/Norgetråden/

Regler for tråden:

>ingen rullestoler
>ingen slaviske 5/10 """sotnoser"""
>ingen feite litauiske bolere
>ikke noe kantebreving om joder og Hitler
>ingen kalging om mangel på jv

Brudd på disse retningslinjene vil rapporteres til sjefen for 4kanalen.

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=CS5pOEEUqA4
youtube.com/watch?v=KrVC5dm5fFc
youtube.com/watch?v=fJ3NomTmXdI
desuarchive.org/int/thread/53505487/#53511427
youtube.com/watch?v=mVyXDYp60BE
youtube.com/watch?v=e0ybnLRf3gU
bbc.com/news/world-39325206
nrk.no/ostlandssendingen/mangler-mat-a-dele-ut-til-de-som-trenger-det-1.13489128
twitter.com/SFWRedditVideos

For utmattelsen

God morgen

*prump*

Hvem öl ville dere anbefale for en som aldri drukket öl för?

Seidel

Seidel

Dromte at sto jeg sto på en stol ved stuevinduet og spikret på plass noe greier til gardiner, jeg hadde to små spikre i munnviken, jeg tar en ut, og skal spikre den i veggen.
Idet jeg gjorde det fikk jeg på en eller annen måte svelget den ene spikeren. Den totale frykten og angsten som bare brer seg lammende over sinnet mitt når jeg innser det var helt ubeskrivelig.

Fy faen pris gud for at det bare var en drom, selv om jeg skulle onske jeg våknet fortere, det kjentes altfor virkelig ut.

Seidel

> Rankning: 2% - 51 röster

Er det en norsk megmeg-öl?

Ja. Vi kaller den Spydel.

Var nok Hypnopompia det der.
Hypnopompia er det stadiet man går igjennom når man holder på å våkne naturlig, og det er slett ikke uvanlig at man får en eller anen ubehagelig fölelse av dette, som ofte blir tolket som en del av drömmen.
I ditt tilfelle valgte hjernen din å tolke det som at du svelget en spiker

Ironisk nok er det nok det at du holdt på å våkne som gjorde at det föltes ekte

Seidel er en helt OK pils HVIS den er iskald, type 1 grad ellernoe. Vanlig ol kan man drikke ved kjoleskapstemperatur, men ol som Seidel, Pokal og Bare må være kaldere. Da blir de helt drikkbare.

hei alle sammen hvordan har dere det i dag?

Seidel er den billegaste ola i Noreg. Smakar pils slik som all anna pils. Skal ein forst kjope PILS så kan ein kjope billig PILS.

B A R E
A
R
E

Det er ikke bare bare?

Du er en jævla plebeier hvis du mener at Seidel er representativ for all pils. PLEBEIER.

gomler i meg noe havregraut

Samme.

bra

h-hej
vill du vara min pojkvän a-user?

Sötpai fåvæ.

Busted! Hun er 14

du menar hon är perfekt ålder

Hva så? Kan jo fortsatt være söt selv om ho er 14 fåvæ. Er jo ingenting galt med det.

t. Einar

youtube.com/watch?v=CS5pOEEUqA4

Heng deg selv fåvæ.

old enough to pee, old enough for me

Æsj, for gammel.

Gomler i meg ingenting, fordi Onsdag er fastedagen min (og Söndag)

>du vil aldri vere ei lita jente som blir tvangsgifta til ein söt gammal mann som vil ta vare på deg og beskytte deg for alltid
kvifor leve??

Begå selvmord

Navn?

det var veldig slemt sagt.

lillehore

Hva mente hun med dette?

>tfw you go to sit down and the tip of your dick touches the toilet seat

>jobbsok #172
>"dessverre fant vi ikke rom for å ansette deg ved denne anledningen."
hvorfor?! er det fordi jeg er hvitt? fordi jeg er en mann?
fy faen gutta

>KNASKER
Hjemmebakt brod med spekeskinke, jalrsberg og svensk leverpostei med rodbeter
>SLURPER
Earl grey te med litt sukker og litt melk

Ipa

Noen som vet hvordan jeg oppnår pannekakepektoralene?

Hva sökte du på?

Hvem av dere er med i anonymous?

youtube.com/watch?v=KrVC5dm5fFc

Alt! Dette var en dagligvarebutikk

me in my mememan mask

don't tell anyone

Flott pop-morgen?

youtube.com/watch?v=fJ3NomTmXdI

Hvit mann ligger nok desverre bak i bunken når det gjelder sånne serviceyrker. Hadde du vært en söt jente hadde du nok fått jobben (med mindre butikksjefen er kvinne).

Ikke ham, men butikksjefen her er en slavisk sotnosjv som bare ansetter slaviske sotnosjver og hvite menn. Er ikke alle som foler de konkurrerer tror jeg.

Har du forsokt å la nauthjelp fyren hjelpe deg med soknad og CV?

Nei, jeg har ikke hatt hjelp av noen. Jeg soker og soker. Men jeg er ikke han fyren du brevet kassadamen til.

Det irriterer meg hvor viktig CV og soknad er.. Det er bokstavelig talt jobber som alle kan utfore. Man burde heller oppgi om man ikke kan utfore jobben.. Men jeg er nodt å selge meg som en som har dromt om å jobbe på Kiwi siden jeg var liten for å ha sjanse for intervju..

Jeg har aldri sokt en jobb uten å bli kalt inn på intervju.

hehe xd

Jeg er mer deprimert nå

En kompis av meg fikk jobb da han var på butikken for å handle middag. Han spurte i ferskvaredisken om de hadde ett eller annet, så ble han spurt om han var der for å soke jobb. Da sa han nei, men at han gjerne kunne gjort det. Så kom han tilbake etter middag med en soknad, fikk jobben og et par dager senere hadde han forste vakt.

Jeg får ikke svar om at de har mottatt soknadene mine en gang.. Og de jeg leverer for hånd gir heller ingenting.. Jeg er lei..

tror jeg bare tar også henger meg, får ingenting til

döda ihjäl mig

Det var en legende her i tråden som fikk jobb igjennom norgetråden.

Fy faen, det må ha vært for min tid. Kan du gi meg en rask lopned?

Han postet noe sånt som at han trengte jobb i Oslo, også var det en som svarte han.

Tror de snakket på e-post eller noe annet for han brevet en anonym e-post addresse.

En uke senere så var det plutselig 3 kollegaanons istedenfor de 2 som pleide å breve her.

desuarchive.org/int/thread/53505487/#53511427

Jaja, for en heldiggris. Jeg har sokt så å si alt som er innenfor rekkevidde og fått bare et par svar på soknadene.. Noen har det vel bare i seg..

Morsomt da

>minimum 2-3 år erfaring

Sök vikarbyrå. Alt du trenger å gjöre er å möte opp og gjöre jobben du blir satt til. Gjör du det, vil du bli tilbudt masse jobber gjennom byrået (siden 80% av folka som jobber for vikarbyrå er fullstending ubrukelige)

Dere har anbefalt meg det for, men jeg har ikke funnet noe. Nå satser jeg på at jeg får jobb som sommervikar ihvertfall, den ene butikken her satt opp lapp i vinduet i går.

gidder ikke mer

j....

youtube.com/watch?v=mVyXDYp60BE

Gammelengelsk er litt kult fåvhæmd.

moderne engelsk er berre latinske og franske ord sagt på ein stygg måte

eg vilkje meir eg heler

faen, rediger det slik at apu held ein ostehovel, din jævla landsforræder

God morgen gutte

nei

>sagt på ein stygg måte

De pleide å bli sagt på samme måte som franskmenn sa de i alle fall.

Men det falt bort på 1500-tallet en gang.

youtube.com/watch?v=e0ybnLRf3gU

Her bið feoh læne,
her bið freond læne,
her bið mon læne,
her bið mæᵹ læne,
eal þis eorþan ᵹesteal
idel ƿeorþeð.

Kollegaanon 3 er basert

LIVET ER GRUSOMT

är norrmän mer deprimerade än svennar eller är vi bara bättre på att gömma det?

Nei, Norge er den lykkeligste nasjonen i verden

alle svennar eg har mött har vore positive og optimistiske

hur mäter du det?

>syv (7) timer igjen

bbc.com/news/world-39325206

det bare er sånn

Ungt barn elsker det glade fellesskap, ǿnsker å betale skatt og å dǿ for Stǿre og Stoltenberg. To dager på Sup Forums, og han vil drepe alle jǿder. Mange slike tilfeller!

räknas det som vetenskap?

Jeg tror nordmenn er mer realistiske, og derfor kanskje mer deprimerte, i motsetning til dere svenner som lever i en politisk illusjon hvor alt er bare fryd og gammen.

tar å slurker litt

Jeg er kollegaanon1 som ga han jobben. Kollegaanon2 er også fortsatt gjevnlig i tråden.

>dfn eg har blitt diagnostisert med autisme av laveste grad
ikkje overraskande eigentlig. faren min var óg sperg

>dfn jeg så hvor ting var på vei og avbrot alt som hadde med psykolog å gjore for jeg fikk noen diagnose som kom til å odelegge sjansene mine til å gjore helt normale ting resten av livet
Foles ganske godt mann.

lag lunsj til meg

ellers smeller det

korleis kan diagnosa hindre noko som helst i livet? kven har rett til å sjå på mine medisinske data?

Har ikke peiling, men alle her klager på at de er autister og blir hindret av diagnosen selv om de kan oppfore seg

Nei nå får du ingen lunsj. Gå inn på rommet ditt. Du kan komme tilbake ut når du kan oppföre deg.

Senpai her, hvordan er livet på kontoret?

:^)

korleis kjennast det å vere hetero? gleder de dykk til å få born som liknar på dykk?

Jeg liker nynorsk fordi det er like vanskelig som svensk og dansk i grammatiken

eksplosjoner i Aarhus

Går så det suser. Vi er 12 mann her nå og vi har vel trippla kundegrunnlaget siden du var her.

Sjek't

nrk.no/ostlandssendingen/mangler-mat-a-dele-ut-til-de-som-trenger-det-1.13489128

>Behovet for utdeling av gratis mat er så stort i Oslo at veldedige organisasjoner sliter med å skaffe nok.

sånn det er i oslo ja...jaja....