Sverigetråden - Mysiga kvällsupplagan

God kväll på er!

Other urls found in this thread:

geoguessr.com/challenge/Nad7ZsR0XOdtS1MF
youtube.com/watch?v=9OiyrXoa_xo
gawker.com/texas-cops-go-to-wrong-house-kill-elderly-man-blame-b-925332964
youtube.com/watch?v=Xva2HHKNkqs
youtube.com/watch?v=dwXOCqNWz4Q
play.google.com/store/apps/details?id=jp.konami.swfc&hl=sv
itunes.apple.com/se/app/star-wars-force-collection/id586854309?mt=8
twitter.com/AnonBabble

Min insta börjar bli tråkig. Länka nya sluts.

...

Har ni tråkigt? Gillar ni att ha skoj?

Låt oss spela ett parti geoguessr

geoguessr.com/challenge/Nad7ZsR0XOdtS1MF

...

youtube.com/watch?v=9OiyrXoa_xo

>gawker.com/texas-cops-go-to-wrong-house-kill-elderly-man-blame-b-925332964
>>Waller was shot six times in his own home by two police officers who shouldn't have been on his property to begin with.
>Händer hela tiden.

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

haha oj *tar en slurk*

youtube.com/watch?v=Xva2HHKNkqs

>Elisa Servenius, född Elisa Bernström, var en kvinna som tjänstgjorde i den svenska armén som soldat utklädd till man under Finska kriget 1808-1809. Hon var historiskt länge endast känd som "soldathustrun" och "lilla fru Servenius".
>När maken kallades ut i Finska kriget ska hon ha följt med honom utklädd till man, "Då hon hade bestämt sig för att leva och dö med sin man."
>Då hon tillfrågades, om hon varit rädd under kulregnet, hade hon svarat: "Varför skulle jag vara det? Jag är ju med min man, för hans skull är jag färdig till vad som helst, och dessutom vill jag hjälpa de sårade. Jag begär inte bättre än att få vara med om igen, om det behövs; att kulorna vina berör mig inte det minsta, man skall ju ändå en gång dö, lika gärna så på detta sätt, som annorledes".
>dkn ingen stursk krigs-Servenius-fv

vill du höra en läskig historia eller vill du bara ha bilder?

*slurp slurp*

Enorm skillnad på svart folk i sydstaterna och till exempel gängen i L.A etc..
Och går inte ens jämföra med negrerna här i Sverige.
>hade en granne som brukade sitta och knäppa blues på sin gitarr på kvällarna när vi bodde där
>här i Svea har man en somalisk neger som kastar sopor i trappen

räknas detta som läskigt?

VÄNTA VA

>man skall ju ändå en gång dö, lika gärna så på detta sätt, som annorledes".
YOLO XD
>svenska kvinnor

vad som helst favä
GAAAAAAAAAAAHHHHHHHH

>dkn är satanist så gillar monster mer nu

Jag på bilden

Detta. Beror på var man bor men när jag var i New Orleans förra sommaren så såg man mycket svarta. Normalt folk till skillnad från här i Linköping.

>>och? du måste leva bland dom i ännu högre grad än i Sverige
>USA är enormt.. Dit jag ska är det vita och svarta från slaveritiden som står för 90% av befolkningen. Inga jävla muslimer och skit.
svarta räknas inte som skit?

0-4 sova
5-9 macka
fina promenad

Kan lova att hon var lyckligare med sitt liv än 99% av människor idag. Därav behovet för feminism och dylikt för att fylla luckan av misär.

>vad som helst favä
okej det finns en hemsida på internet där folk samlas för att diskutera lite vadsomhelst. Enligt rykten finns det en extremt störd jävla person där, ett riktigt psykfall vars utmärkande drag är att bajs på sitt eget golv och sedan lägga upp bilder på sina ildåd på denna hemsida.

läskigt va?

Läs

youtube.com/watch?v=dwXOCqNWz4Q

SÖÖÖÖÖÖÖT

aa, skulle inte vilja vara han..

Hur många kg av räkor åt dem?

var kan man köpa dessa smurfdockor

>ingen annan deltar
hallå eller

Vad hände med NEETis

Vad fan är det med negerer och sophantering egentligen? För det är ju jobbigt att slänga det i sopnedkastet

han blev bannlyst för att ha bajsbrevat massa stockbilder i förra tråden

Ni mobbade iväg honom.

breva era mappar

kek

bra försök säpo

>Vad fan är det med negerer och sophantering egentligen?
Ingen aning. Han i min trapp fattar inte ens hur hissen fungerar..

>bara 50

De har släppt 50 stycken.

Jaha du är SDjuden. Trodde polisen hade tagit dig eller att du hade blivit permheemad av städis. Jag lyssnar inte på den sortens musik så jag håller ingen koll på det.

...

>skillnad på svarta och negrer
låter som reddit
vi alla visste redan att "över"klassen är ett gäng hanrejar

han tog nog självmord efter att han inte kom in på sina kurser. någon får gå och leta efter honom i japantråden

...

är det för sent att säga upp sig och bli neet om man är 26?

Han har blivit del av maskinen, ännu en arbetarmyra.

såg att han ha breva, jävla lögnare!

nej, ring AF och säg att du är psykiskt sjuk

Ganska så säker på att man kan hitta "bra" svarta i Sverige också...
vad är din poäng?

>breva era mappar

vill uppge tråden till att sluta med era jobb och bli NEET istället, tillsammans kan vi krossa detta system! HELL SEGER

...

...

Bumpa min tråd så kanske vi får svar på aroamerikanfrågan

>somaliefamiljen som fick flytta in ovanför oss som luktade någon utomjordisk i hela trapphuset och slängde skräpet utanför fönstret framför soptunnorna
vad fan är deras problem

>dkn user slog mig på fingrarna

Ingen mer?

klois dags att strömma

De är somalier. Väldigt lite genetisk variation. Väldigt lite genetisk filtration rent evolutionärt. Den som knullade mest förökade sig mest. Detta skiljer sig från resten av världen där de smartaste var troligare att föröka sig på grund av starkare selektionstryck av en hårdare miljö.

kloanon skulle vara med den där tjejen han träffade på lördag idag tror jag

mm mycket bättre att löneslava i 60 år och sen dö på ålderdomshem

...

...

detta fick mig att tänka

>74065096
David...

>SDcuckar kommer försvara detta

>88
>egen mapp för SDjuden
>massa stormOCn
HE SE

...

>74065096 (Du)

...

>sad frog
>bara Wojak
???

>jagjagn på usb
varför gör folk så?

Glömde >hårddisken heter Hitler

sparar bara allt jag laddar ner i en map för jag orkar inte sortera

>text files
Vad händer här?

>och sen dö på ålderdomshem
*flytta till Portugal med nästan 0% pensionärsskatt :^)

hittade en gammal bianca beauchamp-mapp på extern hårddisk favä

...

Alexander...

>uka-sama

Någon mer som lirar?

play.google.com/store/apps/details?id=jp.konami.swfc&hl=sv

>doxxa längden på ditt namn
Några sista ord du vill ge tråden?

...

>dkn alla ens roliga mappar är på den stationära datorn

...

Libanon är egentligen bara en vanlig arab som bor i Sverige fast använder proxy för att få uppmärksamhet

mm strax

>Star Wars
Fullständig trams sedan Disney köpte det. Är numera mer lik Marvel än ett eget rymduniversum.

itunes.apple.com/se/app/star-wars-force-collection/id586854309?mt=8

massa pastas

>när slumpmässig idiot leker biolog och häver ur sig lite vad som helst som han plockade fram ur arslet

Finns det några långa namn på T?
Eller är det för- och efternamn?

Theodore

n-nu lägger vi av här va

Thomas, tommy, theodore

Tim/Tom Kuck

detta Hur hittar vi efternamnet?

Stämmer dock. Svarta är genetiskt begränsade till att begå stordåd. Ingen inkvotering eller faktamanipulation kan ändra detta.

Hmm ja och nej

Thomas...