/mämmi/

hmmm

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=lcAsad-E9CQ
yle.fi/uutiset/3-9582604
youtube.com/watch?v=uV2GTP1JVO4
twitter.com/NSFWRedditImage

/balt/

Kakattaa

youtube.com/watch?v=lcAsad-E9CQ

vähän neuvoa nyymeille lankaan

Onko mulla nyt lupa oispatella?

mitä tossa subissa lukee, osaako joku täällä ählämiä

hyi vittu

Panee ne mielellään heteroitakin

Siinä sanotaan "hrmph mielem kiinmtoista"

Rich Evans on kyllä äijä. Alkuun en pitänyt miehen naurusta, mutta myöhemmin olen oppinut arvostamaan tätä herraa.

Hauskoja pikkufaktoja:
>Rich Evans on absolutisti koska tuli alkoholistiperheestä
>Rich Evans on puuseppä ja tehnyt kaikki RLM lavasteet

Joo oon nyt alkanut katteleen noita best of the worstejakin, tässä menee päivät mukavasti

En kyllä halua likaisia hinttejä lähelleni missään tilanteessa joten likaiset hintit pysykööt likaisten hinttien parissa

>I've got laid, you can do it
>jätkä on rikas youtubejulkkis eikä edes pahan näkönen

Saat varmaan puhtaankin hintin helpommin kuin tytyn

benis

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

tää, jopa ansa on helpompi saada kuin tyty

vittuako tää nyt vaahtoo tälleen, käyminen pysäytetty toissapäivänä ja kirkastusaineet eilen
ei kotiviinit koskaan tehny tämmöstä
no ainakin pohja alkaa näkymään

tänne -->

Jumankauta sain matchin tinderissä! Miten toimin?

sulje puhelin ja tuu /mämmiin/ valittamaan kohtalostas kun et saa ikinä tytyä

Et uskalla laittaa sille viestiä vaan jäät odottamaan josko se on botti tai muuten vaan epätoivonen

Vaihtoehtosesti laitat sille kuvan penorista lepoasennossa

Laitoin jo paniikissa tinderin pois päältä.

Komenna sitä antamaan pilum

Oispa loli

pieru pottaan pierustuu kakki sinne lierustuu prööt pruut

kysy siltä mikä on sen lempitöhö

kiisulla niin nälkä kiisu syö sormen

Kohta on vappu! :3

>kännisiä normoja ympäri kaupunkia hassuissa lakeissa ja haalareissa saamassa orgasmeja ja panemassa patsaita

Onko "Onks sun vanhemmat simpukoita kun oot tuollainen limainen vittusaatana" hyvä iskurepla?

Mee mukaan

kärmeksellä niin nälkä kärmes syö sormen

Oispa TBC

no hyi vittu, onko se sun käsitys hauskasta päivästä/illasta

how do I get a finnish gf?

Paras noita

jos desuja ollaan niin nyymi on normo kun sillä on normokirja ja normoluuri

en pidä haalaripelleistä mut vittu sä oot varmaan hauskaa seuraa oikeessa elämässä, oikee bileiden keskipiste

Kyllä mun mielestä on ihan kivaa käydä jossain pussikaljalla ja jauhaa paskaa kavereiden kanssa päivällä ja sen jälkeen lähteä iskemään kännisiä muijia. Eihän se nyt varmaan ole kaikkien mielestä kauhean laadukasta ajankäyttöä

Suositelkaa jotain hyvää elokuvaa.

juuh, ei mulla ole kavereita eikä oo koskaan ollu hauskaa missään juhlissa
en myöskään juo

voin silti arvostella normojen paskaa makua

Stalkkeri - Kadonnut Alfa päivitettiin vihdoin.

Threads (1984)

Stop being American because no one finds you interesting or unique you fat fuck

ei kiinnosta vaikka joskus vielä hypetin lost alphaa ennenku se tuli ulos
hmh

Crumb oli ihan hyvä dokkari. Siinä olis /mämmi/läisillekin samaistuttavia henkilöitä

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

prööt hyh haisu

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

OISPA SRIRACHAA

prrruuiiit hyhnh lemustus

juuh pierupostaajat ja srirachapostaajat taas vauhdissa. en oo ymmärtäny niiden tarkotusta sitten vieläkään.

>BBC:n ydinsodan draamaa

En ole nähnyt tää elokuvaa vielä, onko se parempi kuin amerikkalainen "The day after"?

Ei vittu latasin ton joskus mutten kattonut, pitäis kyl kattoo se
Tää on kyl hyvä

Jos kesäksi ei tule töitä, voin käyttää koko neljä kuukautta kesälomaa jonkun paskan meemin pakottamiseen. Kehitänkö jotain uutta vai alanko postaamaan jotain vanhaa unohdettua klassikkoa?

En oo nähnyt Day Afteria mut Threads on ihan helvetin synkkä ja oon kuullu verrattavan että Day After ei oo yhtä hyvä

Oon pelannu tätä Elämän 0.98 betaa nyt aika pitkään, ja tää on kyllä paska peli. Ja kaiken päälle devit unohti laittaa exitin valikkoon, pelistä ei pääse edes pois
> ei tarinaa
> pelkkää grindausta
> ainoastaan minipelit on jotenkuten hauskoja
> jos sait paskat statsit, voivoi ei rerollausta
> ei savestateja
> ihan ihmeellisiä bugeja
> npc:t käyttäytyy välillä tosi epäloogisesti
> "hommaa tyty"-sidequest on täysin mahdoton, sisäänpääsyn estävä bossi one-shottaa vaikka olisit miten korkealla tasolla
> "mee TÖI"-sidequest on tylsä mutta pakollinen jos haluaa päästä muutamaan muuhun sidequestiin
> grafiikat on ihan jees, en oo huomannu lagia missään, heijastukset ja varjot on aika hyvät
Ootteko koittanu?

juuh

pruut hymph lemustaa peitom alla

samaa oon miettiny noista, jotka postaa kuvia jostai helvetin vinosilmäpiirretyistä vuodesta toiseen. mitä lie ne saa siitä irti.

hahaa tää on mun yks lemnpijutuista!!!! :DDD Sup Forums ;ssäki vuosia sit jakso naurattaa joka kerta
hahahahaaa

...

prnnöööööt

hyhm tuli iso

yle.fi/uutiset/3-9582604
>A-Teema: Terrorismin uhka – Tietokirjailija Kristiina Koivunen varoittaa Suomea Ruotsin tiestä
>Ruotsin terrori-iskun juuret ovat maahan syntyneessä varjoyhteiskunnassa, sanoo Koivunen. Suomessa voitaisiin hänen mielestään vielä välttää vastaavat ongelmat.
Juuh, kuten olemalla ottamatta laumoittain noita veijareita jotka eivät tule integroitumaan joko uskonnon, kulttuurin tai ulkonäön perusteella.
>mm. opettajien ammattiliitto Ruotsissa on pannut merkille, että suurin osa pakolaislapsista menee kouluun alueilla, joissa oppilaiden vanhempien koulutustaso on keskimääräistä alhaisempi.
Mistähän johtuu?
>Ilmapiirin pitää olla sellainen, että asioista voidaan puhua kriittisesti, ilman, että rasistit käyttävät sitä lyömäaseena maahanmuuttajia ja muslimeja vastaan. Muuten yhteisöt kääntyvät sisäänpäin, hän sanoo.
Mitähän tuokin tarkoittaa tuolla? Ruotsissahan juurikin noita maahanmuuttokriittisten kantoja on tukahdutettu joka on aiheuttanut paineen kasvua kaikin puolin.

spruuuut ohom tukilo lusikallinenen

>Day After ei oo yhtä hyvä

Tämä on luultavasti totta, en myöskään pitänyt siitä paljon.

piti kakki säkki tönttö ei vetä ennä

Lasketaanko tää kehonrakentajatytyksi vaiko pelkästään huonon housumaun ja hyvät ballistiset ominaisuudet omaavaksi

Ei sen tytyn hankkiminen nyt niin vaikeeta ollut.

Vittu te hinarit ootte vajaita

t. make

Nätiksi, laihaksi ja silikoneilla ja photoshopilla rakennetukseni.

>suorahomo
>kutsuu muita vajaiksi
Naurahdettu'd

Any Finn here have a thick accent when speaking English? I need you to say this line over vacaroo for me. It's for a play and my actor needs to know how to have a thick Finnish accent for this line. Thank you!
"Hey guys, I parked my airship in that kindergarten’s backward, is that cool?"

juuh

...

pruut hyh

> Venäjä on vetänyt puolet lentokoneistaan pois syyriasta

Fuck off you already got it

juuh

Oon varmaan geneerisen maken vastakohta, mutta en aivan paska ihminen, päättele siitä.

Juuh naurahtele vaan itsesi uneen puppeli, ei sua naiset kiinnosta muutenkaan

Mun kokemuksien mukaan pojun hankkiminen on noin 125 kertaa helpompaa kuin tytyn

tulko paha kaku?

Toi kerroin on mulle varmaan toiseen potenssiin

Rupeetko mun pojuksi?

P-perkele please?
Yeah but she needs more examples

anime!

Huomenna ois nakit tarjouksessa, vois pitkästä aikaa laittaa samimättöä

Voin ruveta jos et oo täys tylsimys

Multakin saat nakkia halvalla, kjeh kjeh.

Taidan ite laittaa nakit silmille kjeh kjeh

No ei sit ;__;

>käy huoltoasemalla keskellä ei mitään
>naapuripöydässä epäironisesti TYÄ UKKOJA kjeh kjehhailemassa
luulin et se on vaan meemi

Tindertyttö alkoi puhumaan alastonsuomesta ja alastonkuvista, kohta lävähtää persettä naamalle.

Korkataanpa olut sen kunniaksi.

Mitä työhaastattelussa pitää sanoa? Ei mulla ole entuudestaan mitään töitä ollut. Pitääkö siinä yrittää kehua itseään tai jotain?

postaa tännekin niin arvostellaan

Perseestähän tulee paskaa, miksi joku haluais sellasen naamalle?

youtube.com/watch?v=uV2GTP1JVO4

beavisjabuttheadmoshaa.gif

ole vain oma itsesi

Vastaat vain kaikkiin niiden kysymyksiin kyllä tai ei. Joskus ne yrittää harhauttaa vaikeilla kysymyksillä mutta muista vaan vastata aina vain joko kyllä tai ei.

>taloyhtiön hississä haisee helvetinmoinen dänkki
Ei mitä vittuu mullekki.