Sverigetråden - Tisdagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=H4bsYI4mmFo
youtube.com/watch?v=aAtDUOlHnZk
youtube.com/watch?v=3oUw2w69O5k
archive.whatisthisimnotgoodwithcomputers.com/int/thread/74045604/#74046049
twitter.com/SFWRedditGifs

NMR + LGBT = sant

>införe autistiskt tjutande

youtube.com/watch?v=H4bsYI4mmFo

youtube.com/watch?v=H4bsYI4mmFo

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

Jag på bilden

såna fina svenska mäniskor.

HEIL FUCKING SEGER!

youtube.com/watch?v=aAtDUOlHnZk

Begå dig själv stormbög.

sö po

ta tis

Håll käftna autismo, ingen bryr sig.

70 kg är skelett om du är över 1.80, ja. Är du närmare 1.90 är det riktigt illa.

youtube.com/watch?v=3oUw2w69O5k

>du kommer aldrig vara såhär ursvensk

Tumblrbögpedofilen..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

menar du inte han

Väger 55kg 182, och är inte ens så mycket av ett skelett. Kan precis se mina revben, men det är knappt.

...

>dkn ingen fv

...

Fy fan vad jag hatar "psykiatri". Degenererade jävla judar som bara bedrar och ljuger. Det enda de bryr sig själv och sina jävla bidrag, vilka de får av att ge så många som möjligt så många diagnoser som möjligt så de kan skriva ut så mycket medicin som möjligt. De bryr sig inte om att du blir omedelbart bränd för allt framtida arbete, "det är ju bara att gå aktivitetsersättning :^)"Fy fan, scientologerna hade rätt.

Ja, det var det inte.
Fråga fjanten som cuckbrevade själv om du inte tror mig.
>faktiskt tro att det finns vara 1 libanes på Sup Forums
hur jävla dum kan man vara?

nej

sluta rolspela som en norrläning din fullständiga bök

vi har ju inte ens brevningstil, ra di sj

>rostbiffar
Riktiga män knullar söta pojkar din betahanrej.

>Rostbiff

Vad menade den vidriga spinkiga lilla bögjäveln med detta?

är det conny på bilden?

Exakt vad är det du har svårt att förstå dig på?

samma*

Hahaha svenska """""män""""

hår många kebabpizzor simmandes i sås har den där ungen hunnit äta än?

Tumblrpedofilbögen...................................................................................................

>betafjollan som inte kan skriva ordentligt
Är du helt 100% säker på att det inte finns mer än en person på internet vars åsikter du inte delar?

Finns bara en Tumblrpedofilbög i tråden, ja. Hur orkar du sitta 24/7 och kämpa för bögars rättigheter i tråden?

Inte bög, men om det står mellan en fin pf och en äcklig rostbiff...

>dkn ingen fv
Nä dags att dränka sorger i pmax och godis

Borde du inte vara tacksam?

Tumblrbögpedofilen........

>dkn ingen brun-meido 2dfv

...

hoppas du hade svårt att sova inatt

VI SKA DRIVA UT LÖGNARANA UR LÖGNENS TEMPEL MED PISKOR OCH SPIKKLUBBOR
Vad menade Magnus Söderbjörn med detta?

konstigt att brevarantalet ökades med detta brevtrots att det här brevet redan hade brevats

jag till vänster

Breva den där bilden på dig där du är tjock

inte alls
sov som en bebis

Visa mig på dockan var bögen rörde dig.

kek

>dkn inger Monster

SLUTAAAAAAAAAAAAa
AVTRYCKA MIG
BAKA AHO

...

...

>sov som en bebis
du vaknade konstant och skrek på mamma?

Sluta breva 3dpd din apkullare.

har ett ledigt rum i min lägenhet, någon som vill komma och bo här? Jag betalar tågbiljetten och maten
helt ärligt, rayman 3 var ett sånt jävla mysigt spel
vad hette det spelet där det var en massa olika karaktärer som fäktades mot varandra?
juste, super smash bros

...

ping säpo

Är det här en fälla?

Don Fillion kommer att vinna.

ska dricka upp hela min 1.5l schweppes pear lime

...

Om du vill inte att någon ska spara bilderna, varför brevar du dem i tråden?
Schackmatt divi

...

pissade precis 50cl
så nu är burken varm. måste hälla ut pisset nu för annars blir det bara äckligt

ping din mammas svarta älskare

tjena libanon, ska du inte gå och cuckbreva lite?

breva bild först

Vänta gör de en ny LOTR film?
Herregud jag trodde de gav upp efter Hobbir katastrofen

mbeto..

se och archive.whatisthisimnotgoodwithcomputers.com/int/thread/74045604/#74046049 (libanesen som cuckbrevar)

Du vet väl att Divi är en fjollbög?

>Schackmatt
vill du spela ett parti schack?

Visa mig på dockan var din mamma slog dig.

Du har väl inte glömt att smiska din alvslav idag tråden?

Tumblrpedofilbögen...

Hur kan divi vara en fjollbög om han älskar ökenpajer och pajbrevar hela tiden? Man kan också inte glömma att han svarar inte på bögbrev, hmmm?

Varför kan man inte bara sluta leva

...

1) Han är en jävla spinkig liten mes

2) Han svarar visst på bögbrev men spelar svår att fånga

3) Han har regelbunden kontakt med bögar ivl och gillar när de flirtar med honom

vafan?

...

>2) Han svarar visst på bögbrev men spelar svår att fånga

Undra hur många av alla babbar man går förbi på stan tänker på att brutalt mörda en

>ex-ISIS agenter och sunnis
varje 11/10

f1 h1

>dkn permabannlyst
:^)

>juden gav upp på shekelri

Hej hej
Where are the traps?

...

>antyder att vita kvinnor kan bli våldtagna av rasifierade män
Suck............

We killed them. No we actually did. This one little faggot called Divi got his fave stomped in.

They were killed in the kristallnacht

>Oj, du var en stor kille. Är det din flyktplan du har i byxorna eller är du bara glad över att se mig? ;)

Detta fotografi visar tydligt hur mannen känd som divi uppsminkad och bärandes homoplagg blir misshandlad av nazister nära en bögklubb

>när divi blev våldtagen med ett bonsaiträd

jag blir så trött.....
orkar inte....

Förekommit många minnesvärda heem på Divi favä. Synd att Mdongo och hans gäng tog död på bögen.

Psykfallsanon...

>dkn ingen brun meidofv

>man typ 50% av ens ex-vänner var blandbarn och hade en ensamstående svensk morsa
de blev alla pundare av olika slag.

När ska ni sluta falla för rostbiffjuden?