/norgetråden/

Fyllik-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=0m-rhRYx7Xg
no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_norsk_militærpersonell_drept_i_tjeneste_i_etterkrigstiden
youtube.com/watch?v=wfKRb4fiVPk
youtube.com/watch?v=3zSghz8xh6k
youtube.com/watch?v=zKWwHBoM0SQ
no.wikipedia.org/wiki/Anforselstegn
strawpoll.me/12797849
twitter.com/NSFWRedditImage

For håpet

Andre for sportslige jenter.

Så nå vet dere det.
Takk, Krigskolen, for å lære meg norsk! Dette trenger jeg for å bli offiser!

for Norront

tredje for nostalgi
youtube.com/watch?v=0m-rhRYx7Xg

Jeg har noen sjeldne bilder ja! Kontakt meg på [email protected] snarest. Husk å skrive ditt navn.

«««»»»

Jo mer dere vet, jo mindre dummere blir dere!

Må nesten ta med dette russekortet fra forrige tråd. For en legende.

tiende for sommerlige jenter

>han tar fotografier av dataskjermen sin

>existance

kanskje jeg burde flytte til rinkeby

dfn bor i Moss

Fordi jeg kan ikke ta screenshots på pc'n og vise dem på 4kannalen via forsvaret sitt graderte nett.

Dette skulle du ha vist om du var en stolt norsk kriger som har eller tjenestegjǿr nå.

>Dette skulle du ha vist om du var en stolt norsk kriger som har eller tjenestegjǿr nå.
mmmhm do for israelske interesser mmmhm digg

dfn bor i horten
wallah ballah, lissom

Episk defleksjon, min underaldrede venn. Desverre er ikke det ikke plikt å tjenestegjǿre nå, så du får bygge opp kamperfaringer på CoD og 4kannalen.

Eksplosjoner i Kardemommeby

mmhmmm være en undersått i en amerikansk satelittstat som kun tjener israel mmhmmmmm alt for israel jeg mener norge hmhmmmhm

Hvor mange nordmenn har dǿdd for Israel egentlig? 10 ut av 100 000 de siste 50 årene?

Hva slags avdeling er du i?

10 som har dodd i Afghanistan, ja.

Tips kompis, om du skal trolle virkelig hardt, så bruker du hva bildene sier i mot meg. Ja, så enkelt som å bruke "" ville gjort meg sintere enn åpenbar drittbreving.

Forresten, betyr mmmmmmhmmmm seksuel nytelse? Er du med på litt... ERP eller? Trenger litt frigjǿring kjenner jeg...

GUTTA Gjett hva dagen åpner natt for min Teaterforestilling om Unionsopplosningen!

Hva er den totale summen da? Om vi regner med Balkan, Libadon, Mali, Sudan, Afghanistan, DRC, Irak etc?

no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_norsk_militærpersonell_drept_i_tjeneste_i_etterkrigstiden

Faen gjor en kaptein i tråden, ærlig talt.

Lenge leve Israel!

الموت للاسرائيل
العنّة لليهود

Lenge leve den jodiske staten!!

Jævla Kasper driver med den jævla dritten igjen?

Endre trådnavn til Drittungetråden

Brev sanger som Norgetrådens acappellagruppe burde synge.

youtube.com/watch?v=wfKRb4fiVPk

Fra spok til revolver: Jeg mener det faktisk når jeg sier at Norge bare er en satelittstat for Amerika, dette er faren min i forsvaret enig i, og Amerika spiser jo bæsjen til Israel som vi vet.

Helt greit å være med i forsvaret i fredstid, men ikke faen om jeg skal kjempe "for dette landet" med mindre det er på norsk jord.

DU holder HELT kjeft

Er det 4. juli?

>faren min i forsvaret
mening forkastet

Hvorfor kommer du hit? Du mǿter Norges værste autister, kvinnehatere og generelt fæle folk. Det finnes tusenvis av forum hvor du kan treffe normale nordmenn på, så hvorfor komme hit?

Jeg frykter at du kan tro at vår tråd er hva nordmenn er, men det er helt feil. Normale nordmenn ville gitt faen i hvor du kommer fra, eller hva du vil, kansje får du en drǿm oppfylt og ved å prate med dem? Din norsk er bra nok til det. Her finner du bare skuffelse og tapere.

Hadde IB Vakt sist helg, underholder meg hver gang.

Gutta, hvordan bruker jeg mindre strom uten å fryse i hjel?
Bruker nesten 900kr pr. månede på å varme opp stua, kjokkenet, badet og soverommet (ish 50kvm) til 20 grader.

Og dǿdstallet, som jeg etterspurte, eller bare skulle du repetere hva jeg sier for å bekrefte mitt poeng?

Kan du ikke telle?

>25 år
>skal på byen
>dorvakta vil ha leg
>nye bankkortet mitt mangler bilde
>ikke gyldig legg
>må hjem og hente passet for å komme inn

fyfaen gutta

foler meg bæsja på

hvordan kan jeg ta igjen? er det vakten eller statens feil

skal jeg bombe huset hans eller stortinget

Hva syns far din om MURPH'en da? Siden han misliker USA som du så bǿr jo dette speile

Kle på deg, din jævla orkenrotte. Tror du vi har avlet sau i 10.000 år fordi de er sote?

Skal ikke sporre hvilken avdeling du er i, fordi doxxing osv. Men hvor hadde du FgTj?

slutt å breve på norgetråden
slutt å onanere
slutt å bruke internett
slutt å bruke telefon
slutt å ha moderne apparater
slutt å være fattig

Åffer dæ? Hvis noe så gir det meg unektelig kredibilitet.
Jeg provde forresten å komme inn i forsvaret, men de ville ikke ha meg.

HMKG

Kan du? Om vi faktisk skal ty til telling så er tallet LANGT mindre enn 10 per 100 000. Tenkte jeg skulle gi deg en mulighet til å ro deg unna, men nei, autistmen bestemmer over deg ser jeg.

>antyder at jeg ikke sitter med 2 gensre på med pledd

4. MAI
JÆÆÆÆÆ
I've made plenty of friends outside of the chans I've met on here, and I find it's enjoyable here. Do tell me about these other Norwegian chat websites though.

BÅDÅDDJO
Å
D
Å
D
D
J
O

>Nytt bankkort
>Mangler bilde
Du lurer ingen din snǿrrvalp. Bankene sender ut selv 15 år gamle bilder om du ikke oppdaterer dem selv.

youtube.com/watch?v=3zSghz8xh6k

Dette hadde vært deg.

youtube.com/watch?v=zKWwHBoM0SQ
>Ingen jv jeg kan hore på synth med
Fy faen....

Du har VGD (Som er Sup Forums lite men med subforum som er normale og bra)

Resten vet jeg ikke om lengre. Er lenge siden sist jeg hadde noe med normale folk og sider å gjǿre. Men de finnes.

Om du trenger at det er 20C i rommet mens du har to gensre og pledd har du for dårlig sirkulasjon, eller er jente.

Jeg liker sangen din, men ro ned nå. Du trenger ikke poste med 2 minutters mellomrom.

sug kuken min, fittetryne

fikk nytt kort ihost, mangler bilde

jeg har ikke lappen, dermed er tydeligvis eneste gyldige leg, noenplass innenriks, passet

Problemet er jo at det faan ikke blir 20C i rommet, panelovnene er jo fra 60-70 tallet.

Hva er det? Er det missilskjoldet til NATO? Han er ikke så glad i det, mener det er unodvendig krigshissing.
Kek, det hadde det helt sikkert vært.

Du må være over 18 for å breve her.

>20 grader

i vinter var det nede i 10 grader på soverommet, synes at det var helt perfekt fåvæ.

Alt over 15 grader er greit nok til resten av huset.

fyfaan, dauver hvis det er 15 i leiligheita.
Ett problem kan jo være at 50% av veggene på stua er jo vinduer.

Du har fått med deg at de har sluttet med bildet på bankkort, har du ikke?

Bankkort er egentlig ikke gyldig legetimasjon lenger heller.

Ullsokker, evt tova lester
Stilongs av ull, evt anna-bukse
Ullfrotte eller ullundertoy over
Tjukk islender eller annen ullgenser.
Lostsittende lue av ull.

Om du har på deg dette og fortsatt ikke er varm når du er torr i ly burde du gå til legen fåvæ.

>sug kuken min, fittetryne
Og det var alt vi trengte å vite for å stadfeste din alder. Kos deg med bannlysninga

Skal jeg faan se ut som en iglo inne på leiligheita da?

>Hva er det? Er det missilskjoldet til NATO? Han er ikke så glad i det, mener det er unodvendig krigshissing.
Du kan slutte å lyge. Vi vet du ikke har noe med militæret å gjǿre. Ellers ville du vist hva de var, spesielt da din far tydeligvis har sterke meninger om ting.

Skaff deg en steinplate og start ett lite bål oppå.

En iglo er hvit, kuppelformet og laget av sno. Hva faen snakker du om?

>inne på leiligheita
er du utlending?

Og ja, det er den mengden klær som er vanlig å ha på seg om det er kaldt og du ikke kan eller vil oke varmen. Romoppvarming til mer enn når du skal lage mat eller torke ting er bortkasta snobberi i det store bildet uansett. Kle på deg.

ta lappen då din forbanna tapar
>inn4ǿr d-det er v-vanskelig

Han har egentlig ikke så veldig sterke meninger.
Jeg kan ikke noe særlig om militæret, det har jeg heller ikke påstått. Det jeg har ytret over er meninger om politikk, ikke militæret. Jeg vet ikke hva MURPH står for, og når jeg googlet det kom det bare opp masse folk som het Murphy.

Hold allerede på å gjore det.

>Inne på leiligheita
Dialekt

Osj, helvette.

ri din hoye moralske hest hest inn undergangen

det var vel for svarte ikke jeg starta å slenge skitt

>inn4ǿr d-det er v-vanskelig


reeeeeee
det er faen ikke det som er poenget

Oh cool, thank you!

De fleste underganger har ikke takhoyde til hester med ryttere, har du vært ute det siste året?
"på" leiligheita er i så fall en kreftsvulst på dialekten din. Bruk skikkelige preposisjoner, din hemma lille fiskesoper.

>telefonsamtalen som reddet vesten

>snublehomse

brenn

slutt å snublehomse

Taco til frokost gutta.

>snublehomsen som odela tråden
>snublehomsen som er 6 måneder for sen med megmene sine

>snublekoden som sikret filtreringen

>og når jeg googlet det kom det bare opp masse folk som het Murphy.
Så kansje du skal slutte å late som du vet hva du prater om da. La militæret være for seg selv uten dine "overlegne" meninger

>dromte om meg og knuset mitt i natt

>dfn ingen jv

Hva faen...?

>vet du ikke hva XC-100THQ er? Da kan du ikke ha meninger om politikken rundt militæret
Kan du å lese noter? Ikke? Så ikke ha meninger om musikk da omgzzz

Hvordan får man ekte norske tegn? ? Finner ingen symbol på mitt tastatur

Dog hadde > vært ypperlig for drittbreving

...

no.wikipedia.org/wiki/Anforselstegn

bytt ut "o" med norsk ö
>nei, jeg gidder ikke få skript.

Om du skal snakke om militæret, og USA sin innblanding i det, så burde du, som framstiller deg selv som kunnskapsrik på temaet, og benevner din far som ekspert, vite hva MURPH er for noe. Siden det er veldig amerikansk rolle på norsk jord.

Eller du kan fremheve ditt eksempel som en 13 år gammel snǿrrunge som spiller episk rollespill.

Flott. Da skal jeg drittbreve alle ganger jeg ser noen bryte norske tegn

skål gutta

>dfn nnesten drirtings

Gratulerer. "" er standard på de fleste tastatur. Du får ta det opp med dem som satte standarden, ikke brukerne.

>hurrdurr bilen din har ikke norsk tekst på knappene det er din feil omglolzors

det er litterært ingen som faens bryr seg, din mongo autistape.

Prǿv å være mindre synlig underaldra, er du snill. Dette blir for flaut og vi må nesten kalle inn mods for dette. Omgzzz

Venstre, midten eller hǿyre?

strawpoll.me/12797849

Man trenger ikke å vite hva MURPH er for noe for å skjonne at Norge er eid av Amerika. Det trenger man bare 3 hjerneceller for.

Men for all del, opplys meg, om du ikke er for fornærmet.

>t. anglohanreien som innerst inne hater norsk kultur
Du må bare henge deg selv, det vil gjǿre oss alle «triste»

"bryr" meg ikke