/Norgetråden/

Sang- og kristenmusikkutgaven

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=NXE8FR_6o5w
nettavisen.no/nyheter/innenriks/--tiggere-spyttes-pa-og-sparkes-etter-nrk-dokumentar/3423333179.html
youtube.com/watch?v=Pr_XnTrv6YU
youtube.com/watch?v=dVzKjbYNEJg
youtu.be/Yp9H19vyzKY
youtu.be/xF2LQocylXw
vocaroo.com/i/s0gICbYENvby
twitter.com/SFWRedditVideos

*prump*

Middelmådig utgave. Burde ikke være kristenmusikk.

brev gladkristen musikk

youtube.com/watch?v=NXE8FR_6o5w

Er det du, R?

Gutta, Rumenske tiggere har klart å få inntill 100 millioner kr bare gjennom tigging i Bergen de siste årene. Skal vi organisere oss og begynne å tigge i Bergen sentrum?

nettavisen.no/nyheter/innenriks/--tiggere-spyttes-pa-og-sparkes-etter-nrk-dokumentar/3423333179.html

youtube.com/watch?v=Pr_XnTrv6YU

...

>dfn er 1/8 sigöyner
dette blir lett fåvæ

Jeg har ofte tenkt på hva som kunne skjedd hvis noen nauter kom sammen og samarbeidet om noe for å tjene penger egentlig

Gospelmusikk er ren kreft.

Ser for meg det hadde snudd seg til narkotika ganske fort og gjengen plutselig hadde funnet ut at vannet stod dem over hodet.

youtube.com/watch?v=dVzKjbYNEJg

...

Det blir som Knusende Slem med Walter Hvit

Det er ikke "breaking" som i "knusende", det er "breaking" som i "turning"

...

...

PRISE GUD
R
I
S
E

GUD
U
D

Har du vært borte fra tråden en stund? Har ikke sett så mye sterkmann- eller russisksǿtnosbreving i det siste.
'nei'

Nå må dere legge dere

JÆI ÆR SKJEMPE STÆRK

...

Er det sno på Hamar i dag, Sætre?

anbefal meg en bil å kjope

Ja, kom 25cm i natt

nei

ble KLOK av dette

Jeg bor like utafor Hamar og her er det ingen sno. Vi fikk sånn 5 cm natt til mandag, men den ble for borte.

kanskje jeg skal bli jöde

företrekkjar jödekake fåvæ

>inneholder: diamanter, aske, sentralbanker, nazigull

joss

Er ikke i fra Hamar da gutten min

Men glad i Uncharted 3 er du.

Hvor kan jeg se skål! episoder gratis uten å laste ned noe som helst?

på hengdeg.xyz

Spilte Xbox 360 jeg, hadde aldri PS3.

da ble det wienerpolser til midagg gutta

>Det er 7 år siden LOST finalen

Noen her som selger weed i oslo? Dealern min slutta for en mnd siden og har ingen kontakter/venner. Dette er et longshot men begynner å bli desp

å nei gutar, eg har opptakspröve på fela i morgon, eg kjem til å STRYKE! (skjönar de?) hehe

Slutt å royk gress.
Flytt fra Oslo.

slutt å ryge kannaber

>dfn ingen Ålesund-jv

youtu.be/Yp9H19vyzKY

hei jeg er fra PST :)
vil du mottes på grorud stasjon imogren :)
:)))))))))

Ja, hva er tlf nr ditt?

MISTET

VW Touran. Masse plass med bakseter du kan ta ut og 11 koppholdere.

Alt du trenger er noen hvite fartsstriper til 200kr så blir den skikkelig kul også

Skjǿnner ikke at folk giddet etter sesong 4/5.

>giddet

Preteritum av å gidde er 'gadd' kompis.

Sesong 5 er et gigantisk plebeier-filter, så det sier jo litt om deg.

ROTET BORT blei drit i sesong 2 sdm

du kan få ein Ålesund-gv ;)

>[har] giddet
Kan du ikke uformell tale? Kanskje ikke helt korrekt siden serien er ferdig, men det er en vane fra å snakke om serier generelt.

>impliserer at plottet ikke var spredd overalt og forfatterne hadde peiling på noe som helst

jeg gådde ut i skogen og heng meg

Åja, du er en av dem. Husker da sesong 1 gikk på tv og alle syntes det var den beste serien noensinne. Så kom sesong 2 også var det plutselig dritt. Skulle gjerne hort en god forklaring på dette fenomenet.

De introduserte for mye kult i sesong 1 som de ikke klarte å noste opp i/bygge videre på sesong 2. Sesong 2 funker men når man kommer til sesong 3 er serien ureddelig.

Noen som har kjennskap til import av stǿrre produkter fra kina?

Jeg har sent en forespǿrsel om shipping priser på et objekt på 32kg. Men inkluderer slikt da også toll og sånt? Har importert småting fǿr og ikke hatt noe med tollen å gjǿre da jeg har antatt det går i shipping raten.

dfn ej og sigrid har ein dag mellom vår bursdag og vi kjeme fra samme by

*dabs respectfully*

Toll er separat, du kan sjekke selv på toll.no for et anslag. Småting er stort sett tollfrie.

Ja, leser det nå. Ser at ting over en verdi på 350 må fortolles. Men ser også at de nevner at dette gjǿres oftest gjennon shippingselskapet, noe jeg antar da betyr at det er en del av shippingraten

>dfn en av ungene i klassen jeg underviste i dag spurte meg om jeg kunne dabbe

gjorde du det? du hadde blitt for evig kalt "den kule lærern"

Nei, det er stort sett ikke det med mindre det er eksplisitt skrevet når du betaler. De ordner med tollen hvis du ikke gjǿr det selv, men tar ofte blodpris i gebyr for det.

Jeg sa at det kunne jeg sikkert, men jeg hadde ikke lyst, fordi jeg syntes det så dumt ut.

kor gammal er du? kva klasse har du?

25, er vikar. I dag var jeg mattelærer for en fjerdeklasse.

Huff, ser det er en relativ blodpris ja. 25% cirka. Blir dyrt om varen ender opp på 14k, da blir det totalt 17500.

Men når jeg tenker meg om, regnes da fraktprisen som en del, eller produktet? Fordi det er jævla idiotisk om tollerne skal ha cash for fraktselskapet i tillegg til produktet

Nei glem det,
>Pris ink frakt
Forbanna grådige horer

Jaja, det var de sparepengene.

eg e bare ein mann

Tror ikke fraktprisen telles, men er ikke sikker. Du kan ringe og spǿrre. Tollerne forholder seg til prisen som står oppgitt i pakkedokumentene (med mindre den er åpenbart feil). Jeg har sluppet unna toll ved å bestille fra steder der de oppgir prisen feilaktig under tollgrensa med vilje, men det fungerer nok ikke med dyre ting. Ofte er det billigere å kjǿpe fra en norsk forhandler enn å betale frakt/toll selv, gitt at det finnes her såklart.

Er jo kinesisk selskap jeg skal bestille fra, og de vet nok godt at kunder som sparer på kjǿp fra dem er kunder som kommer tilbake. Så skal ikke se bort i fra at noen siffer ikke er helt oppriktige på pakken med tanke på produktet. Sitter i forhandlinger med dem så får hinte litt mot det

Det er jo egentlig en ganske idiotisk sang.

Gi meg EN god grunn til å ikke begynne å breve bilder av Kate Bush konstant i tråden.

Hun er ikke norsk.

Bush-navnet gir meg dårlige assosiasjoner.

>Katrine Busk
>ikke norsk

Gi deg.

vræl

stögg

homo

Fordi vi trenger ikke mer spamming av 6/10-damer.

Fordi du kan heller breve Sissel
youtu.be/xF2LQocylXw

Faen ho var sötpai når ho var ung fåvæ.

Who needs a cheese slicer

Hjemme fra trening gutta, tok 120kg 5 reps igjen og löper 8km

Jeg kan drepe hvem faen som helst av dere og tvangsknulle jven din mens du ser på, din beta hanrei.

Ég vill fara til Ísland og knúsa dig
(is hug=knús?)

det er ALTSÅ BENK vi snakekr om.

skriver en masteroppgave om sverigeanon gutta
håper å publisere den i juni

Já :)

vocaroo.com/i/s0gICbYENvby

Du må lyve litt overbevisende hvis du fǿrst skal gjǿre det, det ville aldri blitt godkjent.

>internettleverandoren din vet ALT du har brevet på Sup Forums

De har verken lov eller mulighet til å lagre det.

de... hva sier du?

helt greit det, har sikkert under 200 brev etter 10 år

>dfn man falskflagger hver dag om alle slags tema
Må være en moro logg å lese gjennom.

>De har verken lov eller mulighet til å lagre det.

De lagrer absolutt alt IP'en din gjör på internett.

Hvorfor tror du det nettopp har kommet opp saker i media hvor folk får brev av advokater som representerer Hollywood og krever penger fordi de har lasta ned noe ulovlig?

>telenor har sett meg hylle hitler og bla gjennom incestnoveller

Å, jeg brever bare syke fetisj-relaterte ting, alt fra /d/ til Sup Forums jeg.