Sverigetråden - Dåjinnupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=AePRD1Ud3Lw
twitter.com/AnonBabble

först

Andra för tredje världskriget

first for Katya Lischina

>du föddes precis i tid för att se världen brinna runt dig

mm, synd jag fick slut på majs att poppa popcorn med.

känns som livet är en enda cirkus som snurrar runt i mitt huvud, allt är så repeterande, alla människor är exakt samma, det värsta är att denna "cirkus" är inte rolig för fem öre, allt känns tungt och allt är bara grått.
De enda personerna som får lycka i denna värld är degenererade jävla avskum. Det är kanske så judejävlarna vill ha det, att ingen som strävar efter något bra kommer bli lycklig av det eftersom dagens samhällen är anpassat enbart för människor som är degenererade. Ja, jag klagar, och jag känner all empati för människor som mår dåligt också och människor som är i krig och svälter. Men jag vill bli av med dessa avskum, kan vi inte bara tortera ihjäl äcklen

Vill ha en sån fast med 2B

Om det är så du känner är jag glad att du har ett ljus i mörkret vid namn Kloanon.

Så jävla trött på majsgröt

>när ""män"" under 22 brevar

>dkn ingen katte

j-joy lane?

snygg

Men ta livet av dig så istället för att gnälla i tråden mitt i natten som en liten fitta.

Ingen bryr sig.

Det man kan göra när man börjar fatta hur något fungerar som man tycker är fel är att antingen

A) försöka ändra på det.
eller
B) försöka tjäna pengar på det.

De flesta smarta verkar välja alternativ B. För dem så blir troligtvis personerna som väljer A) obekväma.

Varför börjar man snubbla? Antar att det bara är uppmärksamhetshoror som gör det

stackars farfar

Neeej katte, gör det inte!

katter är underdjur

Du har inga (0) vänner.

*brevar en bild på mig ivl*

>dkn fotografkatte vet vad du surfar för snusk.

tror det, brukar vara så

Häng dig.

Lugnt o skönt.

>dkn man inte gillade fotboll som liten så man blev utstött

>vill ha en kattev
>bor i en 30m2 lgh
när jag blir stor och bor i hus, då jävlar

har märkt detta med min nbög bror

90 % av hans konversations nbög material är om fotboll

>när jag blir stor och bor i hus,
user jag....

jvdk ;_;

Sätt på nyheterna runt 14-16 idag
Godnatt

>dkn var med och spelade handboll när man var liten men fick inte vara med i laget i tävlingar för att jag var så dålig

De kommer inte göra en nyhetssändning av att du och kloanon har pökat

Katter är härliga djur.

>titta på tv

Man kan inte vara bra på allt.

>dkn ogillade hemkunskap i skolan.
>inte först efter gymnasiet som jag börjat tycka om att laga mat.

det blev mycket roligare när man fick göra själv och prova sig fram favä.

bara försöka sova igen
gonatt

bing seppo :----DD

katter är kärlek. katter är liv.

katter behöver kärlek precis som allt annat.

>dkn ingen katte v med pipa som är ännu latare än man själv är.

>PAWS, INC.

heh

>dkn systemet har värdelöst utbud på japans öl och det lilla som finns (asahi och kirin ichiban) är bara pytteflaskor som kostar alldeles för mycket

jag vill bara ha samma öl som jag kan se i mina 2dserier kväää ;__;

>dkn ingen kattev att ha tequila race med.

...

Ligger i sängen nu, väntar på att klois ska göra sig i ordning på toan

Nordiska sjuårskriget, en av få gånger Sverige inte sög total getballe tillsjöss

Va? Fattar inget.

vad planerar du?

Vet

jvdk

Det får du se

bästa tråden på länge

Varför brevar du random grejer till mig då?

>betala för alkohol gjort utanför Europa
>betala överpris för alkohol gjort utanför Europa

kan lika gärna importera kamelpiss från saudi

>tråden

hade jag kunnat få japansk öl för typ 12-13kr burken så hade det lätt blivit min standardöl

om du klagar över 12-13kr per burk så är du fan en riktig fattigbög.

>dkn ingen katte v att mysa med i vårnatten.

Varför har vissa såna sjukt stora blodådror?
Ser äckligt ut

Mm, de är antagligen vampyrer.

Vad skönt. Då slipper jag ju oroa mig att göra dem besvikna.

>skulle börjat plugga flervarre för typ 12 timmar sen inför onsdagsseminariet
>öppnar första kapitlet utav sex inför den här gången
>tar mig 30 minuter för att knappt förstå typ en paragraf
varför valde jag att bli ingenjör

Det är väl aldrig för sent att ge upp...

Ja jag sa ju det?!?!?

>antyder att du har männskliga känslor

hahaha

>bannlyst i tre dagar för att jag brevade en tråd med gejmer-bränsle på Sup Forums
Kan vi döda de som gör det gratis?

bokstavligen jag på alla utbildningar jag har påbörjat efter gymnasiet.

>fick en varning för falsk rapportering när jag rapportera amerikahorans avatarbögande till städaren
Jag är på

>dkn för smart för att plugga

/ck/ bästa brädan

Det antydde jag väl inte alls det. Antydde att de har mänskliga känslor som jag skulle behöva tagit hänsyn till.

jag rapporterar saker som en jävla idiot och har gjort så i åratal och har aldrig nånsin fått en varning för falskrapport.

hur lyckas du?

>så här rövsprängd

ahahahahahahaha

ska fan lära mig att rita så man kan göra något kul istället för den här jävla matteskiten

seriöst jag gick in i den här utbildningen för att jag ville genmanipulera fram balla saker som självlysande guldfiskar och skit, inte för att processeffektivisera rening av bokstavligt bajsvatten

Jag blir lite triggad när folk gissar helt uppåt väggarna fel på saker, men vem blir inte det.

>rapportera alla amerikahoran avatarkattbrev (typ 5)
>få varning för det
Inte svårt favä

Dricker personligen sips till vardagen, så det är inte priset som spelar roll här, saken är den att icke Europeisk öl smakar piss.

har rapporterat avatarbögeri hundra ggr och aldrig fått en varning.

i värsta fall ha det bara ignorerats.

Önskar jag kunde teckna, men är typ helt värdelös på det. Däremot har jag lite känsla för musik. Musik är fan underbart.

Vill bara ha en söt anständig oni fv.

Städis jobbar i mystiska sätt

Din ärlighet är oroväckande

>TYST
>YSTT
>STTY
>TTYS

En 18-årig man från Mark dömdes i januari 2015 till böter för att han ritat en Hitler-mustasch och ett hakkors på sin profilbild i.

>Sverige
>uttrycksfrihet

Välj en

Nej user, dansa och sjung! :3
youtube.com/watch?v=AePRD1Ud3Lw

Klockan är halv tre på natten user, gå och lägg dig.

En person som på sin blogg lagt upp en text som bland annat hävdade att vita är intelligentare än svarta dömdes i tingsrätten till 40 dagsböter och villkorlig dom


>Sverige är ett fritt land xD här har vi yttrandefrihet

Ett flygblad som spritts i en skola har innehållit uttalanden om homosexuella med påstående att homosexualitet är promiskuöst, orsak tillHIVochAIDSsamt främjar avpedofili. Spridningen har bedömts som hets mot folkgrupp.[33]Högsta domstolenhar i domen granskatEuropadomstolenstillämpning av bland annat artikel 10 om yttrandefriheten och funnit att Europadomstolen i sina avgöranden prövarom en inskränkning i yttrandefriheten genom enskilda länders lagstiftning svarar mot ett angeläget samhälleligt behovom inskränkningen är proportionell med det legitima ändamål som skall tillgodosesom de skäl som de nationella myndigheterna anger för att berättiga inskränkningen är relevanta och tillräckliga.I konkreta fall skall en samlad bedömning göras av omständigheterna, däribland innehållet i meddelandet och det sammanhang i vilket meddelandet spritts, för att avgöra om inskränkningen är proportionerlig i förhållande till ändamålet och om skälen för den är relevanta och tillräckliga.Efter ett långt resonemang kom HD fram till att de åtalade skulle ådömas villkorlig dom i förening med böter.


>I sverige får man tycka och tänka vad man vill XDDD

>när ola-conny hittat till wikipediaartikeln om hmflagen för första gången

...

Begå självmord

n'ä du

känns som att tentan om 5 timmar kanske går bra ändå

>hmflagan

?

HMF-lagen

Trodde inte att den var så sinnessjukt skriven. Visa missaktning är straffbart på 4 år. Är det sjukaste jag hört i mitt liv. Såklart så var de judarna som införde de också

Det är ingen som blir dömd till fyra år lmao det är bara maxstraffet. Jämför med turken som stod på Sergels torg och uppmanade till död på armenier, han fick villkorlig dom och 40 dagsböter bara

HELL BÖGERI

död tråd