Sverigetråden - Bra svenska filmer upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=yVcAyEMM4Cc
twitter.com/AnonBabble

Har aldrig sett emigranterna. Borde jag göra det?

Vad fan väntar du på? Den bästa svenska filmen jag sett utan tvekan.

*åker hem till user*

Varför har inte du gjort värnplikt user?

Vill knula denna flickan favä

Om du gillar gamla långsamma filmer J.
t. tvingades att se den i 4an

Vill knulla massa flickor favä

vad handlar den om

Någon annan som älskar iranska invandrare?
riktiga broder-tier ju

Alla ska gå till denna tråden och försöka få (du)n av libanon

Ingick flygplanet i din bunker eller?

Klarade inte psykologtestet.

Måste nog mönstra i åt. Kan kanske slippa om min ansökan till finska universitet accepteras.

varför började alla hata trump helt plötsligt?

Får ej pga diagnoser.

För att varje beslut han tagit som president har varit efterblivet?

>utvandrarna
>långsam
jonte...

misaka...

Samma som Mobergs Utvandrarna.

>har blivit riktigt bra på att åka sån här "skateboard"
>trenden dog ut för flera år sen, bokstavligen ingen annan använder såna längre
BARA

Njae, detta är F18s bergrum, men flygplanet står inte kvar längre

Autism?

Mönstra betyder inte värnplikt. De kommer bara ta ut de bästa. Du kan ju medvetet misslyckas med testerna om du absolut inte vill göra den

Den må vara långsam men den är det på ett sätt man kan njuta på. Om fascineras av historian bakom de svenska utvandrarna till USA så är denna film verkligen ett guldfynd.

är det han?

Grisögon från kadavar har stelnat och är då klart svårare att penetrera än en levande persons öga. Tänk dig ett kokt ägg.

vill se på 2d o spela wow

för att
1. han bombade syrien
2. the_donald redditbögar har spammat sönder Sup Forums så ingen vill vara på hans sida längre

Varför hindrar detta dig från att åka på den?

Käften, är inte misaka. Han är en vekling, sådana jag äter.

>Autism?
Nej, de tyckte att jag inte passade in i den mallen de måste följa när de kommer till vilka som får passera. De tyckte att jag borde praktisera i någon varuhandelsbutik och sedan söka igen efter 1,5 år.

Ta en snus j/n?

>dkn man aldrig kommer få knula en ung liv ullman

J

Nej.
t. slutat

>Sup Forums har sen flera år varit redditkärna
>n-nu är vi lite för reddit så nu gillar vi inte trump längre
vilket jävla skitbräde

varför är jungelfeber så vanligt på Sup Forums och varför existerar det inte på något annat bräde

aarrrrrgghhhh radera detta

>existerar det inte på något annat bräde

Vad är /hm/ och vad är /gif/

THEEEEEREEEE SHEEEE GOOOOEEES

THERE SHE GOES AGAIN

Jag vill göra det, fyllde arton i år, tillåter dem adhd drägg?

>dkn rak
>dkn misogynist

Jäva tönt, om du aldrig kommer få uppleva det, varför ägnar du dig tid till att filosofera kring det?

Du slösar bara din egen tid och plats på internet för sådant trams.

Fokusera istället på det verkliga, det som du själv kan uppnå så kommer du se att vardagen blir lite ljusare med verkliga mål.

SKRIK INTE I TRÅDEN!

Varför?

Om du håller tyst om det på mönstringen. De kommer neka dig om du säger att du har adhd

vem är den här conor mcgregor brevaren? tänker inte ge honom (du)s, det är vad han vill va.

>dkn ingen pv som man kan röka gräs och mystitta på anime med
;-;

>internet nere på dattan
>absolut ingenting att göra

Nattpromenad ja/nej? Kan bre bi

är det inte SNSD?

vem är conor mcgregor

Onödigt. Skönt att vara fri från nikotinjuden

Precis hoppat av gummibåten, från reddit, unge? heh jag kommer ihåg när jag var precis som du. Hjärndöd. Låt mig ge dig ett råd så att du klarar av det här i cyberfristaden: breva aldrig sådana skämt. Du har inget rykte här, du har inget namn, du är har inte ett skit här. Det är den starkaste överlever som gäller här och du kommer inte klara av det i längden här i tråden genom att säga korkade skämt som dina kramlådefittsuganderedditvänner skulle uppbåta. Inget av det här. Du uppbåtar inte. Du nerbåtar inte. Det här är inte reddit, unge. Det här är Sverigetråden. Vi har RIKTIGA intellektuella diskussioner, något som jag inte tror du är bekant med. Gillar du det inte, då kan du sticka till imgur, din Skavlan-tittande-horunge. Jag hoppas att du inte gör det. Jag hoppas att du stannar och lär dig vårt sätt. Saker är annorlunda här, till skillnad från något annat ställe som ljuset från internets populärkultur når. Du kan vara vem som helst här. Jag? heh, jag är domaren... det här stället... det här stället har mycket att erbjuda... heh, du kommer att se, unge... om det är så att klarar av att hantera det.

Någon som slåss med handskar i ring (oktagon) har jag för mig

trodde det var mdongo..

Gå och lägg dig, din absoluta galning

Simpsons är den bästa animen, slavis.

känns lite för autistiskt för mdongo

men både SNSD och mdongo gillar ju se på män som slåss

f1h1

Tips på mysig bakgrundsmusik att ha på när man ligger och myser med KK efter knul?

>fyllde 18 i år

Snälla Jesus vad gör du ens här

>snus
>juden

Bara man inte snusar 10 prillor Oden eller Sibirien om dagen så är det ingen fara. Snusar själv 2-3 prillor Rapé Vit Stor om dagen.

>dkn ingen 15-årig fv.

MIN REPLIK

>nikotin
>inte juden
hehe mm

>t. Ahmadullah Rashid Mohammed

youtube.com/watch?v=yVcAyEMM4Cc

Varför skulle nikotin vara juden?

duktig goj

Förklara istället, jävla nolla

Jag har vart här länge innan jag fyllde arton :^))))

Du är en 0a

häng er

Är det konstigt om man smygrunkar med brorsan i rummet bredvid?

>inga intressen
>inga hobbys
hmm ddms j/n?

Sen när fick du en knullkompis?

Har runkat när morsan och farsan skriker på varandra utanför dörren så ja

Nej det tänker jag inte :(

Vafan sa du om mig, din lilla hora? Du ska veta att jag gick ur kanalsmygandet med mest trådar lästa i hela IC, och jag har varit involverad i flera hemliga räder mot user, och jag har över 300 konfirmerade skitbrev. Jag är tränad i skitbrevning och är den bästa översättaren av pasta i hela Sverigetråden. Du är inget mot mig förutom ett nytt mål. Jag kommer utrota dig med en precision som aldrig tidigare setts i den här tråden, märk mina jävla ord. Du tror att du kommer undan med att snacka skit om mig i tråden? Tänk igen, slyna. Just nu är jag i kontakt med ett nätverk av snubblare i hela världen och ditt brev blir arkiverat just nu så förbered dig för stormen, mask. Stormen som kommer utplåna din patetiska lilla existens som du kallar liv. Du är död, slyngel. Jag kan breva när som helst, från var som helst, och jag kan översätta pasta på ett sätt, och det bara med mina fingrar. Jag är inte bara extensivt tränad i att översätta pasta, utan jag har även tillgång till alla kommunikationskanaler IC använder sig av och jag kommer använda dem i hela deras utsträckning för att utplåna din miserabla röv till ansikte från trådens yta, din lille skit. Ifall du bara visste vilken ohelig vedergällning din lilla "smarta" översättning skulle bringa dig, skulle du kanske inte tryckt Post. Men du kunde inte, du gjorde det inte, och nu betalar du priset för det, din helvetes idiot. Jag kommer skita raseri över dig och du kommer att drunkna i det. Du är skit-död, slyngel.

styrketräna och läs böcker

Sen en tre veckor tillbaka

Har runkat med syrran 0.5m bort, i samma rum

svar ja
:

dessa är fan topp coola, önskar att jag hade en sådan när det var tufft, fick låna av en kompis och köra på hans varje gång jag skulle öva

blev rätt duktig tillslut favä

provade ett tag men inte intresserad

Folk röstade på honom för att han inte skulle bomba Syrien.

>Du har inget rykte här, du har inget namn,
>idioten tror att tripfaggande och ha identitet på Sup Forums är positivt

Men Obama supportrarna hade inget problem när han gjorde det.

Det är poängen i texten.

Har runkat min penis i min systers vagina favä

runkade min penis med min hand en gång

>konfirmerade istället för bekräftade
>skitbrev istället för bajsbrev
>med en precision
>setts istället för skådats
>mask, punkt, istället för din mask
>din patetiska istället för DEN patetiska lilla existensen som du kallar ditt liv
>din miserabla röv till ansikte
>bringa istället förmå eller flera andra bättre ord
>POST ISTÄLLET FÖR BREVA
>skit-död
2/10 se mig efter lektionen

lol kompis palla sitta o hitta på allt det där fett dumt ahaha

>idioten tror att tripfaggande och ha identitet på Sup Forums är positivt
Har varken identitet eller fallkod, men individer här vet att jag är en intensiv och karakteristik individ, därför känner folk igen min brevtyp, karisma flödar från mina brev och därför älskar folk mig här.

Om de flesta av er hade en gnutta av mina egenskaper skulle ni inte sitta i en tråd och hjälpa andra mindre lyckligt lottade individer med tips och råd, ni hade vart ute och festat.

Men det är inte min livsstil, jag hjälper hellre andra än att slösa min tid på kortvariga njutningar.

>dkn svartpillrad snart

@73389929
OK sidf

Så du leker thug för att du är romän.

asså sidf du är så jävla tråkig så det inte finns

Det är mot reglerna att breva med avatar

>dkn man spelar så mycket spel med folk att man inte har tid att göra annat
hur skaffar man autism?

haha

vem är sidf?