Sorry :(

Ei, koska ennemmin tai myöhemmin fundamenttalisti muslimit tai jutkut änkäytyisi sinne takaisin. Ennemmin kannattaa tukea suhteellisen sekulaarisia lähi-idän maita ja pitää lähi-itä vakaana, jotta rauhanuskonnon rekkakuskit eivät saisi jalansijaa tulla ajamaan rallia tänne.

väitän että ne jotka osaa käyttäytyä kannattais jättää rauhaan ja tappaa ne jotka ilman aihetta rähinöi

>ja tappaa ne jotka ilman aihetta rähinöi
Niitä jää joku kymmenen henkiin.

Mitäs sitä tänään pelais tässä kaljaa maistellessa?

Silent hunter III

Telltalen tales from the borderlands

Kolmas maailmansota tulossa ja en oo käyny inttiä

Juuh pitäskö ottaa loparit

Vittu kun tulee vähänkään stressiä niin tulee pakottava tarve runkata. Onks tää nyt se masokismi?

Ei toi trumppi taida hirveen viksu pisnesmies olla jos käyttää 59 tomahawkkia että saa 5 jantteria hengiltä

Mikäs hintasuhde tossa on per vuohennussija

Toivottavasti tää ei oo totta.

Syttyispä WW3 jo, oon väsynyt elämään.

osu varmaan kalustoon

spykosi nymmi pakal?

Pari hiluxia varmaan menny rikki mutta lentokoneet oli evakuoitu paikalta

Kiitotielle vähän uutta asfalttia ja takas hommiin

Käsittääkseni lähinnä pistivät kiitoradan murskaksi. Kallista lystiä kyllä siihenkin hommaan.

lel lentokoneet ei oo tärkeit, infrastruktuurihan se piti osua
juu

Näin kansainvälisen kriisin aikana on tärkeää muistaa kaikki kauniit asiat tässä maailmassa kuten esimerkiksi kahden kauniin naisen välinen rakkaus.

homo

Millon veikkaatte että antikristus paljastaa itsensä?

Pian:
3/12

Entä jos et ole vain kiinnittänyt huomiota asioihin?

Eiks se ollukkaan trumppi?

Huomenta :3

Apua yöllähän on happeningsit ollu tulilla, kannattaisko meidän nyt vetäytyä sinne hyvinvarusteltuun mämmibunkkeriin 100m maan alla

En tiiä, mut näin epäironisesti unta jossa saatana kertoi mulle ettei sitä kiinnosta saada mun sielua, kun on niin paljon kiinnostavimpiakin ihmisiä/ ihmisiä joilla on enemmän statusta, jotka johtaa harhaan ja joiden sielut viedä.

Olin siinä sitten että: "Juuh, se on sit nih".

Sitten kun meillä Illuminatissa päätetään niin. Tai siis kun jaska joutuu viimeinkin maksamaan viinapiikkinsä.

>stk sielusi ei kelpaa edes saatanalle
se ei muuten ollut unta

Mietin joskus et jos saatana tulis tekemään kauppaa niin ei sillä ois mitään mitä tarjota. En halua rahaa, valtaa, mainetta, tai edes haaremia niin paljon. Yhden rakastavan tytyn, mut sitä se ei voi antaa.

kiisulla niin nälkä kiisu syö sormen

Nälkä kiisulla niin suuri, kiisu läskit ny.

!!!VAROITUS!!! VÄÄRÄ LIPPU !!!VAROITUS!!!

>se ei muuten ollut unta
Sitä ittekkin kuumottelin. Tosin aika chilli jäbä saatana jos ei unta ollut. Makas vaan mun sängyssä (mutta oli näkymätön) ja jutskaili mulle kun olin koneella. Jännästi se huonekkaan ei ollut yksikään mun huoneista mitä mulla on elämän aikana ollut mutta silti siinä unessa se oli mun. Ja sit kun siinä oltiin jokin aika juteltu niin kyllähän mua nyt pikkasen alko kuumottaa et: "Ei vittu saatana loikoilee mun sängyssä :D" Sitten olinkin koneella yhtäkkiä googlen kuvahaussa ja ruutu täynnä Jeesusta. Käännyin saatanan ja sanoin puoli läpällä ja puoliksi oikeesti kuumotuksissani ja kans vähän uteiliaisuudesta että: "Jeesuksen nimeen lähes täältä nyt :D". En kauheen hyvin muista mut se ei kauheesti siihen reagoinu mutta siihen se uni sitten loppui.

Oli kyllä varmaan jännin uni jonka oon ikuna nähnyt.

drumpf servattu

mikä tää susan rice juttu on

ompa mukava herätä ja huomata että se tsili huora ei ole mämmiä pilaamas, kerrankin saan miekin vaan rentoutua

>A KILLING BOLT WILL SHINE IN THE SKY
Mitä nyt tapahtuu? Selventäkää joku mulle.

Olin lähettäny yöllä yhelle muijalle viestin että "oot ihan kiva kamu"

Juuh viinaa vaan

Ei kannata ottaa tota ihan kevyesti.

Se vois viitata esim siihen Norjan vihreeseen spiraaliin joka nähtiin taivaalla pari vuotta sitten, ja jolle ei ole virallista selitystä annettu. Todennäköisin veikkaus oli muistaakseni Venäjän ohjustesti.

This is a J-"Rock"
youtube.com/watch?v=sBQAGlDIHbA

trump yrittää tuhota varjohallituksen ja tällä hetkellä sie yrittää huijata niitä luulemaan että se on niiden orja, odotappas vain

Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan. 6 Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia. 7 Kun kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, älkää pelästykö. Niin täytyy käydä, mutta se ei vielä merkitse loppua. 8 Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, joka puolella on maanjäristyksiä ja tulee nälänhätä. Tämä on synnytystuskien alkua. Matteus 13:5

>y-you too
tytyspagettia :3

pretty good

this is better j-rock

youtube.com/watch?v=0eqmkgSeYjI

>stk antikristus tulee ja tekee ihmetekoja ja ateistit sun muut on niin ihmeissään siitä että ne alkaa palvomaan sitä vapahtajanaan

dajjal/antikristus tulee ennen messiasta

Ei huono valinta. Jos edes yks ihmeteko minkä ite nään on 1 enemmenä kuin kukaan muu.

Muistutus että syyrian 2013 kaasuiskun takana olivat kapinalliset

Nyt on kyllä oikeesti ollut aika hurja meno mämmissä viimepäivinä näiden maailmanloppu ja antikristus psykoosejen kanssa. On ikävä antabusnyymiä.

mitä täällä on tapahtunut? en oo kerenny hirveesti lukea sen tissityttönyymin jälkeen kun on ollu menoja

porukka leikkii jeesus hulluja

itekkin oon liittynyt joskus mukaan, ihan semi hauskaa

>Luulet että me leikitään
Nouse mun tasolle fagotti.

Lihapullia ja ranskalaisia.

Voi juku mikä perjantai.

En mä vielä jaksa

...

Pakastevihanneksia, paistettuja munia ja rahkaa. Voi juku mikä perjantai.

niin niin, me ollaan ateisteja kaikki täällä ja onhan se hauskaa pilkata uskonnollisia ihmisiä tämmösellä jeesuspsykoilulla

Juon viinaa tänään

Mun perjantai olis paljon parempi jos sä olisit mun kainalossa...

Paljastit juuri. Shakki ja matti

En juo viinaa tänään

Miksei teillä ole nyymiä?

3. maailmansota pian

Tulisipa pippelityttö ja ottaisi rajusti takaapäin.

En tiedä mutta haluan ikioman söpön nyymin

eestä ja takkaa
e-eestä ja takkaa

;_;

Oispa nyymi jonka kanssa paskapostata sylikkäin

Jos tytynyymi niin vois tantrapaskapostata benis baginassa

mikä sua vaivaa?

Ateistejen pilkka osuu vaan omaan nilkkaan.

>Töölössä on paikka missä voit nähdä kolme K-Kauppaa ja yhden Alepan kääntymättä
Mites böndet?

Ihan jees, mulla on lähikauppana prisma, cittari, ja pari kauppakeskusta

katon ikkunasta ulos niin näen citymarketin, pizzerian ja rautakaupan

miksköhän julkisivu tyä ukkelit ei ole paikalla tänään, ottaneet vissiin varaslähdön viikonloppuun räh räh

>Finnish people are forced to learn Swedish in school

Why is this allowed? I say, fuck Swedes. Finland needs to purge them from its lands. Swedish genocide when?

It's a part of our history and culture

But we're friends!

Ei viina auta mihinkään, huonontaa vaan

Mulla on tuollanen söpö sisäkkö, joka käy kaupassa mun puolesta (ja tekee muut kotihommat myös), samalla kun eleskelen kartanossani.

finland is bilingual

Satutin mun sormen.

Ottaako hyvin poskeen?