/NEDERDRAAD/

Republiek der zeven verenigde Nederlanden-editie

Welkom: republikeinen, historici, regenten, kruidenhandelaren en tulpentelers
niet welkom: juristen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=USOBWe3YyYo
youtube.com/watch?v=AtxO99wtTG4&t=0s&ab_channel=TheReportOfTheWeek
youtube.com/watch?v=DmCCd9-AjAc
boredpanda.com/homework-free-home-mother-letter/
twitter.com/SFWRedditGifs

emily

adamsappel

invoordat bek dicht

Die spoiler van die linker zijn orginele van de fabriek uit

Hou jullie kankerbekken

...

Te veel emiel in de draad. Ik ben weg.

De rechter is geen STI en die van mij wel, en ja ronde lampen.
Tis het 2002 model.

Wat heb je gerookt, natuurlijk ziet die erop.

50k-60k nieuw zoiets.

Lekker ding joh

Ik heb er altijd een lichte hekel aan als mensen draden maken specifiek over een gesprek dat ze gevoerd hebben op de vorige draad.

tering koning wegjorist wallah terug naar republiek der tittenlanden jouw moeder ik tank als tankstation

OP heeft kontpijn. Daar moet je begrip voor hebben.

Ik heb er altijd een hekel aan als we voorbij de 400 palen zijn en er geen nieuwe draad is.

EN ER DAN NOG BEPAALDE TYPES ZIJN DIE COMMENTAAR HEBBEN.

>en ja ronde lampen.
Zelfs de nieuwe luikrug is beter

De oude is altijd beter.

Ik heb een lichte hekel aan mensen die een hekel hebben aan mensen die draden maken over een gesprek dat ze gevoerd hebben op de vorige draad

GROTE OTTOMAANSE TULPENBOLLEN

Ik heb gewoon een hekel aan mensen.

Nieuwe kost 90k (leuk wonen in Nederland, in amerika kost ie rond de 25k)
Maar de oude imprezas zijn beter

jij snapt m

Ik heb een hekel aan jou

Dan zijn jij en ik vijanden vanaf dit moment. Zin in een agressief potje pim pam petten om dit uit te vechten?

Je bent niet de enige.

De STI heeft toch een taartschep?
De wrx is geleverd met die verklapper die er nu op zit.

Wat dacht je van dwergwerpen?

En ze rijd nog verdomme goed ook. Zelfs mijn moeder vind het een fijne auto.

2002 model had nog de kleine verklapper, vanaf 2004 hebben ze van die grootte bakbeesten.

nou dan deed je er wel heel lang over om een nieuwe draad te maken

Ja is goed, ik ga NU op weg naar de Congo om wat pygmeeën in te huren.

Of gewoon Oudhollands schijtpotwerpen.

>
Neem gelijk een paar van die lekkere slavinnen mee voor thuis

Mooie cijfers.

Ik ben hier niet de draadmaakslaag.

Zit er ook aan te denken om een impreza te kopen over een paar jaar
Veel problemen gehad met de versnellingsbak? Ik heb daarover nogal wat verhalen gehoord.

>2002 model
Je hebt ook wel de lelijkste uitgekozen

Zonde van al dat mooie keramiek

>hollands

Dit is brabant vriend.

Precies, ben echt duizende keren bij Albert Heijn geweest en heb dat nog nooit gehoord van zo iemand.

>iets heeft te maken met poep
>ja hallo, dat moet wel brabant zijn
Ok, het is Brabants.

Eigenlijk nog nooit problemen gehad met de versnellingsbak, wel 2 keer de motor naar de klote geholpen waarvan 1 keer mijn eigen fout en de andere keer omdat ze het bagger slecht gereviseerd hadden.

>het is die josti met zijn poppetje en cola-verslaving weer
>niks zeggen niks zeggen

Imprezas zijn koning van de taugé
Kan niet wachten om er een te kopen
youtube.com/watch?v=USOBWe3YyYo

youtube.com/watch?v=AtxO99wtTG4&t=0s&ab_channel=TheReportOfTheWeek

Imprezas zijn poor men's gtr's
Kankerpauper

Voorwielaandrijving is superieur

>fimpjes kijken over snelvoedsel dat we niet eens hebben

Die gast is echt geniaal!!

Impreza's zijn voor tokkies

Opkankeren met je paupercivic
Awd heeft veel meer grip en kan dus ook sneller corneren

dat pak is 2 maten te groot

Wat een smerige kop. En dan bedoel ik die linker, uiteraard.

Kankerweeb

>tfw the techno song at the end was the best part
>tfw it didn't make it onto the new album despite promises

...

Jullie boos?

Wat een monster, bah!

>Kort haar.
>Je haar express krullen.
Jammer dat ze haar looks zo saboteerd. Ik keek letterlijk nooit naar haar toen ze dat krulhaar had.

Kut, deze was voor

>corneren
Opkankeren, 77IQ

>geen Duitse auto rijden
OETS

>geen goedkope franse rammelbak rijden

Veel plezier met je autopech

>rij duitse bak
>nu op 130000
>nog nooit pech gehad

Nee, want een impreza rijdt een civic er makkelijk uit
>wagen die meerdere malen de wrc heeft gewonnen tegen een civic schijtdoos
Koek

Ich hielt mal viel von der deutschen Autoindustrie, aber heutzutage ist sie nur noch mit Lobbyismus beschäftigt, um Konsumenten zu betrügen, Fortschritt aufzuhalten und ihre Marktposition in Deutschland zu bewahren.

Und sowieso sind nur alte deutsche Autos gute deutsche Autos.

Zodra een auto in de APK moet doe ik hem weg.

En dan zit je dadelijk op 200000 en dan moet je een engine rebuild
Ahahahahhahahahah

>auto's

Ik ben het geheel met je eens, we moeten het (auto)kartel doorbreken.

Vorige had 250000 zonder problemen

*bliep*

>moderne auto's
Kankersaai
Al het onderhoud moet door de dealer gedaan worden kan er amper wat aan sleutelen

Wij /busrijders/ nu

pauper

>busrijders

Pas is verlopen moet nog steeds die 80 euro terug vragen.

Ik bedoel dat je hollandse zooi in de randstad moet houden.

En ondertussen rijd mijn oude toyota schijtdoos nog steeds rond met 400000 op de teller

>dvw auto maar 50k op de teller had.
>dvw verkocht om fiets te kopen.
Nog steeds spijt.

youtube.com/watch?v=DmCCd9-AjAc

boredpanda.com/homework-free-home-mother-letter/
stomme luie negers
sorry hoor

Ik hou van je houding, maar ik heb angst voor sleutelen. Hopelijk een motorfiets is makkelijker.

>muh auto's

Proleten aub
Het enige belangrijke aan een auto is dat dat ding rijdt

Het sleutelen aan je auto, motorblokken bouwen, engine swaps daar gaat autohobby om, dat maakt het juist leuk.

Leasebak maat.
Rij dat ding in 2-3 jaar tot 250000 en krijg dan een nieuwe.

>Nee, want een impreza rijdt een civic er makkelijk uit
Een gelijkspel is niet hetzelfde als verliezen

Toyota prius rijder aub

Kankersaai ik wil mijn auto kunnen tunen

>250000 in 3 jaar
wdn

Lotgenoten, verzamelt u.

Ik heb de laatste maanden heel veel last van eenzaamheid. Ik ben al jaren veel alleen maar de laatste tijd doet het echt pijn. Sinds de middelbare school is mijn sociale kring heel erg geslonken en nu heb ik ongeveer 1 keer per maand een sociale activiteit. Gelukkig heb ik wel heel leuke collega's en regelmatig borrels met m'n werk en praat ik op m'n werk ook veel, anders zou ik helemaal gek worden.

Maar toch vind ik m'n leven heel leeg en saai: na m'n werk ga ik alleen naar huis om te eten, dan alleen tv kijken en alleen slapen. Van vrijdagmiddag tot en met maandagochtend ben ik sowieso alleen.

Ik merk ook dat het me pijn doet als andere mensen over hun sociale leven praten, niet dat ik per se jaloers ben maar omdat het me confronteert met mijn eigen eenzaamheid. En als het op borrels van m'n werk bijvoorbeeld over uitgaan of verjaardagen gaat voel ik me zo "disconnected" van het leven. En ik ben bang voor de toekomst, want het leven is helemaal niet leuk op deze manier? Dus wat nou als het zo blijft?

Ik heb trouwens ook weinig familie, m'n zus woont in het buitenland en met m'n ouders heb ik een ambivalente verhouding omdat ik met wat issues over vroeger zit.

Nou ik weet niet zo goed wat ik wil maar ik vind het wel fijn om te vertellen en hoop dat ik niet de enige ben.

that is one deformed rat/dog thing.

>schijtdoos
>motorfiets
Nederlands heeft de grappigste woorden.

te lang niet gelezen

It's a lion.

>disconnected
>issues
>kikkerpaler

Nee.

Er was voorheen een cytubekamer open voor iedereen om in te kletsen maar die is nu nogal dood omdat er ook een minder open kamer is.

Schijtdoos is een anglicisme. Een beter woord zou koekblik of (oud) barrel zijn.

Zelfmoord?

Ik heb de laatste maanden ook heel veel last van eenzaamheid. Ik ben al jaren veel alleen maar de laatste tijd doet het echt pijn. Sinds de middelbare school is mijn sociale kring heel erg geslonken en nu heb ik ongeveer 1 keer per maand een sociale activiteit. Gelukkig heb ik wel heel leuke collega's en regelmatig borrels met m'n werk en praat ik op m'n werk ook veel, anders zou ik helemaal gek worden.

Maar toch vind ik m'n leven heel leeg en saai: na m'n werk ga ik alleen naar huis om te eten, dan alleen tv kijken en alleen slapen. Van vrijdagmiddag tot en met maandagochtend ben ik sowieso alleen.

Ik merk ook dat het me pijn doet als andere mensen over hun sociale leven praten, niet dat ik per se jaloers ben maar omdat het me confronteert met mijn eigen eenzaamheid. En als het op borrels van m'n werk bijvoorbeeld over uitgaan of verjaardagen gaat voel ik me zo "disconnected" van het leven. En ik ben bang voor de toekomst, want het leven is helemaal niet leuk op deze manier? Dus wat nou als het zo blijft?

Ik heb trouwens ook weinig familie, m'n zus woont in het buitenland en met m'n ouders heb ik een ambivalente verhouding omdat ik met wat issues over vroeger zit.

Nou ik weet niet zo goed wat ik wil maar ik vind het wel fijn om te vertellen en hoop dat ik niet de enige ben.

>hoop dat ik niet de enige ben.

Shingo was eruit gereden door een kanker corolla
Dus een impreza kan dat dubbel dik winnen

>Ik heb de laatste maanden heel veel last van eenzaamheid. Ik ben al jaren veel alleen maar de laatste tijd doet het echt pijn. Sinds de middelbare school is mijn sociale kring heel erg geslonken en nu heb ik ongeveer 1 keer per maand een sociale activiteit.
lol ik heb al jaren letterlijk geen enkele vriend meer oetz