Sverigetråden - Onsdagspplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=0J-MtvS1eIg
nordfront.se/diplomatdottern-som-bedriver-politisk-terrorism.smr
vn.se/article/alliansvaljare-foredrar-annie-loof-som-statsminister/
stockholmdirekt.se/nyheter/vild-debatt-i-stadshuset-efter-sd-forslag/repqdx!JXBlfkasFJt9i6uUGvqpIg/
youtube.com/watch?v=7y8LwKT1Lyo
en.wikipedia.org/wiki/Mental_state
web.archive.org/web/20170426104207/http://www.sydsvenskan.se/2017-04-26/ar-ok-tecknet-pa-vag-att-bli-en-hogerextrem-symbol
twitter.com/SFWRedditGifs

Hell seger

Titta bort nu SÄPO, men hur bygger man enklast en bomb som spränger Stockholm åt helvete med en stor smäll? Tippar på att man måste ha i alla fall mer än en hink kina-smällare

vilken är bästa kombinationen av knark tycker ni? själv är jag sugen att testa mdma+lsd, ska vara helt euforiskt

youtube.com/watch?v=0J-MtvS1eIg
DAGEN SKA KOMMA

mdma + lsd är inte nice, du börjar komma ner från mdma under lsd trippen och mår skit.

>dkn syrran gick med på att testa bada näck

>dkn judiskt blod

drar fan till Israel. Sverige är kört

cyanid+kaffe

breva bild
breva bild

det ska inte stämma av vad jag har läst, isånafall tar du kristallerna för tidigt. peaken ska vara helt otrolig och sen när mdmat fadear får du ett otroligt självdyk av lsdet

skulle ge dig stryk om jag mötte dig i verkligheten

Fråga någon av kärnvapenmakterna. De vet.

va?
flyttade du inte ensam till malta?

Hurså?

nordfront.se/diplomatdottern-som-bedriver-politisk-terrorism.smr


Varför är det alltid tyskar i sverige som är såna jävla invadrarvurmare? Hade hitler fel eller skickar tyskland sina värsta till sverige? Tyskar borde fan få reseförbud och horan borde repatieras med hennes judefarsa.

f1h1

Kom vi inte överens om att du skulle ta livet av dig?

Varför då?
Jag ska givetvis hälsa på min älskade syster!

Ingen kommer klicka på den länken Asgeir. Fixa unvisit nån, är på mobben

>h1
Syskon är inte för sexuellt!

FINEMANG
I
N
E
M
A
N
G

>sverigetråden

mer som BAJStråden

Detta dock.

skaffa usbsticka, skaffa torbrowser laddaner ett separat operativsystem på usbstickan lägg över torbrowser. Starta datan från stickan gå in på torbrowsers dataarkiv ladda ner bomb_34.pdf. Arkiv finns på WikiLinkList. Lycka till

sluta lida

>kopiera länken
>skriv "unvis.it/" och klistra in länken efter
svårt

(((Z)))ara Lindgren

vn.se/article/alliansvaljare-foredrar-annie-loof-som-statsminister/

>Jag ska givetvis hälsa på min älskade syster!
Och du frågade henne om att bada tillsammans över telefonen?
vadfan

dkn ingen hafufv att förnedra

Exakt.

inte stödja nmr

f1h1
Bjud in mig tack

ska till affären, ska ni ha något?

Nej. Att sitta vid datorn är ett beteende. Det är inte ett mentalt tillstånd och det är inte medfött eller på annat sätt härledbart till ett organiskt tillstånd. Om du inte förstår det du läser, läs det ett par gånger till, fundera en stund och om du fortfarande inte förstår; fråga.

>Den näsan

Likadan som den här 9000 år gamla kvinnan från södra Sverige.

>f1h1
Sluta nu.

Var i Israel ska man flytta till? Vill bli en 100% zionist

Juste sitt på macdonals eller något med lokaltwifi för extra säkerhet. Det är så terrorister oftast grips när de införskaffar sig information.

>t.operativ

Sluta äta nyttigt

Sådär ja. Bara 2 saker kvar att göra idag. Men först, en kort rökpaus.

Ugnen

>röka juden

miniost

>dkn äter lax och ris just nu

Får mig verkligen att tänka

>juden rekonstruererar våra förfäder så fult som möjligt

>fettot pratar om mat igen

Beteendemönster och mentalt tillstånd är synonymt. Det är samma sak

Allt vårat beteende påverkas av att vi är födda till människor

hur får man tag på lax i libanon? Är inte det lite väl dyrt att köpa sånt där?

stockholmdirekt.se/nyheter/vild-debatt-i-stadshuset-efter-sd-forslag/repqdx!JXBlfkasFJt9i6uUGvqpIg/

HELL SEGER

youtube.com/watch?v=7y8LwKT1Lyo

hahaha slaaaaaaaaaaaaay

hahaha asså dom här fula killarna som tror dom kan få en queen LOL.

>våra förfäder

Fyfan vad ful hon är.

>Är inte det lite väl dyrt att köpa sånt där?
inte lika dyrt som förr men ja, det kostar runt 400kr/kg

>Beteendemönster och mentalt tillstånd är synonymt. Det är samma sak
Om du inte vet vad du talar om så är det bättre att hålla tyst. Det är inte ett mentalt tillstånd att borsta tänderna, ta bilen till jobbet eller sitta vid datorn.

är vi tillbaka till 2014 eller vad är det frågan om?

Hur kan de kalla SD vidriga osv när de själva tar över deras ståndpunkter om invandringen?

Blir inte det dyrt i längden för ett fetto som glufsar i sig ett par kilo åt gången?

För att fortsätta. Rörbomber är det bästa alternativet. Lätta att konstruera och hög dödlighet. Runda järnkulor på 1mm i diameter är bäst. Jag rekommenderar att placera ut flera bomber i mal of Scandinavian. Använd timer eftersom fjärutlöst kan fela. Du borde vänta tills en högtid åka ditt tidigt på morgonen ha keps på dig placera ut bomben med timmer på 5h helst, men den ska korrelera med högst kundantal, sånt finns på internet att hitta. De bomber vid nödutgångar ska placeras med 10 minuters fördröjning från övriga bomber. Antiräddningsbomber på 45min. Fundera på att lägga mjöl i bomberna för att sprida rykten om kemiskattack det kommer göra att räddningsprocessen tar mycket längre tid. Alternativt skulle du kunna placera ut en bomb långt från mall of Scandinavi med fördröjningen så att den sprängs 50 minuter innan de övriga, de kommer förvirra.

Nej, vi köpte 1,2kg åt familjen. Sen äter vi det bara en gång om månaden.

Rekonstruktionen är så kallad ''paleo-europé''

Är det (((östfinsken)))?

Det är inte ett mentalt tillstånd att vara bög heller, det är en läggning. En preferens

mdongo...

nej.

Juste bomberna måste ligga öppet. Det är splitret som dödar med rörbomber inte explosionen. Så du vill inte hämma spridningen av splitter igenom att ha föremål som stoppar kulorna.

Vad? Östfinskar är inte svenska. Medan östsvenskar är.

ping säpo

>finskar

Mdongo...

mm strax

>att föra statistik så man kan ta korrekta beslut är vidrigt i judens sverige

Homosexualitet är ett medfött mentalt tillstånd. Det är inte att jämställa med att ha en psykosocialt betingad preferens för exempelvis rödhåriga.

finskland är ett land som inte existerar så jag kan skriva hur jag vill.

>dkn ingen fv att spela spel med

>när man försöker spela ett dataspel och ett gäng snickare håller på och skrapar på grannens hus

>dkn ingen hikki-NEETmammafv att försörja

referenskarta

>så jag kan skriva hur jag vill.
Lyssna nu din jävla smutsiga babbe, du köttar inte upp svenskan med ooga booga skit. Hållkäften.

hehe juden. Vara såhär patetisk

det är bara kaebbel

ping SÄPO

grip den här mannen

>dkn ingen mammapv

OwO

hehe ne

lägg av

Vilka beteenden som är medfödda eller inte har varken du eller jag någon aning om

Och bara för att ett beteende förmodligen är medfött gör det inte till ett mentalt tillstånd. Ett mentalt tillstånd är t.ex. kärlek, hat etc.

en.wikipedia.org/wiki/Mental_state

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

>hemtenta idag o imorgon
>kommer inte göra ett piss idag och ångra den imorgon

>dkn ingen 2dfv

>läser igenom pastan för första gången
>låter skitintressant
wow

Tips på annat kul jag kan göra med syrran när jag hälsar på? Saknar henne jättemycket och vill umgås med henne lite mer.

...

Hur ser en mammapv ut som?

du kan ju alltid prova knulla henne

Libanon, hur är svärdfisk priset? billigt? Min favorit fisk

>Vilka beteenden som är medfödda eller inte har jag ingen aning om
fdåd

>en.wikipedia.org/wiki/Mental_state
Blanda inte ihop svenska och engelska termer om du inte förstår hur de används. Vi kan använda termen "psykiskt tillstånd" istället om det gör dig mindre förvirrad.

behövde kolla upp detta bara för att jag inte trodde det var sant

web.archive.org/web/20170426104207/http://www.sydsvenskan.se/2017-04-26/ar-ok-tecknet-pa-vag-att-bli-en-hogerextrem-symbol

vad i helvete

Mall of Scandinavia består av 5 separata husdelar. Kan forska vart det är lämpligast att placera bomber. Någon somm vill ha infon?

Varför är du så otroligt sugen på hembesök från SÄPO?