/Norgetråden/

Kroplinger ikke tillatt-utgaven.

Forrige:

>8. april
>22 grader ute

henger meg nå

>ingen thicc jv

tredje for russiske sotnosjver som ikke er handikappede

Rapportert til Barne- og Likestillingsdepartementet

. april
grader ute

alko-user her, slurker i meg litt alko

t. alko-user

brev rumpe

Få veg de andre e du. Två du. Og våffå två du de eita doda dei.

Klassiker.

Hvis du hadde fått en unge, hadde du navngitt ungen din gammelnorske navn slik som Varg gjor?

Skal drikke med venner i dag.

brev brunoyet

Hvis det hadde vært en gutt ja. Hadde kalt han Ask.

Hvis jeg hadde fått jente hadde jeg kalte henne Olivia.

Sorlandschips til frokost fåvæ.

02:39
et jævla blad

>Olivia.

dårlig navn sdm

Grader er en jǿdisk-europeisk oppfinnelse, her i nasjonalisttråden bruken vi thulius.

FY FAEN nå har sjw DRITTEN gått for langt!

I dag var jeg på besǿk til en familie som hadde ei tispe, type blandingsrase (grǿss), og mens vi satt og snakket over ekte norsk melk så begynte tispa å tǿrrjokke på kosebamsen sin... Ugh... Ikke nok med at syke folk tror de er kvinner selv med kuk, men nå skal altså dyrene også bli sjws.. På tide å drepe ALLE SAMMEN!

Husker dere denne?

var meldt gråvær og til og med kanskje regn i folge værgreia på telefonen min
så frem til en trist lordag slik at gatene ikke var overfylt med mennesker, men den gang ei

Ask foles uvant ut fordi det er sjeldent, men kunne kanskje fungert. Er upraktisk i utlandet da.

takk for meg

Selvmord er for feige menn.

Smågodt til 5,90 kr per hg på Europris™ gutta

Altså en ypperlig lǿsning til 100% av tråden

Samme på Rema 1000 og Bunnpris. Alle kjǿrer 5,90.

Håper det varer til onsdag for da blir det lǿnnings

Hadde bedt han dra til helvette fåvæ.

Bortsett fra oss to da.

hva koster det vanligvis?
spiser ikke nok smågodt til å folge med på pris

>Blomster er for homser!

keisamt

Nei, spesielt oss to.

Variabelt, men europris reklamerer for 9,50 på lǿrdager som er veldig billig i forhold til vanlig pris, som ligger på 13-16 kr

ISLAM BTHU
RASISTER BTHU
PROBLEMENE BTHU
KJÆRLIGHET VINNER IGJEN
SJAKKMATT PROBLEMLOSNING
KAST MER KJÆRLIGHET PÅ PROBLEMET
TOLERANSE
VI KOMMER IKKE TIL Å FORANDRE OSS
FORTSETT SLIK VI GJOR
LENGE LEVE DEMOKRATIET
BTHUUU

Nei, du hadde sagt "T-takk, d-du også" mens svetten rant ned pannen, så hadde du spinnet segway'n for alt den har hjem og brevet om at du ville bedt han dra til helvete

MER ÅPENHET FÅVÆ

Når stenger olsalget i dag gutta?

Okay da
Dette. Tror nok de fleste Sup Forumshomser ikke er så toffe i virkeligheten.

mindreårige ut

en times tid siden

seks, legger du ut for en sekser ringnes? vippser deg

Var eldre bokmål det samme slik dansk? Ingen er stavet på norsk bokmål, men det er skrevet at boka som jeg leser (Sult) er i norsk bokmål.

1 år til også kan jeg drikke :D

Nei nå må du gi deg.

Nei det var Vinmonopolet

Kjoper heller en sekser med Hansa.

Heng deg.

>si "fuck off" til en muslim som stapper blomster i trynet ditt
>så toffe
LMAO

>dfn ingen jv som er hard på flaska

Hva mente du med dette?

Dfn ingen avholds, russisk sotnosjv å ikke drikke alkohol med

kanskje jeg skal barbere meg på hodet, kjope en joggedress og skaffe meg en russisk aksent når jeg snakker norsk

At det er noe jeg nesten kunne gjort på en vanlig dag, dagen etter et islamsk terrorangrep ville jeg gjort det på autopilot. At du anser det som "så toft" er merkelig

Jeg forstår nå. Boka var publisert i Danmark. Jeg kjopte den forste utgaven

Jeg horer du sier det men nekter å tro deg ettersom du poster her.

kanskje selvmord er noe for meg

>Så Get Out
>Var ganske morsom film, og ganske absurd
>Gjorde mye narr av raserelasjoner og paranoia rundt å skille seg ut
>Leser anmeldelser
>DYP SOSIAL KOMMENTAR OM NÅVÆRENDE RASEPROBLEMER 100% RÅTT OG EKTE AKKURAT SLIK JEG VET DET ER
Altså, når hypnoser og "sjeleoverfǿring" er nǿkkelelementer, så kan da faen meg ingen ta dette som genuin sosiodokumentar?

Jeg så Amerikansk Historie X i går

Du glemte å nevne at du skulle gjerne ha banket opp user fordi han tviler, og utfordret han til å mǿte deg på Oslo S så han kan si det til deg personlig og se hva som skjer.

>dfn ingen alkis-jv å ha fyllesex med

Tror dere seriost ikke at folk hadde latt være å tatt i mot den jævla blomsten av den parasitten? Hadde han gitt meg en blomst hadde jeg knukket den og kastet den for fottene hans og gått. Enkelt, greit og sender budskapet.

>Ligner på en russer har jeg hǿrt, samt en talefeil får folk til å tro at jeg ikke er norsk, måtte krangle om det på fester med folk som insisterer at jeg ikke er etnisk nordmann
>En gang var jeg så drita at jeg bare gikk med det og latet som jeg var russer, og fikk masse positiv oppmerksomhet av alle sammen.
Rar erfaring.

t. Ekspert i gorillakrigfǿring

>Hadde han gitt meg en blomst hadde jeg knukket den og kastet den for fottene hans og gått.

Det er sånne som deg som skal redde Europa fra den brune horde. Hyll seier!

En film trenger ikke være realistisk for å kommentere på slike ting. Ingen tar Get Out som en """""sosiodokumentar""""" som du kaller det.

Bleike filmanmeldere fra Oslo's finere strǿk gjǿr tydligvis det. Bare se på VG sin. Han fremhever raseoppleget, og så vidt nevner på en setning at filmen er absurd og humoristisk med en vri av horror.

Vodka-megmegere er jævlig kringlete og veldig mange er folk som ser på russere som kult på ett eller annet vis. Irriterende å være på fest og se hun russiske dama måtte snakke om at hun er russer hele kvelden..

t. russisk sotnosjv-user

Nei, jeg hater bare muslimer og han fyren der er en person som deler ut blomster. Hvor toff kan han være? Skal han banke meg opp? Tror du automatisk han hadde vunnet da også?

Nei, det er stolte modne karer som han her

>Han som brever stygge russere
>Ekstrem antimuslim med raseriproblemer, og sikkert antineger uansett religion og, men liker trolig ǿst-asiatere
Dere er sannelig en stereotype

>2014
>When all other countries try to prevent homosexuality
>USA encourages it
Klassisk murrican kjennskap til verden.

>heh, snill muslim på gutta som gir blomster til folk etter terror? psst, be han dra til helvete! muslimer BTHU!

Jeg tror han hadde vunnet.
Vakkert.

>Det hakekorset
Hvor vanskelig kan det være egentlig?

Jeg liker ikke asiatere, men jeg misliker dem ikke. De oppforer seg mye bedre. Jeg har definitivt ikke gulfeber. Hvilken stereotype er jeg mener du?

Jaja, men noen av oss her har en smule selvtillit ser du og tenker at vi kan stå opp for oss selv.
Og hvorfor skulle noe skjedd? Alt jeg sier jeg hadde gjort ville vært å vise med en gest at jeg ikke godtar unnskyldningen han gir oss. Det hadde jo vært utrolig lite produktivt om han klikka på meg da..

Kor kan e finne naut jver

>nynazister
>intelligente

>Muslim som beklager hendelsen og prǿver å vise at han ikke står for det? VRÆÆÆÆÆÆL DRA TIL HELVETE
Enten får de pes for å ikke vise at de tar avstand, ellers får de pes for å gjǿre det.

Nesten så man skulle tro at de som hater dem har bestemt seg uansett hva de gjǿr, selv om de så stolt sier at "om muslimer tar avstand for en gangs skyld så kansje skal jeg slutte å hate dem!".

NAV kurs.

JEG har aldri sagt noe slikt, jeg skal være grei med dem når de drar til helvete. Jeg tar det for gitt at de tar avstand til dritten.

>Selvtilitt
Lett å være den mest eplekjekke karen i verden på internett, vennen.

>Hvilken stereotype er jeg mener du?
Vestlig Putinbot. Tenker at ordet degenert er ofte brukt i ditt vokabular.

Uironisk enig med dette, men jeg hater alt du er fordi du heller vil importere slaverfaen for din syke russerfetish. protips: Russere er ikke et dǿnn bedre, og de er akkurat som muslimer: Krigshissige voldelige aper, alle som en. Kvinne eller mann.

Jeg er sikker på at du viser den fyren hvor skapet skal stå ja. Tenke seg til dele ut blomster,hvem tror han at han er?

>Autist som hisser seg opp mer og mer
På tide å hente popkornet, detta blir goy.

>Russere er ikke et dǿnn bedre, og de er akkurat som muslimer: Krigshissige voldelige aper, alle som en. Kvinne eller mann.
"nei"

Kommisærene lar deg kansje leve som propagandatalsrǿr i gulagen den dagen de kommer inn over Finnmark etter å ha tatt balterne og startet krigen.

>""jo""

Fy faen hvor lett der er å slanke meg, selv etter å gått opp 30 kg på ett år.

h-hvorfor kan jeg da ikke unngå å nappe loffen i mer enn 3 dager?

Jeg er russisk så nei

Ruller for Vladimir

(Kramnik, ikke Putin)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Jeg er ikke eplekjekk. Ærlig talt, det er da en helt normal ting.. Tror du jeg pisser på meg når jeg ser arabere på gata? Om han hadde tilbudt meg en blomst hadde jeg gjort en liten gest for å vise at jeg ikke setter pris på unnskyldningen.

Jeg er ikke en Putinbot. Jeg bryr meg ingenting om Russland annet enn at jeg synes i burde prove å ha et godt politisk forhold til dem, men det virker for meg som om det er vanskelig å få til fordi nettopp Putin og hans skare oppforer seg jævla merkelig.

Har ikke russer-fetisj, jeg liker bare slaviske ansiktstrekk. Jeg har en annen erfaring med russere.

Alt jeg sa var at jeg hadde knukket blomsten og kastet den på bakken, det ville ikke vært noe personlig mot ham.

Ruller.

Ned under den sengen, der renner det en bekk
Paradisets klokker, jeg horer dem ringe
Den ene halvdelen renner vann, den andre renner blod
Og jeg elsker min Herre Jesus over alle ting

Vladimir get

>jeg hadde knukket blomsten og kastet den på bakken
>det ville ikke vært noe personlig mot ham.
Er dette hvordan genuin autisme ser ut?
Egentlig vet jeg svaret, ikke alle kan spamme de samme bildene hundre tråder på rad.

Når Russland annekterer Norge så hopper jeg lett over

Du sa du også ville bedt han dra til helvete. Det er litt forskjellig fra å bare knekke en blomst. Dessuten har ikke fyren gjort noe galt, bare ta blomsten å smil hoffelig.

Hvor i USA ville du flyttet til om du måtte?

Fint falskflagging, men du mangler den der skrivemåten og svareautismen til han som opprinnelig mobbes nå

Er det derfor han og Rullestolanon er så gode venner?

Hva ville du gjort da? Bare ikke tatt imot blomsten? Det ville jo vært den minst autistiske tingen tenker jeg.

Nei, det har jeg ikke sagt..

Er dette fin tråd!?

Jeg har aldri påstått at jeg er han du originalt snakket med, jeg brevet bare