Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

www76.zippyshare.com/v/5HUlJsjq/file.html
youtube.com/watch?v=PBvwcH4XX6U
youtube.com/watch?v=ojl6Jy4DxqA
youtube.com/watch?v=jPuwpDlqzVw
twitter.com/SFWRedditGifs

Blåknulla*

favääää

äj fan jag tyar inte längre

har inget att breva F A V Ä

Påsk?

Hej kompisar.

Tråkigt.

Psåk?

@73562248
Kask.

www76.zippyshare.com/v/5HUlJsjq/file.html

favä

...

Varför finns det inga svenska motsvarighetet till Dylan, Eric, Cho eller Elliott?

@73562284
apsåck favä

>När hen tror att någon faller för d1a.

...

>2000

ska jag rita nåt då? en fågle?

@73562320
inverterade nummer.

Rita det här snälla.

@73562364
Tid är en platt cirkel.

å här kommer alla känslorna på en o samma gång

nej tack

Jag tycker vi någon gång borde ha en tråd där alla bara brevar dåliga egenritade bilder i paint el dylikt

visst ser fågle ut så här

>paint
ivl tack

>Gick ut och pissade i bara kalsonger i 3°C
Vilken jävla viking jag känner mig som nu

fin fågle

ivl hade också gått bra

brukar gå till slottsskogen på nätterna och göra armhävningar, jogga/springa, helt enkelt fysiska övningar och meditera lite för psyket. pissa vid 3grader är en vardag här

>ms paint
ms måla heter det faktiskt.

baksidan också

hej

>inte riktigt sugen men bestämmer mig för att runka en sista gång
>hittar den galnaste jävla videon och känner att jag bara måste komma till den, trots att kulorna är så gott som tomma
>slutar med en halvkass orgasm
VARFÖR sparade jag det inte till en annan dag bara

...

>vara lågtest

kan inte nån annan rita fågler också? rita några olika snabbt bara

Hej!

Jag har legat och filosoferat inatt för att jag inte kunnat sova. Jag har kommit fram till så mycket att det skulle ta säkert en timme att försöka skriva ner allt, men det viktigaste är att jag varit rädd för att försöka hela mitt liv, jag har alltid varit rädd för att misslyckas på något sätt. Man kan ju inte förlora eller misslyckas om man inte försöker. Däremot kan man inte vinna någonting heller. Jag har även insett att alla de punkter som jag känner att mitt liv behöver förbättras på är orsakade eller Tack vare att jag aldrig vågar försöka.

Jag ska försöka försöka. Jag ska försöka vara mig själv och vara redo att misslyckas eftersom det alltid är ett misslyckande att inte ens försöka.

Hej då

samma som du

Bra sagt

> dkn man inte är hemma och kan spara massa dinosaurieporr just nu

Jag har vunnit världsmästerskapet i att måla påskkycklingar ska du veta.

varför du inte kommer få fv

lycka till

Har vårdcentralen långa köer för psykologer? Måste ta tag i mitt liv men är inkapabel till att göra det själv

min vårdcentral har 2 månaders väntetid för "icke-akuta" saker

Beror på vårdcentralen. Jag brukar få tid inom 2 veckor, till skillnad från

heh

bör man rannsaka sig själv

Vid minst 4 tillfällen har sötpajer lagt in en stöt på mig, men jag har alltid hittat på en ursäkt för att fly därifrån. Jag är övertygad att om jag bara ökar min exponering gentemot tjejer kommer jag få en fv inom kort. Jag är rolig, smart och snygg. Självförtroende har jag bevisligen också.

#VÅRTÅR

>tar en snus
>mår illa och kallsvettas i flera timmar

f1 skönt

Passar denna?
youtube.com/watch?v=PBvwcH4XX6U

tog mitt farsas snus för några år sedan, det var nån svart röd jävel som var skit stark, spydde ca 3 gånger, fick huvudvärk och kallsvettades, sen dagen efter så tog jag det igen och kände ingenting

>sen dagen efter så tog jag det igen och kände ingenting
Hur fan fick du idén att prova igen efter allt det?

Det är otroligt uppfriskande att rannsaka sig själv och tänka på jobbiga saker. Kanske inte just i stunden men efteråt är det en katharsisupplevelse där man känner sig renare som människa.

Jag kan definitivt rekommendera att stänga av allting som förbinder dig med världen under en timme och sedan bara vänta på att tankarna slår dig. Möt tankarna med konstruktiv kritik, vad hade kunnat förändras? Vad hade jag kunnat göra annorlunda för att situationen skulle få ett annat utfall, ett mer positivt utfall?

Med dessa insikter kan du gå ut i livet och lyckas väl, nå dina mål och utvecklas som person.

Det är tanken iallafall :)

gosse beroende lmao

En gång är ingen gång
Gå och lägg dig

Du är trött klois, det är läggdags.

Jag har öppnat mitt tredje öga. Jag behöver inte längre jordiga ting som att sova.

>Jag har öppnat mitt tredje öga. Jag behöver inte längre jordiga ting som att sova.

??

Jag förstår inte kopplingen

>youtube.com/watch?v=ojl6Jy4DxqA

Har funderat länge på att bli en eremit och bo i en liten stuga vid havet någonstans, kanske tjörn? Ska se till att rannsaka mig själv någon gång denna månad, har gjort små-rannsakningar men ska göra en riktig jävla stor en.

Blir man tekniskt sett hög när man öppnar det tredje ögat?
En """""""""kompis""""""""" sa till mig "testa igen så känner du ingenting", tänkte motbevisa honom eftersom jag trodde han gycklade, men han hade rätt.

fö he

>går på toa
>bajskorven jag la där för 6 timmar sedan ligger kvar i vattnet och svävar
vad fan börjar jag bli dement eller

Man mår bra av olika saker. Gör det du känner att du bör göra.

Jag förstår som sagt inte kopplingen.

Har länge velat avsluta mitt liv, ska jag oironiskt göra det? Eller ska jag fortsätta att kämpa

Nej. Det ska du verkligen inte göra.

För att förtydliga, du ska verkligen inte ta ditt liv. Man ska alltid fortsätta kämpa, hur svårt eller jobbigt det än kan vara.

Autism existerar inte.

Bokstavligen varje sådan här sjukdom orsakas av demoner i ens egna sinne.

Jag vet av personer som har blivit av med autism.

de flesta söker efter sympati och stöd/hjälp när de pratar om att de vill ta livet av sig, men jag vill ha ett ärligt svar, är det verkligen så att jag INTE ska ta livet av mig?

Hur gjorde de?

Har en vän med autism

okej tack, ska fortsätta att kämpa för människans existens

Du spelar roll, därför måste du fortsätta kämpa och fortsätta leva.

vad menar du

hej då

Bra brev, fjärde ögat öppnades nu känner jag

>[Deleted]
snälla banna mig inte

va i?

>"Inlandet. En kvinna åtalas efter att ha blottat sig för flickor i en bastu i Vilhelmina i februari förra året.

>Kvinnan smekte sina bröst samt bet och slickade på sina armar. Hon ska också ha fört in sina fingrar i sitt underliv och stjärt. Händelsen kunde enligt åtalet förväntas väcka obehag och kränka flickornas sexuella integritet. Kvinnan förnekar gärningen.

>Som bevisning åberopar åklagaren förhör med målsägande samt förhör med ett vittne som konfronterade kvinnan efter flickornas berättelse. Nu åtalas kvinnan för sexuellt ofredande"

...

tack
skall kämpa

ja vadå? är du rak och blir kåt av det där?

F1h1

men vadå e?

e

När någon säger, "du är en drömmare." Kan jag bara svara, "Din idiot..." Om jag inte var en drömmare, vars skulle vi vara idag?

Står inte om det var olga eller hannah men jag skulle tända till.

minute zone

lär dig svenska det heter faktiskt ä

på kanalen och """ironiskt""" mobba libanon?

youtube.com/watch?v=jPuwpDlqzVw

wew

Skatt är stöld.

fy fan vad vidriga avlare är

???

har inte mobbat ;/

vev

...

kst ska hänga mig nu

god natt

sluta

rip ditt tak

vif tak, stol & rep

Vif