Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=m8K8eQyEFEI
youtube.com/watch?v=Av-9QFRlMvw
dailymail.co.uk/news/article-4409200/Trump-gets-6-point-approval-bump-Syria-strike.html
twitter.com/NSFWRedditVideo

det är ALLTID (((JUDEN))) som ställer till med problem i världen

död tråd

*

vänta va
är Tomte /vårgrabb/?

tjockis1

Hur kan man bli ett fetto i ett raskrig?

Borde inte mat vara en bristvara i krigsförhållanden?

lika död som din ena hand

det är år efter raskriget. han har blivit en gammal farfar och berättar berättelser till sina barnbarn

ska vi köra csgå eller?

>sno min bild

fin bild jag sparar

tyst, du gillar det

det är för att han ska kunna klara av tiden i koncentrationslägret

jag som är undertill

>dkn ingen pv som kan krama en och säga att allt kommer bli okej

f1h1

/u/ snälla gå

lmao

store.steampowered.com/app/331470/

RENASTE
FORMEN
AV
KÄRLEK

> dkn ingen kosmisk-nivå verklighetsvridare pv som förvandlar ens kropp till olika ytterst oanständiga former och knular en i tio miljarder år

libanon BORT BLÅST

>t. liböganon

Bokstavligen inget fel med yuri.

>västerländsk
Nej tack.

d1a

sluta projicera

>neetanon är yuribög

vafan jag älskar neetanon nu :3

>Bokstavligen inget fel med yuri.
Yuri är tråkigt favä

men du gillar anime
snacka om dubbelmoral...

döda mig

som fan*

vart tog mina ord vägen vadfan

döda dig själv tumblrbögen
man kan gilla 2d utan att vara bög/gilla bögeri

hej då tråden, vi ses imorn

>dkn kan inte glömma henne

Är jag skadad för livet, /svt/?

Först för 27% Jimpan [byt ut 'palestinians' mot 'etniska svenskar' eller 'vita människor']

>>“There was no such thing as Palestinians, they never existed.” Golda Maier Israeli Prime Minister June 15, 1969“

>How can we return the occupied territories? There is nobody to return them to.” Golda Maier, March 8, 1969.

[Åkesson på Så Ska Det Låta-approved fredagsmysskånska]:

-Så där talar bara en vänstervriden disinfoagent från PK-medierna för att smutskasta vårt parti...

youtube.com/watch?v=m8K8eQyEFEI

en som vet >dkn --> youtube.com/watch?v=Av-9QFRlMvw

> dkn ingen afrikansk fv att impregnera

Vad är intressant då?

du åt väl upp dem

Sök hjälp.

ha det så roligt med agent 0.07%

inte västerländsk animation

>Varje gång SD blir kallade antisemiter i Aftonbladet
k
e
k

engelskpråkiga israeliska journalister kan ju inte bli antisemiter om de uttryckt stöd för partiet i riksdagsvalet 2014 lol

>hata på västerländsk
>antyder att det var något fel på katawa shoujo

Nej nu jävlar

/ss/
Vanilj incest

bra bilde, jeg liker det

Rätt bra smak ändå.

NMR?

>dkn kommer aldrig igen sitta och fnissa åt katawa crash

ja, eller afs om de hunnit dra igång, de passar också in under typexempel på agent 0.07%-partier

Konststilen är ju grisvidrig.

>/ss/
Meh, okej antar jag-
>Vanilj incest
Nu fan driver du med mig.

Vill du ha gröve incest än vanilj kanske? ;)

>[...]as a Swedish national Christian party to stand side by side with the only democracy in the middle east, which is Israel with it's thriving democracy, with it's thriving diversity[...]

>with it's thriving diversity

>diversity

Vad menade juden med detta?

De fagra blomsterängar
och åkerns ädla säd,
de rika örtesängar
och lundens gröna träd,
de skola oss påminna
Guds godhets rikedom,
att vi den nåd besinna
som räcker året om.

>dkn ingen rysk vedbod fv

>Sök hjälp.

>ha det så roligt med agent 0.07%

är ni två lika smug mot de tusentals som nu känner sig förrådda av Trump? Skandalen kring all nybliven fokus på hans stabs (((Kushner))) och att Trump plötsligt liknar tidigare Demokratledda regeringen, med sitt oväntade agerande mot Syri1, är inte helt olikt svensk blockpolitik

>folk IDT som vill ha 4 år av (m) regerandes __IGEN___ där (((SD))) får leka Södermalm-tier kaxiga i tidningarna vid sidan av

Ingen i Sverige bryr sig.

Are you the Maronite from /mena/?

Ja, som yuri kanske? Storebror + låli är också iallafall lite intressantare än vanilj incest.

jag vill knulla en negress

Topp smak

>Konststilen är ju grisvidrig.
Säger du seriöst att du inte gillade Katawa Shoujo?

>Nu fan driver du med mig.
>dkn ingen onee-chan

>förrådda av Trump
Vad roligt då att Trump har fått ökat förtroende i opinionen efter att han bombade Syrien.

dailymail.co.uk/news/article-4409200/Trump-gets-6-point-approval-bump-Syria-strike.html

>konststilen
Vilken menar du? Skärmdump 1-4, 6 är knappast representativa.

>inte dominant men kärleksfull storasyster

Tappad.

>Storebror + låli
Riktigt vidrigt. Storasyster + shota är bra

>dkn ingen storasyster fv att mysas med

>Storebror + låli

D1a

SPILLDE DRICAK ÖVER HEAL MAITTA JVÄAL KSARIV HOBRD;!sda
dsdsds
aHELVETE VA DKALDDIGT FITTAdddddddddddd

nä nu ska jag se på prinsessan mononoke för första gången vi ses om några timmar :3

tomte....

Ingen bryr sig.

>Säger du seriöst att du inte gillade Katawa Shoujo?
Jag snackade om spelet som länkades. Jag spelade KS när det först kom ut och har inte mycket av en åsikt angående det. En av de konstnärerna som gjorde bilder för spelet är bra dock.

Bakgrunderna är ju mycket bättre än bilderna på tjejerna. De må inte se ut som rena rama barbiedockor men stilen är fortfarande uppenbarligen västerländsk.

>dominant men kärleksfull storasyster
Öh, nej. Jag är den äldsta av 4 barn och jag är ingen värst bra bror, men mina 2 lillasystrar är inte värst bra syskon heller. Jag tänder inget på systrar. Bra för dig om du gör det.

Sa inte att det var bra, jag sa att det var mer intressant än något jag tycker är tråkigt.

vif tangentbord

>dkn visar HENNE min guitar hero-samling med 16 spel, 7 gitarrkontroller, 6 trumset, 3 DJ hero-kontroller, 3 mikrofoner och en keyboardkontroll

den e bra

Den här bilden tjuvade jag

Hoppas du verkligen menar lålidom då hon brottar ner och förolämpar sin värdelösa hikkibror

gjorde detta en gång, fick ligga

fult hår

0-4 cs
5-9 WoW
fina siffror läs om laplace transformationen

>vad är orsak och verkan

Om du inte brydde dig om syrierna som kommit hit redan under åren, så gör du väl det nu

>X antal länder med USA i spetsen (under (((neocon)))-år med Bush plus Obama) gör mellanöstern ostabilt
>Söndrade länder --> flykt till stabila länder - t.ex. europeiska och skandinaviska sådana*
>Sverige 2015 tills nu har varit många människor från omkring samma region som Trump börjar anfalla; var ska människor fly denna gång?

*den enda demokratin Israel DNA-testar sedan 2013 sina asylsökande och kastar ut afrikanska, svarthyade, judar för att de inte var tillräckligt ashkenazi/sephardi, till skillnad mot att sånt rasbiologiskt ideologiskt tänk är väldigt tabu i Europas länder som ska """""""ta debatten"""""" och """"""ta sitt ansvar"""" :^)

>Hoppas du verkligen menar lålidom då hon brottar ner och förolämpar sin värdelösa hikkibror
Öh visst antar jag?

öva på cs istället favhu

Finns svenska vedbodsflickor med user.

>dkn ingen vill spela DJ Hero med mig

> antyder att rephår inte är bäst

ingen bryr sig

>2017
>WoW

vgh

okej

Snälla var hittar jag dem!? ;__;

Snälla säg inte att de brukar vara typ radikalvänster eller någon annan galenskap.

Jag snackade om spelet som länkades.
Jaha. Läste inte hela konversationen

>Jag spelade KS när det först kom ut och har inte mycket av en åsikt angående det.
Vilken rutt körde du?

"Körde" antyder att jag visste vad jag gjorde. Hamnade med Emi tror jag, eller vad nu tjejen utan ben hette. Var gud vet hur länge sen jag sist spelade det.

Konvent?

>antyder att håret är riktigt

Antagligen sant ;____;

>Snälla säg inte att de brukar vara typ radikalvänster eller någon annan galenskap.
Tror du seriöst tjejer som ser på 2D inte ligger på botten av tunnan ändå och kommer därför vara skräpmänniskor med skräpåsikter?

jude eller inte jude
svårt val (eller inte)

Universitet/högskola, civilingenjör eller någonting relaterat till japansk kultur
Tjejen på bilden ser inte ut att vara botten av tunnan.

Why is Libanon's Swedish so bad if he lived there for many years?

jag ser en viss likhet med Bush och Irakinvasionen på början av 00-talet, folks sinnesstämning strax efter 9/11*, och nu ångrar sig folk mera över det i backspegeln :^)

*flera svenska globaliseringspositiva dagstidningar (jag minns (((DN))) bäst just nu) hade kolumnister som gick helt "Kill them all" (MÖ, Irak osv) dagarna efter terrordådet