/NEDERDRAAD/

Team Raket uitgave

Welkom: de baas
Niet welkom: de ettertjes.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ObGlgJPCZj4
pyx-1.pretendyoure.xyz/zy/game.jsp#game=67
hln.be/regio/nieuws-uit-antwerpen/-mocro-maffia-neemt-borgerhout-over-a3139054/
standaard.be/cnt/dmf20170421_02844735
gatestoneinstitute.org/9343/terrorism-poverty-despair
nrc.nl/nieuws/2016/11/29/tweede-kamer-stemt-in-met-boerkaverbod-a1534154
youtube.com/watch?v=RtnknlLvtuY
twitter.com/SFWRedditVideos

Die blankies man

Om de wereld voor verder verval te behoeden

Meoooowth ogen dicht en kont open flikker

...

Wat vinden jullie van het laatste samoerai djek seizoen?

>djek
Sjaak

sinds dit moment haat ik valsspeler Ash

>samoerai
Knecht

>team

emily

jongens volgens mij is het leven niet meer voor mij

youtube.com/watch?v=ObGlgJPCZj4

>gebruik maken van je omgeving
>valsspelen

Wie heeft er zin in een spelletje kaarten tegen de mensheid?

roodhet spel

>ben krant
>neem treitervlogger aan
>70 mensen zeggen krant op
haha, en ze hadden al zoveel abonnees

70?
Toe maar.

Het AD is nu bankroet.

koel man

pyx-1.pretendyoure.xyz/zy/game.jsp#game=67

Als ik ook mensen lastig ga vallen, krijg ik dan ook een baan bij de AD?

*het AD

Alleen als je niet-blank bent. Anders kun je het altijd nog proberen bij geenstijl.

hln.be/regio/nieuws-uit-antwerpen/-mocro-maffia-neemt-borgerhout-over-a3139054/

Nederlands succesvolste exportproduct heeft eindelijk onze contreien bereikt. Wat een verrijking!

belangijke paal
iedereen snel reageren

België JA

huh uh wat

Na al die jaren proberen een normaaltje te worden, en dan lijkt het eindelijk te gebeuren, besef ik hoe kankerig een normaaltjsleven is

>mgw

vals alarm maar blijf alert

>wapens, munitie en kogelvrije vesten gevonden tijdens huiszoekingen in het kader van een politieonderzoek naar terrorisme

BELGIË
JA

>posting traps in the current year

Antwerpse haven is al jaren een van de grootste import punten voor cocaïne. Je gaat dat geld toch niet aan Nederlandse Marokkanen geven zeker? Eigen volk eerst!

Heb je een bron?

>hij houdt van schimmelkaas

standaard.be/cnt/dmf20170421_02844735

Je moet je er vooral niet te lang bij stilstaan goyim, deze misbegrepen jongeren hebben gewoon een maatschappelijke houvast nodig, en geen laffe veralgemeningen.

Is het huidige terrorismeklimaat veroorzaakt door een falend justitiebeleid of een falend integtatiebeleid?
Of is er een andere, niet genoemde gemeenschappelijke factor die deze aanslagen verklaren kan?

Ja

Racisme

Ik denk omdat de meeste immigranten hier nog steeds in een achterstandspositie terecht komen en gefrustreerde jongeren van de juiste leeftijd zich geroepen voelen door de islam om een aanslag te plegen. Buitenlandse mogendheden spelen daar op in en houden die jongeren buitenstaanders.

Racisme bestaat helemaal niet, domme roetmop!

HAHAHAHA

>Je zal nooit een strak geel buikje aaien

Was ik maar een Chinees.

Hoe kan racisme bestaan als het verboden is?
Schaakmat.

>dvw je op kot bent en niet kunt mastruberen omdat anders je telemeter op 100% komt te staan en je trager internet hebt en de kotbasin dat ook zal merken en verdacht vinden

Waarom zijn blanke vrouwen zo dik

Een vrouw hoort een kont en tetten te hebben, dat heeft niets met dik zijn te maken.

Oef gelukkig maar, ik was net even weg.

>een fucking weeb

Enkel wiggers houden van dikke vrouwen.

Lees je wel wat ik typ?

Een vrouw met een dikke kont is een dikke vrouw

Duidelijk, je leest het niet.

ik hoop voor jou dat je minderjarig bent vrien
anders wordt het tijd om uit de kast te komen

...

Ik heb al gemerkt dat Belgen veel racistischer zijn dan bijvoorbeeld Nederlanders. Denk dat hierdoor de verdeeldheid groter is en er zo meer jonge gasten geneigd zijn naar terrorisme. Ik heb ook geen idee hoe het komt dat Belgen zo racistisch zijn oetz
.

Komt door de Walen

>racistischer
*realistischer

Alless is de schuld van de Walen

Volgens mij hebben in België de meeste terroristen gewoon een baan of opleiding gehad. Terroristen komen vaker dan gemiddeld uit de hogere klasses. Wat ik wel denk dat anders is in jullie land (in relatieve waarde aangezien wij dit probleem ook hebben) is dat jullie juist 'te lief' zijn voor de moslim en alle problemen proberen te verbloemen, kritiek hebben staat gelijk aan VB steunen haast.

Dit terwijl wij hier in Nederland jaren gelee een intelligente homosensuele hoogleraar hadden die in duidelijke maar intelligente termen wist uit te leggen wat er mis was. Islamkritiek is hier iets meer geaccepteerd (nogmaals nog steeds niet echt) als intellectuele gedachte.

stop bullying me shart

>uit eten
>één biertje gedronken
kanker, daar gaan mijn aanwinsten

JULLIE MOETEN TERUG

Denk ook dat het verschil in Nederland meer is dat jullie veel opener zijn en veel sneller gaan zeggen wat er jullie stoort. Moslim of geen moslim. Terwijl in België we het meer opkroppen, wat natuurlijk de slechtere aanpak is

You know what I want

OEF
V O L
MEER

Maar toch hebben wij een hoofddoekenverbod en is dat in Nederland totaal onbespreekbaar. Ik vind net dat jullie te lief zijn voor Moslims.

De kassierster in de AH had gewoon een hoofddoek op ze

Jullie aanpak heeft zijn voordelen, wij komen nogal koud over op veel vlakken, maar een beetje open zijn heeft wel zijn voordelen. Er is niet echt een duidelijke link tussen de baankansen van moslimjongeren en hun welwillendheid tot terrorisme naar mijn idee.

gatestoneinstitute.org/9343/terrorism-poverty-despair

Zolang je het probleem niet onderkent en het maar blijft schuiven op economisch vlak gaat het niet beter worden. Een beetje racisme is zelfs nog beter dan gewoon net doen alsof er geen gezeik is. Een mooie vergelijking voo ons blanken vind ik bijv. het gedrag van westerlingen in oost-Aziatische landen, vooral leraren Engels in Japan/Korea die nogal van bedenkelijk moreel karakter zijn volgens sommige lokalen daar. Dat kunnen ze doodzwijgen als Jappen maar dan krijgt de groep die dat doet nooit de wind van voren, een andere aanpak is gewoon in niet geheel onduidelijke termen te vermelden op tv dat "westerlingen zwijnen zijn", ook dat is niet goed, dat beweer ik niet, maar het zet dingen wel op scherp en laat de persoon wel even voelen dat er extra op hem gelet wordt.

Maar goed, ook wij zijn nog steeds net zoals jullie op dit vlak.

Ik denk dat het meer voortkomt vanuit de ietwat Romaanse gedachte van gehele scheiding van kerk en staat en dat je het daar onder kan schuilen. Ik krijg echter nog wel het gevoel dat jullie moslimknuffelen om maar niet als racist gezien te worden. Maar goed, mijn kennis over België is natuurlijk minder dan die van jou.

nrc.nl/nieuws/2016/11/29/tweede-kamer-stemt-in-met-boerkaverbod-a1534154

Het voorstel is nog niet door de Eerste Kamer behandeld, maar een boerkaverbod is niet onwaarschijnlijk.

>Nederlands bedrijf

Idem bij Hema en Ikea.

Die protestanten vernietigen ons van binnenuit.

>Die protestanten vernietigen ons van binnenuit.

Dit weer hoor.

Nederland heeft meer Katholieken dan Protestanten.

Dat gaat om gezichtsbedekkende kledij. Bij ons mogen niet-bedekkende hoofddoeken ook niet in scholen en openbare diensten omwille van de neutraliteit. Bij privébedrijven kan je dat niet opleggen want dan heb je als enige argument de religie en dat is onmogelijk vanwege de godsdienstvrijheid.

De machtshebbers waren geschiedkundig altijd protestant. Amsterdam en Den Haag zijn (waren) protestants.

Blijf maar in onwetendheid over Islam, maar weet wel dat een wolf zich niet aan een schaap aanpast.

>klagen over protestanten
DEUS VULT?

pieter had gelijk

we waarderen hem niet genoeg

de draad is sinds hij weg dood en saai

als hij weer paalt zal ik hem elke dag minimaal een keer vertellen dat ik hem waardeer

fuck islam
ik schijt op islam

keer terug naar de woestijn

>fuck
VLAAMSE RUIT
L
A
A
M
S
E

R
U
I
T

Nu ja, als je de feiten bekijkt is België uiteindelijk een broeihaard van terroristen, hebben we een aanslag gehad, en ondertussen is er in Nederland denk ik 1 man ooit opgepakt die een aanslag wou plegen.

Dus er moet toch iets zijn wat hier slechter is dan bij jullie

>Dus er moet toch iets zijn wat hier slechter is dan bij jullie

Molenbeek

De Hofstadgroep is 1 man? Enikmaardenkendatdemannetjesvandeaivdhardaanhetwerkzijn.

We zijn helaas nog wel een groot exportland als het gaan om patatjihadi's en extremisme ligt altijd op de loer. Het is haast meer een wonder dat er nog niet veel gebeurd is.

Maar er zijn wel wat meer dreigingen geweest dan enkel 1 trouwens.

youtube.com/watch?v=RtnknlLvtuY

dit filmpje vond ik wel interessant, hierin praat een marokkaan die in nederland woonde en nu in molenbeek woont over de verschillen

belgie is gewoon (zoals gewoonlijk) in een veel ergere staat dan nederland

ach, Belgie heeft ten minste een leuke De slimste mens

Nu alleen nog slimme mensen

Zal hem straks bekijken, geen geluid nu

En een land zou ook wel fijn zijn

Geen nood, in 2019 wordt Vlaanderen eindelijk onafhankelijk.

Ik vroeg nog aan m'n vd of ze nog wat te zeggen had tegen jullie. Maar nee. En ik ook eigenlijk niet. Dus slaap lekker voor straks. Doei.

STERF

Ik tegen vd: "Hij zei sterf."
Zij: "Boeiend."

Mijn friteuse vloog daarnet in brand, maar dankzij mijn koelbloedig optreden heb ik erger kunnen vermijden.

Vraag aan haar of ze denkt dat een robot ooit zelfbewust zal kunnen zijn of dat hij dat alleen maar zal kunnen simuleren (als in, er zit geen echt persoon in de robot).

Is de patat nog te eten?

Waar slaap je vanavond?

Neen, vreselijk.

In de zetel, waar anders.

>In de zetel, waar anders.

Ik slaap meestal in bed.
Vroeg het omdat het klonk alsof je huis nu plat was.

ik ben zo lelijk

Het heeft maar een 5tal seconden geduurd, gelukkig stond ik er vlak bij.

Zo zie je maar dat de dag van een noot ook wel wat spanning kent.

Ik zou je doen

Heb jij een dooie gezien vandaag?

Je doet het overkomen alsof dit wel onderdeel was van jouw schema.