/nederdraad/

Nederdraad

Blanke man uitgave

Welkom: Hollanders, Nederlanders, tatta's, kaaskoppen etc.
Niet welkom: du*tsers

Beter, Peter.

Ich nehme diesen Faden nicht an.

Dus, pas nog geneukt?

We spreken nog steeds geen Jiddisch, Hans. Handen af van die fietsen.
Gister nog. Jij?

Niet.
Stomme sloerie had een nieuwe portemonnee voor ik haar buidel kon vullen.

Scooter scooter scooter. Met Romana op de scooter. Eie eie eie wil een stukje met haar rijden.

Ga eens aan het werk.

hoe wort ik reik

Ik kan niet werken want ik ben een allochtoon.

Word vrijwillig bij de AZC, ben ik ook.

Dag 1
Ik melde me aan met behulp van een simpel aanmeldingsformulier en stortte wat geld met mijn bankpas om mee te handelen.
Ik wist dat ik mijn geld 100% terug zou krijgen als ik op enig punt zou besluiten om te stoppen. Mijn saldo was op de eerste dag € 250 en ik begon vol verwachting te handelen. De Help-pagina maakte mijn eerste transactie gemakkelijk. Hoe? Zou het echt zo simpel zijn? Hmm, ik ging naar bed en wilde zien wat er de volgende dag na het werk van terecht gekomen was.

Je honger naar geld dichten.

Dag 2
Toen ik op het werk kwam, wilde ik natuurlijk zo snel mogelijk weten hoe mijn transactie zich ontwikkelde. Er waren bijna 12 uur verstreken sinds ik begonnen was. Ik meldde me aan en ging naar de pagina met het overzicht. Mijn beker koffie viel zowat uit mijn hand. Dit moest een fout zijn! Het saldo stond op € 1224,3. Een winst van bijna € 1000 en dat terwijl ik sliep. Bekijk onderaan de screenshot van mijn account. Ik schreef onmiddellijk naar mijn accountmanager bij anyoption. Maar hij was helemaal niet zo verrast als ik. Hij zei zelfs dat dit soort dingen regelmatig gebeuren en dat het eigenlijk normaal is. Nou, ik kon hierna nauwelijks nog aan mijn werk denken.

Dag 3
Nu had ik echt bloed geroken. Het was duidelijk dat dit systeem niet zo moeilijk was dat alleen fondsmanagers en aandelenhandelaren het kunnen begrijpen. Het was echt simpel en ik zag duidelijk hoe ik zoveel geld kon verdienen. Ik heb tijdens mijn tijd als leraar eens een artikel geschreven over day trading in Londen en New York. Ik weet nog dat een oudere handelaar van een onderneming toen vertelde dat er elke dag voor miljarden verhandeld wordt in activa zoals olie, goud of aandelen. Het was niet gemakkelijk om dat te begrijpen. Maar het was wel mogelijk om te begrijpen dat een handelaar elke minuut duizenden euro's winst maakt zonder al teveel moeite. En toch biedt de binaire handel deze kans aan een ieder van ons. Het is waarschijnlijk de meest krachtige tool om geld mee te verdienen die de mensheid ooit heeft gezien. Op de derde dag had ik weer contact met anyoption. Daar was ik 15 minuten mee bezig en daarna besteedde ik nog 30 minuten met het bekijken van mijn account. Voordat ik ging slapen, stond mijn account op een ongelooflijke € 11.450. Ik begon te dromen over wat ik met mijn geld zou kunnen doen. Ik zag plotseling dat ik de schuld van mijn creditcard kwijt zou kunnen raken. Misschien kocht ik wel een nieuwe auto. Maar ik wilde nog wat wachten, om te zien hoeveel ik zou kunnen verdienen.

Wat een kut manier om vistekst te schrijven. Als je mensen wilt oplichten kan het geloofwaardiger.

Ja en dan moet ik daar zeker met al die psychisch gestoorde kanker proleten zitten?

Nein, das ist echt!

Dag 4
Mijn bankmanager vertelde me vandaag dat hoe meer geld ik heb, hoe meer ik mogelijk zou kunnen verdienen. Dat betekende dus dat ik weer meer ging handelen. Aan het eind van de dag toonde het saldo van mijn account een plus van € 38.800. Zoveel had ik nog niet eens in een heel jaar verdiend! Na slechts een paar dagen kon ik al op wereldreis met mijn vrouw en kinderen. Maar die wisten nog niets van mijn succes. Ik regelde een babysitter en reserveerde een tafel in een restaurant dat we anders nooit hadden kunnen betalen of wensen. Maar alles moest perfect zijn om mijn vrouw dit ongelooflijke verhaal te vertellen. Beide kinderen zouden zonder probleem kunnen gaan studeren, mijn vrouw zou kunnen stoppen met werken als ze dat wilde en we zouden ons leven aanzienlijk kunnen verbeteren met dit geld.

Natuurlijk niet gappie, al die bl*nke vrouwen strooien de vluchtelingen vol met cadeautjes omdat het zielug is voor ze ofzoiets.
Je perst het van ze af en verkoopt het door op marktplaats. Ze kunnen niet klagen want ze kunnen zowel geen Nederlands als Engels dus het is win/win voor jou.

Dag 5
Op de vijfde dag realiseerde ik me plotseling hoe serieus dit alles werkelijk was. Het saldo stond nu op € 100.000. Maar met het ongelooflijke plezier kwam de angst. Het geld op MIJN account was echt, maar kon ik het wel aan? Gelukkig stond anyoption klaar om me te helpen. “Wij maken zoveel mensen tot miljonair, dat we nu een afdeling hebben die voor ze zorgt”. Als lid van de zogenaamde VIP Club krijg je advies over hoe je jouw rijkdom kunt beheren, zodra je de € 100.000 hebt bereikt. Ik had natuurlijk wel een verlanglijstje. Mijn schuld bedroeg ongeveer € 8000, en die wilde ik aflossen. Daarnaast wilde ik natuurlijk iets opzij zetten, zodat de kinderen zouden kunnen gaan studeren. Mijn ouders zouden ook een bijzonder cadeau kunnen krijgen voor hun gouden trouwdag en ik wilde een wens van mijzelf in vervulling laten gaan. Ik ging naar een BMW dealer en maakte een testrit in een X5. Maar ik wilde niet bijna € 60.000 opgeven. Alleen al de gedachte dat ik een auto zou kunnen kopen, zonder een lening te hoeven opnemen, als de zaken zo door zouden blijven gaan, was geweldig.

Ik kan meer verdienen met unibet. Als ik wil gokken met aandelen, dan koop ik wel stuiveraandelen en ga er kort op.

Welk gedeelte van

>Niet welkom: du*tsers

Begreep deze du*tser niet?

Unibet ist ein Betrug, das hier nicht.
Ich will dich doch nur reich machen

Dag 6
Op de zesde dag controleerde ik direct mijn cijfers op de telefoon. Ik had geen haast, omdat ik lekker naar het werk ging in een limousine. Hoewel dat niet goedkoop was, was de blik in de ogen van mijn baas en collega's het zeker waard. Ik voelde me echt als een beroemdheid. Toen vroeg ik me af of ik ontslag zou nemen bij mijn bedrijf. Waarom zou ik mijn baas tegen me laten schreeuwen op het werk en dat voor zo weinig geld, als ik het thuis ook zou kunnen, met minder werk en meer ontspannen? Ik diende mijn ontslag in bij mijn baas en gaf een supergrote cadeaumand aan mijn collega's. Mijn vrouw was hiervan op de hoogte en vond de verbaasde gezichten en het speculeren over het winnen van de loterij ook leuk.

Sverigetråden>Kankerdraad

We spreken geen Jiddisch, Hans. Maar we kunnen wel rekenen.

Met binaire opties is je verlies groter bij een daling dan bij een stijging. Als je even vaak goed als fout voorspelt, dan is je eindresultaat negatief. Klinkt als een slechte investering. Maar goed, dat komt uit Duitsland natuurlijk en heeft geen VOC-mentaliteit.
Wat doe je hier dan?

>Maar goed, dat komt uit Duitsland natuurlijk en heeft geen VOC-mentaliteit.

>implying you didnt want it

Dag 7
Vandaag is de laatste dag van mijn dagboek. Het is een zondag. Op zondag heb ik vrij en dat is nog steeds zo. Maar mijn account groeide op zondag wel. De handelsmarkten zijn elke dag open en het saldo van mijn account bleef groeien. Zelfs als ik koffie drink, de krant lees of tijd met mijn gezin doorbreng. Vandaag, op de laatste dag heb ik een screenshot gemaakt zodat je kunt zien dat ik geen onzin praat; zodat je het zonder twijfel kunt geloven. Het saldo van mijn account stond op een ongelooflijke € 1.075.250,75. Ik heb tijdens mijn eerste week echt meer dan 1 miljoen euro verdiend. Deze keer nam ik het meeste geld op, want ik wilde geen verlies riskeren. Er was waarschijnlijk helemaal geen risico. Ik liet € 75.000 op mijn account staan en boekte een miljoen euro over naar mijn bankrekening. Nog geen vijf minuten later belde mijn bankmanager me op. Hij zei: “We hebben zojuist één miljoen euro ontvangen op uw account. Hoe komt u aan dit geld?” Ik vertelde hem dat dit van anyoption kwam – de handel in opties. Hij was even sprakeloos. Hij zei vervolgens dat hij al gedacht had dat dit het geval was, omdat ik niet de eerste klant van de bank was die op deze manier veel geld had verdiend. Hij nodigde me vervolgens uit voor een gesprek om beleggingsmogelijkheden te bespreken. En dit nadat hij me eerder een creditcard geweigerd had vanwege een flinke schuld. Ik moest smeken om alle rekeningen te kunnen betalen, vooral als er weer eens iets onverwachts gebeurde. En nu nodigde de directeur van de bank me zelfs uit voor een privéfeestje. Wat kunnen de zaken plotseling veranderen.

Zelfmoordgedachten

...

Heb die maar in je knäckebröddraad, Sven.

We hebben al genoeg buitenlanders hier.

Sind Deutsche für dich Ausländer?

ik ben de dubbelde goalscorer

So jetzt wird hier wieder richtiges Deutsch gesprochen. ACHTUNG!

Ja.
Zelfs Vlamingen zijn buitenlanders.

Stillgestanden für die Wehrmacht!
Das Sumpfland wird annektiert!

Ich bin geil. Sind hier grade stramme SCHWARZE Männer mit dicken SCHWÄNZEN, die meine Pozzgrotte mal so richtig einschleimen wollen? Die mich in ihrem dicken SPERMA etränken können?

Ein Sumpfdeutscher redet über nen Deutschen alder. Der soll bloß die Fresse halden alder!

Al dat Jiddisch hier kan ik niet lezen. Ik ga maar een spelletje spelen. Jullie moeten maar zelf even /koffie/ zetten.

Wir öffnen die Fluttore, damit hat sich der größte Teil des Problems erübrigt, den Rest machen wir zum Badeparadies für Deutsche.

Also bleibt eigentlich alles beim Alten.

ERUIT!

Gute Idee. Mehr Meer für Deutsche! Das ist unser Recht.

Ich ficke deine mutter in ihre arsche

Wat hebben we nou weer aan jou, kankeranon.

Lol you can have NRW anytime but please build a fence around it when you do so.

Ich will doch nur, dass du meinen geilen weißen ARSCH DURCHFICKST :(((

IK BEN NIET EEN BUITENLANDER JE KANKERAAP

Nou, ik laat je weten dat hij mensen heeft lopen oproepen in de moffendraad:
Nu ga ik nazi's schieten.

Alter was für eine Sprache sprechen wir denn hier? Das ist Kollaboration mit dem Feind. AN DIE MAUER!

...

Is het racisme als een zwarte man blankies doodschiet op grond van huidskleur?

Ja.

Mij maakt het niet uit dat je dekentjes neerschiet. Maar ik vind het wel lekker knus.

KOM OP DAN

Was heißt Huidskleur? Junge red so, dass ich dich verstehen kann!

>immer noch am Leben

Nee.

Das ist jetzt ein Deutschland-Faden

Meneer Neville heeft bescheidelijk geholpen in het maken van een bruikbaar voorbeeld, mevrouw.
Zijn tekeningen mogen wel van groot belang zijn voor u en de opvolgenden eigenaar van Compton Anstey -- al is het alleen maar om een idee te geven van een archaïstisch opzicht van het probleem van'n goeie tuin.

Die sind halt vom Franzosen hart gefickt. couleur, ferstehst du?

Lijkt mij logisch aangezien wij in een ander land wonen

moffen buiten oetz

Einigkeit und Recht und Freiheit

Aber wir sind doch alle Deutsche, das ist euch hoffentlich klar

Ah die Hautfarbe. Danke Brudi. Das ist wirklich ein schöner Faden, den wir hier erobert haben.

Isch will weisze fraun fucken

(((germans)))

no thanks

Wo finde ich reinrassige Niederfrauen zum vollpozzen? Meine Pozze ist schön sämig.

Erst Doppelte, dann Dreifache. Gott mit uns!

>Duitsers

Ben nog liever een Vlaming

Jij verstaat dat Jiddisch van hun?

Wat doet die duitser op nederdraad thread?

Vrijdag 19:00 Station Parkwijk! Neem je vrienden mee, ik kom ook alleen.

Versta je dit echt niet?

Ich glaube ihr versteht nicht. Als wenn ihr das zu entscheiden hättet, liebe Sumpfdeutsche

Immer noch besser als Laufjunge von die Engländers zu sein.

Perser ruheeee

Haben die Sumpfdeutschen bereits kapituliert, oder versuchen sie sich noch immer in zaghafter Gegenwehr?

Jiddish is niet zo moeilijk. Het is net Nederlands, maar dan met een splaakgeblek.

>Sumpfdeutschen
is moerasduitsers

NIEUW

Sie wollen immer noch nicht anerkennen, Deutsche zu sein

Als ik ze hoor praten klinkt het als "ifmhafmhoefendoefenzumassenkannen"

Dann hast du eine Hirnschädigung. Geh besser schnell zum Arzt

Ist das deine einzige Verteidigung, Deutsch als jiddisch zu bezeichnen?

Zoals ik al zei, ik spreek geen Jiddisch.
Wat wil je doen met mijn aars? Viespeuk.

IHR SEID DEUTSCH
E
U
T
S
C
H

Beweertet maain Nieederdraadisch aauf uin Skala foon 1 naar 10.

Wo ist der Guido Westerwelle Pfostierer? Der hätte richtig was zu tun.

Sumpfdeutschland ist ein Teil von Deutschland, wie Bayern auch. Begreift es endlich, sonst müssen wir es auch beibringen

JA, HIER

Oostenrijk betritt den draad

>impliceren, daas es nuur eijnen Westerwelle-Pfostierer giibt

Die Niederlande sind eigentlich nur ein Teil der multiplen deutschen Persönlichkeit. Man sollte versuchen, die einzelnen Persönlichkeiten wieder zusammenzuführen. Die Multiplizitäbilität muss verringert werden, notfalls durch Krieg.

t. Psychologie-user

Was ist mit deiner Rechtschreibung? Hattest du einen Schlaganfall?

Alleen? Zeg wollah broer!

>Fesches nederlaandisch, Bruudi

Waas laaberst je?

THIS IS TOO FAR
FUCK OFF REEEEEEEEEEEEEEEE

*Oostenmaark

>Was ist mit deiner Rechtschreibung? Hattest du einen Schlaganfall?

>Waas laaberst je?

Iich spreken nederlaandisch.