As a moroccan living in bel.. flanders anything

As a moroccan living in bel.. flanders anything.

Other urls found in this thread:

youtu.be/3jVc8coAUhc
twitter.com/NSFWRedditImage

Why are you still in Europe and do you have a hot sister?

Are you planning a terrorist attack?

You seem to be saying you an an atheist. Welcome to Europe.

I wish to leave because thiss country is turnng into a melting pot.

and no i don't

Yes but not on the innocent,only on eurosong festiveval and on these "modernate muslims" they are the worse than the radicals.

why you may ask because they deceive and think that islam is just like christianity always bragging about how they are proub for being a muslim denying everything what litterly ISIS does but then are hyppocrits when is comes with this coexist bullshit wearing make up don't know arabic saying shit like gay rights and womans rights

Don't worry i won't stay here for long.

Don't bomb us pls

for clarification guys like these are everywhere in belgium like 30 -40 % of the muslim percentage i'm not even joking they will not go scream "Aloha snackbar" or "pakbier" they are just waiting when the time comes they will back up the ones who want islamic law.
eather you are a democrat or muslim that's how it really is.
both suck, but still corupt democracy before islam everytime.

Don't die by these idiots who try to go sky high.
but if you die some idiots will go on your local Town square and start singing 'imagine all the people' and start kissing each other.
saying "THIS IS NOT ISLAM THEY DINDU NUFFIN"

Go full congo but warn the people who want to help against this problem like me i mean seriously i rather die by a car accident than genocide.
Sorry my french is bad

BUMP
BUMP
BUMP
This is taking too long....

why do morrocan youth pretend they are niggas from the ghetto? we're living in belgium for christ's sake

i have no fucking idea i talk to my parents about these kind of problems just a week ago in the netherlands they were trowing stones at a reporter and that is just a normal day .
i talk to my parents about these stuff that they are real problems in society and the just answer that it is the mayor's fault or some shit always going after the system.

my parents try to ignore these kinds of problems.

bump
bump
bump
bump

yoooh thread is death doesn't matter i will post tomorrow again seeya.

how do I get a muslim housewife waifu ?
Tell me all the secrets or go back to Marokko
(+rep on using Flemish flag though)

Why haven't you killed yourself yet?

pff well most of them are like very sensitive they will get pissed if you give critic on their religion.
so what you must do is say bullshit like that you respect their religion tell them that you learned about mohammed (pwbuh) police would be upon him.
and just say stuff like you say to a normal woman.
only one big problem their family may be very fanatic and they may not accept you but fuck them.

Because i'm trying to help the islamic problem but if you don't need my help then i think you can help yourself with this BIG problem.

I would convert for one of these

also, is circumcision really needed or can you become muslim without it?

yes, it is needed because it is one of the highest form of unhygienic.
but this waifu will not see the difference because she hasn't had a boyfriend ever.

just don't convert please then your just like those leftist who say carbage like coexist.

my wife's boss is a white guy who turned muslim a few years ago, he goes to the mosque and all that shit and favors muslims when hiring.
what's your opinion on white guys turning muslim for pussy ?

>but this waifu will not see the difference because she hasn't had a boyfriend ever.

Kanker toch op man.

they are very reckless and will doa nything to get in an community.
and that must have been some good pussy.

eindelijk een vlaming hoe gaat die

>(+rep on using Flemish flag though)
No, that is cultural appropriation of the highest order, he is not flemish, he is Moroccan.

>eindelijk een vlaming hoe gaat die
>Kanker toch op man.
>Kanker toch op
>Vlaanderen
>niet Nederland
mijn gezicht wanneer

Is Morocco white?

ik ken veel vlamingen die ook met kanker schelden maar zij eindigen altijd met een preek van; Hey je mag niet met kanker schelden wat als jij kanker had en dan krijgt hij meestal lappen.

No
They're roaches

?
no this white meme is being overused let me just say it's an orange yellow color sometimes some moroccans have a white skin but always dark brown eyes and black hair.

not really, but whiter than 60%

no

kankermarokkaan

EIGEN VOLK EERST, MOHAMMED

Het land uit jij

Zeer slecht. Mijn volk is aan het uitsterven. Ik zie nog enkel buitenlanders op straat

Aaaaah daar zijn ze waar ik op aan het wachten was heb je een paar vragen of ga je heletijd nog over kanker schelden.
dat gebruiken jullie te vaak zeggen julle soms niet tyfus of berberapen voor jullie slaag krijgen.

Waarom zien die Antwerpse joden eruit als mongolen?
>t. kom elke dag in Antwerpen

FUCKING SMUG JEWS
KILL ALL KIKES

Soms moet er gelapt worden.

Toevallig van Antwerpen?

I was asking myself the same question. They are literally copying black gang culture

...

>Waarom zien die Antwerpse joden eruit als mongolen?
Inteelt.

>of ik het niet door had
luister ik geef je een goede raad.
geweld dat stemmen op vlaams belang heeft geen zin die kerels gaan toch niet winnen door die andere partijen die ze tegenhoud heeft toch geen zin maak een grotere gemeenschap met de zelfde idieen als jij.
meer kan ik toch niet doen voor de rest is dat de schuld van je volksgenoten zelf sorry.

>on these "modernate muslims" they are the worse than the radicals.

Very true.
Mensen zoals die Ish zijn diep vanbinnen gekken maar zijn slim genoeg om het te verberger

nee het was maar een grap want zo zijn ze daar wel in antwerpen ik sla niet graag trekt te veel aandacht wacht altijd af op juiste moment.
direct slaan en duwen is voor krapul en andere marokanen.
en ben van vlaams-brabant

ik ga eerlijk zijn eerst had ik respect voor hem maar hij zegd alleen dingen wat de mens wilt horen om gerustgesteld te raken.
hij verbergd de ware islam.

Antwerp jews are bro-tier

...

Die shit met die stenen die paar dagen geleden gebeurt is heeft ervoor gezorgd dat ik vol tegen marrokanen ben. Echt stel vieze honden die van mij allemaal mogen oprotten.

Zij zijn ook de reden waarom er veel donkeren hier in belgie zitten.
zij zijn het aas zij kunnen ook elk moment immigreren naar isrel waar ze dan iets veiliger zijn.

Is dat de reden waarom je volledig tegen marokkanen zijt serieus?
er zijn zoveel grotere redenen en jij kiest dat met die stenen.
oke oke maakt niet uit.

fucking kikes
>tfw muslims don't kill the jews here

Druppel die de emmer deed overlopen. Het heeft mijn standpunt veranderd van 'het is een kleine groep die het voor anderen verpest' naar 'krijg allemaal tering'. En het feit dat ze gisteren m'n fiets gestolen hebben maakt me ook best wel pissed

>gisteren m'n fiets gestolen hebben

nee want ze worden ook beschermd ze zijn trouwens een global ergoed.
youtu.be/3jVc8coAUhc

Ja fucking vervelend, nu moet ik naar het station toe lopen xD

wat mij pas kwaad maakt is dat mijn eigen ouders altijd zeggen dat het de schuld van de politie is en het systeem en van die bullshit.
en dat er te weinig marokanen daar voor op komen om er iets tegen te doen.
want blijkbaar als je dat doet ben je een rasverrader.

Letterlijk een niggermentaliteit

kut man, steel zelf een fiets
(mijn broer heeft dat nog gedaan vroeger in Gent)

ze zijn altijd van heu rassverader vuile vlaming dan denk je echt van wtf.
als ik een rasverrader ben wat zijn zij dan wel niet zij zitten ook niet in hun inheems land maar dankzij zulke snotapen kan ik mijn afkomstig land al niet meer binnen ze zijn daar blijkbaar ook agrresief.

lol serieus steel dan alleen van marokanen zelf of negers.

Dit zeg je ook echt terwijl je zelf mocro bent

I honestly don't mind shitskins if they leave their death cult and behave like normal people. Welkom in Vlaanderen, gij vuile makak

>mijn afkomstig land al niet meer binnen ze zijn daar blijkbaar ook agrresief.
WTF? Ik hoorde altijd van mensen die op vakantie geweest zijn in Marokko dat enkel de marokkanen hier ghetto-tier zijn, en in Marokko zelf leuke mensen zijn

maar ik ga nu echt door zet morgen nog een post ongeveer de zelfde maar dan langer.

klopt daar zijn ze normaler hier is het echt schijt aan de overheid een nachtmerrie.
gewoon hostile
zeg gewoon voor de grap 'tabon yemek'

>want blijkbaar als je dat doet ben je een rasverrader.
Het probleem van marrokanen samengevat. Goede maat is ook van marrokaanse afkomst en wordt de hele tijd door zijn buurt in de zeik genomen omdat hij te belg is.

ik bedoelde de marokanen in marokko zijn echte vriendelijke mensen maar vertrouwen de marokanen in nederland en belgie niet want zij zijn de aggresieven niet de echte marokanen.
sorry maar ben moe daarom is dat zo slecht getypd

Respect voor het verlaten van de Islam als ex-moslim. Heb je er veel miserie mee? Dan bedoel ik bedreigingen van moslims enzo

das echt zonde voor je maat,gebeurt vaak dat die fags zich zo gedragen.
lijkt alsof mijn opa voor niets naar belgie is ge immigreerd.

ga kunt het er gewoon aan ruiken

is goed man, ga maar slapen

nee ken er gelukkig weinig.
alleen mijn ouders denken dat ik alleen maar afstand neem en het niet helemaal verlaten heb maar serieus dat is echt vervelender dan je denkt zeker als er zo een debiele vrouwelijke godsdienst leerkacht zaagt over wat de islam is en dan moet ik dat een beetje uitleggen voor de hel klas. (21 man). 2 klassen samen
ja zit in een khatolieke school omdat het niet zo ver van men thuis is 1 km ben wat lui.

Ik doet mij echt goed om te weten dat er op zijn minst één rationele marrokkaan in Vlaanderen zit. Als ik zo door Antwerpen loop voel ik echt de moed door mijn schoenen zakken

lol but thnx

Het doet mij..*

fucking schijt is dat ze zijn zeldzaam zijn ze niet.
ik geef muziek zoals boef en ismo de schuld dat er zoveel krapul is.
met hun muziekale invloed.

ik zie u wel tijdens de burgeroorlog :q sterkte, ik kan me niet inbeelden hoe moeilijk het is om als niet-moslim in een moslimgemeenschap te zitten

idd ik heb zelf bijna alleen negatieve ervaringen met marrokkanen, woon in de buurt van borgerhout

of dat je nog met een grotere familie zit die niks boven islam zelf zetten maar hoe word ik zelf niet vergast als ik vragen mag zodat jullie weten dat ik tegen al dat krapul ben enislam nog iets ik zal nog veel mensen overbrengen je kan ze niet zomaar hun religie afpakken zou wel mooi zijn maar dat kan niet dus altijd vanaf begin beginnen.

jij hebt het letterlijk erger als ik voelt je buitenstaander in eigen lang.

Fuck you you're a shitskin and a Flemish. Double faggot

dat is zo, het probleem is dat het debat al zo lang aan de gang is en dat het de mensen of wel niet boeit, ofwel heeft het gewoon geen zin, ge weet hoe moslims zijn. altijd de wetneschap willen ontkennen enz. Het kan niet voor altijd een debat blijven en ik hoop dat gij aan de goede kant zit wanneer het zover komt

i can't talk right now come tomorrow back.
walloon

en hoe zit ik dan aan het goede kant

fuck off, walloon. You're more subhuman than this shitskin

hahaha maar ik moet gaan later
kut walen.
nooit willen luisteren en samenwerken.

weed has rotten your brain you filthy pothead

er zal waarschijnlijk een militie of iets gelijkaardig worden opgericht, hopelijk zal het niet uit neo-nazis bestaan. Ik denk wel dat als er gevochten gaat worden het een confluct tussen westerse ideologie en de Islam gaat zijn. Dan zullen Vlamingen jou ook apprecieren als je dan zogezegd """"overgelopen"""" bent

(you)

ok chao man, veel geluk

oke nice maar als dat niet zo is immigreer ik naar marokko daar is het rustiger.
daar zijn ze niet zo fanatiek.

chiao veel geluk nog

Kek, I didn't know there where so many Belgians on this board

You mean Mohammeds in Belgium

kek

Flemish shitheads you mean

Says the moor rapebaby

You wuz kangz?