/NEDERDRAAD/

Koning-editie

Welkom: orangisten
niet welkom: NSB'ers

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=NCkJe1iurjI
youtube.com/watch?v=YaIzl1Tz-so
youtube.com/watch?v=L_wshZx1QyY
youtube.com/watch?v=KU4mrTwWafE
youtube.com/watch?v=T0ws23jfHT8
youtube.com/watch?v=2uKTlhu827w
youtube.com/watch?v=FnnmYjMpWf4
youtube.com/watch?v=lWQDrAyZ-7I
youtube.com/watch?v=PqjRxINYLH4
youtube.com/watch?v=23ORU2CZ5K4
youtube.com/watch?v=Ru_nFkwuNno
youtube.com/watch?v=ALgODYh20SU
youtube.com/watch?v=aa3__tK6YPo
youtube.com/watch?v=U3k4HcvCOS4
youtube.com/watch?v=-WNo6YdN8u0
youtube.com/watch?v=lSBBv43iQGg
twitter.com/SFWRedditVideos

emily

Wat gaan jullie allemaal doen op koningsdag?

geen hol. de degeneraat uithangen zoals anders.

Spelletjes spelen

Waarom gaan jullie niet de stad in zoals elk normaaltje?

Wat moet ik daar doen?

rukken.

Wanneer komt de echte vlag terug?

Any Zaandam fags here?

Ja, wat is er?

Neuk Drumpf en neuk blanke mensen!

Deze draad gaat altijd gedurende de nacht dood

Ik als orangist, zal de wacht houden

nee hoor. Vooral in een vakantie week zijn er genoeg trieste lui zoals ik nog wakker.

Haha, wat ee loser

>: ( wie noem jij hier lozer?

in het weekeinde en op feestdagen overleeft de draad altijd

I want to have sex with your king, any pro-tip?

>Pass user since 2016
ABSOLUTE MADMAN

I don't understand Flemish but I approve this picture

>Deze draad gaat
Lmao these words really look retarded

Go away, tripfaggot

Ik ben aan het leren Nederlands met kinderliedjes.

I want to learn your language Nederlands/Belgisch broeders. I'm giving it everything I've got. Anyone got any tips to ease the pain, even slightly?

Nee.

>04:24
Neuk mijn schijt omhoog.

>ease the pain

lol if you think dutch is hard

It's not that it's hard, it's probably the easiest for a native English speaker to learn. Learning a language in general just seems to be a bit difficult for me, especially since I don't have anyone to converse with.

>dvw samen met waifu zoals dit knuffelen.

>dvw nog steeds niet geslapen

good morning holland + flemish peeps

Naar Nederland rijden.
Waar is je fiets?

Kater

Poes

Been learning Dutch for a few months and can confirm that English speakers will pick it up really quickly. Sentence structure is what fucks me around the most. If I was around Dutch speakers I could practice with I'd probably be able to hold conversations, but for now I'm stick with Duolingo.

hallo vriend, hoe gaat het?

The sentence structure is a lot more liberal than in English. In English you only have one way to say things, while in Dutch it's a bit less important.

youtube.com/watch?v=NCkJe1iurjI

youtube.com/watch?v=YaIzl1Tz-so

youtube.com/watch?v=L_wshZx1QyY

youtube.com/watch?v=KU4mrTwWafE

youtube.com/watch?v=T0ws23jfHT8

youtube.com/watch?v=2uKTlhu827w

youtube.com/watch?v=FnnmYjMpWf4

youtube.com/watch?v=lWQDrAyZ-7I

youtube.com/watch?v=PqjRxINYLH4

youtube.com/watch?v=23ORU2CZ5K4

youtube.com/watch?v=Ru_nFkwuNno

youtube.com/watch?v=ALgODYh20SU

youtube.com/watch?v=aa3__tK6YPo

youtube.com/watch?v=U3k4HcvCOS4

From the top of my head.

youtube.com/watch?v=-WNo6YdN8u0

Wat gaan jullie kopen op de rommelmarkt?

Je moeder

Alleen maar kankermuslims met hun smerige kankerzooi. Ik blijf binnen. Welkom op Rotterdam Zuid.

Moslims*
In*
Rotterdam-zuid

Kankerallochtoon.

Mijn moeder zit nu dingen te verkopen. Ze is geen Moslims en de spullen zijn nieuw!

Het is dood hier in 036, ik weiger er naar toe te gaan omdat het dan minder actief lijkt. Mensen moeten denken dat het een Marokkaanse bazaar is.

In zuid Limburg doen we niet aan koningsdag oetz
Koningshuis is niet zo populair om redenen. We hebben zelfs een gouverneur in plaats van een commissaris van de Koning. Limburg is weer de beste.

Limburg is hel op aarde. Jullie horen niet bij Nederland. Ga weg. En neem alle werklozen met jullie mee (incl Sylvana).

>Jullie horen niet bij Nederland. Ga weg.
WAAR KUNNEN WE TEKENEN??

Landverrader

Maybe it's because it's more liberal and therefore more difficult to spot the patterns?

Het spijt me, ik ben nog verlegen over mijn Nederlands.

Dit dus.
Koningpiemels zuigen doen we niet aan. Maar bedankt voor de vrije dag.

As with any language, you will only truly learn how to use it through immersion. That's the only way to get really familiar with how people use a language.

Dank je, jij bent leuk :3 Misschien ik zal schrijf hier.

Ik ben zo een autist dat ik de hele dag binnen blijf zitten :)))).

Ben ik nu al geen normaaltje meer?

>ik ben een le autist omdat ik binnen blijf
De meeste mensen doen niet aan deze onzin mee. Je bent gewoon een super normaaltje.

koek
Je bent eigenlijk een super autist als je met je oranje kroontje op een plein gaat staan.

>Het regent

Shit. Ben toch een normaaltje :(

Fijne struikelflikker-koningsdag!

het is wel aardig stil vandaag. Wist niet dat de nederdraden 90% normaaltjes waren.

Hoe nieuw?

>weer terug in Nederland
>zelfde schijtweer als Zweden, maar dan minder zon

ongeveer toen de nederdraad youtube video van Roetmop geplaatst werd. (3-4 jaar geleden?) Kan iemand die posten als die hem heeft trouwens?

Ik wil ook naar Nederland en koningsdagvieren maar ik zit hier met bordevol werk. ;_;

Die zal altijd in mijn favorieten zitten

youtube.com/watch?v=lSBBv43iQGg

Geniaal filmpje.

Nog nooit zo veel flaggen gezien op Koningsdag.

Gebaseerde Tyrone

>Ik heb ein hele... lange pumol

Zou hij weten wat hij daarmee bedoelt?

geweldig

Hij is het tegenovergestelde van Sylvana Simons.

Hoorndragers.

Moest even Pokestop spinnen en boodschappen doen. Hopelijk denken mensen niet dat ik op uit was om Koningsdag te vieren.

>Je zou maar in zo een woonwijk wonen

zelfmoord, om eerlijk te zijn.

Enge buurt om oetz te zijn.

Helaas hebben sommige niet de privilege om in een mooi losstaand koophuis te wonen.
Heel eng, echt een no-go zone. Je ziet die flaggen hangen maar als je in de avond buiten bent dan ben je niet veilig daar.

>vd heeft 'tijd nodig om over ons na te denken', wat natuurlijk betekent dat het over twee weken uit is
>krijgt van 13:00 tot 18:00 één grote paniekaanval
>vertelt alles tegen beste vriendin
>we delen altijd letterlijk alles met elkaar
>beste vriendin is christelijk, wilt met seks wachten tot het huwelijk en heeft zelfs nog nooit gevingerd
>half 2 's nachts
>vraagt aan beste vriendin of ze nudes wilt sturen (wat ik altijd vraag om haar te plagen en ze gaat er dan ook nooit op in)
>"ik moet erover nadenken, je hebt het natuurlijk best zwaar"

eindstand gaat ze vanmiddag waarschijnlijk nudes voor me maken
>feelsgoodman

Fijne Koningsdag allemaal!

Echt creepy af

Geen wonder dat je vd twijfelt

1: hoe oud ben je? (als je onder de 18 bent zeg gewoon 18 ik begrijp de hint)
2: hoe lang ga je met je vd?

Ik kan advies geven maar ik heb meer informatie nodig voor een juist dialoog.

Goedemorgen vrienden, wat doen jullie vandaag?

had tegen haar verteld dat ik in een soort halve depressie zat omdat ik geen idee heb wat ik met m'n leven aanmoet qua opleidingen kiezen. zodat ik kon verklaren waarom ik af en toe deed zoals ik deed, probleem is dat vd 'te' zorgzaam is waardoor ze soms letterlijk ziek wordt als het niet goed gaat met mij of tussen ons. wat erin resulteert dat ze tegen mij loopt te vertellen dat ik professionele hulp nodig heb, waar ik natuurlijk geen zin in heb. nu heeft ze dus tijd nodig om zich op zichzelf te concentreren en na te denken over of ze nog met me verder wil. maar aangezien ze nu zoveel stress en migraine heeft en ze me niet gelooft als ik zeg dat het goed komt met me maar dat ik tijd nodig heb, zou ik het volledig begrijpen als ze het uitmaakt.

hahahahaha dat ik ooit gedacht heb dat het een goed idee zou zijn om aan relaties te beginnen als je mentaal niet in orde bent. scheelt dat we elkaar nog maar twee maanden kennen dus ik kom er wel overheen

Bladee ben jij dat?

>Heel eng, echt een no-go zone. Je ziet die flaggen hangen maar als je in de avond buiten bent dan ben je niet veilig daar.
Stedenwijk, of is dit Staatslieden?
Zo erg is het niet.

>2 maanden

Dat kan je amper een relatie noemen.

WIJ

IK

>"scheelt dat we elkaar nog maar twee maanden kennen dus ik kom er wel overheen"

bedankt voor het bevestigen van iets wat ik al wist

WILHELMUS

Pluralis majestatis

Kom er zojuist achter dat ik een tokkie ben.

je hebt voor 12 uur 's middags aan het bier gezeten? lijntje pep gesnoven? of wat is er aan de hand?

Ik herriner niet meer wanneer ik voor het laatst gedoucht heb. Dit is een nieuw dieptepunt.

Dat is niet tokkie, dat is gewoon goor.

Dit. Ga je wassen goorlap.

Dousjen is lekker

de laatste keer dat ik drie dagen niet gedoucht had was op een kamp toen ik 15 was, toen ik het vertelde zeiden alle meisjes dat ik alsnog niet verkeerd rook. wat het nog allemaal veel beter maakte was dat ze tegen m'n beste vriend die elke dag douchte zeiden dat ie kankererg stonk.

maandag kon ik in principe mijn boterham beleggen met piemelkaas

Letterlijke autisme. Ik haat het gevoel van druppels op mijn rug. Dus ik douch meestal alleen als het moet (als ik uit huis moet).

ik haat het gevoel als je uit de douche stapt en je van het regenwoud naar de zuidpool gaat. gelukkig hebben wij thuis ook een bad

graag in groentekst de volgende keer

>Van oerwoud naar zuidpool

Nachtmerrie waardig dit. Sta hierdoor altijd een uur onder de douch omdat ik maar blijf uitstellen.

>hij bezit en/of draagt een oranje kledingstuk

Kankernormaaltje aub.

Ik heb een speciaal koningsdag shirt.

Ik heb een oranje pijama broek waarmee ik over straat loop. Ben ik nu een normaaltje?

Dit oetz. Om 7 uur 's ochtends is dit nog erger.

ik doe altijd een uur van tevoren de verwarming op standje 5 en het raam dicht, vervolgens wacht ik altijd na het uitdraaien nog minstens 5 minuten tot ik de deur open doe. om er vervolgens telkens opnieuw achter te komen dat dat niet werkt