Vad tycker du om sverige just nu?

Vad tycker du om sverige just nu?
:Only Swedes:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Yw1r0UyGjFs
en.wikipedia.org/wiki/Category:Video_games_developed_in_Sweden
twitter.com/NSFWRedditImage

...

>:Only Swedes:
racist

Jag bor i Sverige och har alltid gjort det. Kommer inte flytta heller då det är great här. Är varken sämre eller bättre än det var för 20 år sen men finns väl såklart en del som hade kunnat fungera mer optimalt.

The Swedish girls are fucking thrash/feminist/crazy bitches.
Had a BPD gf who was my first. Was just inexperienced enough to let her ruin my life. She was Swedish. All her friends were also feministic BPD wackos.

If a girl is Swedish, I don't fuck with that. Oh and all the guys are soft fags /likely brainwashed/.

Granne till öst, close enough. Det man ser på nätet om sverige numer verkar ju rätt dåligt. Tycker ni borde bli av med en neger eller två.

Sossarna gräver sin grav djupare var dag. Får de över 4% nästa val blir jag förvånad.

Rövsmör

ser ut som att SD kommer att vinna nästa val

the only thing in swedish i know is Skitstövel

shitboot

B L A C K E D

Sweden is a third world shithole country thanks to (((liberalism))) and (((tolerance))). Fuck all of you cucked faggots.

Fullt av bögar och fega kräk som inte vågar säga ett skit. Dyrka negerkuken, era svaga fanskap, det är det enda ni duger till efter att feminismen kastrerade de Svenska männen för gott.

Känns dåligt kompis

>said that guy that never been here and get all of his news from Sup Forums

DIT IS NU EEN NEDERDRAAD!

Been in Sweden. Can confirm.

Skulle kunna helt ärligt flytta från Sverige om det blir värre med invandring och politisk korrekthet. Är så jävla trött på allt lallande med HBTQ och invandrare. Annars älskar jag Sverige och kommer alltid att göra det. SD 2018

Kanker, Bassie! Wat doen al die Zweden hier?

Wow, since I got your word for it, it must be the truth

Shut up toothpaste

För mycket svartskallar, juggar, babbar, hazarer och pkfittor. Sen att den judekontrollerade median vinklar allt och vitpixlar skit gör inte saken bättre. Skäms fan för att vara svensk

Han är ju inte helt ute och cyklar. Hur många no-go zoner har vi nu igen?

23, om jag minns rätt.

Ett femtiotal var det iallafall om man får tro diverse säkerhetstwittrare.

Jaja dat is wat anders dan een land vol onvoltooide ikea-meubels

Det är inte så dåligt, lite mycket blattar bara.

Helt sinnessjukt. Svensken är för snäll och tror att alla andra raser också är det. Och nu har vi alltså mellan 20 och 50 statligt finansierade djurparker.

Om tio år är vi säkert nere på Frankrikes eller valfri amerikansk storstads (Detroit, Chicago osv) nivå

Skulle kanske gå till Sup Forums men det är alltid roligt att se vad Sup Forums tycker

jag tycker att

Fun thing about the netherlands, I´m old as fuck and when I grew up cabel-tv was brand new, and for some reason a dutch children channel was in the basic cable for everyone, so I grew up with dutch tv.

Pic related

Ja, Svensken är helt jävla kastrerad. Hur gick det till? Genom kvinnorna. Jag pratar med många män ute på mitt jobb och de knyter näven i fickan, de snackar tufft men röstar som spermaharar i ett Arabiskt harem. Kvinnorna dock är oftast helt jävla blåsta och attribuerar drag hos de 'stackars' babbesvinen, de ser dem som barn eller oskyldiga varelser som vill leva som Svensken.

Nej, vad Svensken borde ha gjort är att helt enkelt sagt till kvinnorna sanningen: ni är helt värdelösa när det kommer till att leda ett land och påverka samhällsnormerna.

...

...

Vi hade ett fint land, men vår fina regering har ju sett till att det inte är likadant idag som för 50 år sedan..

Bor inte för tillfället i Sverige men hör från kompisar runt Malmö och Göteborg att orterna är helt hopplösa. Mord, skjutningar och misshandlar var dag. Segrationen är ett stort problem som våra politiker inte kan hantera.
Men bor man i någon mindre stad är det väl säkert som det var förrut fast med fler kebabställen

Vad? Det är Svensken som röstade för detta. Kvinnorna kastrerade er som pojkar, skrämde er som män, och nu tar de in män som inte bryr sig ett dugg vad kvinnor vill. De insåg sitt misstag och vill inte göra rätt så de gör vad kvinnor gör bäst: springer från ansvaret.

höhö homoja :DDD

...

...

youtube.com/watch?v=Yw1r0UyGjFs

Bump dump

Seriost sporgsmål: hvor feministisk og SJW er den gennemsnitlige svenske pige/kvinde?

Kan man ikke længere skrive ÆOÅ? crap

Swedish girl and her pretty Somali.

Skäms över hur det blivit i sverige de sista 20 åren, där vi ska vara ett världssamvete och tycka synd om precis allt och alla, hjälp på plats och ta inte hit skiten som sänker samhället i botten med sitt våld och religion.

Whatever you say Ole

En jävla soptipp till land. Ha så kul i ert U-Land, själv flyttar jag januari nästa år.

Kvinnorna i Sverige är som de flesta västerländska kvinnor: uber-feministiska och för multikulturell. Haft otaligt många diskussioner med Svenska kvinnor och det är mycket få som fattar situationen.

I korthet: kvinnorna är problemet, inte männen.

I diskussioner med kvinnliga släktingar om invandring och ekonomi är det väldigt sällan någon lyssnar eller förstår vad jag argumenterar. Fakta är föga värt då man pratar om baaaaaaaaarn och flyyyyyktiiiiingar, de är värda vårt land och vårt lidande enligt mina kvinnliga släktingar. Lustigt är det nu, efter en tids av uppmärksammade brott och skandaler, att dessa jävla fittor börjar få upp ögonen för vad jag pratar om: invandring från barbariska kulturer funkar inte.

Fick dy änti uppehallstildstånd

Brottsligheten minskar, ekonomin blir starkare, Det går rätt bra ändå!

Sweden sucks.

>Skulle helt ärligt kunna flytta från Sverige om det blir värre med invandring och politisk korrekthet.

Så du väljer att vara invandrare i ett annat land då, bra logik.

Sjovt. Det kan være at det er miljoet, som jeg er i, men jeg oplever egentlig danske kvinder som forholdsvist konservative

Tillväxten är runt 1% under högkonjunktur, den bör vara runt 5%.

Kriminaliteten för Svenskarna sjunker men för invandrarna är den hög för deras populationsantal.

...

Född och uppvuxen i landet tidigare känt som Sverige som numera inte finns kvar. Så finns heller ingen anledning att vara kvar. 100% vit med för den delen.

Det står bokstavligen att hon är i tanzania, och du blir förvånad över att det är negrer på bilden

Det är skillnad på att vara invandrare och arbetskraftinvandrare med målet att assimileras. Hur jävla dum i huvudet får man bli. Säkert en jävla sandneger.

Hade varit jävligt kul och höra vad kulturkoftorna/södertörnsfittorna tyckt om fördelningen mellan män kvinnor varit tvärtom genom alla åren.

Sämsta landet jag någonsin varit i, kan dock bli bra om vi slänger ut alla blattar.

Det är skillnad på att vara invandrare och arbetskraftinvandrare med målet att assimileras. Hur jävla dum i huvudet får man bli. Säkert en jävla sandneger.
+1

Only BBC males. Completely normal for the Swedish cuck male.

> sweden, we have to go back to 1985!

Ok maby you dont speak swedish, The text to the picture says that they where in Tanzania and you got supprised that there where niggers in the pic, I think you actually might be retarded, or a finn

...

Ja, de älskar ändringen i könsdynamiken för att de ser utvecklingen gå i rätt riktning. Även om situationen är hopplös mellan könen, männen/pojkarna beter sig som jävla kastrater och kvinnorna/flickorna som rabiata oansvariga spermahinkar, kan detta ses som mellansteget till den feministiska utopin. Självfallet tvärvägrar dessa kvinnliga mentala bondläppar att erkänna att de aldrig vart torrare och att de manliga vita skatteslavarna har blivit psykologiskt skadade av feminismen som de kvinnliga barnen tryckt ned i halsen på nära tio miljoner människor i över trettio år i den radikala formen vi lärt känna feminismen.

Anledning för att jag kan göra en sådan gissning är för att jag har många feminister i min släkt och rör mig i kretsar med gråsossefeminister och annat feministiskt patrask.

du underskattar hur långsamt vissa byter åsikt. 20 % av väljarna skulle aldrig lämna (S). de har redan bestämt sig,

...

> Islam är en matriarkal/feminist utopi.
> alla män blir stympade.
> en man måste ensam försörja upp till 8 kvinnor
> en man måste köra sin kvinna överallt
> kvinnor är dom enda som blir utbildade
> män får erektionsproblem i övre åldrarna pga könsstympning
> män är värda mer döda än levande efter 30 ungefär
> i välfärdsstat behövs inte männen nån annanstans än bakom ratten på en lastbil
> isis

We make good video games

Ja, Islam är otroligt feministiskt, eller gynocentriskt.

det har gått FÖR. JÄVLA. LÅNGT.
> när du blir tårögd till Hitlervideos vet du att vi har problem

i liked sweden until they took all this migrants. i thought you would better than us.

.from germany

Eller så är du bara en 15årig kant-kung

Fuck jer svenskere

Och landsförrädare. Fega fittor som du som springer iväg så fort det blir lite jobbigt gör inte saken bättre.

CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK

Ärlig fråga, ser mig själv som svensk och är född i Sverige. Mina föräldrar är från forna Jugoslavien. De har arbetat sedan de kom hit på mitten av 90-talet och har nu villa osv. Själv studerar jag på högskola. Min fråga är då, om jag och mina föräldrar också borde bli utkastade? Uppskattar helt ärliga svar.

> bokstavligt vår statsminister

Why does no one ever talk about this? en.wikipedia.org/wiki/Category:Video_games_developed_in_Sweden

alltså det är samma globalister som skapade och krajade juggan. jag e också bosna

Vi är inte muslimer kompis, vi e slaver. Araber är hundar

Vilken del av Jugoslavien kommer ni ifrån? Bosnier ska fan avrättas, inte värda mer, resterande av juggarna kan få vara kvar så länge dom beter sig som folk och inte blattar. Är ju mest rasfrämlingarna nationella vill bli av med, våra europeiska vänner är mer än välkomna att bo här så länge dom anpassar sig och beter sig.

CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK

...

jag bor i ett så-heter "no go zon" i Göteborg. Det är bra. Bara lite kriminalitet, men inte så dålig. Och jag ser ofta snutar här, så är det verkligen en "no=go zon?"

Förlåt för min svenska, jag ar engelsk och bara lär mig Svenska. But I must practice! Anyway, people get scared too easily - these no go zones are generally safer than a British market town on a friday night.

Personligen bryr jag mig nästan bara om vad folk kan lägga på bordet, men situationen är extraordinär så kan jag tänka mig, i värsta fall, att kasta ut varenda jävel som inte är etniskt Svensk. Skyll på feministfittorna och godhetsapostlarna, de har förrått Svensken på djupet och om främlingar kommer i kläm är det beklagligt men inget jag anser är en risk för stor att tas i syfte att rädda Svensken.

Finns inget som gör saken bättre. Sverige har redan passerat point of no return. Ha så kul att leva ut ditt liv som minoritet I ditt egna land och sedan gå i pension, leva som fattigpensionär och bli "omhändertagen" av nysvenskar av ett privat företag som bara bryr sig om pengarna och noll vikt av människorna. Du gamla du fria...

CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK

> edgjewy of you Sven

Cuck

malmö här bögjävlar!

Jag var nere I Göteborg förra året, det var ca sex år mellan den senaste gången och besöket innan det. Det första som sker (Inom den första timman på besöket till min bror) är att ett babbegäng hotar folk, är aggressiva, norpar en scooter.

Nej nej, allt är fin fint. Ta in fler genetiska misstag, kommer gå så bra för er.

Sen tror jag inte att du ens vet vad en no go zone är för något.

Hello Sweden! How does it feel to be the first western country that will fall? Even before Germany? Do you like the enrichment?

Är du och dina föräldrar assimilerade har jag inget problem med er.

this

Tacka Reinfeldt för det.

CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK CUCK

I mean seriously, everyone loves to find wrongs but don't care about things we're actually good at. Case in point