Sverigetråden - Kvällsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=1bmSHz6O-JI
youtube.com/watch?v=L2haOTkdGBc
youtube.com/watch?v=WV-rz-0FZXo
youtube.com/watch?v=o8tEQA17Db8
youtube.com/watch?v=sVjck5Poaz4
youtube.com/watch?v=B_V8nvZ8AQw
youtube.com/watch?v=DXmDos691jo
youtube.com/watch?v=zvq9r6R6QAY
stockholmdirekt.se/nyheter/vild-debatt-i-stadshuset-efter-sd-forslag/repqdx!JXBlfkasFJt9i6uUGvqpIg/
en.wikipedia.org/wiki/Fall_of_Mosul
twitter.com/SFWRedditVideos

>dkn ingen fv

breva kattflickor :3

Jag älskar bögar!

*tar av mig troserna*

>Vad är haken?
Möjligtvis undermålig avkastning.

Varför skriker bögar alltid efter uppmärksamhet?

det absoluta tillstånd av denna tråd år 2k16 och framåt

Maaaaaaaaaat

det låter ju alldeles utmärkt! :3

*hänger bögarna med en kran*

bögutmärkt!

>dkn tiggeriförbud kan snart bli verklighet
Fakking äntligen

Breva dutub som man kan lyssna på

Man kan ju dock lägga sina investeringar i andra ekonomier, även om de påverkas på sitt sätt. Sedan kan man väl göra både och förutsatt att enskilda aktier och fonder räknas som sparat kapital så kommer det ju få din kuksugaravkastning att bli ännu större.
Jag kan inte säga nej till dig user, inte när du ber så snällt.

Behövs det ens nu? Det verkar ju gå dåligt i tiggarbranschen. Jag minns när bokstavligen varenda skitbutik hade en.

youtube.com/watch?v=1bmSHz6O-JI

Vore kul om det skulle bli en brottslig handling belagd med längre fängelsestraff (kommer inte att hända) så att envarsgripande vore möjligt.

youtube.com/watch?v=L2haOTkdGBc

>74106756
>över 2 tim
haha aa

de japanska asmrvideosarna mer oanständigt öronslickande är bättre

youtube.com/watch?v=WV-rz-0FZXo

is sweden a part of scandinavia?

De åker hem under våren/sommaren och spenderar våra pengar.

youtube.com/watch?v=o8tEQA17Db8

>slösa skattepengar på att låsa in utlänningar
>inte bara utvisa dem + inreseförbud

...

Vad är detta för plebejisk skit?

youtube.com/watch?v=sVjck5Poaz4

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

youtube.com/watch?v=B_V8nvZ8AQw

Finns fortfarande alldeles för mycket i Stockholm, vill speciellt ha bort dem från tunnelbanorna. Ser dock aldrig någon som ger längre.

lmao jävla bonde

>ingen video

De skulle aldrig bli inlåsta även om fängelse fanns i straffsatsen, domstolarna skulle döma it mildare straff likt många andra brott. Men det skulle ge dig laglig rätt att jaga och arrestera tiggare.

youtube.com/watch?v=DXmDos691jo

snälla sluta

vad får du ut av det här

Intressant hur tiggeriet plötsligt är organiserat men när SD tog upp det för några år sen så var det bara en myt :^)

>dkn ingen 2d fv

"nej"

problemet med SD är att de säger allt innan det faktiskt är sant

många saker de säger har en blisanningstid på minst ett par år

det är ju vanlig basisk information, alltid nyttigt

>han tittar på asmr videos

VGH? Det är för dina öron.

>basisk information

Insåg att det var så du tänkte. Förmodar att det mildare straffet är utvisning?

Åååh Champs-Élysées ~

Åååh Champs-Élysées ~

Hur mycket skulle man tjäna på att spökskriva HP om man kunde skriva 2.00?

"jo"

100K

klois dags att strömma

bara släng in pastan i filtret.

jag föredrar sur information favä

Häng dig kloanons, ingen bryr sig om din ström.

på med snubblet

Theodore, är du kvar?

...

>haha jag väntade några sekunder de kommer aldrig veta att det var jag!

kloanon...

>dkn sprang inte runt naken när jag var en söt shota

...

Ta livet av dig.

>21k i månaden för 12 timmars arbete om året
Kanske var det som killen som "programmerade oljeplatformar" jobbade med egentligen.

>dkn är ingen gängledare i Rosengård

Hatar tiggare men det är verkligen något sorgligt med när de spelar något fint på tunnelbanan och alla bara stenignorerar det för att inte uppmuntra och inte behöva ge något.
Det är såklart precis det man ska göra, men ändå.

söt

Emelie....

kan inte sluta älska martina

...

Sambög.

>3d horor

är det caramelldansen hon gör i bilden?
youtube.com/watch?v=zvq9r6R6QAY

stockholmdirekt.se/nyheter/vild-debatt-i-stadshuset-efter-sd-forslag/repqdx!JXBlfkasFJt9i6uUGvqpIg/

>invandring är lönsamt
>SD vill ha reda på hur lönsamt
>autistiskt skriande

Detta, fy fan.

varför la irakiska armén bara ner vapnena och flydde Mosul? De var typ 10x fler, hade bättre träning och utrustning

mm strax

*fixad version

Undrar hur lång tid det tar innan regeringen går ut med en egen utredning

okej, jag älskar inte martina längre... hur i helvete kan det vara lagligt och socialt accepterat för kvinnor att tatuera sig...

...

>De var typ 10x fler,
ja
>hade bättre träning
nej
>och utrustning
ja

dom såg din mamma kek

Hade ni min middag?

födelseår på killar som knullat henne?

ser ut som hon har ärr under tutten på denna

haha lite avis på hennes pojkvän favä haha

Hur fan pallar SD:arna ens hålla på? antar att det är för lönen.

>dkn gjorde det utomhus

Läs på

en.wikipedia.org/wiki/Fall_of_Mosul

>At 02:30 in morning, ISIL convoys of pickup trucks, each truck carrying four fighters, entered Mosul by shooting at the city's checkpoints. Though Mosul's first line of defense was thought to contain 2,500 soldiers, Gharawi says that "reality was closer to 500". He noted that since all of the city's tanks were being used by Iraqi forces in the Anbar province, the city was left with little to combat the ISIL fighters

> ISIL began their attack on the northwestern part of the city on 6 June. The ISIL forces in the city totaled 1,500 militants, outnumbered by Iraqi forces by more than 15 to 1.

har dig familj

Allmänt inkompetent ledarskap tillsammans med korruption? Större delen av armén satt ju typ och runkade runt Bagdad rätt länge.

>48 åringar har knullat martina
f1 h1

"haha"

varför brevade du det här brevet?

Det är precis som i mina 2d dåjins där medelålders fetton gruppknullar små flickor.

vilket sort ost använde du?
hoppas det var inget annat än riddarost

är den stark?

>dkn du kommer aldrig vara martinas mattelärare som ger henne en chans att få godkänt genom privatlektioner mellan er två
Man kanske ska bli lärare ändå

med kraften av tusen solar

vad menar du?

>fettot pratar om mat igen
Tänker babbeblobben någonsin på något annat?

För att jag kan.

Mat är gott och mat är roligt att laga ju :3

Fy fan. Varför finns gurka? Gurka är en sådan jävla skit"""grönsak""" att det bara finns inte. Vem tänkte att det här var en bra produkt att saluföra? Bokstavligen överprisat vatten med en konstig bismak av plantor som har en extremt kort hållbarhetstid. Fullständigt jävla vidrigt.